Dat kan ik me nog allemaal als de dag van gisteren herinneren...quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:26 schreef Zwansen het volgende:
Indrukwekkende beelden over Casartelli... Dat Breukink wordt geinterviewd en nog niet wist dat ie dood was. En Zulle in tranen...
Om maar te zwijgen over die 8 snickers en 8 glazen cola op een dag.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:38 schreef BVO het volgende:
Toch wel een goeie gast.
Al blijf ik dat sponseren van Hein en zijn clubje een beetje vreemd vinden.
Die zal hij er wel afgefietst hebben vermoed ik.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen over die 8 snickers en 8 glazen cola op een dag.
Neu niks bijzonders. Hetzelfde praatje dat sporters in de top tien allertijden afdraaien.quote:
Was ook niets bijzonders. Buiten dat ie als topsporter wel open is. Kom er eens aan bij Davids, Federer en Jordan.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:58 schreef Sjoerd102 het volgende:
Fuck gemist, zal natuurlijk niet herhaald worden
Heb je wel eens interviews van Jordan gezien? Echt een goeie kerel hoor. En heel open.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was ook niets bijzonders. Buiten dat ie als topsporter wel open is. Kom er eens aan bij Davids, Federer en Jordan.
Keertje met Oprah. Vond 'm wel okee toen idd.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:00 schreef Zwansen het volgende:
Heb je wel eens interviews van Jordan gezien? Echt een goeie kerel hoor. En heel open.
Weet ik, ik overdreef.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heb je wel eens interviews van Jordan gezien? Echt een goeie kerel hoor. En heel open.
ik ook wel.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat kan ik me nog allemaal als de dag van gisteren herinneren...
Wat dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:26 schreef rubbereend het volgende:
leuke reportage maark miste toch een paar dingetjes in het overzichtje van zn carriere
ja dat weet k nu niet meer precies, misschien Pantani, gewoon wat detailsquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat dan?
2 Touretappes, WK, Waalse Pijl, San Sebastian voor zijn ziekte, en elke Tour daarna.
Die kunnen z'n bloed wel drinken, alleen omdat ie oppermachtig is en een nieuw record heeft gevestigd.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:59 schreef rubbereend het volgende:
die fransen die zn contract verscheuren toen hij kanker bleek te hebben mochten dr ook wel in
Het werd wel gezegd dat Cofidis geen renner met kanker wilde.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:59 schreef rubbereend het volgende:
die fransen die zn contract verscheuren toen hij kanker bleek te hebben mochten dr ook wel in
Cofidis, in your face!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het werd wel gezegd dat Cofidis geen renner met kanker wilde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |