Hamburger gebakken in appelsieneschillen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:30 schreef appelsientje het volgende:
Heb geen zin meer... wil naar huis..
Ik heb nu al honger omdat ik weet wat ik vanavond ga eten... lekkere hamburger ala appelsientje![]()
en wat voor ala geef je eraan appelsientjequote:Op woensdag 29 juni 2005 14:30 schreef appelsientje het volgende:
Heb geen zin meer... wil naar huis..
Ik heb nu al honger omdat ik weet wat ik vanavond ga eten... lekkere hamburger ala appelsientje![]()
goed plan!quote:
nee sorry, moet ze zelf binnenkort hebbenquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Iemand nog verhuisdozen over?
Huren!quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:36 schreef Dylan Dog het volgende:
nee, die hebben we net bij mijn schoonouders gedumpt....quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:36 schreef Dylan Dog het volgende:
op zolder staan er hier nog een stuk of 30 denk ik, zowel met als zonder inhoudquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Waar huur je die dingen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Huren!
Hebben wij ook gedaan. Ideaal en als ze leeg zijn weer terugbrengen, krijg je statiegeld terug.
verhuisbedrijven als atlas verhuizingen enzo.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:45 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Waar huur je die dingen?
En LH: gefeliciteerd!
nee mich, sorryquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:55 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Hedje Maduro.
Bjoro nog geen pa geworden?
De musical was een succes gisteravond, leuk.
Het VBL-columnhoekje Deeltje 5.
een stuk liefdequote:Op woensdag 29 juni 2005 14:31 schreef Dos37 het volgende:
[..]
en wat voor ala geef je eraan appelsientje
en zondag heb k ook verdomd goed weer nodigquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:56 schreef pfaf het volgende:
Geen zwembad.
En het wordt pas zondag weer mooi weer.
Leuke musical MM?
KLopt hem ook gedownloadquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:17 schreef pfaf het volgende:
Errug gaaf: http://earth.google.com/ Als je ver genoeg zoomt, kun je je eigen huis bijna zien.
Hij is wel gaaf, ik zag mezelf net niet zwaaien.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:17 schreef pfaf het volgende:
Errug gaaf: http://earth.google.com/ Als je ver genoeg zoomt, kun je je eigen huis bijna zien.
PARTYTIMEquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:22 schreef Noca het volgende:
Hoegaarden en ander bier voor iedereen!!!
Een 7 op mijn eindgesprek en dus afgestudeerd!!Woehoe!
Nog meer Hoegaarden en bier, want vanaf maandag ga ik bij KPN aan de slag voor 2 maand![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |