Mart Smeets heeft een abonnement gekocht op "Lance his Ass"quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:03 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ik stoor me altijd wel een beetje aan Mart Smeets over Lance.
Hij hemelt hem altijd zo op ! Lance traint hardstikke veel ! (de rest niet?). Lance verkent de etappes (de rest niet ?). Ik word er zoooo moe van.
staat nu ook ergens op het net : discovery - lance armstrong.aviquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:07 schreef Letterman het volgende:
--->>>As zaterdag op Discovery Channel<<<----
Tijd: 23:00u
Documentaire: The science of Lance Armstrong
Omschrijving: Een doc waar men ingaat op het het lichaam van Armstrong en zijn fietsen
Het blijft een Oost-Duitser.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:15 schreef SeLang het volgende:
Er staat ook nog een interview met Ulrich op inet:
http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=lxsjrCsHEbGcZtHjImuaB
Toch een beetje een saaie vent vergeleken met Armstrong
Ik heb hem gelijk even op emule opgezocht.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:12 schreef drakenbaby het volgende:
[..]
staat nu ook ergens op het net : discovery - lance armstrong.avi
Hmz, alweer?quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:07 schreef Letterman het volgende:
--->>>As zaterdag op Discovery Channel<<<----
Tijd: 23:00u
Documentaire: The science of Lance Armstrong
Omschrijving: Een doc waar men ingaat op het het lichaam van Armstrong en zijn fietsen
oeps dit was nog een oude docuquote:Op zaterdag 2 juli 2005 05:01 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik heb hem gelijk even op emule opgezocht.
Thanks !
Is het niet de goede ?quote:
Hij staat ook op www.uitzendinggemist.nlquote:Op zondag 3 juli 2005 04:41 schreef SeLang het volgende:
[..]
Is het niet de goede ?
M'n download is nu bijna op de helft...
dit is nog een oude docu niet de docu die gisteravond werd uitgezonden maar deze is het wel waard om te zien.quote:Op zondag 3 juli 2005 04:41 schreef SeLang het volgende:
[..]
Is het niet de goede ?
M'n download is nu bijna op de helft...
In de discotheek is Der Jan met een pilletje op vast de getapte jongen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:15 schreef SeLang het volgende:
Er staat ook nog een interview met Ulrich op inet:
http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=lxsjrCsHEbGcZtHjImuaB
Toch een beetje een saaie vent vergeleken met Armstrong
Voor een bike die een replica is van zijn bike? Daar betaal je nog wel iets meer voor. Een Trek Madone 5.9 (fiets van vorig jaar) kost nieuw zo'n 6K, ook betaal je dat er niet voor als je een beetje onderhandelt.quote:Op zondag 24 juli 2005 00:44 schreef Asskicker14 het volgende:
5000 dollar voor een originele Armstrong bike, er zouden genoeg gekken zijn die dat ervoor zouden betalen.
hij zei 'fuck you' , niet fuck cippoliniquote:Op zondag 24 juli 2005 00:40 schreef Asskicker14 het volgende:
LA: Am i the last rider?
Bodyguard: No, Cippolini is the last rider
LA: Fuck Cippolini
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |