abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28330002
Moge .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_28330124
ME in actie bij wedstrijd Nigeria-Marokko

Tja, volgens mij is de islam niet een achterlijke cultuur, maar de Marokkaanse wel.
pi_28330190
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:36 schreef pberends het volgende:

Tja, volgens mij is de islam niet een achterlijke cultuur, maar de Marokkaanse wel.
Als dit soort kleine relletjes de Marokkaanse cultuur al achterlijk maakt, wat is de Nederlandse cultuur dan wel niet
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:40:40 #80
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_28330404
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:46 schreef pberends het volgende:

[..]

. Heerlijke vrouw.
Heerlijk is anders. Volgens mij is het zo'n type die aan SM doet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_28330509
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:36 schreef pberends het volgende:

De Nigerianen zijn ook grotendeels moslims .

Overigens is het voetbalhooliganisme netjes door de west europeanen uitgevonden hoor .
pi_28330552
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:46 schreef pberends het volgende:

[..]

. Heerlijke vrouw.
Achterlijk wief is het eerder.
pi_28330581
Snap niet dat zovelen achter een mens aanlopen dat de apartheid in Nederland wil introduceren .
pi_28330605
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:51 schreef du_ke het volgende:

[..]

De Nigerianen zijn ook grotendeels moslims .
Fifty fifty toch .
pi_28330622
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:53 schreef du_ke het volgende:
Snap niet dat zovelen achter een mens aanlopen dat de apartheid in Nederland wil introduceren .
Je weet wat ze zeggen he, elke beschaving heeft zijn hoogte en dieptepunten. Ons hoogtepunt is alweer voorbij, the only way is the way down!
Allah Al Watan Al Malik
pi_28330639
quote:
NPS krijgt steun van prominente D66-leden
Van onze verslaggever Sanne ten Hoove

DEN HAAG - Vier prominente D66-leden roepen de D66-fractie op zich te verzetten tegen de omroepplannen van de eigen staatssecretaris Van der Laan van Media. Volgens hen is het ‘volstrekt onverantwoord’ de NPS op te heffen.

De ondertekenaars zijn oud-partijleider Hans van Mierlo, oud-mediastaatssecretaris Aad Nuis, oudvoorzitter van de raad van bestuur van de NOS Gerrit-Jan Wolffensperger en ING-bestuurder Alexander Rinnooy-Kan. Die laatste was ook voorzitter van een commissie die het functioneren van de publieke omroep onderzocht.

De D66’ers vrezen dat de NPS-programma’s, waaronder NOVA, Buitenhof en Andere Tijden, zullen sneuvelen als de NPS wordt opgedoekt. Ze betwijfelen of andere omroepen de programma’s zullen overnemen, zoals Van der Laan stelt. Ze achten deze veronderstelling ‘zodanig betwistbaar, dat zij geen rechtvaardiging kan zijn voor het opheffen van een succesvolle organisatie’.

Volgens de briefschrijvers behoren de NPS-programma’s tot de kern van de publieke omroep. Ze vrezen daarom voor het voortbestaan van ‘een sterke, slagvaardige en heldere publieke omroep’.

D66-fractievoorzitter Dittrich zegt hun zorgen te begrijpen. Hij roept Van der Laan op te bekijken hoe de NPS-programma’s behouden kunnen blijven.

Uit een peiling van Maurice de Hond blijkt overigens dat tweederde van de Nederlanders s tegen het opheffen van de NPS is.

Hoelang zal die het nog bij z'n kindje uithouden?
pi_28330675
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:52 schreef du_ke het volgende:

[..]

Achterlijk wief is het eerder.
Iemand die dingen eindelijk eens aanpakt ipv aanpapt zoals al die ministers hebben gedaan. Stoort zich niet aan de harde linkse kritiek van een minderheid. Als je echt links was respecteerde je de mening van het volk; namelijk dat 2/3 van het volk geen enkele allochtoon erbij wil hebben.
pi_28330796
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:56 schreef pberends het volgende:

[..]

Iemand die dingen eindelijk eens aanpakt ipv aanpapt zoals al die ministers hebben gedaan. Stoort zich niet aan de harde linkse kritiek van een minderheid. Als je echt links was respecteerde je de mening van het volk; namelijk dat 2/3 van het volk geen enkele allochtoon erbij wil hebben.
Bron?
Allah Al Watan Al Malik
pi_28330799

Du_ke is een typische gierige linkse Nederlander. Hij heeft zelfs een Vlaam Blok parasol in z'n tuin staan, tja het was immers gratis.
pi_28330823
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:56 schreef pberends het volgende:

[..]

Behalve als die allochtonen netjes geld in brengen een duitser of engelsman is geen probleem maar als ze zwart zijn is het eng en gevaarlijk .

Heeft overigens geen zak met al of niet links zijn te maken. Ze wil diverse zaken die tegen de grondwet en internationale verdragen ingaan. Dit gepaard met vele kapitale blunders en misstappen.

Je weet wel olifant in porseleinkast idee.

Dat gecombineerd met het feit dat haar 26.000 uit te zetten nummertjes voor 3/4 gewoon alsnog mogen blijven en de uitzetting van die andere kwart zeer veel ellende met zich mebrengt.

Nou poeh wat een topminister .
pi_28330829
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:59 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Bron?
Bericht van 1 of 2 weken geleden.
pi_28330880
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:00 schreef pberends het volgende:

[..]

Bericht van 1 of 2 weken geleden.
"Er is een alien geland in Amsterdam"

"Bron?"

"Jah ehhh een bericht van 1 of 2 weken geleden."
Allah Al Watan Al Malik
pi_28330898
Even relativeren: het gaat om autochtonen maar dat wordt weer gecompenseerd dat ze zeggen dat er zelfs teveel allochtonen in Nederland wonen:
quote:
Zo'n 66% van de autochtonen vindt dat er teveel allochtonen ons land wonen en een even groot deel heeft bovendien nauwelijks contact met allochtonen.
http://frontpage.fok.nl/ext/printnews/55315

Respect the people's opinion bitches, or fuck off.
pi_28330909
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

"Bron?"

Gedist.
pi_28330929
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

"Bron?"

Ow ja, moet je zelf maar het nieuws beter bijhouden. Ik ga niet elke keer in het nieuwsarchief duiken omdat jij slecht geinformeerd bent. Zo sociaal ben ik ook weer niet.
pi_28330942
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:03 schreef pberends het volgende:

[..]

Gedist.
Niks gedist, er staat namelijk nergens dat ze er geen allochtonen meer bij willen
Allah Al Watan Al Malik
pi_28330943
Ik zie een duidelijk oorzakelijk verband. Ofwel onbekendheid met een bepaald fenomeen.
pi_28330966
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:04 schreef pberends het volgende:

[..]

Ow ja, moet je zelf maar het nieuws beter bijhouden. Ik ga niet elke keer in het nieuwsarchief duiken omdat jij slecht geinformeerd bent. Zo sociaal ben ik ook weer niet.
Huilie
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')