quote:k weet niej eens wat der voor musiek was in de jare 80 :S:P
Vraag voor de 14 en 15 jarige Fokkersquote:hahahah! da commentaar! eg lol! srry.. ff blij..nj, mha serieus..noem dan es wa dinge..mibi weet k t dan wel
Wat? Springen?quote:Op maandag 27 juni 2005 14:31 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zou het erop kunnen.
ik ook niet. ik ga het niet eens proberen. ik krijg al koppijn als ik er naar kijkquote:Op maandag 27 juni 2005 14:33 schreef Xlarge het volgende:
Ik kan niet lezen wat in die onderste quote staat...
mibi staat voor 'maybe' gok ik.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:33 schreef Xlarge het volgende:
Ik kan niet lezen wat in die onderste quote staat...
LAten we hopen dat het een kutkloon is en dat ze niet echt zo isquote:Op maandag 27 juni 2005 14:32 schreef Croupouque het volgende:
Het is dan ook een ontzettende kutkloon.
Dat mag ik hopen ja.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:32 schreef Croupouque het volgende:
Blijf dan ook eens van die registratieknop af.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:32 schreef Croupouque het volgende:
Nee, helaas.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:32 schreef Croupouque het volgende:
Van SES.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:41 schreef SiemeN het volgende:
Wie weet is dit schaapje over een jaar of 10 wel mod!
En nu zijn alle usuals dood of hebben ze een geslachtsziekte?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:05 schreef SG1 het volgende:.
En vroeger hadden we de usuals. Met correct taalgebruik, nauwelijks spelfouten, correcte interpuncties en gebruik van de PI's.
Of nog erger, ze zitten op nachtbar.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:07 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
En nu zijn alle usuals dood of hebben ze een geslachtsziekte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |