Om kopduels te oefenen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:23 schreef Suijk het volgende:
Waarom gaat feyenoord in godsnaam naar China?
Geld en ze spelen tegen wat leuke tegenstanders geloof ik. Estudiantes en Liverpool?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:23 schreef Suijk het volgende:
Waarom gaat feyenoord in godsnaam naar China?
Bolton Wanderers lees ik op die Ego site.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Geld en ze spelen tegen wat leuke tegenstanders geloof ik. Estudiantes en Liverpool?
Geen idee wat het opleverd, maar het zal best wel lucratief zijn!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Bolton Wanderers lees ik op die Ego site.
Vind het altijd wat vreemd als je zo heel ver weg gaat voor een paar wedstrijdjes. Hoeveel levert dat dan ongeveer op?
Joh.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:34 schreef Sloggi het volgende:
Cart_man: Zuiverloon zal wel als middenvelder worden genoemd omdat hij tegen Nigeria daar werd neergezet door De Haan.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:40 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Joh.
Feijenoord heeft zijn verdedigende centrale middenvelder dus gevonden.![]()
Tja foppe de haan kan ik ook niet serieus nemen. Dat is echt een waardeloze trainer zeg. Het is ronduit belachelijk dat Zuiverloon niet speelde maar Tiendallie en vd Struik wel.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:34 schreef Sloggi het volgende:
Cart_man: Zuiverloon zal wel als middenvelder worden genoemd omdat hij tegen Nigeria daar werd neergezet door De Haan.
Zou wat zijn als de bal stil ingeschoten werdquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:21 schreef Zjakkie het volgende:
Bovendien bewoog de bal
Het is wel the Sun, maar toch.quote:MIDDLESBROUGH hitman Jimmy Floyd Hasselbaink has become a £3million target for Feyenoord.
The ex-Chelsea star is wanted by the Dutch giants to replace Dirk Kuyt, who is on his way out.
Bron: www.thesun.co.uk/article/0,,2002390000-2005290485,00.html
Maar Hasselbaink gaat nog een of twee jaar mee, en dan ben je die 4.5 weer kwijt. Denk wel dat ie het goed zou kunnen gaan doen, trouwens.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:48 schreef fransie102 het volgende:
Het ging mij vooral om het bedrag. 3 miljoen pond is ongeveer ¤ 4,5 miljoen euro, en dat is niet superveel voor een spits waarvan je vrijwel zeker weet dat ie topscorer van de eredivisie wordt. Mocht Liverpool 15 miljoen betalen voor Kuyt, heb je nog zeker 10 miljoen over.
Maar hasseltank is niet echt een teamspeler. En 4,5 miljoen euro voor een speler die nog maximaal 2 jaar mee kan vind ik best prijzig, net als zijn salaris zal zijn. Bovendien was hij dit jaar al veel gebleseerd. Ik vind het een groot risico en ik zou dat geld liever investeren in een andere goede speler die een stuk jonger is.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:48 schreef fransie102 het volgende:
Het ging mij vooral om het bedrag. 3 miljoen pond is ongeveer ¤ 4,5 miljoen euro, en dat is niet superveel voor een spits waarvan je vrijwel zeker weet dat ie topscorer van de eredivisie wordt. Mocht Liverpool 15 miljoen betalen voor Kuyt, heb je nog zeker 10 miljoen over.
Misschien wil het broertje van Lazovic wel komenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:23 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ik vind het een groot risico en ik zou dat geld liever investeren in een andere goede speler die een stuk jonger is.
100% zeker niet tegen LFC .quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Geld en ze spelen tegen wat leuke tegenstanders geloof ik. Estudiantes en Liverpool?
natuurlijk wel een speler die zich wat meer bewezen heeft.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Misschien wil het broertje van Lazovic wel komen![]()
Hasselbaink heeft zich anders aardig bewezenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:26 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
natuurlijk wel een speler die zich wat meer bewezen heeft.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:34 schreef Suijk het volgende:
Jimmy heeft 13 keer gescoord in 36 wedstrijden, hij lijkt me toch op zijn retour.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:48 schreef fransie102 het volgende:
Hij is zeker nog wel van waarde voor jullie, dat wel, maar met Kuijt vergeleken is het gewoon een hele achteruitgang.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:38 schreef fransie102 het volgende:
[..]Hij is geloof ik 6e in de PL-topscorerslijst.
En zei iedereen van v. Hooijdonk ook niet dat ie op z'n retour was?
jeetjequote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:38 schreef Cart_man het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat dit betreft moet ik Yvette gelijk geven, alweer.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:49 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
jeetje![]()
En waarom zou feyenoord 4,5 miljoen voor een goede spits betalen die 32 of 33 jaar is. En terwijl ze een lager bedrag al te hoog vonden voor Simons omdat hij al bijna 29 jaar is. Dat zou wel heel vreemd zijn natuurlijk.
13 goals in de PL staat ongeveer gelijk aan 25 goals in de eredivisie, dus wat vind je daar zo grappig aan?quote:
Welke spits wou je dan halen? of wou je het doen met ons supertalent Ali B.?quote:Wat dit betreft moet ik Yvette gelijk geven, alweer.![]()
![]()
Omdat als ze Kuyt verkopen, misschien niet meer zo op 1 of 2 miljoen kijken?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:49 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
jeetje![]()
En waarom zou feyenoord 4,5 miljoen voor een goede spits betalen die 32 of 33 jaar is. En terwijl ze een lager bedrag al te hoog vonden voor Simons omdat hij al bijna 29 jaar is. Dat zou wel heel vreemd zijn natuurlijk.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:01 schreef fransie102 het volgende:
[..]
13 goals in de PL staat ongeveer gelijk aan 25 goals in de eredivisie, dus wat vind je daar zo grappig aan?
Kijk maar naar Kezmanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:01 schreef fransie102 het volgende:
[..]
13 goals in de PL staat ongeveer gelijk aan 25 goals in de eredivisie, dus wat vind je daar zo grappig aan?
[..]
Dat is ook statistisch bewezen zeker.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:01 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Een jongere spits die nog een aantal jaren meekan en doorverkocht kan worden met winst.quote:Welke spits wou je dan halen? of wou je het doen met ons supertalent Ali B.?
Ja, maar onze topscouts halen we gewoon even een jonge spits binnen die minstens even goed als Kuyt is.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:09 schreef Cart_man het volgende:
Een jongere spits die nog een aantal jaren meekan en doorverkocht kan worden met winst.
Je beredenering slaat kant noch wal loekieboy...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:22 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Dus 29 goals in Nederland maken is even goed als 29 goals in Engeland, wou je zeggen?
Leer lezenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:22 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Dus 29 goals in Nederland maken is even goed als 29 goals in Engeland, wou je zeggen?
Lezen is niet je sterkste kant, volgens mij stond er:quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:27 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar : "![]()
"
Wat valt daar aan te lezen?
Hasselbaink is ook niet even goed als Dirk, kost 4.5 miljoen, gaat nog maximaal 2 jaar mee en lijkt op zijn retour.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:23 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ja, maar onze topscouts halen we gewoon even een jonge spits binnen die minstens even goed als Kuyt is.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:27 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Lezen is niet je sterkste kant, volgens mij stond er:![]()
![]()
Hehe, te laat Loek.![]()
Het probleem is dat Feyenoord niet in staat is om een talentvolle jonge spits te herkennen. Ze kopen Lazovic voor 7 miljoen, maar van Adriano werd geen werk gemaakt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:30 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Hasselbaink is ook niet even goed als Dirk, kost 4.5 miljoen, gaat nog maximaal 2 jaar mee en lijkt op zijn retour.
Voor die 4.5 miljoen kun je ook een goede jonge spits kopen die het een jaar of wat goed doet en dan vor 10 miljoen verkocht wordt....
Adriano.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:35 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Het probleem is dat Feyenoord niet in staat is om een talentvolle jonge spits te herkennen. Ze kopen Lazovic voor 7 miljoen, maar van Adriano werd geen werk gemaakt.
Misschien is dat met Wim Jansen straks anders, maar zolang Feyenoord in iemand als Boussabon een goede spits ziet heb ik er geen vertrouwen in dat ze een goede jonge vervanger voor Kuyt halen.
Dateert uit 13-06-2001. Moest 18 miljoen kosten toen ze hem wilde hebben.quote:Braziliaanse media: Feyenoord wil spits Adriano
[Supporters Vereniging Feyenoord]
Feyenoord heeft in zijn zoektocht naar een nieuwe centrumspits zijn oog laten vallen op de 19-jarige Braziliaanse spits Adriano, zo wordt gemeld in Braziliaanse media. Adriano is 1.90 m., linksbenig en kopsterk. Adriano speelt momenteel voor Flamengo en de Braziliaanse nationale selectie onder-21 selectie. Ook heeft hij al één A-interland gespeeld.
Adriano brak vorig jaar door bij Flamengo. Niettemin geeft coach Zagallo op dit moment de voorkeur aan twee kleine, snelle spitsen (Roma en Edilson). Aangezien Flamengo in een financiële crisis verkeert is men vereist spelers te verkopen. Het prijskaartje dat aan de jonge spits hangt is desondanks fors: 18 miljoen gulden.
De president van Flamengo bevestigde de interesse van 'een Nederlandse club' dinsdagmiddag in een interview. Maar wou niet de exacte naam prijsgeven. Voor de Braziliaanse media is het duidelijk dat het om Feyenoord moet gaan: Ajax en PSV hebben net nieuwe spitsen gekocht en de andere clubs zijn niet vermogend genoeg om zo grondig te investeren. De president van Flamengo hoopt de transfer binnen enkele weken af te ronden.
Jij denkt teveel.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat Ali B nog wel eens belangrijk kan worden volgend jaar.
18 miljoen gulden ja, iets meer dan die prutser van een Lazovic. En als we dat toen gedaan hadden, hadden we hem vorig jaar voor tientallen miljoenen euro's kunnen verkopen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:42 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Adriano.
Blijkt maar weer dat een realistische kijk op de wereld jou vreemd is.
[..]
Dateert uit 13-06-2001. Moest 18 miljoen kosten toen ze hem wilde hebben.
Dat wisten ze toen ook al zeker hèquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:01 schreef fransie102 het volgende:
[..]
18 miljoen gulden ja, iets meer dan die prutser van een Lazovic. En als we dat toen gedaan hadden, hadden we hem vorig jaar voor tientallen miljoenen euro's kunnen verkopen.
18 miljoen gulden voor iemand van 21 is voor Feyenoord veel te veel. Dan kan je 'm wel gescout hebben, maar je moet het wel kunnen / willen betalenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:08 schreef fransie102 het volgende:
Tuurlijk niet, maar het bewijst wel dat de scouting van Feyenoord slecht is, dat kan niemand ontkennen.
Dat was omdat die kale flikker hem zo graag wilde....daarom is er 7 miljoen euro voor op tafel gelegd.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:15 schreef fransie102 het volgende:
Ze hebben toch ook 14 a 16 miljoen gulden voor Lazovic betaald? Die was nog jonger dan 21 toen volgens mij
Troost je, PSV kon hem op 17-jarige leeftijd al overnemen tegen een miljoen of 5quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:01 schreef fransie102 het volgende:
[..]
18 miljoen gulden ja, iets meer dan die prutser van een Lazovic. En als we dat toen gedaan hadden, hadden we hem vorig jaar voor tientallen miljoenen euro's kunnen verkopen.
Held Erik vond 't maar een luie prutserquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Troost je, PSV kon hem op 17-jarige leeftijd al overnemen tegen een miljoen of 5
Kuijt gaat weg, leer daar maar vast mee leven. Is ook niet meer te houden denk ik...Liverpool wil te graag. De kans dat Goor vertrekt is ook wel aanwezig. Die heeft het zichzelf onmogelijk gemaakt bij Feijenoord. Kalou blijft nog wel een jaartje...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:39 schreef heiden6 het volgende:
Ik zie het huidige bestuur wel in staat om vlak voor het nieuwe seizoen begint alsnog Kuijt, Kalou of Goor te verkopen.
Die grafhond wou liever Bob Peeters en neuken met de vrouw van Brandtsquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Held Erik vond 't maar een luie prutser![]()
Geen probleem, zolang er maar genoeg geld voor wordt gevangen en er waardige opvolgers worden gehaald.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:41 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kuijt gaat weg, leer daar maar vast mee leven. Is ook niet meer te houden denk ik...Liverpool wil te graag. De kans dat Goor vertrekt is ook wel aanwezig. Die heeft het zichzelf onmogelijk gemaakt bij Feijenoord. Kalou blijft nog wel een jaartje...
Tja, hoe definieer je waardig...zeker alleen wanneer het een 'grote' naam is...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:06 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Geen probleem, zolang er maar genoeg geld voor wordt gevangen en er waardige opvolgers worden gehaald.
Voor Kuyt een spits die er minstens 29 inknaltquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:22 schreef Cart_man het volgende:
Dan moeten ze mij halen. Kost niks en wil af en toe nog wel een tegenstander kapotschoppen.
Eerst een hattrick scoren daarna spelers schoppen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:23 schreef fransie102 het volgende:
[..]Maar dan krijg je steeds rood, en tellen je doelpunten niet
Ik stem voor.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:22 schreef Cart_man het volgende:
Dan moeten ze mij halen. Kost niks en wil af en toe nog wel een tegenstander kapotschoppen.
Dan moet je niet bij Hasselbaink wezen. Hij ligt niet voor niets slecht bij z'n ploeggenoten. Totaal ongeschikt voor een club als Feyenoord. En al helemaal voor een transfersom van 4,5 miljoen euro.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:18 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Voor Kuyt een spits die er minstens 29 inknaltVoor Goor een goede middenvelder die er af en toe een mooie goal intrapt.
Huntelaar ook niet met jou, maar het gaat er volgens mij om dat een spits doelpunten maakt en niet of jij er wat mee hebt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:31 schreef fransie102 het volgende:
Ik heb niet zoveel met Huntelaar.
idd, Jimmy mag lekker wegblijvenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:18 schreef TC03 het volgende:
€4,5 miljoen voor Haisselbaink is echt veel te veel.
Ik bedoel dus dat ik niet denk dat Huntelaar een toekomstig topspits is.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Huntelaar ook niet met jou, maar het gaat er volgens mij om dat een spits doelpunten maakt en niet of jij er wat mee hebt.
Dat zeg ik ook niet. Maar er zijn echt wel spitsen die voor een paar miljoen te koop zijn, die goed zijn en die je met winst kan verkopen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:23 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ja, maar onze topscouts halen we gewoon even een jonge spits binnen die minstens even goed als Kuyt is.
Dat vind ik trouwens eigenlijk wel ja. Maar als je hem voor 2 miljoen kan krijgen : doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:18 schreef TC03 het volgende:
€4,5 miljoen voor Haisselbaink is echt veel te veel.
Namen?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:49 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar er zijn echt wel spitsen die voor een paar miljoen te koop zijn, die goed zijn en die je met winst kan verkopen.
Dat weet hij ook wel.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:48 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat ik niet denk dat Huntelaar een toekomstig topspits is.
Het lijkt mij dat het noodzaak is om Kalou deze zomer nog te verkopen. Hij wil zijn contract niet verlengen dus moet hij nu echt verkocht worden. Je kan dan nog wel een jaart wachten maar dan blijft hij misschien nog een jaar waardoor hij gratis weg gaat of je je kan hem dan alleen nog maar voor een prikkie verkopen omdat zijn contract nog maar 1 jaar door loopt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:41 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kuijt gaat weg, leer daar maar vast mee leven. Is ook niet meer te houden denk ik...Liverpool wil te graag. De kans dat Goor vertrekt is ook wel aanwezig. Die heeft het zichzelf onmogelijk gemaakt bij Feijenoord. Kalou blijft nog wel een jaartje...
Doe maar nietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:04 schreef cultheld het volgende:
Kalou naar PSV en Huntelaar naar Feyenoord: Dat klinkt goed.
Zou ook niet slim van Feyenoord zijn hem aan PSV te verkopen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:02 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik geloof die verhalen van Kalou naar psv nog steeds niet!
Hoezo niet? Feyenoord maakt toch geen schijn van kans om kampioen te worden; Het zal echt tussen Ajax en PSV gaan dit seizoen. Feyenoord kan dus beter een hoop poen vangen voor die Kalou en dat investeren in een beter team voor 2006/2007.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:03 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zou ook niet slim van Feyenoord zijn hem aan PSV te verkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |