je kan er ook langs zappen je hoeft t niet te kijkenquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:33 schreef methodmich het volgende:
Nou, doe die maar achter de decoder zeg... Pff.
Goed moment om boodschappen te gaan doen en dan straks te gaan koken e.d.
:d ze hebben veel familie van, ook de familie van Westerloo is goed vertegenwoordigdquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Carrie ten Napel (dochter van) gaat ook naar Talpa, al gaat ze eerst wat achter de schermen doen.
ex hockey international...en vrouw van Rob Stendersquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wie is in hemelsnaam Margje Teeuwen? En Bridget, bah..
Anders kijk je ff een x aantal posts naar boven.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ex hockey international...en vrouw van Rob Stenders
[afbeelding]
quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Bridget
http://img109.echo.cx/my.php?image=carnaval14pf.jpg
quote:Snappen jullie het dan nog niet? Volgende week lopen er weer psv'ers met Kalou shirtjes (na vorig jaar Nr. 10 Van Persie shirtjes gekocht te hebben), totdat ome Guus wederom een smsje krijgt: "Yo Guuz, k heb me bed8, blijf ff chill in Rdam Zuid! Ciao lil'Kalou!"
Zoow dat is mooi. Gaat dat op de kosten van gamer.nlquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:31 schreef pascalheister het volgende:
Vriend van me mag over 2 weekjes 3 dagen naar San Francisco, hij is reviewer van gamer.nl en mag naar de presentatie van E.A. aldaar
boven de rivieren is weinig gebeurd... het onweer hangt nu alweer boven Antwerpen, dus het gaat waarschijnljik wel weer nat worden bij julliequote:Op woensdag 29 juni 2005 17:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Lekker weer
Dat is bij ons na de verschillende hoosbuien van vannacht wel weg eigenlijk
quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:32 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zoow dat is mooi. Gaat dat op de kosten van gamer.nl
Kun jij mij eens mailen hoe of wat ik dat het snelst kan regelen? In ieder geval op de wachtlijst komenquote:
Is goed.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kun jij mij eens mailen hoe of wat ik dat het snelst kan regelen? In ieder geval op de wachtlijst komen
Feuteu?quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:39 schreef JaWi het volgende:
[..]
Is goed.
Flinke rotzooi hebben die mocros gemaakt gisterenavond trouwens.
Dat is echt mooi als je zoiets kunt doenquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
laatst was hij ook al een keer in London
Nee, ik las het alleen op wat sites. Heb geen foto's.quote:
Donequote:Op woensdag 29 juni 2005 17:41 schreef JaWi het volgende:
Kan je me ff een mailtje sturen, kan zo snel je adres niet vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |