Waar huur je die dingen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Huren!
Hebben wij ook gedaan. Ideaal en als ze leeg zijn weer terugbrengen, krijg je statiegeld terug.
verhuisbedrijven als atlas verhuizingen enzo.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:45 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Waar huur je die dingen?
En LH: gefeliciteerd!
nee mich, sorryquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:55 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Hedje Maduro.
Bjoro nog geen pa geworden?
De musical was een succes gisteravond, leuk.
Het VBL-columnhoekje Deeltje 5.
een stuk liefdequote:Op woensdag 29 juni 2005 14:31 schreef Dos37 het volgende:
[..]
en wat voor ala geef je eraan appelsientje
en zondag heb k ook verdomd goed weer nodigquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:56 schreef pfaf het volgende:
Geen zwembad.
En het wordt pas zondag weer mooi weer.
Leuke musical MM?
KLopt hem ook gedownloadquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:17 schreef pfaf het volgende:
Errug gaaf: http://earth.google.com/ Als je ver genoeg zoomt, kun je je eigen huis bijna zien.
Hij is wel gaaf, ik zag mezelf net niet zwaaien.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:17 schreef pfaf het volgende:
Errug gaaf: http://earth.google.com/ Als je ver genoeg zoomt, kun je je eigen huis bijna zien.
PARTYTIMEquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:22 schreef Noca het volgende:
Hoegaarden en ander bier voor iedereen!!!
Een 7 op mijn eindgesprek en dus afgestudeerd!!Woehoe!
Nog meer Hoegaarden en bier, want vanaf maandag ga ik bij KPN aan de slag voor 2 maand![]()
10 mb psiesquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:24 schreef Da_Sandman het volgende:
feli Noca
Hoe groot is dat Google Earth?
Ik dacht iets van 8 MB.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:24 schreef Da_Sandman het volgende:
feli Noca
Hoe groot is dat Google Earth?
Wij krijgen eindelijk Eurpsport hier!quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:34 schreef rubbereend het volgende:
leuk die nieuwe zenders op de kabel maar nu moet k ze weer opzoeken en een plaatsje geven
quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:22 schreef Noca het volgende:
Hoegaarden en ander bier voor iedereen!!!
Een 7 op mijn eindgesprek en dus afgestudeerd!!Woehoe!
Nog meer Hoegaarden en bier, want vanaf maandag ga ik bij KPN aan de slag voor 2 maand![]()
wij krijgen Nickelodeon en BBC world erbij, voor de rest hadden we al zowat alles, alleen Rai Uno mis k nog. Nadeel is dat ook NEt5 en Veronica van frequentie zijn veranderd. Die moet k dus ook zoekenquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wij krijgen eindelijk Eurpsport hier!
Daar zal denk ik binnenkort wel een soort van burgeroorlog losbarsten, een hoop mensen waren namelijk net bezig de zaak een beetje te hervormen, en dat leek ze wel te bevallen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:51 schreef appelsientje het volgende:
'Islamitische revolutie moet wereld veroveren'
Waarom ben ik binnenkort bang voor oorlog daar ??![]()
Nou ik denk niet dat er echt een burgeroorlog gaat komen... daarvoor zit de wortels van de islam te diep daar... maar ik denk dat meneertje bush dit een mooi moment vindt om z'n nieuwste wapens te testen...quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Daar zal denk ik binnenkort wel een soort van burgeroorlog losbarsten, een hoop mensen waren namelijk net bezig de zaak een beetje te hervormen, en dat leek ze wel te bevallen.
Gelukkig zitten de USA nog bij de buren
Mooi werk Lionheaad!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:39 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
nee sorry, moet ze zelf binnenkort hebben
straks ga ik koopcontract tekenen
Ik hoop het..... meestal veel geschreeuw en weinig wol.. maar toch.. waar rook is, is vuur (om maar ff wat te zeggenquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat dat nog wel mee gaat vallen.
de sponsorloterij-eredivisie toch wel ?quote:
De loterij mag de naam niet aan de Eredivisie koppelen van meneer Donner.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de sponsorloterij-eredivisie toch wel ?
lijkt wel zeeuws meisjequote:Op woensdag 29 juni 2005 16:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Bloemsj wat heb je met je avatar gedaan?
en wat stelt deze voor
Talpa wordt stoer man.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:56 schreef methodmich het volgende:
Dat Talpa wordt best slecht, zo te lezen.
Nee man, hartstikke lachen!quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:18 schreef methodmich het volgende:
5 tegen 5, kan het oubolliger?
Opgave is al gestopt dacht ik? Er waren volgens mij zelfs al opnames dus dat wordt hem nu niet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie houdt je nu nog tegen Noca? Clau?
Idd!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee man, hartstikke lachen!
"Wedden dat?", TelekidsHet mag allemaal terug van mij
Yada Yada lijkt me wel wat op Talpaquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ach ja, je pikt er toch uit wat je leuk vind.
Ik ben er zelfs een keer geweestquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:24 schreef Noca het volgende:
[..]
Idd!!
De jeugd mist Telekids gewoon...das toch zielig!
Wie is in hemelsnaam Margje Teeuwen? En Bridget, bah..quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Yada Yada lijkt me wel wat op Talpa
en elke dag Margje Teeuwen en Bridget wat wil je nog meer
en speciaal voor MM komt Fatima op tvquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Yada Yada lijkt me wel wat op Talpa
en elke dag Margje Teeuwen en Bridget wat wil je nog meer
Die hockeymuts die een paar jaar geleden gestopt is.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wie is in hemelsnaam Margje Teeuwen? En Bridget, bah..
Wie zien de Nederlanders het liefst bij PSV?quote:
Nog één... Het wordt steeds erger dus.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die hockeymuts die een paar jaar geleden gestopt is.
Ik wil die kus én een rondjequote:Op woensdag 29 juni 2005 16:01 schreef Noca het volgende:
Bedankt allemaal! Nog een rondje dan maar en voor Bloem en Bluezz een
MArgje Teeuwen is de vriendin van Rob Stenders en voormalig hockeysterquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Even een visualiatie:quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nog één... Het wordt steeds erger dus.
Goede uitslag! Nevland blijft hierquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wie zien de Nederlanders het liefst bij PSV?
92 % Salomon Kalou
8,5 % Erik Nevland
0,5 % Sergio Barragatamaro
Cultheld speelt ook mee.
Alsnog een rondje voor jullie!quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wil die kus én een rondje
Nog een half uurtje en dan BBQ-en in maartensdijk (als ik het al kan vinden)
je kan er ook langs zappen je hoeft t niet te kijkenquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:33 schreef methodmich het volgende:
Nou, doe die maar achter de decoder zeg... Pff.
Goed moment om boodschappen te gaan doen en dan straks te gaan koken e.d.
:d ze hebben veel familie van, ook de familie van Westerloo is goed vertegenwoordigdquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Carrie ten Napel (dochter van) gaat ook naar Talpa, al gaat ze eerst wat achter de schermen doen.
ex hockey international...en vrouw van Rob Stendersquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Anders kijk je ff een x aantal posts naar boven.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ex hockey international...en vrouw van Rob Stenders
[afbeelding]
quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Bridget
http://img109.echo.cx/my.php?image=carnaval14pf.jpg
quote:Snappen jullie het dan nog niet? Volgende week lopen er weer psv'ers met Kalou shirtjes (na vorig jaar Nr. 10 Van Persie shirtjes gekocht te hebben), totdat ome Guus wederom een smsje krijgt: "Yo Guuz, k heb me bed8, blijf ff chill in Rdam Zuid! Ciao lil'Kalou!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |