Is dit dan dezelfde als van vorig jaar?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:43 schreef _wie het volgende:
Mart Smeets was de interviewer
Dan is het blijkbaar deel 3 van Mart & Lance.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Is dit dan dezelfde als van vorig jaar?
Was gisterenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:47 schreef thaleia het volgende:
Ergens deze week zou ook "the science of Lance Armstrong" op Discovery komen. Maar ik weet natuurlijk niet meer wanneer en hoe laat.
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:47 schreef placebeau het volgende:
Misschien best opnemen, of komt er een heruitzending?
Deze is dus NIET met/van Mart Smeets!!...Maar gemaakt door de crew van Discovery Channel...quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:07 schreef Letterman het volgende:
--->>>As zaterdag op Discovery Channel<<<----
Tijd: 23:00u
Documentaire: The science of Lance Armstrong
Omschrijving: Een doc waar men ingaat op het het lichaam van Armstrong en zijn fietsen
Klopt, dat vertelde Hein Verbruggen ook bij het Sportjournaal (was gewoon een stukje uit de docu).quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:05 schreef Loohcs het volgende:
Vanmiddag op de radio gehoord dat in de documentaire wordt onthuld dat Armstrong geld geeft aan het anti doping bureau van de UCI.
Ik wist 't wel, hij koopt ze gewoon om.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:05 schreef Loohcs het volgende:
Vanmiddag op de radio gehoord dat in de documentaire wordt onthuld dat Armstrong geld geeft aan het anti doping bureau van de UCI.
Ah, een documentaire door de sponsor. Dat zal pas objectief zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:20 schreef Chepke het volgende:
We hebben dus donderdag op Ned 2 Smeets in gesprek met (lees: in de reet van) Armstrong.
Zaterdag op Discovery een documentaire
Zou jij een docu toe staan door mensen die je niet mogen? Die je proberen onderuit te halen? Tuurlijk niet...quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ah, een documentaire door de sponsor. Dat zal pas objectief zijn.
Staat Lance alleen maar interviews/docu's toe wanneer de makers op hem geilen?
Ik zou wel interviews toestaan door mensen die enigszins kritische, doch eerlijke vragen stellen. Maar ik ben dan ook geen egotripper.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zou jij een docu toe staan door mensen die je niet mogen? Die je proberen onderuit te halen? Tuurlijk niet...
Alle topsporters zijn egoistischquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zou wel interviews toestaan door mensen die enigszins kritische, doch eerlijke vragen stellen. Maar ik ben dan ook geen egotripper.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |