abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28313442
Voor de miljoenen van 1 Kalou koop je 3 echte versterkingen. Dan kan Feyenoord toch een leuke as krijgen voor de toekomst. Iedere spits is vervangbaar: Kalou ook. Dus laat Kalou maar lekker naar PSV gaan, zodat PSV weer ver komt in de CL en dan kan Feyenoord op plaats 2 gaan jagen in plaats van op plaats 4 en 5.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 19:55:45 #102
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_28313484
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 19:33 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hoezo niet? Feyenoord maakt toch geen schijn van kans om kampioen te worden; Het zal echt tussen Ajax en PSV gaan dit seizoen. Feyenoord kan dus beter een hoop poen vangen voor die Kalou en dat investeren in een beter team voor 2006/2007.
Het idee alleen al, Kalou naar PSV.
2000 light years from home
pi_28313624
Typisch Nederlandse bekrompenheid om een punt te maken van transfers naar de concurrent. Dat komt in de grotere competities vaak genoeg voor.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 20:00:12 #104
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_28313630
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 19:53 schreef cultheld het volgende:
Voor de miljoenen van 1 Kalou koop je 3 echte versterkingen. Dan kan Feyenoord toch een leuke as krijgen voor de toekomst. Iedere spits is vervangbaar: Kalou ook. Dus laat Kalou maar lekker naar PSV gaan, zodat PSV weer ver komt in de CL en dan kan Feyenoord op plaats 2 gaan jagen in plaats van op plaats 4 en 5.
Ga aljeblieft naar je eigen topic. Ik word moe van al dat gezwam van je.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_28313905
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 20:00 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ga aljeblieft naar je eigen topic. Ik word moe van al dat gezwam van je.
Hij gunt ons in ieder geval wel een 2e plek
pi_28313957
quote:
The Liverpool boss feels that both Dirk Kuyt of Feyenoord and Southampton's Peter Crouch are being priced out of a move by their respective clubs and is prepared to turn to 25-year-old Govou instead.

Lyon have said that they will allow the player to leave as a reward for helping them win four successive league titles and this week snapped up Norwegian striker John Carew as a potential replacement, ironically after new coach Gerard Houllier failed in a bid to be re-united with Milan Baros.
pi_28314055
Overigens komt AZ met 2e kerstdag bij ons in de Kuip op bezoek.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 20:14:34 #108
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_28314125
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 20:08 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Hij gunt ons in ieder geval wel een 2e plek
Al gunt hij ons een CL. Het zal me een worst wezen. Ik word gewoon moe van die gozer.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_28314676
Ik vind het overigens een prima idee van Kalou om naar PSV te komen.

Hij is slim genoeg om te weten wat het beste voor zijn carriere is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_28314745
Kalou blijft gewoon lekker bij Feyenoord.

Fuck dat PSV.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 20:34:21 #111
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28314792
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 20:32 schreef Radegast het volgende:

Fuck dat PSV.
Bibber bibber
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_28314794
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 20:32 schreef Radegast het volgende:

Fuck dat PSV.
Hollandse bekrompenheid.
pi_28314897
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 20:34 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hollandse bekrompenheid.
Is goed, we laten Kalou naar PSV gaan, maar daarna wordt ie door z'n kop geknald door een Feyenoord-supporter. Zo doen ze dat in Zuid-Amerika toch?
pi_28314937
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 20:37 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Is goed, we laten Kalou naar PSV gaan, maar daarna wordt ie door z'n kop geknald door een Feyenoord-supporter. Zo doen ze dat in Zuid-Amerika toch?
Boca-River en andersom is uitgesloten, dat klopt. Maar in Italië, Spanje, Engeland, Duitsland, Portugal etc. komt het veelvuldig voor.
pi_28314976
quote:
Boca-River en andersom is uitgesloten, dat klopt
Bullshit. Komt heel vaak voor
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_28315124
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 20:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Bullshit. Komt heel vaak voor
Dat is waar ook. Batigol. Dus het komt eigenlijk overal voor, behalve in Nederland. Dus het ligt toch aan de Hollandse bekrompenheid.
pi_28315249
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 20:44 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dus het komt eigenlijk overal voor, behalve in Nederland. Dus het ligt toch aan de Hollandse bekrompenheid.
Het is gewoon Hollands logisch nadenken. Je beste spelers verkopen aan concurrenten is dom.
pi_28315291
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 19:33 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hoezo niet? Feyenoord maakt toch geen schijn van kans om kampioen te worden; Het zal echt tussen Ajax en PSV gaan dit seizoen. Feyenoord kan dus beter een hoop poen vangen voor die Kalou en dat investeren in een beter team voor 2006/2007.
Het gaat elk seizoen tussen Ajax en PSV, Feyenoord is altijd de grote outsider, nooit favoriet. Daarom is Feyenoord ook geen rechtstreekse concurrent van Ajax of PSV, vandaar dat het ook niet boeit als er spelers van Ajax naar Feyenoord gaan, of andersom en of er spelers van PSV naar Feyenoord gaan, of andersom. Alleen als er spelers van Ajax naar PSV gaan, of andersom, is dat boeiend en in mijn ogen echt not done, want dan versterk je de concurrentie en dat moet je natuurlijk nooit doen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_28315370
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 20:47 schreef Radegast het volgende:

[..]

Het is gewoon Hollands logisch nadenken. Je beste spelers verkopen aan concurrenten is dom.
Alle andere topclubs doen het. Zielig van de Hollandse (Ajacieden en Feyenoorders dus) supporters om zo te gaan huilen als een speler van hun club met een concurrent in verband wordt gebracht. Bij Lombardije, Madrid en München komt het vaak genoeg voor.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 20:53:16 #120
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_28315460
Cultheld, rot gewoon eens op naar je eigen topic.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_28315635
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 20:50 schreef cultheld het volgende:

[..]

Alle andere topclubs doen het. Zielig van de Hollandse (Ajacieden en Feyenoorders dus) supporters om zo te gaan huilen als een speler van hun club met een concurrent in verband wordt gebracht. Bij Lombardije, Madrid en München komt het vaak genoeg voor.
Noem jij Feyenoord en Ajax dan maar bekrompen, ik noem het verstandig.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 22:05:24 #122
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_28318339
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 22:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Foto?
Fotoboek.

Kan het nu weer over Feyenoord gaan?
quote:
28-06-2005: AD: Anderlecht biedt veel te weinig voor Goor
[Bron: FR-Fans.nl]

Anderlecht moet een miljoenenbedrag op tafel leggen voor Bart Goor. Alleen in dat geval is Feyenoord bereid mee te werken aan een transfer van de Belg. De Rotterdamse club denkt echter dat Anderlecht niet aan de vraagprijs wil voldoen. Vorige week heeft de Brusselse club een bod van circa ¤1 miljoen gedaan, meldt het Algemeen Dagblad. ,,Als Anderlecht echt wil dat Goor komt, moet het niet met zo'n schijnbod komen'', aldus technisch directeur Mark Wotte. ,,Dan moet een aanzienlijk hoger bedrag op tafel komen.''

Goor schermt ook nog met interesse van Galatasaray, getraind door zijn landgenoot Erik Gerets. Zijn manager Van Holsbeeck vindt de eis van Feyenoord buitensporig. ,,Hij kwam vorig jaar voor ¤250.000 van Hertha BSC. Dan kun je nu niet een ontzettend hoog bedrag voor een 32-jarige vragen.''
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_28323108
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 19:53 schreef cultheld het volgende:
Denk je nu echt dat Feyenoord Kalou zal verkopen aan P$V voor pak hem beet 5 miljoen, ze weten donders goed dat hij veel meer waard is.
pi_28323277
quote:
'Feyenoord benadert geen speler'

Rotterdam - Met Nederland en Spanje verdwenen zaterdag de twee laatste Europese landen uit het toernooi om de wereldtitel voor voetballers onder 20 jaar. Voor scouts en trainers valt het niet mee toptalenten uit Europa te vinden voor hun club.

Mika Lipponen, scout voor Feyenoord: ,,Argentinië - Spanje was de veertiende wedstrijd die ik zag. Alleen Canada en Syrië heb ik niet gezien. Nee, er wordt nu niemand door Feyenoord benaderd. Er wordt nu door allerlei clubs aan jongens getrokken. De prijzen zijn hoog. Daarom wacht ik eerst tot het rustiger wordt. Dat Europa geen land meer bij de eerste vier heeft, verbaast me een beetje. Toch geloof ik dat het een incident is. Voor hetzelfde geld had Europa er nog een paar landen bij gehad.''

Spitz Kohn, internationaal scout van Heerenveen: ,,Het is waar. Europa ligt eruit. Ook het toernooi in Duitsland om de Confederation Cup krijgt een niet-Europese finale. Het verbaast me niet. Ik denk dat spelers uit Afrika en Zuid-Amerika eerder volwassen zijn. Ik heb ook in Brazilië en Argentinië gezien dat daar op elk hoekje gevoetbald wordt.''

Foeke Booy, coach van FC Utrecht: ,,In Afrikaanse en Zuid- Amerikaanse landen staat het resultaat veel vroeger centraal. Daar leren voetballers op jonge leeftijd te winnen, meer dan in Europa. Wat meer zegt, is dat Frankrijk, Portugal en Engeland niet aanwezig waren. In de Engelse competitie spelen veel buitenlandse voetballers, dus kan ik me voorstellen dat Engeland zich niet met een jeugdploeg heeft gekwalificeerd.''
Canada en Syrie misten we net nog die hadden we mooi kunnen ruilen voor een Chileen, die hebben we toch dubbel
  woensdag 29 juni 2005 @ 00:39:43 #125
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_28323877
Opgeschoond.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_28325367
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:39 schreef golfer het volgende:
Opgeschoond.
Post jij hier ook wel eens als gewone VBL-user over Feyenoord, ipv altijd alleen in de rol van strenge mod, Golfer ?
  woensdag 29 juni 2005 @ 01:59:18 #127
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_28325584
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:47 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Post jij hier ook wel eens als gewone VBL-user over Feyenoord, ipv altijd alleen in de rol van strenge mod, Golfer ?
ja hoor, gisteren nog mijn mening gegeven over die nieuwe uitshirts van jullie, maar verder heb ik nou eenmaal niet zoveel met dat cluppie van jullie.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_28326018
Ga dan gewoon lekker lopen modden in jou ajax topic, als je hier maar weg bent
  woensdag 29 juni 2005 @ 02:45:33 #129
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28326171
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 02:32 schreef Moreno het volgende:
Dan neem ik het toch over van hem?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 29 juni 2005 @ 02:49:08 #130
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_28326219
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 02:32 schreef Moreno het volgende:
Je vindt dat het offtopic geleuter van DAM en Cultheld wel passen in dit topic?

Oké, laat ik het in het vervolg staan.
Poef.....gone! ©golfer
pi_28326552
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 02:49 schreef golfer het volgende:

[..]

pi_28327136
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 02:45 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Dan neem ik het toch over van hem?
En jou hoor ik al helemaal nooit over Feyenoord Weet niet eens of je een hekel aan ons mooie cluppie hebt
pi_28327142
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 02:49 schreef golfer het volgende:

[..]

woensdag 29 juni 2005 @ 07:44:26 #134
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28327219
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 07:23 schreef fransie102 het volgende:

[..]

En jou hoor ik al helemaal nooit over Feyenoord Weet niet eens of je een hekel aan ons mooie cluppie hebt
Ik wel aan die van hem.
A.M.A.B
pi_28327281
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 07:44 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ik wel aan die van hem.
Den Bosch? Arsenal?
pi_28327509
quote:
Telegraaf: PSV onderhandelt met Feyenoord over ruil Kalou / Lucius

(Gepost door RvN)

De Telegraaf meldt dat PSV in onderhandeling is met Feyenoord over het aantrekken van Salomon Kalou. Achter de schermen zou er onderhandeld worden, terwijl Feyenoord officieel laat weten niet open te staan voor een transfer. Gesproken zou worden over een ruil met Theo Lucius, waarbij PSV een miljoenenbedrag moet bijbetalen. Feyenoord zou zich in de winter ook al gemeld hebben voor Lucius
pi_28327541
Jammer als Lucius weg gaat maar voor Kalou is dat niet erg.

Middenvelders hebben we toch genoeg en we kunnen Lamey of Feher houden als stand-in voor Ooyer
pi_28327719
Whahaha Lucius, tyf op joh.

Maar ik wil es effe een balletje opgooien en jullie mening weten. Feyenoord zoekt nog steeds een goede linksback. Is die linksback van Nigeria onder de 20 niks? Die gast heb ik al paar keer gezien op dit WK en hij is erg snel. Kan goed mee aanvallen, heeft een goed hard schot en een goede vrije trap. Hij is ook nog eens 20 jaar.
  woensdag 29 juni 2005 @ 08:54:51 #139
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_28327819

Geloof je het zelf . Lucius .
2000 light years from home
  woensdag 29 juni 2005 @ 09:35:13 #140
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28328507
Feijenoord gaat problemen krijgen mochten ze Kalou verkopen. Kalou zelf ook.
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 07:58 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Den Bosch? Arsenal?
Beide.
A.M.A.B
pi_28328846
Dan gaan Kalou en Feyenoord dus beiden problemen krijgen, Cart_Man :
quote:
Feyenoord staat open voor een vertrek van Salomon Kalou. De Rotterdammers slagen er niet in om de Ivoriaan zijn contract te laten verlengen, waardoor zij bereid zijn te luisteren naar aanbiedingen. PSV zou een ruil met Theo Lucius hebben voorgesteld.

Volgens De Telegraaf informeerde Feyenoord afgelopen seizoen nog naar Lucius, die toen nog niet weg mocht bij de Eindhovense club. Maar technisch directeur Guus Hiddink zou nu bereid zijn de tweevoudig international te betrekken in een ruil met Kalou. Daarbij zou PSV nog een transfersom moeten overmaken. Zowel Lucius als Kalou zou open staan voor een transfer.

Kalou staat nog tot de zomer van 2007 onder contact bij Feyenoord, maar ondanks verwoede pogingen van de clubleiding weigert de negentienjarige aanvaller zijn verbintenis te verlengen. Wel heeft hij te kennen gegeven dat hij komend seizoen in Nederland wil blijven voetballen, waardoor een vertrek naar PSV waarschijnlijker is dan een transfer naar Valencia.
Bron : vi.nl

Maar uiteindelijk zal er als Kalou vertrekt toch niets gebeuren. Het Legioen accepteert het toch allemaal wel weer.

Overigens is Feyenoord geinstresseerd in Theo Janssen als opvolger van Goor.
pi_28328945
Slechte bron want Feyenoord staat helemaal niet open voor een transfer. Alleen die stagaires die ze bij VI.nl gebruiken kunnen nogal goed een verhaal verschrijven.

Besides, de telegraaf is de orginele bron. Wanneer er echt nieuws uit die krant kwam kan ik me al niet eens meer herinneren.
  woensdag 29 juni 2005 @ 09:58:30 #143
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28329038
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 09:54 schreef Kaap het volgende:
Slechte bron want Feyenoord staat helemaal niet open voor een transfer. Alleen die stagaires die ze bij VI.nl gebruiken kunnen nogal goed een verhaal verschrijven.

Besides, de telegraaf is de orginele bron. Wanneer er echt nieuws uit die krant kwam kan ik me al niet eens meer herinneren.
Ze hebben weinig keus Kaap.
Kalou wil zijn contract niet verlengen, nu kunnen ze nog een flinke transfersom vangen.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  woensdag 29 juni 2005 @ 09:58:56 #144
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_28329042
Mocht kalou nu al vertrekken maakt dat ook niet een transfer vrij voor Kuyt?? Ik neem aan dat Kuyt er niet geheel achter zou staan als zijn maatje verkocht word?
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_28329049
Ben ook benieuwd waarom Kalou z'n contract niet wil verlengen.
pi_28329073
quote:
Overigens is Feyenoord geinstresseerd in Theo Janssen als opvolger van Goor
Theo Janssen komt net als Nicky hofs voor het niveau dat Feyenoord zou moeten nastreven(meedoen om de HCE-titel)
pi_28329086
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 09:50 schreef fransie102 het volgende:
Dan gaan Kalou en Feyenoord dus beiden problemen krijgen, Cart_Man :
[..]

Bron : vi.nl

Maar uiteindelijk zal er als Kalou vertrekt toch niets gebeuren. Het Legioen accepteert het toch allemaal wel weer.

Overigens is Feyenoord geinstresseerd in Theo Janssen als opvolger van Goor.
Theo Janssen
Dat is pas iemand die we nodig hebben. Goeie trap, sterk aan de bal, sowieso fysieken zeker niet te beroerd om iemand 't veld uit te trappen. Goor optyfen.

En Kalou is echt een naar mannetje als 't allemaal waar is. Ik zou het echt schandalig vinden als hij naar de lampies zou vertrekken en z'n contract niet wil verlengen.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:02:09 #148
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28329119
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 09:58 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ze hebben weinig keus Kaap.
Kalou wil zijn contract niet verlengen, nu kunnen ze nog een flinke transfersom vangen.
Na und, moet hij niet naar die, no offense, kankerploeg uit Eindhoven gaan.
A.M.A.B
pi_28329126
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 09:58 schreef stevengerrard het volgende:
Mocht kalou nu al vertrekken maakt dat ook niet een transfer vrij voor Kuyt?? Ik neem aan dat Kuyt er niet geheel achter zou staan als zijn maatje verkocht word?
Hangt er vanaf. Stel dat Lucius komt, en we krijgen er nog 4 miljoen bij. Dan kunnen we bijvoorbeeld Koné of Huntelaar halen zodat we voor 1 speler 2 echte versterkingen halen. Want bij dit huidige Feyenoord is Lucius een versterking helaas.

Ik denk overigens dat Kalou toch niet naar PSV gaat.
pi_28329199
Betrek dan Lee in de ruil. Linksback hebben we echt nodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')