Nikky is ook wel okay inderdaadquote:
Ik ben en blijf een newbiequote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:37 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Mooi url, Zixs.
LOL.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:26 schreef Litso het volgende:
Titel spreekt voor zich lijkt me.
TS begint: Dead-Doll en IJsmeis
Zie ik eruit alsof ik de regels der natuur heb opgesteld?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:41 schreef Mr-Z het volgende:
mag je ook op jezelf geilen?
Wie niet?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:44 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik geil trouwens op Yvonne.
Wie waarde Litso , Wie , niet watquote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:50 schreef Litso het volgende:
Kan er nou godverdomme eens iemand vertellen wat Sararaats is?
zou jij niet je tieten posten in een ander topic?quote:
Hoe dan ook: hier posten is ook goed!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:56 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
zou jij niet je tieten posten in een ander topic?
neequote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:56 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
zou jij niet je tieten posten in een ander topic?
Je spelling is anders wel dramatisch en het zal me aan mijn reet roesten of je het daar eerder over hebt gehad... Zie mij daar even van onder de indruk zijn:quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
nou, k niet en daar hebben we het al over gehad in een ander topic..
hmm dacht ik.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:01 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Je spelling is anders wel dramatisch en het zal me aan mijn reet roesten of je het daar eerder over hebt gehad... Zie mij daar even van onder de indruk zijn:
[afbeelding]
Je mond staat open!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:01 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Je spelling is anders wel dramatisch en het zal me aan mijn reet roesten of je het daar eerder over hebt gehad... Zie mij daar even van onder de indruk zijn:
[afbeelding]
jong, wat is er nou weer mis met mijn spelling?!?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:01 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
[afbeelding]
Er is net zoveel mis mee als je intelligentie.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
jong, wat is er nou weer mis met mijn spelling?!?
k zou het niet wetenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
jong, wat is er nou weer mis met mijn spelling?!?
niks dusquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:04 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Er is net zoveel mis mee als je intelligentie.
Er is inderdaad niks mis met jou, we houden van je zoals je bent. Pappa en mamma zullen trots op je zijn.quote:
Bij jou schort er ook duidelijk watquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:04 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Er is net zoveel mis mee als met je intelligentie.
Ja, mijn interesse voor desbetreffend persoon is niet echt groot dus dan ga ik er ook niet héél erg veel moeite voor doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:15 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
Bij jou schort er ook duidelijk wat
[afbeelding]
mijn "pappa" heb ik al jaren niet meer gezien dus die is vast niet trots op me hoor. en kan je niet on-topic blijven ofzo?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:13 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Er is inderdaad niks mis met jou, we houden van je zoals je bent. Pappa en mamma zullen trots op je zijn.
*kuch, kuch* mongooltje *kuch*
ach hoe dom van mij.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:18 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja, mijn interesse voor desbetreffend persoon is niet echt groot dus dan ga ik er ook niet héél erg veel moeite voor doen.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
mijn "pappa" heb ik al jaren niet meer gezien dus die is vast niet trots op me hoor. en kan je niet on-topic blijven ofzo?![]()
he wacht, ik heb een idee: ik ga een feauteaux van mijn tieten hier posten, goed idee he?
wtf je bent een meisjequote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
mijn "pappa" heb ik al jaren niet meer gezien dus die is vast niet trots op me hoor. en kan je niet on-topic blijven ofzo?![]()
he wacht, ik heb een idee: ga een leven zoeken! goed idee he?
weet jij ook echt he? maar oke..voor de helft heb je wel gelijkquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:24 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Nou ja.. dat moet zich nog allemaal ontwikkelen..
Hersenen of die tieten?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:24 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Nou ja.. dat moet zich nog allemaal ontwikkelen..
ghehequote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:25 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
een jongen, welke keuze blijft er anders nog over? Hermafrodiet?
[afbeelding]
Het is een algemeen feit dat meisjes van 15 jaar nog niks hebben om trots op te zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
weet jij ook echt he? maar oke..voor de helft heb je wel gelijk
om te scheeeren voor de heeeereenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:27 schreef Litso het volgende:
* Litso zingt vrolijk
15 jaaaaaaar.... en nog geen haaaaaar...
nou, ik heb genoeg vriendinnen die wel genoeg hebben om trots op te zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:27 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Het is een algemeen feit dat meisjes van 15 jaar nog niks hebben om trots op te zijn![]()
waar blijven die foto's??quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
nou, ik heb genoeg vriendinnen die wel genoeg hebben om trots op te zijn![]()
MSN?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een foto van je theezakjes zou gaan zoeken...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:19 schreef Imberr het volgende:
he wacht, ik heb een idee: ga een leven zoeken! goed idee he?
cu2/sugababes?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bedoelt dat ze ergens trots op kunnen zijn als je ze allemaal bij elkaar optelt zodat het net een B-cupmaat is?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik denk dat ik imuun ervoor begin te worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:30 schreef i2Them2 het volgende:
Ik geil op Imberr, met dat geile Breezah taaltje![]()
![]()
eerst foto's, dan geilenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:30 schreef i2Them2 het volgende:
Ik geil op Imberr, met dat geile Breezah taaltje![]()
![]()
Of je bent zelf ook verstrikt in de breezer taalquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:32 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik imuun ervoor begin te worden.
Ik zie het nl nergens in haar posts
[afbeelding]
nee, ik ben maar in correct nederlands gaan schrijven want iedereen begon te zeurenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:32 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik imuun ervoor begin te worden.
Ik zie het nl nergens in haar posts
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
tuurlijk jong, wat jij wiltquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:31 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bedoelt dat ze ergens trots op kunnen zijn als je ze allemaal bij elkaar optelt zodat het net een B-cupmaat is?
verkapt ik-heb-geen-vrienden-dus-voeg-me-toe-op-msn topic?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee, ik ben maar in correct nederlands gaan schrijven want iedereen begon te zeurendus als je mijn "breezer" taaltje wilt zien, moet je me maar op msn toevoegen
daar typ ik wel nog zo als in mijn allereerste posts hier op fok
staat er Stupid op mijn voorhoofd ofzoquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee, ik ben maar in correct nederlands gaan schrijven want iedereen begon te zeurendus als je mijn "breezer" taaltje wilt zien, moet je me maar op msn toevoegen
Oei.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:01 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik probeer subtiel iets te uiten jahquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:34 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
God, nog eentje... Hier word ik blij van zeg.
Ik moet poepen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:37 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat je bevriend bent met een gedegenereerd persoon?
weet ik 't...vast welquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:35 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
staat er Stupid op mijn voorhoofd ofzo
[afbeelding]
hahahaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:35 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
verkapt ik-heb-geen-vrienden-dus-voeg-me-toe-op-msn topic?
Neuken?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:39 schreef Xebrozius het volgende:
Ontopic:
Ik geil op
Dakota
Shirley
Bupatih
Dennismoore
Shredder
Dan voeg ik je wel even toequote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
Rrrrrrrrquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:42 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ze is er niet, komaan.... ruige mansex here we come.
quote:
En nog echt toevoegen ookquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:45 schreef i2Them2 het volgende:
Imberr praat op msn wel breezah (lol)
~* Inge *~ .. .. VAKANTIE!! // de mac was melig! zegt:
nj daarom staat t in me naam
en hoe ziet ze eruit op de foto's?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:45 schreef i2Them2 het volgende:
Imberr praat op msn wel breezah (lol)
~* Inge *~ .. .. VAKANTIE!! // de mac was melig! zegt:
nj daarom staat t in me naam
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:39 schreef Xebrozius het volgende:
Ontopic:
Ik geil op
Dakota
Shirley
Bupatih
Dennismoore
Shredder
dat kunnen we niet weten zonder foto's gezien te hebben..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:47 schreef Imberr het volgende:
[..]
hahahja, waarom niet? ik ben toch leuk?
![]()
van wat? alleen mijn gezicht? want daarvan staan 2 foto's hier op fokquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:48 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
dat kunnen we niet weten zonder foto's gezien te hebben..
quote:
Ja?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:47 schreef Imberr het volgende:
[..]
hahahja, waarom niet? ik ben toch leuk?
![]()
Link?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
van wat? alleen mijn gezicht? want daarvan staan 2 foto's hier op fok
kan t niet vinden, k heb ook niet echt veel gezocht maar ja..te veel moeitequote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:58 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Jij wil dat ik jou leuk vind.. doe jij maar de moeite![]()
ik heb gezochtquote:
Dan vind ik je NIET leuk en verdien je het NIET om op gegeild te worden. PUNT!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
kan t niet vinden, k heb ook niet echt veel gezocht maar ja..te veel moeite(ja k ben lui, was k al achter)
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:06 schreef i2Them2 het volgende:
ik heb haar mij msn
MET CAM
JE WEET NIEt WAT JE MIST
t is ook niet nodig dat heel de wereld mij leuk vind hoor dus als jij mij niet leuk vind --> boeie!! zit ik echt niet meequote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:06 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dan vind ik je NIET leuk en verdien je het NIET om op gegeild te worden. PUNT!
weet je ook niet welk topic?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
kan t niet vinden, k heb ook niet echt veel gezocht maar ja..te veel moeite(ja k ben lui, was k al achter)
Geloof me.. ooit zul je d'r last van krijgenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
t is ook niet nodig dat heel de wereld mij leuk vind hoor dus als jij mij niet leuk vind --> boeie!! zit ik echt niet mee
en bij mij?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
t is ook niet nodig dat heel de wereld mij leuk vind hoor dus als jij mij niet leuk vind --> boeie!! zit ik echt niet mee
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ga nog wel even zoeken..ik weet de naam van het topic ff niet meer
Doe datquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ga nog wel even zoeken..ik weet de naam van het topic ff niet meer
is dichtquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:13 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
De nieuwe generatie Fok!kers
Hier dus. Even spitten.
leukquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:14 schreef Imberr het volgende:
link: http://freefilehosting.net/bin/?id=qt31mqQ=
(en nou komt t commentaar...zucht)
hahahquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:15 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
leukMaar ik geil niet op je want je bent 15
![]()
Ey jij wil dat er op je gegeilt wordt.. daarvoor was je in dit topicquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
hahahnee, geil maar niet op me.. doet me vriendje al..
oo ging t daaromquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:14 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
En? De foto's staan er nog. En er is een deel #2.
nee, k kwam zeggen dat ik op hallo_mensen geilquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:18 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ey jij wil dat er op je gegeilt wordt.. daarvoor was je in dit topic![]()
En hallo_mensen is je vriendje?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:18 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee, k kwam zeggen dat ik op hallo_mensen geil
Weet niet wie dit is, maar die lijkt me wel wat.quote:
meldt je het ff in het keldertje als je weer single ben?quote:
Fotoboek van Jettquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:20 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Weet niet wie dit is, maar die lijkt me wel wat.
Jettquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:20 schreef Posdnous het volgende:
[..]
uuh, oke... waarom?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:22 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
meldt je het ff in het keldertje als je weer single ben?
c'est moiquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:20 schreef Posdnous het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:14 schreef Imberr het volgende:
link: http://freefilehosting.net/bin/?id=qt31mqQ=
(en nou komt t commentaar...zucht)
laat maar, sorry, soms schiet ik in een onzin-modequote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:29 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
laat maar, sorry, soms schiet ik in een onzin-mode![]()
Dude....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:30 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Hoeveel kans denk je dat je maakt? Hou op hou op.
hHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA DAT IS ZO KK GRAPPIGGGquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:33 schreef FlyingFox het volgende:
Hoe grappig is 't nu trouwens om de kloon 'jett-sers' aan te maken?
Je hebt het stereotype Limburg-beeld wel een stuk omhoog gehaalt met die foto Imberrquote:
arrogantquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:32 schreef Parvus het volgende:
op Jett, met der geile arrogante bekkie tt
Don't make me do that!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:35 schreef Jett het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
hHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA DAT IS ZO KK GRAPPIGGG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:36 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Je hebt het stereotype Limburg-beeld wel een stuk omhoog gehaalt met die foto ImberrIk dacht dat je uit Rotterdam kwam. Daar wonen alle mooie meiden/vrouwen/moeders/oma's!!
jet is lievquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:32 schreef Parvus het volgende:
op Jett, met der geile arrogante bekkie tt
he ik heb jou op msnquote:
oquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:40 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Neen. Het zou twee en een halve minuut van m'n avond verspillen. Dat is het niet waard.
wat bedoel jij daarmeequote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Zijn er ook tiener meisjes op fok die nog wel maagd zijn![]()
ikquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Zijn er ook tiener meisjes op fok die nog wel maagd zijn![]()
Ik heb daar ook altijd last vanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:32 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik sta effe in de z van zeuren. Laat me nou.
is toch zelfde als een dik vies lelijk wijf inziet dat ze dik lelijk en vies isquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:46 schreef Parvus het volgende:
[..]
Jij weet dondersgoed dat je 'lekker' bent...
vind ik niet. ik ben nog maagd en daar ben ik best trots op. ik ga tenminste niet met iedereen naar bed zoals veel meiden van mijn leeftijd doen tegenwoordig..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:46 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
Imberr, je zet jezelf voor gek meid.
jij voelt je beter dan anderen, dus je bent arrogant.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:47 schreef Jett het volgende:
[..]
is toch zelfde als een dik vies lelijk wijf inziet dat ze dik lelijk en vies is
ik ken ook dikke lelijke mensen die zich beter dan andere voelenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:49 schreef Parvus het volgende:
[..]
jij voelt je beter dan anderen, dus je bent arrogant.
GG no re
maar dat vind je welquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:50 schreef Jett het volgende:
[..]
ik ken ook dikke lelijke mensen die zich beter dan andere voelen
als k arrogant ben hoeft dat niet per defenittie te betekenen dat ik mezelf 'lekker' vind..
Goedzo meidquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
vind ik niet. ik ben nog maagd en daar ben ik best trots op. ik ga tenminste niet met iedereen naar bed zoals veel meiden van mijn leeftijd doen tegenwoordig..
Kijkquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
vind ik niet. ik ben nog maagd en daar ben ik best trots op. ik ga tenminste niet met iedereen naar bed zoals veel meiden van mijn leeftijd doen tegenwoordig..
Wat is dat nou weer voor onzin? Oh ja, onzin subforum. Nee, even serieus. Veel meiden van ons leeftijd ( 15 - 16) neuken niet zo in het rondquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
Jezelf lekker vinden klinkt of je veel masturbeert waar niks mis mee is natuurlijk .quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:50 schreef Jett het volgende:
[..]
ik ken ook dikke lelijke mensen die zich beter dan andere voelen
als k arrogant ben hoeft dat niet per defenittie te betekenen dat ik mezelf 'lekker' vind..
ookal doen mensen dat op hun 40ste ik blijf het achterlijk vinden. ik vind dat je daar geen leeftijd aan kan binden.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
Wat een wijsheden hier allemaalquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:53 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin? Oh ja, onzin subforum. Nee, even serieus. Veel meiden van ons leeftijd ( 15 - 16) neuken niet zo in het rond. Of jij kent alleen maar van die goedkope sletjes, of 'k moet eens bevriend raken met debielen... Maar goed, elke prive -detail die jij hier geeft, kan tegen je gebruikt worden op een negatief manier. Wees voorzichtig daarmee
.
is toch niks mis meequote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jezelf lekker vinden klinkt of je veel masturbeert waar niks mis mee is natuurlijk .
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:49 schreef FlyingFox het volgende:
Verhitte discussie!
Ja dat zeg ikquote:
ik ken er eerlijk gezegd persoonlijk geen maar ik hoor van andere mensen dat zij zulke meiden kennen dusse... en welk prive detail? het staat ook op mijn cu2 dus waarom zou ik het hier niet zeggen?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:53 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin? Oh ja, onzin subforum. Nee, even serieus. Veel meiden van ons leeftijd ( 15 - 16) neuken niet zo in het rond. Of jij kent alleen maar van die goedkope sletjes, of 'k moet eens bevriend raken met debielen... Maar goed, elke prive -detail die jij hier geeft, kan tegen je gebruikt worden op een negatief manier. Wees voorzichtig daarmee
.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:54 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Wat een wijsheden hier allemaal
Ik ken trouwens verschillende meisjes van 16 die niet aan sex tekort komen hoor..
Ach, ga jezelf toch effe rukken. Wil je?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:54 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Wat een wijsheden hier allemaal
Ik ken trouwens verschillende meisjes van 16 die niet aan sex tekort komen hoor..
Dan ken ik ook veel van die sletjes trouwens ook niks mis mee.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:53 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
.
En waar slaat die uitspraak op als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:56 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
Ach, ga jezelf toch effe rukken. Wil je?![]()
Heb je een webcam kan je het met hem samen doen :quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:56 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
Ach, ga jezelf toch effe rukken. Wil je?![]()
Welkom op fokquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:58 schreef Imberr het volgende:
waarom draait elk topic toch op zo'n onzin uit?
Jezus, we zitten nu bij 'onzin' niet 'politiek'.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:57 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
En waar slaat die uitspraak op als ik vragen mag?
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij is terug in Sittard trouwens
3x raden in wel sub. je zitquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:58 schreef Imberr het volgende:
Never mind meidquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ken er eerlijk gezegd persoonlijk geen maar ik hoor van andere mensen dat zij zulke meiden kennen dusse... en welk prive detail? het staat ook op mijn cu2 dus waarom zou ik het hier niet zeggen?![]()
Morgen avond in de bios naar de film ?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:59 schreef Imberr het volgende:
[..]kan jij niet even een date voor me regelen?
![]()
Nee we zitten in het 15-16 jarigen topicquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:59 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
Jezus, we zitten nu bij 'onzin' niet 'politiek'.
Laat maar. 'k heb geen zin om m'n zinnen anders te formulerenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ken er eerlijk gezegd persoonlijk geen maar ik hoor van andere mensen dat zij zulke meiden kennen dusse... en welk prive detail? het staat ook op mijn cu2 dus waarom zou ik het hier niet zeggen?![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:00 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Nee we zitten in het 15-16 jarigen topic![]()
* Mr-Z gaat snel weg
check hoe dit subforum heetquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:58 schreef Imberr het volgende:
mij bestquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Morgen avond in de bios naar de film ?( hij gaat ook weer terug naar de kermis )
Weet alleen niet wanneer.
en de verdere 20% is mod of fa.. (nog grotere chaos)quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:01 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
check hoe dit subforum heet![]()
Maar je hebt gelijk, 80% van de rest van het forum is ook een bende![]()
ohja..maar k ben ook nog een newbie he..k moet alles nog uitvogelenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:01 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
check hoe dit subforum heet![]()
Maar je hebt gelijk, 80% van de rest van het forum is ook een bende![]()
na 4 pagina's offtopic geblaat is het tijd voor een ontopic reactie iddquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:00 schreef So_Addictive het volgende:
Ahum!ontopic:
Ik geil op Yvonne, mét bonkjes en sliertjes![]()
![]()
![]()
Het overzicht van alle fora die er op Fok! te vinden zijn:quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
ohja..maar k ben ook nog een newbie he..k moet alles nog uitvogelen:P
Owquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
mij bestdenk alleen niet dat hij dat zo leuk zal vinden..
![]()
Je hebt anders wel een grote bek voor een newbiequote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
Imberr mag dat want zei komt uit Limburg !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:04 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Je hebt anders wel een grote bek voor een newbie
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:03 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
na 4 pagina's offtopic geblaat is het tijd voor een ontopic reactie idd.
bedankt voor je reactie, ik waardeer 'm![]()
hahaha!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:04 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Je hebt anders wel een grote bek voor een newbie
Voortrekkerquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Imberr mag dat want zij komt uit Limburg !
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:04 schreef HuHu het volgende:
[..]
Het overzicht van alle fora die er op Fok! te vinden zijn:
http://forum.fok.nl/index/forumindex
Neem eens een fotoboekquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja weet ik veelquote:
Daarom ben ik ook voorzitter van Stichting Hol.. Hek Om Limburgquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Imberr mag dat want zei komt uit Limburg !
Heb je hem leren kennen op de kermis van Geleen ?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja weet ik veelvolgens mij weet ie niet eens meer wie ik ben
en moet ie me niet echt..maar ja...
Ik wil een muur die tussen Limburg en NL.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:06 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook voorzitter van Stichting Hol.. Hek Om Limburg
Je komt er trouwens als je op het woordje index klikt, bovenaan de paginaquote:
jaa.. nou, toen heb ik hem gezien maar ik weet dus niet of hij mij nog kentquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heb je hem leren kennen op de kermis van Geleen ?
Alle illegalen verbannen we naar Limburg. Makkelijk, dichtbij en goedkoopquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik wil een muur die tussen Limburg en NL.
En dan wordt Limburg een goedkoop belasting landje
We geven jullie aan Belgie.. Het gemiddelde IQ zal van beide landen stijgenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik kende m wel, sorryquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:07 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je komt er trouwens als je op het woordje index klikt, bovenaan de pagina
Weer wat geleerd.
Onderaan kan ook.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:10 schreef Imberr het volgende:
zeg mensen, doe eens even beetje aardiger over Limburg...t is heel leu uuh..mooi hier
dat klopt wel jaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:10 schreef Imberr het volgende:
zeg mensen, doe eens even beetje aardiger over Limburg...t is heel leu uuh..mooi bier
Namaskar Mr -Zquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:10 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Thnx.. Ik doe er ook bij deze ook maar eentje naar jou![]()
![]()
dat ook welquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:10 schreef Imberr het volgende:
zeg mensen, doe eens even beetje aardiger over Limburg...t is heel leu uuh..mooi hier
Wat ?quote:
En wij maar de moeite doen om jou hier weg te krijgenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:12 schreef Imberr het volgende:
hahahak heb t al vaker gezegd maar: FOK IS GEWELDIG!!
![]()
![]()
sorry.. dat moest even..maar ik vind het echt leuk hier
Je kan hier ook een fotoboek aanmaken. Soort van CU2, is ook leukquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:12 schreef Imberr het volgende:
![]()
![]()
zal ik doen zodra ik weet hoe t moetquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:14 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je kan hier ook een fotoboek aanmaken. Soort van CU2, is ook leuk
http://fotoboek.fok.nlquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
zal ik doen zodra ik weet hoe t moet![]()
k kijk er morgen wel ff naar
jij moet FOk!s mascotte worden!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:12 schreef Imberr het volgende:
![]()
![]()
Yvonne maakt wel een tagje aanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:16 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
jij moet FOk!s mascotte worden!!
je voldoet aan de eisen:
- je vertegenwoordigd het grootste deel van de Fok!kers en Fok!sters (Newbies)
- je vertegenwoordigd het grootste deel van de Fok!kers en Fok!sters (14-16 jarigen)
- je bent een van de weinige knappe meiden hier![]()
Wil je het?wil je het?
![]()
wat moet ik dan doen??quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:16 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
je voldoet aan de eisen:
- je vertegenwoordigd het grootste deel van de Fok!kers en Fok!sters (14-16 jarigen)
Wil je het?wil je het?
![]()
Dat is die geile dochter van Yvonne toch alquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:16 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
je voldoet aan de eisen:
Wil je het?wil je het?
![]()
Topics openen over je paard,quote:
die heeft ondertussen al tietjes gekregen en dat is zo not donequote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat is die geile dochter van Yvonne toch al![]()
Daarom kun je eens met hem afsprekenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
jaa.. nou, toen heb ik hem gezien maar ik weet dus niet of hij mij nog kent
(t viel toen btw niet op dat ik em leuk vond)
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |