Binnenbadquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is niet echt zwembadweer Pfaf.
Kijk eens naar buiten?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is niet echt zwembadweer Pfaf.
Ben nog wat mensen aan het optrommelen, het valt niet mee om werklozen en/of studenten te bereiken op zulk soort dagen.quote:
Ja idd dat zie dus nou ook dat kun je dus veel beter doen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Met benzine erbij is dat ongeveer gelijkwaardig aan SeaFrance,dat is nu 100 euri.
Eerste Arsenal tripjes doe ik wsl toch met de Eurostar vanaf Brussel,80 euro voor een retourtje en Brussel is aanzienlijk dichterbij dan Calais en je staat binnen 2,5 uur in hartje London.
Hamburger gebakken in appelsieneschillen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:30 schreef appelsientje het volgende:
Heb geen zin meer... wil naar huis..
Ik heb nu al honger omdat ik weet wat ik vanavond ga eten... lekkere hamburger ala appelsientje![]()
en wat voor ala geef je eraan appelsientjequote:Op woensdag 29 juni 2005 14:30 schreef appelsientje het volgende:
Heb geen zin meer... wil naar huis..
Ik heb nu al honger omdat ik weet wat ik vanavond ga eten... lekkere hamburger ala appelsientje![]()
goed plan!quote:
nee sorry, moet ze zelf binnenkort hebbenquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Iemand nog verhuisdozen over?
Huren!quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:36 schreef Dylan Dog het volgende:
nee, die hebben we net bij mijn schoonouders gedumpt....quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:36 schreef Dylan Dog het volgende:
op zolder staan er hier nog een stuk of 30 denk ik, zowel met als zonder inhoudquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:36 schreef Dylan Dog het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |