Oh, heb nog wel foto van galgenwaard gezien.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:44 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee, ik las het alleen op wat sites. Heb geen foto's.
Ah, je was Naccie.
Ik zou er meteen een vakantie aan vast plakken als ik hem wasquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:31 schreef pascalheister het volgende:
een goede vriend van me mag over 2 weekjes 3 dagen naar San Francisco, hij is reviewer van gamer.nl en mag naar de presentatie van E.A. aldaar
Ik heb geen zin om terug te lezen Nocaquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:20 schreef Noca het volgende:
Expiditie Robinson is erg tof idd!
Lijkt me gaaf om eens aan mee te doen.
hij is net op tijd terug voor Zwarte Cross, dus geen vakantiequote:Op woensdag 29 juni 2005 17:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik zou er meteen een vakantie aan vast plakken als ik hem was
Zwarte Crossquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hij is net op tijd terug voor Zwarte Cross, dus geen vakantie
tussen de rivieren heeft t aardig geregendquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
boven de rivieren is weinig gebeurd... het onweer hangt nu alweer boven Antwerpen, dus het gaat waarschijnljik wel weer nat worden bij jullie
Nee ik kan in dat weekend niet. Een kameraad van me gaat wel. Met een caravan van Jovinkquote:
Ga ook niet het hele weekend, alleen op de topdag (zondag) met die geweldige crossquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee ik kan in dat weekend niet. Een kameraad van me gaat wel. Met een caravan van Jovink
Gisteren heeft er al een Noord-Afrikaanse wervelwind door Kerkrade gestormd!quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:32 schreef DeTolk het volgende:
Limburgers onder ons... Pak de rubberbootjes maar alvast
Komt zwaar weer jullie kant op
Kreeg meteen weer zo'n Jaren 90 gevoelquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:33 schreef JaWi het volgende:
Ja, was net een waarschuwing van het KNMI.
Zijn er nog meer Afrikanen bij Roda binnengekomenquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:33 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Gisteren heeft er al een Noord-Afrikaanse wervelwind door Kerkrade gestormd!
SCC is een nichtje van SCH!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |