Een herhaling, ze hebben dit nog niet uitgezonden, dus daarom doen ze het zo en plannen het precies zo dat Wimbledon Today om 21.45 kan beginnen. Zal nergens over gaan trouwens met 1,98 partijen die gespeeld zijn..quote:
Want? Ze stond idd een aantal keer een break voor die ze weggaf. Maar ze stond bijv. 6-5 achter in de eerste set en brak Davenport terug en won de tie-break..quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:42 schreef brambor het volgende:
Amelie is echt de grootste choker in tennishistorie, die zou zelfs een wimbledonfinale van Tauziat verliezen
Maar ze stond weer een set en een break voor. Dat is niet de eerste keer.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Want? Ze stond idd een aantal keer een break voor die ze weggaf. Maar ze stond bijv. 6-5 achter in de eerste set en brak Davenport terug en won de tie-break..
Nou inderdaadquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:19 schreef komrad het volgende:
de misser van het jaar
Novotna.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:42 schreef brambor het volgende:
Amelie is echt de grootste choker in tennishistorie, die zou zelfs een wimbledonfinale van Tauziat verliezen
Hoho... dat is nog niet zekerquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:52 schreef popolon het volgende:
Mooi man, wat een 'comeback' van Venus.
Venus Blasts Past Maria
USA v. USA in de vrouwenfinale, hopla.
Die laatste dropshot die ze maakte... treistheid itselfquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:02 schreef Airelle het volgende:
Sharapova.
Alhoewel ze speelde niet slecht.
Bedoel je die ene die geeneens het net haalde? Dat viel inderdaad zwaar tegen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die laatste dropshot die ze maakte... treistheid itself
Die was wel zwak ja.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die laatste dropshot die ze maakte... treistheid itself
Echt waar? Da's niet fijn. Ik hoopte dat het gewoon een zonnig dagje Wimbledon zou worden.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:29 schreef Ambrosius het volgende:
Morgen trouwens ongeveer hetzelfde als vandaag qua weer.
Gelukkig, dan kan ik morgenavond kijkenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:05 schreef girllover het volgende:
[..]
Echt waar? Da's niet fijn. Ik hoopte dat het gewoon een zonnig dagje Wimbledon zou worden.![]()
toch kijk ik meer uit naar Federer-Hewittquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:50 schreef Gelderland het volgende:
wat denken jullie vandaag over de partij Roddick - Johansson? Dit kan denk ik een leuke wedstrijd worden
Ik denk dat Roddick zn vorm vindt en niks van dat Zweedje heel laatquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:50 schreef Gelderland het volgende:
wat denken jullie vandaag over de partij Roddick - Johansson? Dit kan denk ik een leuke wedstrijd worden
Ik denk dat de Zweed 1 of 2 sets gaat pakkenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:12 schreef Riert het volgende:
[..]
Ik denk dat Roddick zn vorm vindt en niks van dat Zweedje heel laat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |