Zoow dat is mooi. Gaat dat op de kosten van gamer.nlquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:31 schreef pascalheister het volgende:
Vriend van me mag over 2 weekjes 3 dagen naar San Francisco, hij is reviewer van gamer.nl en mag naar de presentatie van E.A. aldaar
boven de rivieren is weinig gebeurd... het onweer hangt nu alweer boven Antwerpen, dus het gaat waarschijnljik wel weer nat worden bij julliequote:Op woensdag 29 juni 2005 17:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Lekker weer
Dat is bij ons na de verschillende hoosbuien van vannacht wel weg eigenlijk
quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:32 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zoow dat is mooi. Gaat dat op de kosten van gamer.nl
Kun jij mij eens mailen hoe of wat ik dat het snelst kan regelen? In ieder geval op de wachtlijst komenquote:
Is goed.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kun jij mij eens mailen hoe of wat ik dat het snelst kan regelen? In ieder geval op de wachtlijst komen
Feuteu?quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:39 schreef JaWi het volgende:
[..]
Is goed.
Flinke rotzooi hebben die mocros gemaakt gisterenavond trouwens.
Dat is echt mooi als je zoiets kunt doenquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
laatst was hij ook al een keer in London
Nee, ik las het alleen op wat sites. Heb geen foto's.quote:
Donequote:Op woensdag 29 juni 2005 17:41 schreef JaWi het volgende:
Kan je me ff een mailtje sturen, kan zo snel je adres niet vinden.
Oh, heb nog wel foto van galgenwaard gezien.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:44 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee, ik las het alleen op wat sites. Heb geen foto's.
Ah, je was Naccie.
Ik zou er meteen een vakantie aan vast plakken als ik hem wasquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:31 schreef pascalheister het volgende:
een goede vriend van me mag over 2 weekjes 3 dagen naar San Francisco, hij is reviewer van gamer.nl en mag naar de presentatie van E.A. aldaar
Ik heb geen zin om terug te lezen Nocaquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:20 schreef Noca het volgende:
Expiditie Robinson is erg tof idd!
Lijkt me gaaf om eens aan mee te doen.
hij is net op tijd terug voor Zwarte Cross, dus geen vakantiequote:Op woensdag 29 juni 2005 17:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik zou er meteen een vakantie aan vast plakken als ik hem was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |