Om kopduels te oefenen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:23 schreef Suijk het volgende:
Waarom gaat feyenoord in godsnaam naar China?
Geld en ze spelen tegen wat leuke tegenstanders geloof ik. Estudiantes en Liverpool?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:23 schreef Suijk het volgende:
Waarom gaat feyenoord in godsnaam naar China?
Bolton Wanderers lees ik op die Ego site.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Geld en ze spelen tegen wat leuke tegenstanders geloof ik. Estudiantes en Liverpool?
Geen idee wat het opleverd, maar het zal best wel lucratief zijn!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Bolton Wanderers lees ik op die Ego site.
Vind het altijd wat vreemd als je zo heel ver weg gaat voor een paar wedstrijdjes. Hoeveel levert dat dan ongeveer op?
Joh.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:34 schreef Sloggi het volgende:
Cart_man: Zuiverloon zal wel als middenvelder worden genoemd omdat hij tegen Nigeria daar werd neergezet door De Haan.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:40 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Joh.
Feijenoord heeft zijn verdedigende centrale middenvelder dus gevonden.![]()
Tja foppe de haan kan ik ook niet serieus nemen. Dat is echt een waardeloze trainer zeg. Het is ronduit belachelijk dat Zuiverloon niet speelde maar Tiendallie en vd Struik wel.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:34 schreef Sloggi het volgende:
Cart_man: Zuiverloon zal wel als middenvelder worden genoemd omdat hij tegen Nigeria daar werd neergezet door De Haan.
Zou wat zijn als de bal stil ingeschoten werdquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:21 schreef Zjakkie het volgende:
Bovendien bewoog de bal
Het is wel the Sun, maar toch.quote:MIDDLESBROUGH hitman Jimmy Floyd Hasselbaink has become a £3million target for Feyenoord.
The ex-Chelsea star is wanted by the Dutch giants to replace Dirk Kuyt, who is on his way out.
Bron: www.thesun.co.uk/article/0,,2002390000-2005290485,00.html
Maar Hasselbaink gaat nog een of twee jaar mee, en dan ben je die 4.5 weer kwijt. Denk wel dat ie het goed zou kunnen gaan doen, trouwens.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:48 schreef fransie102 het volgende:
Het ging mij vooral om het bedrag. 3 miljoen pond is ongeveer ¤ 4,5 miljoen euro, en dat is niet superveel voor een spits waarvan je vrijwel zeker weet dat ie topscorer van de eredivisie wordt. Mocht Liverpool 15 miljoen betalen voor Kuyt, heb je nog zeker 10 miljoen over.
Maar hasseltank is niet echt een teamspeler. En 4,5 miljoen euro voor een speler die nog maximaal 2 jaar mee kan vind ik best prijzig, net als zijn salaris zal zijn. Bovendien was hij dit jaar al veel gebleseerd. Ik vind het een groot risico en ik zou dat geld liever investeren in een andere goede speler die een stuk jonger is.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:48 schreef fransie102 het volgende:
Het ging mij vooral om het bedrag. 3 miljoen pond is ongeveer ¤ 4,5 miljoen euro, en dat is niet superveel voor een spits waarvan je vrijwel zeker weet dat ie topscorer van de eredivisie wordt. Mocht Liverpool 15 miljoen betalen voor Kuyt, heb je nog zeker 10 miljoen over.
Misschien wil het broertje van Lazovic wel komenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:23 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ik vind het een groot risico en ik zou dat geld liever investeren in een andere goede speler die een stuk jonger is.
100% zeker niet tegen LFC .quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Geld en ze spelen tegen wat leuke tegenstanders geloof ik. Estudiantes en Liverpool?
natuurlijk wel een speler die zich wat meer bewezen heeft.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Misschien wil het broertje van Lazovic wel komen![]()
Hasselbaink heeft zich anders aardig bewezenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:26 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
natuurlijk wel een speler die zich wat meer bewezen heeft.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:34 schreef Suijk het volgende:
Jimmy heeft 13 keer gescoord in 36 wedstrijden, hij lijkt me toch op zijn retour.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:48 schreef fransie102 het volgende:
Hij is zeker nog wel van waarde voor jullie, dat wel, maar met Kuijt vergeleken is het gewoon een hele achteruitgang.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:38 schreef fransie102 het volgende:
[..]Hij is geloof ik 6e in de PL-topscorerslijst.
En zei iedereen van v. Hooijdonk ook niet dat ie op z'n retour was?
jeetjequote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:38 schreef Cart_man het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat dit betreft moet ik Yvette gelijk geven, alweer.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:49 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
jeetje![]()
En waarom zou feyenoord 4,5 miljoen voor een goede spits betalen die 32 of 33 jaar is. En terwijl ze een lager bedrag al te hoog vonden voor Simons omdat hij al bijna 29 jaar is. Dat zou wel heel vreemd zijn natuurlijk.
13 goals in de PL staat ongeveer gelijk aan 25 goals in de eredivisie, dus wat vind je daar zo grappig aan?quote:
Welke spits wou je dan halen? of wou je het doen met ons supertalent Ali B.?quote:Wat dit betreft moet ik Yvette gelijk geven, alweer.![]()
![]()
Omdat als ze Kuyt verkopen, misschien niet meer zo op 1 of 2 miljoen kijken?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:49 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
jeetje![]()
En waarom zou feyenoord 4,5 miljoen voor een goede spits betalen die 32 of 33 jaar is. En terwijl ze een lager bedrag al te hoog vonden voor Simons omdat hij al bijna 29 jaar is. Dat zou wel heel vreemd zijn natuurlijk.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:01 schreef fransie102 het volgende:
[..]
13 goals in de PL staat ongeveer gelijk aan 25 goals in de eredivisie, dus wat vind je daar zo grappig aan?
Kijk maar naar Kezmanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:01 schreef fransie102 het volgende:
[..]
13 goals in de PL staat ongeveer gelijk aan 25 goals in de eredivisie, dus wat vind je daar zo grappig aan?
[..]
Dat is ook statistisch bewezen zeker.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:01 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Een jongere spits die nog een aantal jaren meekan en doorverkocht kan worden met winst.quote:Welke spits wou je dan halen? of wou je het doen met ons supertalent Ali B.?
Ja, maar onze topscouts halen we gewoon even een jonge spits binnen die minstens even goed als Kuyt is.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:09 schreef Cart_man het volgende:
Een jongere spits die nog een aantal jaren meekan en doorverkocht kan worden met winst.
Je beredenering slaat kant noch wal loekieboy...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:22 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Dus 29 goals in Nederland maken is even goed als 29 goals in Engeland, wou je zeggen?
Leer lezenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:22 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Dus 29 goals in Nederland maken is even goed als 29 goals in Engeland, wou je zeggen?
Lezen is niet je sterkste kant, volgens mij stond er:quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:27 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar : "![]()
"
Wat valt daar aan te lezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |