abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28331009
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:04 schreef du_ke het volgende:
Ik zie een duidelijk oorzakelijk verband. Ofwel onbekendheid met een bepaald fenomeen.
Als je het over oorzakelijk verbanden hebt haakt pberends snel af, oppassen dus.
Allah Al Watan Al Malik
pi_28331023
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:04 schreef du_ke het volgende:
Ik zie een duidelijk oorzakelijk verband. Ofwel onbekendheid met een bepaald fenomeen.
Je bedoeld: linkse mensen die niet in de multicultidrap wonen. Inderdaad. Je zal zien dat mensen die met meer allochtonen in hun omgeving wonen veel negatiever zijn over allochtonen.
pi_28331058
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:07 schreef pberends het volgende:

[..]

Je bedoeld: linkse mensen die niet in de multicultidrap wonen. Inderdaad. Je zal zien dat mensen die met meer allochtonen in hun omgeving wonen veel negatiever zijn over allochtonen.
Je zal ook zien dat mensen die in de omgeving van allochtonen wonen niet eens contact hebben met allochtonen (zie hetzelfde nieuwsberichtje). Daarnaast zul je zien dat diegene die wel contact hebben met allochtonen, veel genuanceerder over allochtonen zijn dan mensen die geen contact hebben met allochtonen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_28331079
Komop P het zijn voor een heel groot deel de mensen die in de blanke arbeiderswijken wonen die achter de demagogiek van types als Wilders aanlopen.

Ach en kijk ook eens naar Wolfje die woont op de fucking veluwe en bang voor alles wat zwart is.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_28331246
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:07 schreef pberends het volgende:

[..]

Dat zeg je nu al jaren, maar telkens wordt je ongelijk bewezen. Forget it, man.
pi_28331249
Yo!
pi_28331355
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:09 schreef du_ke het volgende:
Komop P het zijn voor een heel groot deel de mensen die in de blanke arbeiderswijken wonen die achter de demagogiek van types als Wilders aanlopen.

Ach en kijk ook eens naar Wolfje die woont op de fucking veluwe en bang voor alles wat zwart is.
Vraag me toch echt af waarom je altijd die mislukte multicultidrap verdedigt? Heb je aandelen in allochtonen ofzo? Het is voor Nederland van geen enkel belang dat er meer kansloze allochtonen binnenkomen. Ik zie ook niet in waarom je dat verdedigd. Bovendien als mensen al bang voor zwart zijn moet je dat respecteren, en mensen niet gaan opzadelen met nog meer zwarte mensen, want dat wakkert het gevoel van onveiligheid aan, en dat is een misdaad tegen het volk hier.

Demagogiek van Wilders en andere types? Nou laten we dan maar niet praten over de demagogiek van figuren als Rosenmuller en Melkert. Die konden er wat van zeg. Lekker alles onbespreekbaar laten en iedereen die dat wel wilde voor racist uitmaken. Vraag me af of die Wilders wel zo'n racist is, waarom gaat ie anders veel met Hirsi Ali om?
pi_28331375
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:14 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat zeg je nu al jaren, maar telkens wordt je ongelijk bewezen. Forget it, man.
?
pi_28331398
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:17 schreef pberends het volgende:

[..]

Vraag me toch echt af waarom je altijd die mislukte multicultidrap verdedigt? Heb je aandelen in allochtonen ofzo? Het is voor Nederland van geen enkel belang dat er meer kansloze allochtonen binnenkomen. Ik zie ook niet in waarom je dat verdedigd. Bovendien als mensen al bang voor zwart zijn moet je dat respecteren, en mensen niet gaan opzadelen met nog meer zwarte mensen, want dat wakkert het gevoel van onveiligheid aan, en dat is een misdaad tegen het volk hier.

Demagogiek van Wilders en andere types? Nou laten we dan maar niet praten over de demagogiek van figuren als Rosenmuller en Melkert. Die konden er wat van zeg. Lekker alles onbespreekbaar laten en iedereen die dat wel wilde voor racist uitmaken. Vraag me af of die Wilders wel zo'n racist is, waarom gaat ie anders veel met Hirsi Ali om?
Dus je vindt het niet erg als je schoondochter raar wordt aangekeken vanwege haar huidskleur of cultuur?
Allah Al Watan Al Malik
pi_28331429
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je zal ook zien dat mensen die in de omgeving van allochtonen wonen niet eens contact hebben met allochtonen (zie hetzelfde nieuwsberichtje). Daarnaast zul je zien dat diegene die wel contact hebben met allochtonen, veel genuanceerder over allochtonen zijn dan mensen die geen contact hebben met allochtonen.
quote:
Je zal ook zien dat mensen die in de omgeving van allochtonen wonen niet eens contact hebben met allochtonen (zie hetzelfde nieuwsberichtje).
Mooi, we hadden dus nooit waardeloze immigranten moeten binnenlaten, zou een hoop gezeik besparen. Next topic .
quote:
Daarnaast zul je zien dat diegene die wel contact hebben met allochtonen, veel genuanceerder over allochtonen zijn dan mensen die geen contact hebben met allochtonen.
Niettemin wijzen alle cijfers uit dat allochtonen een negatief effect hebben op dit land.
pi_28331447
pi_28331482
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:19 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dus je vindt het niet erg als je schoondochter raar wordt aangekeken vanwege haar huidskleur of cultuur?
Dat is wel naar, maar het is ook menselijk. Met die menselijkheid moet je rekening houden. Als de bevolking geen multicultuur aankan, moet je ze dat ook niet aandoen. Zo simpel ligt dat. Je moet een multicultuur niet op laten dringen door een elite, zoals dat hier is gebeurt.
pi_28331485
Waarom doe ik mijn tere hersenen dit aan....discussieren met pberends. Een paard luistert nog liever naar mij.
Allah Al Watan Al Malik
pi_28331505
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:21 schreef pberends het volgende:

[..]

Dat is wel naar, maar het is ook menselijk. Met die menselijkheid moet je rekening houden. Als de bevolking geen multicultuur aankan, moet je ze dat ook niet aandoen. Zo simpel ligt dat. Je moet een multicultuur niet op laten dringen door een elite, zoals dat hier is gebeurt.
Dus zij houdt ervan als haar schoonpapa om de 3 seconden meld dat haar cultuur een achterlijke cultuur is.
Allah Al Watan Al Malik
pi_28331522
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:21 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom doe ik mijn tere hersenen dit aan....discussieren met pberends. Een paard luistert nog liever naar mij.
Kan je het weer niet aan. Ik gebruik alleen hele logische argumenten. Ze passen alleen niet in jouw (allochtone) straatje.

Maar positief bericht is dat Turken vinden dat er ook teveel allochtonen in Nederland zijn . Dat is pas integratie.
pi_28331542
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dus zij houdt ervan als haar schoonpapa om de 3 seconden meld dat haar cultuur een achterlijke cultuur is.
Zit nogal een verschil in de moderne islam en de achterlijke islam die 80 procent van de Marokkanen hier aanhangt.
pi_28331551
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:17 schreef pberends het volgende:

[..]

Dat zie je verkeerd. Ik probeer enige nuance in het debat te houden dat is heel wat anders dan elke allochtoon knuffelen. Natuurlijk moet je Marokkaanse straatschoffies keihard aanpakken maar dat moet je Nederlandse etters ook. Verder is er veel sprake van onwetendheid en angst. Daar valt via voorlichting en diverse buurtprojecten best een hoop mee te bereiken.
quote:
Demagogiek van Wilders en andere types? Nou laten we dan maar niet praten over de demagogiek van figuren als Rosenmuller en Melkert. Die konden er wat van zeg.
Vertel eens?
quote:
Lekker alles onbespreekbaar laten en iedereen die dat wel wilde voor racist uitmaken. Vraag me af of die Wilders wel zo'n racist is, waarom gaat ie anders veel met Hirsi Ali om?
Nee Wilders is gewoon een volslagen malloot met ali als excuus allochtoon. Je weet wel zo'n varela typje.

Maar je vind de sfeer en levenskwaliteit in Nederland er de afgelopen 3 jaar op vooruit gegaan?
pi_28331596
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:23 schreef pberends het volgende:

[..]

Kan je het weer niet aan. Ik gebruik alleen hele logische argumenten. Ze passen alleen niet in jouw (allochtone) straatje.

Maar positief bericht is dat Turken vinden dat er ook teveel allochtonen in Nederland zijn . Dat is pas integratie.
Logische argumenten? Je bent gewoon een beetje dom, zoals maxima de allochtoon het zou zeggen. We leven in een democratische rechtsstaat, minderheid wordt beschermd tegen de meerderheid. Wat 66% van de bevolking in die zin vind, kan de overige 34% niet zo veel rukken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_28331631
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:24 schreef pberends het volgende:

[..]

Zit nogal een verschil in de moderne islam en de achterlijke islam die 80 procent van de Marokkanen hier aanhangt.
Je had het daarnet over "DE" Marokkaanse cultuur, zou ze dat leuk vinden denk je? Weet ze uberhaupt wel dat jij op dit forum zit en al meerdere malen gebanned bent wegens bepaalde uitspraken
Allah Al Watan Al Malik
pi_28331638
Overigens ben ik erg blij met de Turkse bakker en avondwinkels om de hoek . Die zijn een stuk dichter bij dan de AH en zelfs op zondag open .
pi_28331688
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:26 schreef du_ke het volgende:
Overigens ben ik erg blij met de Turkse bakker en avondwinkels om de hoek . Die zijn een stuk dichter bij dan de AH en zelfs op zondag open .
[berendsmode]
ZONDAG OPEN!?!??! KUTALLOCHTOON, HIJ MOET RESPECT HEBBEN VOOR NL!!!!!!!
[/berendsmode]
Allah Al Watan Al Malik
pi_28331729
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:20 schreef pberends het volgende:

[..]

[..]

Mooi, we hadden dus nooit waardeloze immigranten moeten binnenlaten, zou een hoop gezeik besparen. Next topic .
Tja dank daar CDA en VVD maar voor...
[..]
quote:
Niettemin wijzen alle cijfers uit dat allochtonen een negatief effect hebben op dit land.
Bron enzo. Ik durf namelijk wel te wedden dat buitenlanders een netto positief effect voor NL hebben gebracht. Dit al vanaf de Antwerpse diamanthandelaren in 16e eeuw.
pi_28331929
PBerends heb je toevallig vorige week ook die 2 vandaag uitzending over de koningin in Staphorts gezien?

Zo niet moet je die toch ook eens bekijken en dan vooral dat stuk over een opgedeelde boerderij. Dan kan je zien hoe ik verwacht dat de Marokkaanse gemeenschap er bij ons over anderhalve generatie uitziet. Oma nog wel in "dracht" Dochter ook nog vrij traditioneel maar kleindochter volledig geïntegreerd.
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:08:12 #124
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_28332952
middag.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_28333121
Du_ke en Mutant hebben helemaal gelijk.

.