Huntelaar ook niet met jou, maar het gaat er volgens mij om dat een spits doelpunten maakt en niet of jij er wat mee hebt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:31 schreef fransie102 het volgende:
Ik heb niet zoveel met Huntelaar.
idd, Jimmy mag lekker wegblijvenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:18 schreef TC03 het volgende:
€4,5 miljoen voor Haisselbaink is echt veel te veel.
Ik bedoel dus dat ik niet denk dat Huntelaar een toekomstig topspits is.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Huntelaar ook niet met jou, maar het gaat er volgens mij om dat een spits doelpunten maakt en niet of jij er wat mee hebt.
Dat zeg ik ook niet. Maar er zijn echt wel spitsen die voor een paar miljoen te koop zijn, die goed zijn en die je met winst kan verkopen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:23 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ja, maar onze topscouts halen we gewoon even een jonge spits binnen die minstens even goed als Kuyt is.
Dat vind ik trouwens eigenlijk wel ja. Maar als je hem voor 2 miljoen kan krijgen : doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:18 schreef TC03 het volgende:
€4,5 miljoen voor Haisselbaink is echt veel te veel.
Namen?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:49 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar er zijn echt wel spitsen die voor een paar miljoen te koop zijn, die goed zijn en die je met winst kan verkopen.
Dat weet hij ook wel.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:48 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat ik niet denk dat Huntelaar een toekomstig topspits is.
Het lijkt mij dat het noodzaak is om Kalou deze zomer nog te verkopen. Hij wil zijn contract niet verlengen dus moet hij nu echt verkocht worden. Je kan dan nog wel een jaart wachten maar dan blijft hij misschien nog een jaar waardoor hij gratis weg gaat of je je kan hem dan alleen nog maar voor een prikkie verkopen omdat zijn contract nog maar 1 jaar door loopt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:41 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kuijt gaat weg, leer daar maar vast mee leven. Is ook niet meer te houden denk ik...Liverpool wil te graag. De kans dat Goor vertrekt is ook wel aanwezig. Die heeft het zichzelf onmogelijk gemaakt bij Feijenoord. Kalou blijft nog wel een jaartje...
Doe maar nietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:04 schreef cultheld het volgende:
Kalou naar PSV en Huntelaar naar Feyenoord: Dat klinkt goed.
Zou ook niet slim van Feyenoord zijn hem aan PSV te verkopen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:02 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik geloof die verhalen van Kalou naar psv nog steeds niet!
Hoezo niet? Feyenoord maakt toch geen schijn van kans om kampioen te worden; Het zal echt tussen Ajax en PSV gaan dit seizoen. Feyenoord kan dus beter een hoop poen vangen voor die Kalou en dat investeren in een beter team voor 2006/2007.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:03 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zou ook niet slim van Feyenoord zijn hem aan PSV te verkopen.
Het idee alleen al, Kalou naar PSV.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoezo niet? Feyenoord maakt toch geen schijn van kans om kampioen te worden; Het zal echt tussen Ajax en PSV gaan dit seizoen. Feyenoord kan dus beter een hoop poen vangen voor die Kalou en dat investeren in een beter team voor 2006/2007.
Ga aljeblieft naar je eigen topic. Ik word moe van al dat gezwam van je.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:53 schreef cultheld het volgende:
Voor de miljoenen van 1 Kalou koop je 3 echte versterkingen. Dan kan Feyenoord toch een leuke as krijgen voor de toekomst. Iedere spits is vervangbaar: Kalou ook. Dus laat Kalou maar lekker naar PSV gaan, zodat PSV weer ver komt in de CL en dan kan Feyenoord op plaats 2 gaan jagen in plaats van op plaats 4 en 5.
Hij gunt ons in ieder geval wel een 2e plekquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ga aljeblieft naar je eigen topic. Ik word moe van al dat gezwam van je.
quote:The Liverpool boss feels that both Dirk Kuyt of Feyenoord and Southampton's Peter Crouch are being priced out of a move by their respective clubs and is prepared to turn to 25-year-old Govou instead.
Lyon have said that they will allow the player to leave as a reward for helping them win four successive league titles and this week snapped up Norwegian striker John Carew as a potential replacement, ironically after new coach Gerard Houllier failed in a bid to be re-united with Milan Baros.
Al gunt hij ons een CL. Het zal me een worst wezen. Ik word gewoon moe van die gozer.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:08 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Hij gunt ons in ieder geval wel een 2e plek
Bibber bibberquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:32 schreef Radegast het volgende:
Kalou blijft gewoon lekker bij Feyenoord.
Fuck dat PSV.
Hollandse bekrompenheid.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:32 schreef Radegast het volgende:
Kalou blijft gewoon lekker bij Feyenoord.
Fuck dat PSV.
Is goed, we laten Kalou naar PSV gaan, maar daarna wordt ie door z'n kop geknald door een Feyenoord-supporter. Zo doen ze dat in Zuid-Amerika toch?quote:
Boca-River en andersom is uitgesloten, dat klopt. Maar in Italië, Spanje, Engeland, Duitsland, Portugal etc. komt het veelvuldig voor.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:37 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Is goed, we laten Kalou naar PSV gaan, maar daarna wordt ie door z'n kop geknald door een Feyenoord-supporter. Zo doen ze dat in Zuid-Amerika toch?
Bullshit. Komt heel vaak voorquote:Boca-River en andersom is uitgesloten, dat klopt
Dat is waar ook. Batigol.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bullshit. Komt heel vaak voor
Het is gewoon Hollands logisch nadenken. Je beste spelers verkopen aan concurrenten is dom.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dus het komt eigenlijk overal voor, behalve in Nederland. Dus het ligt toch aan de Hollandse bekrompenheid.
Het gaat elk seizoen tussen Ajax en PSV, Feyenoord is altijd de grote outsider, nooit favoriet. Daarom is Feyenoord ook geen rechtstreekse concurrent van Ajax of PSV, vandaar dat het ook niet boeit als er spelers van Ajax naar Feyenoord gaan, of andersom en of er spelers van PSV naar Feyenoord gaan, of andersom. Alleen als er spelers van Ajax naar PSV gaan, of andersom, is dat boeiend en in mijn ogen echt not done, want dan versterk je de concurrentie en dat moet je natuurlijk nooit doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoezo niet? Feyenoord maakt toch geen schijn van kans om kampioen te worden; Het zal echt tussen Ajax en PSV gaan dit seizoen. Feyenoord kan dus beter een hoop poen vangen voor die Kalou en dat investeren in een beter team voor 2006/2007.
Alle andere topclubs doen het. Zielig van de Hollandse (Ajacieden en Feyenoorders dus) supporters om zo te gaan huilen als een speler van hun club met een concurrent in verband wordt gebracht. Bij Lombardije, Madrid en München komt het vaak genoeg voor.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:47 schreef Radegast het volgende:
[..]
Het is gewoon Hollands logisch nadenken. Je beste spelers verkopen aan concurrenten is dom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |