Is dit dan dezelfde als van vorig jaar?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:43 schreef _wie het volgende:
Mart Smeets was de interviewer
Dan is het blijkbaar deel 3 van Mart & Lance.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Is dit dan dezelfde als van vorig jaar?
Was gisterenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:47 schreef thaleia het volgende:
Ergens deze week zou ook "the science of Lance Armstrong" op Discovery komen. Maar ik weet natuurlijk niet meer wanneer en hoe laat.
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:47 schreef placebeau het volgende:
Misschien best opnemen, of komt er een heruitzending?
Deze is dus NIET met/van Mart Smeets!!...Maar gemaakt door de crew van Discovery Channel...quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:07 schreef Letterman het volgende:
--->>>As zaterdag op Discovery Channel<<<----
Tijd: 23:00u
Documentaire: The science of Lance Armstrong
Omschrijving: Een doc waar men ingaat op het het lichaam van Armstrong en zijn fietsen
Klopt, dat vertelde Hein Verbruggen ook bij het Sportjournaal (was gewoon een stukje uit de docu).quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:05 schreef Loohcs het volgende:
Vanmiddag op de radio gehoord dat in de documentaire wordt onthuld dat Armstrong geld geeft aan het anti doping bureau van de UCI.
Ik wist 't wel, hij koopt ze gewoon om.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:05 schreef Loohcs het volgende:
Vanmiddag op de radio gehoord dat in de documentaire wordt onthuld dat Armstrong geld geeft aan het anti doping bureau van de UCI.
Ah, een documentaire door de sponsor. Dat zal pas objectief zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:20 schreef Chepke het volgende:
We hebben dus donderdag op Ned 2 Smeets in gesprek met (lees: in de reet van) Armstrong.
Zaterdag op Discovery een documentaire
Zou jij een docu toe staan door mensen die je niet mogen? Die je proberen onderuit te halen? Tuurlijk niet...quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ah, een documentaire door de sponsor. Dat zal pas objectief zijn.
Staat Lance alleen maar interviews/docu's toe wanneer de makers op hem geilen?
Ik zou wel interviews toestaan door mensen die enigszins kritische, doch eerlijke vragen stellen. Maar ik ben dan ook geen egotripper.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zou jij een docu toe staan door mensen die je niet mogen? Die je proberen onderuit te halen? Tuurlijk niet...
Alle topsporters zijn egoistischquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zou wel interviews toestaan door mensen die enigszins kritische, doch eerlijke vragen stellen. Maar ik ben dan ook geen egotripper.
Egotripper # egoistquote:
Was Bergkamp maar egoďstischer geweest.quote:
Uhm dat valt wel mee... In die vorige zaten geen beelden van de Waalse Pijl of San Sebastian. En ook die beelden van Casartelli niet. Dat begin ook niet.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:26 schreef golfer het volgende:
Mooie docu, ook al zat ie boordevol beelden en fragmenten van de vorige docu van Smeets over hem en werd het alleen maar aangevuld met wat laatste nieuwe interviewtjes met wat renners, Verbruggen en Armstrong zelf.
Dat kan ik me nog allemaal als de dag van gisteren herinneren...quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:26 schreef Zwansen het volgende:
Indrukwekkende beelden over Casartelli... Dat Breukink wordt geinterviewd en nog niet wist dat ie dood was. En Zulle in tranen...
Om maar te zwijgen over die 8 snickers en 8 glazen cola op een dag.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:38 schreef BVO het volgende:
Toch wel een goeie gast.
Al blijf ik dat sponseren van Hein en zijn clubje een beetje vreemd vinden.
Die zal hij er wel afgefietst hebben vermoed ik.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen over die 8 snickers en 8 glazen cola op een dag.
Neu niks bijzonders. Hetzelfde praatje dat sporters in de top tien allertijden afdraaien.quote:
Was ook niets bijzonders. Buiten dat ie als topsporter wel open is. Kom er eens aan bij Davids, Federer en Jordan.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:58 schreef Sjoerd102 het volgende:
Fuck gemist, zal natuurlijk niet herhaald worden
Heb je wel eens interviews van Jordan gezien? Echt een goeie kerel hoor. En heel open.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was ook niets bijzonders. Buiten dat ie als topsporter wel open is. Kom er eens aan bij Davids, Federer en Jordan.
Keertje met Oprah. Vond 'm wel okee toen idd.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:00 schreef Zwansen het volgende:
Heb je wel eens interviews van Jordan gezien? Echt een goeie kerel hoor. En heel open.
Weet ik, ik overdreef.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heb je wel eens interviews van Jordan gezien? Echt een goeie kerel hoor. En heel open.
ik ook wel.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat kan ik me nog allemaal als de dag van gisteren herinneren...
Wat dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:26 schreef rubbereend het volgende:
leuke reportage maark miste toch een paar dingetjes in het overzichtje van zn carriere
ja dat weet k nu niet meer precies, misschien Pantani, gewoon wat detailsquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat dan?
2 Touretappes, WK, Waalse Pijl, San Sebastian voor zijn ziekte, en elke Tour daarna.
Die kunnen z'n bloed wel drinken, alleen omdat ie oppermachtig is en een nieuw record heeft gevestigd.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:59 schreef rubbereend het volgende:
die fransen die zn contract verscheuren toen hij kanker bleek te hebben mochten dr ook wel in
Het werd wel gezegd dat Cofidis geen renner met kanker wilde.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:59 schreef rubbereend het volgende:
die fransen die zn contract verscheuren toen hij kanker bleek te hebben mochten dr ook wel in
Cofidis, in your face!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het werd wel gezegd dat Cofidis geen renner met kanker wilde.
heb k dat gemistquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het werd wel gezegd dat Cofidis geen renner met kanker wilde.
Tja je weet het niet. Ga er eens vanuit dat bloeddoping de op dit moment beste bekende vorm van doping is en dat Lance beschikt over een nog onbekend smeermiddel. Hij heeft immers de grootste fondsen in de wielrennerij. Dan veegt ie op deze manier nog eens soepeltjes de concurrentie weg. Wat overblijft, kan ie wegkopen of verzwakkenquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:18 schreef Nolius het volgende:
Ja, ze hadden een nieuwe dure machine nodig om op bloeddoping te controleren en die hebben ze nu danzij Lance.
Is dit nu een goede zaak, of probeert hij zo die lui te beinvloeden?
Ja, ik wou dat ik dat had gehad toen ik met donder, bliksem en spoelwater door de Ardennen naar Frankrijk racede. Misschien net geen 240 kilometer, maar ik ben dan ook geen wielrenner. Wel een lekker verhaaltje voor de kijker op de stoel, maar voor een sportieve renner just an extraordinary day of work. Gun het Lance allemaal best, Mart wil het ook maar wat graag, maar waarom niet eens weg van het blabla great. Laat maar eens een alle zijden reportage zien in plaats van: successen, kanker, commentaar collega, interview Lance, fundingquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen over die 8 snickers en 8 glazen cola op een dag.
Dan heb je nog altijd minder gemist dan ikquote:
Nee, het bekende ophemelverhaal van Lance, maar had niet anders verwacht van Smeets.quote:
Dat hij een bijzondere klootzak schijnt te zijn voor z'n collega's, maar wie wint hier zes keer op rij de Tour en mag dus een klootzak zijn om ze zo te motiveren.....ene Jordan was net zo, bij z'n teammaten af en toe 't bloed onder de nagels vandaan halen, maar wel belonen als het goed gaat.....dat zijn de toppers.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, het bekende ophemelverhaal van Lance, maar had niet anders verwacht van Smeets.
Na zijn laatste tour(overwinning) komen hopelijk eens de minder leuke, mooie, hieroďsche kanten ook aan bod.
iemand? ..ik heb hem ook gemistquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:07 schreef Harmen1984 het volgende:
Iemand al iets gehoord over een herhaling??
Merci,mooie docu..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:02 schreef Ambrosius het volgende:
http://portal.omroep.nl/uitzendinggemist/
Staat 'ie nu op de hoofdpagina iig.
Idd. Alle groten waren zo. Merckx, Jordan... Allemaal waren ze keihard. Jordan wilde dat iedereen elke dag voor 110% inzet toonde. Deed je dat niet, dan had je echt een probleem. Maar het heeft wel wat opgeleverd, zelfde geldt voor Armstrong. Mannen zoals Ullrich die minder hard zijn, halen het steeds net niet. Das het verschil.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:52 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Dat hij een bijzondere klootzak schijnt te zijn voor z'n collega's, maar wie wint hier zes keer op rij de Tour en mag dus een klootzak zijn om ze zo te motiveren.....ene Jordan was net zo, bij z'n teammaten af en toe 't bloed onder de nagels vandaan halen, maar wel belonen als het goed gaat.....dat zijn de toppers.
Was het niet der Jan die over de vangrail dook en terugkwam, waar Lance lafjes het parcours afstak over een veld en vond dat dat allemaal ook zo maar moet kunnenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Mannen zoals Ullrich die minder hard zijn, halen het steeds net niet. Das het verschil.
'k hoop dat je dit niet serieus bedoeld, was juist slim van Armstrong om niet te sturen, was ie ook op z'n muil gegaan namelijk.....en Ullrich in de bocht was gewoon kamikaze-achtigquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:41 schreef okee6 het volgende:
Was het niet der Jan die over de vangrail dook en terugkwam, waar Lance lafjes het parcours afstak over een veld en vond dat dat allemaal ook zo maar moet kunnen
Tof ???? Dat moet hij niet betalen maar de UCI. Je gaat mij niet vertellen dat ze dat niet zelf kunnen betalen.quote:
Armstrong kon makkelijk om Beloki heensturen. Maar door af te steken zat die weer in de groep geposteerd. Als die eerst om Beloki heenmoest had die al een achterstand van een aantal sec. En met nog 5 km te gaan ofzo toen had hij die wss nooit dichtgereden.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:39 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
'k hoop dat je dit niet serieus bedoeld, was juist slim van Armstrong om niet te sturen, was ie ook op z'n muil gegaan namelijk.....en Ullrich in de bocht was gewoon kamikaze-achtig
Toch iets anders dan je gedacht hadquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:57 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Armstrong kon makkelijk om Beloki heensturen. Maar door af te steken zat die weer in de groep geposteerd. Als die eerst om Beloki heenmoest had die al een achterstand van een aantal sec. En met nog 5 km te gaan ofzo toen had hij die wss nooit dichtgereden.
Want je kon goed zien op moment dat Beloki viel moest Lance in de remmen. Hij stond zowat stil toen op dat grasveld en kon zeker weer terug de weg op toen. Maar nee Lance keek waar zitten de andere en besloot af te korten via het grasperk. Dus wat dat betreft kan ik me wel in Okee6 zijn redenering vinden.
Aan de andere kant moeten de mensen ook niet zeuren dat hij afstak want hij is er niet veel mee opgeschoten. Hij stond toen toch al voor in het klas. en die paar sec. verlies hadden dan ook niks uitgemaakt.
Dat kunnen ze inderdaad niet betalen. Heb je enig idee over wat voor apparaat ze het hebben en wat dat überhaupt kost??quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:56 schreef LangeTabbetje het volgende:
Tof ???? Dat moet hij niet betalen maar de UCI. Je gaat mij niet vertellen dat ze dat niet zelf kunnen betalen.
Het zal wel een duur ding zijn, mij gaat het erom dat het geen onafhankelijk opsporingsapparaat meer is .quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:55 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Dat kunnen ze inderdaad niet betalen. Heb je enig idee over wat voor apparaat ze het hebben en wat dat überhaupt kost??
Maar je schreef dit:quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:44 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Het zal wel een duur ding zijn, mij gaat het erom dat het geen onafhankelijk opsporingsapparaat meer is .
En dat kunnen ze echt niet.quote:Tof ???? Dat moet hij niet betalen maar de UCI. Je gaat mij niet vertellen dat ze dat niet zelf kunnen betalen.
Het was natuurlijk wel een goed nieuws show ....quote:
Mart Smeets heeft een abonnement gekocht op "Lance his Ass"quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:03 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ik stoor me altijd wel een beetje aan Mart Smeets over Lance.
Hij hemelt hem altijd zo op ! Lance traint hardstikke veel ! (de rest niet?). Lance verkent de etappes (de rest niet ?). Ik word er zoooo moe van.
staat nu ook ergens op het net : discovery - lance armstrong.aviquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:07 schreef Letterman het volgende:
Omschrijving: Een doc waar men ingaat op het het lichaam van Armstrong en zijn fietsen
Het blijft een Oost-Duitser.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:15 schreef SeLang het volgende:
Er staat ook nog een interview met Ulrich op inet:
http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=lxsjrCsHEbGcZtHjImuaB
Toch een beetje een saaie vent vergeleken met Armstrong
Ik heb hem gelijk even op emule opgezocht.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:12 schreef drakenbaby het volgende:
[..]
staat nu ook ergens op het net : discovery - lance armstrong.avi
Hmz, alweer?quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:07 schreef Letterman het volgende:
oeps dit was nog een oude docuquote:Op zaterdag 2 juli 2005 05:01 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik heb hem gelijk even op emule opgezocht.
Thanks !
Is het niet de goede ?quote:
Hij staat ook op www.uitzendinggemist.nlquote:Op zondag 3 juli 2005 04:41 schreef SeLang het volgende:
[..]
Is het niet de goede ?
M'n download is nu bijna op de helft...
dit is nog een oude docu niet de docu die gisteravond werd uitgezonden maar deze is het wel waard om te zien.quote:Op zondag 3 juli 2005 04:41 schreef SeLang het volgende:
[..]
Is het niet de goede ?
M'n download is nu bijna op de helft...
In de discotheek is Der Jan met een pilletje op vast de getapte jongen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:15 schreef SeLang het volgende:
Er staat ook nog een interview met Ulrich op inet:
http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=lxsjrCsHEbGcZtHjImuaB
Toch een beetje een saaie vent vergeleken met Armstrong
Voor een bike die een replica is van zijn bike? Daar betaal je nog wel iets meer voor. Een Trek Madone 5.9 (fiets van vorig jaar) kost nieuw zo'n 6K, ook betaal je dat er niet voor als je een beetje onderhandelt.quote:Op zondag 24 juli 2005 00:44 schreef Asskicker14 het volgende:
5000 dollar voor een originele Armstrong bike, er zouden genoeg gekken zijn die dat ervoor zouden betalen.
hij zei 'fuck you' , niet fuck cippoliniquote:Op zondag 24 juli 2005 00:40 schreef Asskicker14 het volgende:
LA: Am i the last rider?
Bodyguard: No, Cippolini is the last rider
LA: Fuck Cippolini
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |