Ik zat ook al Sharapova aan te moedigen hier, had niet door dat de verkeerde Williams aan de andere kant van het net stond.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:17 schreef tong80 het volgende:
Krijg nou wat dit is de finale van 2004 Ik zit verdomme hier Sharapova aan te moedigen .
Vond het al zo rustig in dit topic
Ik zet net de TV aan en ik denk bij mezelf: Mooi, Sharapova heeft de eerste set overtuigend gewonnenquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zat ook al Sharapova aan te moedigen hier, had niet door dat de verkeerde Williams aan de andere kant van het net stond.
Ze is niet elegant nee, maar wel een zeer sypathieke sporter en kan gewoon mooi tennissen, ik hou van een enkelhandige backhand.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:51 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb nog steeds het vermoeden dat dat gewoon een vent is, hè?
Albert Mantingh.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:36 schreef Chepke het volgende:
Was dat Leo Oldenburger als commentator bij de finale van vorig jaar?
Weet je dat zeker? Ik dacht dat het een andere was als dit jaar.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Albert Mantingh.
Die gast @ RTL5.
Je krijgt je zinquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:15 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom zenden ze (Belg, RTL5 en BBC) zulke wedstrijden nog een keer uit
Ik kan me herinneren dat ze een aantal jaar geleden legendarische wedstrijden (McEnroe/Borg/Krajicek) herhaalden bij regen..
Volgens mij niet.quote:
Laat die 1 maar weg.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:42 schreef Bruce117 het volgende:
Yeah de finale van 1980 tussen McEnroe en Borg.
Toch wel 1 van de historische wedstrijden van Wimbledon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |