wat bedoel jij daarmeequote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Zijn er ook tiener meisjes op fok die nog wel maagd zijn![]()
ikquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Zijn er ook tiener meisjes op fok die nog wel maagd zijn![]()
Ik heb daar ook altijd last vanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:32 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik sta effe in de z van zeuren. Laat me nou.
is toch zelfde als een dik vies lelijk wijf inziet dat ze dik lelijk en vies isquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:46 schreef Parvus het volgende:
[..]
Jij weet dondersgoed dat je 'lekker' bent...
vind ik niet. ik ben nog maagd en daar ben ik best trots op. ik ga tenminste niet met iedereen naar bed zoals veel meiden van mijn leeftijd doen tegenwoordig..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:46 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
Imberr, je zet jezelf voor gek meid.
jij voelt je beter dan anderen, dus je bent arrogant.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:47 schreef Jett het volgende:
[..]
is toch zelfde als een dik vies lelijk wijf inziet dat ze dik lelijk en vies is
ik ken ook dikke lelijke mensen die zich beter dan andere voelenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:49 schreef Parvus het volgende:
[..]
jij voelt je beter dan anderen, dus je bent arrogant.
GG no re
maar dat vind je welquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:50 schreef Jett het volgende:
[..]
ik ken ook dikke lelijke mensen die zich beter dan andere voelen
als k arrogant ben hoeft dat niet per defenittie te betekenen dat ik mezelf 'lekker' vind..
Goedzo meidquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
vind ik niet. ik ben nog maagd en daar ben ik best trots op. ik ga tenminste niet met iedereen naar bed zoals veel meiden van mijn leeftijd doen tegenwoordig..
Kijkquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
vind ik niet. ik ben nog maagd en daar ben ik best trots op. ik ga tenminste niet met iedereen naar bed zoals veel meiden van mijn leeftijd doen tegenwoordig..
Wat is dat nou weer voor onzin? Oh ja, onzin subforum. Nee, even serieus. Veel meiden van ons leeftijd ( 15 - 16) neuken niet zo in het rondquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
Jezelf lekker vinden klinkt of je veel masturbeert waar niks mis mee is natuurlijk .quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:50 schreef Jett het volgende:
[..]
ik ken ook dikke lelijke mensen die zich beter dan andere voelen
als k arrogant ben hoeft dat niet per defenittie te betekenen dat ik mezelf 'lekker' vind..
ookal doen mensen dat op hun 40ste ik blijf het achterlijk vinden. ik vind dat je daar geen leeftijd aan kan binden.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
Wat een wijsheden hier allemaalquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:53 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin? Oh ja, onzin subforum. Nee, even serieus. Veel meiden van ons leeftijd ( 15 - 16) neuken niet zo in het rond. Of jij kent alleen maar van die goedkope sletjes, of 'k moet eens bevriend raken met debielen... Maar goed, elke prive -detail die jij hier geeft, kan tegen je gebruikt worden op een negatief manier. Wees voorzichtig daarmee
.
is toch niks mis meequote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jezelf lekker vinden klinkt of je veel masturbeert waar niks mis mee is natuurlijk .
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:49 schreef FlyingFox het volgende:
Verhitte discussie!
Ja dat zeg ikquote:
ik ken er eerlijk gezegd persoonlijk geen maar ik hoor van andere mensen dat zij zulke meiden kennen dusse... en welk prive detail? het staat ook op mijn cu2 dus waarom zou ik het hier niet zeggen?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:53 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin? Oh ja, onzin subforum. Nee, even serieus. Veel meiden van ons leeftijd ( 15 - 16) neuken niet zo in het rond. Of jij kent alleen maar van die goedkope sletjes, of 'k moet eens bevriend raken met debielen... Maar goed, elke prive -detail die jij hier geeft, kan tegen je gebruikt worden op een negatief manier. Wees voorzichtig daarmee
.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:54 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Wat een wijsheden hier allemaal
Ik ken trouwens verschillende meisjes van 16 die niet aan sex tekort komen hoor..
Ach, ga jezelf toch effe rukken. Wil je?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:54 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Wat een wijsheden hier allemaal
Ik ken trouwens verschillende meisjes van 16 die niet aan sex tekort komen hoor..
Dan ken ik ook veel van die sletjes trouwens ook niks mis mee.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:53 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
.
En waar slaat die uitspraak op als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:56 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
Ach, ga jezelf toch effe rukken. Wil je?![]()
Heb je een webcam kan je het met hem samen doen :quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:56 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
Ach, ga jezelf toch effe rukken. Wil je?![]()
Welkom op fokquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:58 schreef Imberr het volgende:
waarom draait elk topic toch op zo'n onzin uit?
Jezus, we zitten nu bij 'onzin' niet 'politiek'.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:57 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
En waar slaat die uitspraak op als ik vragen mag?
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij is terug in Sittard trouwens
3x raden in wel sub. je zitquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:58 schreef Imberr het volgende:
Never mind meidquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ken er eerlijk gezegd persoonlijk geen maar ik hoor van andere mensen dat zij zulke meiden kennen dusse... en welk prive detail? het staat ook op mijn cu2 dus waarom zou ik het hier niet zeggen?![]()
Morgen avond in de bios naar de film ?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:59 schreef Imberr het volgende:
[..]kan jij niet even een date voor me regelen?
![]()
Nee we zitten in het 15-16 jarigen topicquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:59 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
Jezus, we zitten nu bij 'onzin' niet 'politiek'.
Laat maar. 'k heb geen zin om m'n zinnen anders te formulerenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ken er eerlijk gezegd persoonlijk geen maar ik hoor van andere mensen dat zij zulke meiden kennen dusse... en welk prive detail? het staat ook op mijn cu2 dus waarom zou ik het hier niet zeggen?![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:00 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Nee we zitten in het 15-16 jarigen topic![]()
* Mr-Z gaat snel weg
check hoe dit subforum heetquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:58 schreef Imberr het volgende:
mij bestquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Morgen avond in de bios naar de film ?( hij gaat ook weer terug naar de kermis )
Weet alleen niet wanneer.
en de verdere 20% is mod of fa.. (nog grotere chaos)quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:01 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
check hoe dit subforum heet![]()
Maar je hebt gelijk, 80% van de rest van het forum is ook een bende![]()
ohja..maar k ben ook nog een newbie he..k moet alles nog uitvogelenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:01 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
check hoe dit subforum heet![]()
Maar je hebt gelijk, 80% van de rest van het forum is ook een bende![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |