heb k dat gemistquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het werd wel gezegd dat Cofidis geen renner met kanker wilde.
Tja je weet het niet. Ga er eens vanuit dat bloeddoping de op dit moment beste bekende vorm van doping is en dat Lance beschikt over een nog onbekend smeermiddel. Hij heeft immers de grootste fondsen in de wielrennerij. Dan veegt ie op deze manier nog eens soepeltjes de concurrentie weg. Wat overblijft, kan ie wegkopen of verzwakkenquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:18 schreef Nolius het volgende:
Ja, ze hadden een nieuwe dure machine nodig om op bloeddoping te controleren en die hebben ze nu danzij Lance.
Is dit nu een goede zaak, of probeert hij zo die lui te beinvloeden?
Ja, ik wou dat ik dat had gehad toen ik met donder, bliksem en spoelwater door de Ardennen naar Frankrijk racede. Misschien net geen 240 kilometer, maar ik ben dan ook geen wielrenner. Wel een lekker verhaaltje voor de kijker op de stoel, maar voor een sportieve renner just an extraordinary day of work. Gun het Lance allemaal best, Mart wil het ook maar wat graag, maar waarom niet eens weg van het blabla great. Laat maar eens een alle zijden reportage zien in plaats van: successen, kanker, commentaar collega, interview Lance, fundingquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen over die 8 snickers en 8 glazen cola op een dag.
Dan heb je nog altijd minder gemist dan ikquote:
Nee, het bekende ophemelverhaal van Lance, maar had niet anders verwacht van Smeets.quote:
Dat hij een bijzondere klootzak schijnt te zijn voor z'n collega's, maar wie wint hier zes keer op rij de Tour en mag dus een klootzak zijn om ze zo te motiveren.....ene Jordan was net zo, bij z'n teammaten af en toe 't bloed onder de nagels vandaan halen, maar wel belonen als het goed gaat.....dat zijn de toppers.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, het bekende ophemelverhaal van Lance, maar had niet anders verwacht van Smeets.
Na zijn laatste tour(overwinning) komen hopelijk eens de minder leuke, mooie, hieroïsche kanten ook aan bod.
iemand? ..ik heb hem ook gemistquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:07 schreef Harmen1984 het volgende:
Iemand al iets gehoord over een herhaling??
Merci,mooie docu..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:02 schreef Ambrosius het volgende:
http://portal.omroep.nl/uitzendinggemist/
Staat 'ie nu op de hoofdpagina iig.
Idd. Alle groten waren zo. Merckx, Jordan... Allemaal waren ze keihard. Jordan wilde dat iedereen elke dag voor 110% inzet toonde. Deed je dat niet, dan had je echt een probleem. Maar het heeft wel wat opgeleverd, zelfde geldt voor Armstrong. Mannen zoals Ullrich die minder hard zijn, halen het steeds net niet. Das het verschil.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:52 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Dat hij een bijzondere klootzak schijnt te zijn voor z'n collega's, maar wie wint hier zes keer op rij de Tour en mag dus een klootzak zijn om ze zo te motiveren.....ene Jordan was net zo, bij z'n teammaten af en toe 't bloed onder de nagels vandaan halen, maar wel belonen als het goed gaat.....dat zijn de toppers.
Was het niet der Jan die over de vangrail dook en terugkwam, waar Lance lafjes het parcours afstak over een veld en vond dat dat allemaal ook zo maar moet kunnenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Mannen zoals Ullrich die minder hard zijn, halen het steeds net niet. Das het verschil.
'k hoop dat je dit niet serieus bedoeld, was juist slim van Armstrong om niet te sturen, was ie ook op z'n muil gegaan namelijk.....en Ullrich in de bocht was gewoon kamikaze-achtigquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:41 schreef okee6 het volgende:
Was het niet der Jan die over de vangrail dook en terugkwam, waar Lance lafjes het parcours afstak over een veld en vond dat dat allemaal ook zo maar moet kunnen
Tof ???? Dat moet hij niet betalen maar de UCI. Je gaat mij niet vertellen dat ze dat niet zelf kunnen betalen.quote:
Armstrong kon makkelijk om Beloki heensturen. Maar door af te steken zat die weer in de groep geposteerd. Als die eerst om Beloki heenmoest had die al een achterstand van een aantal sec. En met nog 5 km te gaan ofzo toen had hij die wss nooit dichtgereden.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:39 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
'k hoop dat je dit niet serieus bedoeld, was juist slim van Armstrong om niet te sturen, was ie ook op z'n muil gegaan namelijk.....en Ullrich in de bocht was gewoon kamikaze-achtig
Toch iets anders dan je gedacht hadquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:57 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Armstrong kon makkelijk om Beloki heensturen. Maar door af te steken zat die weer in de groep geposteerd. Als die eerst om Beloki heenmoest had die al een achterstand van een aantal sec. En met nog 5 km te gaan ofzo toen had hij die wss nooit dichtgereden.
Want je kon goed zien op moment dat Beloki viel moest Lance in de remmen. Hij stond zowat stil toen op dat grasveld en kon zeker weer terug de weg op toen. Maar nee Lance keek waar zitten de andere en besloot af te korten via het grasperk. Dus wat dat betreft kan ik me wel in Okee6 zijn redenering vinden.
Aan de andere kant moeten de mensen ook niet zeuren dat hij afstak want hij is er niet veel mee opgeschoten. Hij stond toen toch al voor in het klas. en die paar sec. verlies hadden dan ook niks uitgemaakt.
Dat kunnen ze inderdaad niet betalen. Heb je enig idee over wat voor apparaat ze het hebben en wat dat überhaupt kost??quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:56 schreef LangeTabbetje het volgende:
Tof ???? Dat moet hij niet betalen maar de UCI. Je gaat mij niet vertellen dat ze dat niet zelf kunnen betalen.
Het zal wel een duur ding zijn, mij gaat het erom dat het geen onafhankelijk opsporingsapparaat meer is .quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:55 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Dat kunnen ze inderdaad niet betalen. Heb je enig idee over wat voor apparaat ze het hebben en wat dat überhaupt kost??
Maar je schreef dit:quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:44 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Het zal wel een duur ding zijn, mij gaat het erom dat het geen onafhankelijk opsporingsapparaat meer is .
En dat kunnen ze echt niet.quote:Tof ???? Dat moet hij niet betalen maar de UCI. Je gaat mij niet vertellen dat ze dat niet zelf kunnen betalen.
Het was natuurlijk wel een goed nieuws show ....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |