Nikky is ook wel okay inderdaadquote:
Ik ben en blijf een newbiequote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:37 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Mooi url, Zixs.
LOL.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:26 schreef Litso het volgende:
Titel spreekt voor zich lijkt me.
TS begint: Dead-Doll en IJsmeis
Zie ik eruit alsof ik de regels der natuur heb opgesteld?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:41 schreef Mr-Z het volgende:
mag je ook op jezelf geilen?
Wie niet?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:44 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik geil trouwens op Yvonne.
Wie waarde Litso , Wie , niet watquote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:50 schreef Litso het volgende:
Kan er nou godverdomme eens iemand vertellen wat Sararaats is?
zou jij niet je tieten posten in een ander topic?quote:
Hoe dan ook: hier posten is ook goed!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:56 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
zou jij niet je tieten posten in een ander topic?
neequote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:56 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
zou jij niet je tieten posten in een ander topic?
Je spelling is anders wel dramatisch en het zal me aan mijn reet roesten of je het daar eerder over hebt gehad... Zie mij daar even van onder de indruk zijn:quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
nou, k niet en daar hebben we het al over gehad in een ander topic..
hmm dacht ik.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:01 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Je spelling is anders wel dramatisch en het zal me aan mijn reet roesten of je het daar eerder over hebt gehad... Zie mij daar even van onder de indruk zijn:
[afbeelding]
Je mond staat open!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:01 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Je spelling is anders wel dramatisch en het zal me aan mijn reet roesten of je het daar eerder over hebt gehad... Zie mij daar even van onder de indruk zijn:
[afbeelding]
jong, wat is er nou weer mis met mijn spelling?!?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:01 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
[afbeelding]
Er is net zoveel mis mee als je intelligentie.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
jong, wat is er nou weer mis met mijn spelling?!?
k zou het niet wetenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
jong, wat is er nou weer mis met mijn spelling?!?
niks dusquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:04 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Er is net zoveel mis mee als je intelligentie.
Er is inderdaad niks mis met jou, we houden van je zoals je bent. Pappa en mamma zullen trots op je zijn.quote:
Bij jou schort er ook duidelijk watquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:04 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Er is net zoveel mis mee als met je intelligentie.
Ja, mijn interesse voor desbetreffend persoon is niet echt groot dus dan ga ik er ook niet héél erg veel moeite voor doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:15 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
Bij jou schort er ook duidelijk wat
[afbeelding]
mijn "pappa" heb ik al jaren niet meer gezien dus die is vast niet trots op me hoor. en kan je niet on-topic blijven ofzo?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:13 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Er is inderdaad niks mis met jou, we houden van je zoals je bent. Pappa en mamma zullen trots op je zijn.
*kuch, kuch* mongooltje *kuch*
ach hoe dom van mij.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:18 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja, mijn interesse voor desbetreffend persoon is niet echt groot dus dan ga ik er ook niet héél erg veel moeite voor doen.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
mijn "pappa" heb ik al jaren niet meer gezien dus die is vast niet trots op me hoor. en kan je niet on-topic blijven ofzo?![]()
he wacht, ik heb een idee: ik ga een feauteaux van mijn tieten hier posten, goed idee he?
wtf je bent een meisjequote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
mijn "pappa" heb ik al jaren niet meer gezien dus die is vast niet trots op me hoor. en kan je niet on-topic blijven ofzo?![]()
he wacht, ik heb een idee: ga een leven zoeken! goed idee he?
weet jij ook echt he? maar oke..voor de helft heb je wel gelijkquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:24 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Nou ja.. dat moet zich nog allemaal ontwikkelen..
Hersenen of die tieten?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:24 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Nou ja.. dat moet zich nog allemaal ontwikkelen..
ghehequote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:25 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
een jongen, welke keuze blijft er anders nog over? Hermafrodiet?
[afbeelding]
Het is een algemeen feit dat meisjes van 15 jaar nog niks hebben om trots op te zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
weet jij ook echt he? maar oke..voor de helft heb je wel gelijk
om te scheeeren voor de heeeereenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:27 schreef Litso het volgende:
* Litso zingt vrolijk
15 jaaaaaaar.... en nog geen haaaaaar...
nou, ik heb genoeg vriendinnen die wel genoeg hebben om trots op te zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:27 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Het is een algemeen feit dat meisjes van 15 jaar nog niks hebben om trots op te zijn![]()
waar blijven die foto's??quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
nou, ik heb genoeg vriendinnen die wel genoeg hebben om trots op te zijn![]()
MSN?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een foto van je theezakjes zou gaan zoeken...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:19 schreef Imberr het volgende:
he wacht, ik heb een idee: ga een leven zoeken! goed idee he?
cu2/sugababes?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bedoelt dat ze ergens trots op kunnen zijn als je ze allemaal bij elkaar optelt zodat het net een B-cupmaat is?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik denk dat ik imuun ervoor begin te worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:30 schreef i2Them2 het volgende:
Ik geil op Imberr, met dat geile Breezah taaltje![]()
![]()
eerst foto's, dan geilenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:30 schreef i2Them2 het volgende:
Ik geil op Imberr, met dat geile Breezah taaltje![]()
![]()
Of je bent zelf ook verstrikt in de breezer taalquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:32 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik imuun ervoor begin te worden.
Ik zie het nl nergens in haar posts
[afbeelding]
nee, ik ben maar in correct nederlands gaan schrijven want iedereen begon te zeurenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:32 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik imuun ervoor begin te worden.
Ik zie het nl nergens in haar posts
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
tuurlijk jong, wat jij wiltquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:31 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bedoelt dat ze ergens trots op kunnen zijn als je ze allemaal bij elkaar optelt zodat het net een B-cupmaat is?
verkapt ik-heb-geen-vrienden-dus-voeg-me-toe-op-msn topic?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee, ik ben maar in correct nederlands gaan schrijven want iedereen begon te zeurendus als je mijn "breezer" taaltje wilt zien, moet je me maar op msn toevoegen
daar typ ik wel nog zo als in mijn allereerste posts hier op fok
staat er Stupid op mijn voorhoofd ofzoquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee, ik ben maar in correct nederlands gaan schrijven want iedereen begon te zeurendus als je mijn "breezer" taaltje wilt zien, moet je me maar op msn toevoegen
daar typ ik wel nog zo als in mijn allereerste posts hier op fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |