de sponsorloterij-eredivisie toch wel ?quote:
De loterij mag de naam niet aan de Eredivisie koppelen van meneer Donner.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de sponsorloterij-eredivisie toch wel ?
lijkt wel zeeuws meisjequote:Op woensdag 29 juni 2005 16:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Bloemsj wat heb je met je avatar gedaan?
en wat stelt deze voor
Talpa wordt stoer man.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:56 schreef methodmich het volgende:
Dat Talpa wordt best slecht, zo te lezen.
Nee man, hartstikke lachen!quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:18 schreef methodmich het volgende:
5 tegen 5, kan het oubolliger?
Opgave is al gestopt dacht ik? Er waren volgens mij zelfs al opnames dus dat wordt hem nu niet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie houdt je nu nog tegen Noca? Clau?
Idd!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee man, hartstikke lachen!
"Wedden dat?", TelekidsHet mag allemaal terug van mij
Yada Yada lijkt me wel wat op Talpaquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ach ja, je pikt er toch uit wat je leuk vind.
Ik ben er zelfs een keer geweestquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:24 schreef Noca het volgende:
[..]
Idd!!
De jeugd mist Telekids gewoon...das toch zielig!
Wie is in hemelsnaam Margje Teeuwen? En Bridget, bah..quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Yada Yada lijkt me wel wat op Talpa
en elke dag Margje Teeuwen en Bridget wat wil je nog meer
en speciaal voor MM komt Fatima op tvquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Yada Yada lijkt me wel wat op Talpa
en elke dag Margje Teeuwen en Bridget wat wil je nog meer
Die hockeymuts die een paar jaar geleden gestopt is.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wie is in hemelsnaam Margje Teeuwen? En Bridget, bah..
Wie zien de Nederlanders het liefst bij PSV?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |