Nogmaals : wat merken de PSV-supporters daarvan? En is PSV's bestaan in gevaar?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:51 schreef Kaap het volgende:
Wahahha 124 miljoen schuld. Dat krijg je als je Hiddink zo laat shoppen.
Steek je kop maar in het zand dan is het er niet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:53 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Nogmaals : wat merken de PSV-supporters daarvan? En is PSV's bestaan in gevaar?
Neuh, zo triest ben ik nou net niet...in mijn jeugdige jaren wilde ik mijzelf er nog wel op betrappen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:48 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Heb je nou echt de moeite genomen om "PSV" te vervangen door "pisvlek"![]()
![]()
Mag je zelf weten. Vroeger tot 1970 ofzo, was het 'Feijenoord' maar dat is later veranderd in 'Feyenoord' omdat dat internationaal gezien beter was.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:51 schreef Radegast het volgende:
Even een vraagje want ik wil het graag goed typen, is het nou Feyenoord of Feijenoord?
Jij zou het dus niet erg vinden, wanneer Feijenoord een schuld zou krijgen van pak 'm beet, 145 miljoen euro? Want Feijenoord blijft toch wel bestaan en er wordt toch wel gevoetbald...quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:53 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Nogmaals : wat merken de PSV-supporters daarvan? En is PSV's bestaan in gevaar?
De i gevolgd door een j kan nog weleens wat uitspraak problemen opleveren.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:54 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Neuh, zo triest ben ik nou net niet...in mijn jeugdige jaren wilde ik mijzelf er nog wel op betrappen.
@Radegast: Tot 1970 was het Feijenoord, maar gezien de internationale roem in die tijd is besloten om er Feyenoord van te maken. Was makkelijker voor de buitenlandse pers ofzoiets...
Okeequote:Op woensdag 29 juni 2005 10:54 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Mag je zelf weten. Vroeger tot 1970 ofzo, was het 'Feijenoord' maar dat is later veranderd in 'Feyenoord' omdat dat internationaal gezien beter was.
145 miljoen is wel erg veel, maar het hangt er vanaf. Als de club niet in gevaar was en er verstandig geinvesteerd werd niet, nee. De situatie nu, die vind ik pas erg.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:54 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jij zou het dus niet erg vinden, wanneer Feijenoord een schuld zou krijgen van pak 'm beet, 145 miljoen euro?
Als je nou eens goed leest kaap (er is nog hoop)quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:51 schreef Kaap het volgende:
Dat is ook wel, maar het bericht is gedateert.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:03 schreef snabbi het volgende:
Mwa 34 miljoen vind ik nog veel hoor Pyth (voor nl dan he)
van der Schaaf ook vind ik, die zou perfect bij feyenoord passen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Lucius is meer een voetballer voor Feijenoord van voor PSV, vind ik.
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat is ook wel, maar het bericht is gedateert.
Met de verdienste in de CL van afgelopen seizoen is die schuld weggepoetst.
Nou, ik pass ervoor.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:58 schreef fransie102 het volgende:
[..]
145 miljoen is wel erg veel, maar het hangt er vanaf. Als de club niet in gevaar was en er verstandig geinvesteerd werd niet, nee. De situatie nu, die vind ik pas erg.
En de 'schuld' van PSV komt dus volgens dat bericht omdat het Philips Stadion helemaal van PSV zelf is. Mochten er financiele problemen aan zitten te komen, dan kunnen ze het stadion verkopen om het daarna zelf weer te huren.
Als de Kuip helemaal van Feyenoord zelf was, hadden wij ook tientallen miljoenen schuld gehad.
Jij denkt wel meer.quote:
Niet dat Feyenoord nu even 100 miljoen euro schuld moet gaan maken, maar PSV heeft het op alle fronten beter voor elkaar dan ons. Op voetbal-gebied dan, want qua supporters, uitstraling en stadion leggen ze het af tegen ons.quote:
Winnen moet niet ten koste van alles gaan.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:15 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Niet dat Feyenoord nu even 100 miljoen euro schuld moet gaan maken, maar PSV heeft het op alle fronten beter voor elkaar dan ons. Op voetbal-gebied dan, want qua supporters, uitstraling en stadion leggen ze het af tegen ons.
Je doet het nu net voorkomen alsof PSV in een diep dal zit met schulden waar ze niet meer uitkomen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Winnen moet niet ten koste van alles gaan.
Daar dacht Jan Timmer kennelijk anders over.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als je het stadion buiten beschouwing laat is PSV net zo finacieel gezond als feyenoord en ajax.
Huh, had ik het over psvquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je doet het nu net voorkomen alsof PSV in een diep dal zit met schulden waar ze niet meer uitkomen.
Als je het stadion buiten beschouwing laat is PSV net zo finacieel gezond als feyenoord en ajax.
Natuurlijk niet, er moeten ook geen domme dingen gedaan worden, maar Feyenoord benut nog niet de helft van de mogelijkheden die ze hebben. In potentie is Feyenoord 3 keer zo groot als PSV, alleen PSV doet het alleen maar beter omdat ze bestuurlijk gezien de boel vele malen beter op orde hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Winnen moet niet ten koste van alles gaan.
Dat dacht ik ja, zo niet dan heb ik niks gezegdquote:
Dat gaat je nog vies tegenvallen als VDH weg isquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:29 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat er met Feyenoord zou gebeuren als wij nou eens echte vakmensen in dienst hadden.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:37 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat gaat je nog vies tegenvallen als VDH weg is
Tsja, als psv supporter zou ik ook niet mekkeren nee.. jullie hebben er een europacup mee gewonnenquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach we zullen zien.
Ik vind dat al die heisa over spelers die onderling van topclub wisselen wat overtrokken.
Je bent ook een behoorlijk slechte voorzitter als je een club van de ondergang weet te redden, inderdaadquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:43 schreef fransie102 het volgende:
[..]Dan zou er wel een heeeele slechte voorzitter moeten komen.
Doe nou niet of hij heilig is.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je bent ook een behoorlijk slechte voorzitter als je een club van de ondergang weet te redden, inderdaad![]()
Gelul. Iedereen is hem daarvoor dankbaar alleen het is hem sinds die redding naar zijn hoofd geschoten. Hij heeft de totale macht, alles gaat via hem. Hij belemmert nu gewoon de club.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je bent ook een behoorlijk slechte voorzitter als je een club van de ondergang weet te redden, inderdaad![]()
Wat een toeval allemaal zeg met die berichten over Kalou. Gisteren schreef ik nog op pagina 2 dat het noodzaak is om die jongen te verkopen, blijkbaar ziet feyenoord dat nu ook zo. Zijn ze eindelijk is wat verstandiger geworden. Het zou wel jammer zijn als hij naar psv zou gaan. Maar dan zou ik gewoon 10 miljoen euro vragen voor 75% van zijn rechten.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:58 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ze hebben weinig keus Kaap.
Kalou wil zijn contract niet verlengen, nu kunnen ze nog een flinke transfersom vangen.
Dat is heel erg goed geweest van hem, maar hij is niet goed genoeg om nu de laatste stap te zetten om Feyenoord echt groot te maken.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hou op met die naieviteit. Natuurlijk hebben ze geen 124 miljoen schuld.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:51 schreef Kaap het volgende:
Oh dus nu is 'ie opeens redelijk maar niet goed genoeg voor de top. Net was 'ie nog heeeeel slechtquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:48 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Dat is heel erg goed geweest van hem, maar hij is niet goed genoeg om nu de laatste stap te zetten om Feyenoord echt groot te maken.
Daarvoor heb je een echte geslaagde topman van een internationaal bedrijf als b.v. Shell nodig. Met een Feyenoord-hart graag.
Heel slecht voor een topclub ja. Wel goed genoeg om een club te redden van de ondergang.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:57 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Oh dus nu is 'ie opeens redelijk maar niet goed genoeg voor de top. Net was 'ie nog heeeeel slecht
Kom op zeg. Kalou is gewoon een geweldig goede speler en een genot om naar te kijken. In potentie is hij bijvoorbeeld veel beter dan Kuijt. Maar hij is nog jong en hij moet nog heel wat bewijzen. Natuurlijk kan het zijn dat hij dit jaar boven zichzelf uit steeg en dat het geen echte topper zal worden. Maar met zijn techniek, goalinstinct en leeftijd zou hij echt een wereldspeler kunnen worden. Het is gewoon afwachten.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:00 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Heel slecht voor een topclub ja. Wel goed genoeg om een club te redden van de ondergang.
Eh, leer lezen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:12 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Kom op zeg. Kalou is gewoon een geweldig goede speler en een genot om naar te kijken. In potentie is hij bijvoorbeeld veel beter dan Kuijt. Maar hij is nog jong en hij moet nog heel wat bewijzen. Natuurlijk kan het zijn dat hij dit jaar boven zichzelf uit steeg en dat het geen echte topper zal worden. Maar met zijn techniek, goalinstinct en leeftijd zou hij echt een wereldspeler kunnen worden. Het is gewoon afwachten.
ha je had het over de GKLquote:
Mocht Kalou van feyenoord naar PSV vertrekken zal er zeker een clausule over een bepaald percentage bij doorverkoop door feyenoord bedongen worden. (logisch)quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:19 schreef Kaap het volgende:
Mocht hij dan toch gaan, zorgen dat er een clausule inzit dat als hij binnen 5 jaar verhuist naar een andere club, Feyenoord bv 30% van de transfersom krijgt.
Wat was volgens jou dan de inkomsten door de CL? BIj mijn weten zo'n 15M...quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat is ook wel, maar het bericht is gedateert.
Met de verdienste in de CL van afgelopen seizoen is die schuld weggepoetst.
Man hij krijgt dat geld niet !!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:35 schreef Kaap het volgende:
Nou Simons is naar PSV, en voor minder dan 5 miljoen ook. Heeft Feyenoord toch goed gehandeld, want die frietkop was 5 mil gewoon niet waard.
Hoop dat lampjes blij zijn met zon geldgierige speler.
Dus als hij 2 doelpunten maakt is hij 5 miljoen waard...echt die beredenaties van jou de laatste tijd.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:48 schreef fransie102 het volgende:
We zullen zien of hij die 5 miljoen waard was. Als hij er tegen ons straks 2 inknalt, dient Wotte op te stappen.
Twee doelpunten zijn ook echt 5 miljoen waard verder.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:48 schreef fransie102 het volgende:
We zullen zien of hij die 5 miljoen waard was. Als hij er tegen ons straks 2 inknalt, dient Wotte op te stappen.
Als het een anonieme speler blijft die totaal geen versterking voor PSV bleek zal ik toegeven dat Wotte en co. het beter hebben gezien dan ik.
Je snapt wel wat ik bedoel. Als Simons een echte topper blijkt en Feyenoord weer een stom heeft gehandeld, kan Wotte echt opkankeren met z'n 'geen 5 miljoen waard'.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Twee doelpunten zijn ook echt 5 miljoen waard verder.
Dan moeten ze zorgen dat dat geld er wel komtquote:Vijf miljoen euri's is veel voor Feyenoord op het moment.
Daarom kijk ik ook vol nieuwsgierigheid naar Simons komend seizoen. Ik hoop dat ie flink flopt.quote:Als Simons over een jaar geflopt op de bank zou zitten zou het ook niet goed zijn.
Ja, laat de technische staf een bank overvallen ofzoquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:00 schreef fransie102 het volgende:
Dan moeten ze zorgen dat dat geld er wel komt
We zijn ook minder...al een jaartje of 30. Live with it.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:00 schreef fransie102 het volgende:
Dan moeten ze zorgen dat dat geld er wel komtEn als je concurrentie miljoenen meer kan betalen dan jou, dan is het geen concurrentie meer, maar ben je gewoon minder dan hun. Als je mee wilt doen in de top, zul je toch echt minstens evenveel te bieden moeten hebben als Ajax en PSV.
Zorg voor goede investeerders.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:02 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja, laat de technische staf een bank overvallen ofzo
Dan is dit de tijd om daar wat aan te doenquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
We zijn ook minder...al een jaartje of 30. Live with it.
Ongeacht z'n kwaliteiten vind ik 5 miljoen sowieso veel geld voor een 29-jarige middenvelder met bijna-aflopend contractquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:00 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel. Als Simons een echte topper blijkt en Feyenoord weer een stom heeft gehandeld, kan Wotte echt opkankeren met z'n 'geen 5 miljoen waard'.
Het geld is er niet en Feyenoord is momenteel niet echt een concurrent van PSV. Na al die aankopen van Gullit is het potje een beetje leeg he. Ik snap waarom je Wotte afrekent op het feit dat hij wat terugbehoudender handelt, zeker na een seizoen als dit.quote:Dan moeten ze zorgen dat dat geld er wel komtEn als je concurrentie miljoenen meer kan betalen dan jou, dan is het geen concurrentie meer, maar ben je gewoon minder dan hun. Als je mee wilt doen in de top, zul je toch echt minstens evenveel te bieden moeten hebben als Ajax en PSV. Anders zou Heerenveen toch ook wel mee kunnen doen om het kampioenschap?
Ik ook, altijd leuk als een dure aankoop van de concurrent flopt. Nou zeg ik net wel dat PSV eigenlijk geen concurrent meer is, maar goedquote:Daarom kijk ik ook vol nieuwsgierigheid naar Simons komend seizoen. Ik hoop dat ie flink flopt.
Iets zegt mij dat het niet zo simpel isquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:06 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Zorg voor goede investeerders.
Verkoop 10 overbodige spelers, dan kun je vast wel een paar miljoen bij elkaar schrapen.
2 van de vele manieren om meer geld te besteden te hebben, maar dat snappen ze in het Maasgebouw niet.
Die zijn ook zo makkelijk te vinden, ja. Anders regel jij d'r een paar?quote:
Daar komt ook nog meer bij kijken dan ze kwijt willenquote:Verkoop 10 overbodige spelers, dan kun je vast wel een paar miljoen bij elkaar schrapen.
Klopt inderdaad, maar dat is puur en alleen prijzengeld van de UEFA.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:33 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat was volgens jou dan de inkomsten door de CL? BIj mijn weten zo'n 15M...
Zolang die kale er nog zit, wil niemand investeren.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die zijn ook zo makkelijk te vinden, ja. Anders regel jij d'r een paar?
Nee hoor. Zelfs bankzitters als Smolarek kunnen we nog voor een miljoen verkopen. Song voor 2,5 miljoen zelfs, dus zo moelijk is het nou ook weer niet.quote:Daar komt ook nog meer bij kijken dan ze kwijt willen
Rot eens op met je psvquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:08 schreef PyTh het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, maar dat is puur en alleen prijzengeld van de UEFA.
Neem aan dat de extra wedstrijden in de CL PSV (die allemaal uitverkocht waren) ook wel een aantal miljoen extra heeft opgeleverd.
Weet niet of PSV apart nog TV gelden heeft gekregen of dat dat ook via de UEFA gegaan is.
Ik denk in ieder geval dat het met de schuldenlast van PSV erg meevalt momenteel.
Ja joh, Nedved die ouwe lul is ook niets meer waard. 3,5 miljoen schijnt PSV betaald te hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ongeacht z'n kwaliteiten vind ik 5 miljoen sowieso veel geld voor een 29-jarige middenvelder met bijna-aflopend contract.
Zelfs Heerenveen scout beter dan ons. Wotte heeft gewoon gefaald, want hij moet ook toestemming geven als er spelers gehaald zijn. Hij is de eindverantwoordelijke!quote:Het geld is er niet en Feyenoord is momenteel niet echt een concurrent van PSV. Na al die aankopen van Gullit is het potje een beetje leeg he. Ik snap waarom je Wotte afrekent op het feit dat hij wat terugbehoudender handelt, zeker na een seizoen als dit.
Het is wachten op een nieuwe voorzitter die geld binnen kan halen.quote:Ik ook, altijd leuk als een dure aankoop van de concurrent flopt. Nou zeg ik net wel dat PSV eigenlijk geen concurrent meer is, maar goed![]()
Lees m'n reactie hierboven daarover maar.quote:Iets zegt mij dat het niet zo simpel is.
Jawel hoor:quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:10 schreef fransie102 het volgende:
Nee hoor. Zelfs bankzitters als Smolarek kunnen we nog voor een miljoen verkopen. Song voor 2,5 miljoen zelfs, dus zo moelijk is het nou ook weer niet.
Loek, je kan spelers wel willen verkopen, maar ze moeten ook clubs vinden die zo gek zijn om die spelers voor een bedrag over te nemen. Met Song hadden we heel veel geluk.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:10 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Zolang die kale er nog zit, wil niemand investeren.
[..]
Nee hoor. Zelfs bankzitters als Smolarek kunnen we nog voor een miljoen verkopen. Song voor 2,5 miljoen zelfs, dus zo moelijk is het nou ook weer niet.
Simons met Nedved vergelijkenquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:14 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ja joh, Nedved die ouwe lul is ook niets meer waard. 3,5 miljoen schijnt PSV betaald te hebben.
Als we Lazovic op de tribune zetten, wil ie vanzelf wel weg.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Jawel hoor:
- de speler moet weg willen,
Zelfs Lurling konden we kwijtquote:- er moeten geïnteresseerde clubs zijn,
Die zijn d'r altijd wel.quote:- die clubs moeten de transfersom kunnen / willen betalen,
Alsof die 'wereldtoppers' waar wij vanaf willen zoveel salaris vragenquote:- die clubs moeten het salaris van de speler kunnen / willen betalen.
Nedved met Simons vergelijkenquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:14 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ja joh, Nedved die ouwe lul is ook niets meer waard. 3,5 miljoen schijnt PSV betaald te hebben.
[..]
Ehrm, ja, dusquote:Zelfs Heerenveen scout beter dan ons. Wotte heeft gewoon gefaald, want hij moet ook toestemming geven als er spelers gehaald zijn. Hij is de eindverantwoordelijke!
[..]
Ik ben niet te mild, ik vind mezelf eerder realistisch. Realister dan jij in ieder gevalquote:Het is wachten op een nieuwe voorzitter die geld binnen kan halen.
[..]
Lees m'n reactie hierboven daarover maar.
Ik sla misschien soms een beetje door met m'n gezeur op Wotte en het bestuur, maar jullie zijn weer veels te mild en gaan pas zeuren na een verloren wedstrijd. Ik kijk wat verder voorruit. De mensen die nu het beleid bepalen bij Feyenoord zijn gewoon niet ambitieus genoeg. Laat die Perridon maar komen.
Dit bewijst dat jij echt van een andere planeet komt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:21 schreef fransie102 het volgende:
Ik snap echt niet dat iedereen hier schijnbaar tevreden is over Feyenoords situatie.
Inderdaad, dat lukte Hiddink ook nietquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nedved met Simons vergelijken.
[..]
Ehrm, ja, dus? Wotte moet je gewoon nog minstens een jaar laten zitten, en hem dan pas beoordelen. Het is onmogelijk in 1 seizoen iets op te bouwen.
Jaja, en als Simons de 3-0 er tegen ons intrapt nadat ie met gemak in z'n eentje de hele verdediging en ons middenveld voor de zoveelste keer is gepasseerd roep jij zeker als hardste : "GVD WOTTE BEDANKT, OPROTTEN" etc.quote:Ik ben niet te mild, ik vind mezelf eerder realistisch. Realister dan jij in ieder geval.
Ik ben verre van te tevreden.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:21 schreef fransie102 het volgende:
Ik snap echt niet dat iedereen hier schijnbaar tevreden is over Feyenoords situatie.
Waarom leg jij je er dan zo snel bij neer?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:24 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dit bewijst dat jij echt van een andere planeet komt.
Voor de lange termijn in ieder geval niet. Kijk maar naar PSV, als het een beetje tegenzit valt de hele as wegquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:25 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat lukte Hiddink ook nietEn op onze toppers Ostlund en Gibbs kunnen we bouwen. Matig seizoen gehad, maar binnen een jaar de 2 beste verdedigers van Nederland!
[..]
Ik roep dan eerder hoe het in godsnaam kan dat je überhaupt 3-0 achter komt tegen PSVquote:Jaja, en als Simons de 3-0 er tegen ons intrapt nadat ie met gemak in z'n eentje de hele verdediging en ons middenveld voor de zoveelste keer is gepasseerd roep jij zeker als hardste : "GVD WOTTE BEDANKT, OPROTTEN" etc.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:11 schreef Cart_man het volgende:
Je bent persona non grata vanaf vandaag.![]()
Ik dacht dat er over een transfer van Vlaar niet te spreken vielquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:35 schreef fransie102 het volgende:
En dan lees je ook nog dat Ajax bezig is met Vlaar. Wij zijn de enige club die geen versterkingen aantrekken dit seizoen, terwijl het al rampzalig is.
quote:
BULLSHIT!quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:35 schreef fransie102 het volgende:
En dan lees je ook nog dat Ajax bezig is met Vlaar. Wij zijn de enige club die geen versterkingen aantrekken dit seizoen, terwijl het al rampzalig is.
Het staat in de VI.....quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik dacht dat er over een transfer van Vlaar niet te spreken viel? Feyenoord had toch serieuze interesse?
Dat joduhblad valt ook lekker serieus te nemen.quote:
Al eens gekeken wie de nieuwe TD van Ajax is?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik dacht dat er over een transfer van Vlaar niet te spreken viel? Feyenoord had toch serieuze interesse?
Ja, op elke andere positie genoeg kwaliteit bij ons.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
BULLSHIT!
Je blijft poep praten.
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ze directe versterkingen proberen te halen. Een LINKSBACK en een CENTRALE VERDEDIGENDE MIDDENVELDER. De rest van de posities hebben GEEN prioriteit.
Tuurlijk moet je voorzichtig zijn. Maar wat denk jij? Dat Vlaar met z'n jeugdcontract 10 miljoen gaat kosten? Losweken nu het nog kan.quote:Feijenoord is voorzichtig, met recht. Grotendeels dankzij van Dil zitten we opgescheept met een horde spelers waar niemand interesse in heeft.
Dat is incl. TV gelden (wat ook een van de redenen is dat Engelse club meer geld krijgen - omdat er ook meer TV geld uit Engeland komt -volgens mij ook twee zenders die CL voetbal uitzenden: Sky en ITV). Recette erbij maar extra premies er af - dat scheelt echter niet heel veel winst (de reden waarom een seizoen UEFA cup voetbal niet zo veel zoden aan de dijk zet).quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:08 schreef PyTh het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, maar dat is puur en alleen prijzengeld van de UEFA.
Neem aan dat de extra wedstrijden in de CL PSV (die allemaal uitverkocht waren) ook wel een aantal miljoen extra heeft opgeleverd.
Weet niet of PSV apart nog TV gelden heeft gekregen of dat dat ook via de UEFA gegaan is.
Ik denk in ieder geval dat het met de schuldenlast van PSV erg meevalt momenteel.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:37 schreef Cart_man het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Moeten we dus maar voor elke positie een speler gaan kopen...aangezien het toch allemaal zo ongelooflijk KUT is...quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:44 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ja, op elke andere positie genoeg kwaliteit bij ons.En de bank blinkt ook uit van kwaliteit.
[..]
Die zal zeker niet voor een schijntje vertrekken...en dan nog. Vasthouden aan prioriteiten nu.quote:Tuurlijk moet je voorzichtig zijn. Maar wat denk jij? Dat Vlaar met z'n jeugdcontract 10 miljoen gaat kosten? Losweken nu het nog kan.
Eigenlijk ben je nog een klein kind hè.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
[afbeelding]
Nou is het weer mooi geweest voor vandaag![]()
Als Ajax een rechtzaak aan spand (wat Feyenoord niet deed omdat ze vriendjes met AZ wilde blijven) dan heeft AZ niks te zeggen en dan gaat hij gewoon voor een opleidings vergoeding naar Ajax.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:40 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat joduhblad valt ook lekker serieus te nemen.
En AZ zal Vlaar ook echt naar ajax laten vertrekken na dat gedoe rondom van Geel...
Kutforum dat...gaat ook nergens over daar.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:51 schreef Erasmusch het volgende:
ga maar lekker op itk lopen zieken Pieth![]()
![]()
Nee, maar buitenkansjes moet je grijpen. Vlaar heeft een jeugdcontract en tekent misschien binnen enkele weken een 'echt' contract. Op dit moment kan Feyenoord Vlaar voor een schijntje weghalen bij AZ. AZ heeft niet veel te willen, want als Feyenoord een rechtzaak aanspant, verliest AZ.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:51 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Moeten we dus maar voor elke positie een speler gaan kopen...aangezien het toch allemaal zo ongelooflijk KUT is...
Precies.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:52 schreef Moreno het volgende:
[..]
Als Ajax een rechtzaak aan spand (wat Feyenoord niet deed omdat ze vriendjes met AZ wilde blijven) dan heeft AZ niks te zeggen en dan gaat hij gewoon voor een opleidings vergoeding naar Ajax.
Maar stiekem lees je wel mee toch?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:52 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kutforum dat...gaat ook nergens over daar.
Wil Vlaar naar Feijenoord, dat is een gegeven die ik hier mis...quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:57 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Nee, maar buitenkansjes moet je grijpen. Vlaar heeft een jeugdcontract en tekent misschien binnen enkele weken een 'echt' contract. Op dit moment kan Feyenoord Vlaar voor een schijntje weghalen bij AZ. AZ heeft niet veel te willen, want als Feyenoord een rechtzaak aanspant, verliest AZ.
Waar hopelijk opstaat kankerbestuur.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:59 schreef Moreno het volgende:
Voor de eerste training een spandoek maken denks
Ik was het forum alweer vergeten eerlijk gezegd. Erasmusch deed me, met zijn post, weer herinneren aan dat forum. Wat dat betreft was casuals leuker om te lezen.quote:
Als je hem een basisplek belooft en een super mooi contract bied wel. Dat hoeft nog niet eens, want hij is nu al beter dan Gibs en Saidi.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:00 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wil Vlaar naar Feijenoord, dat is een gegeven die ik hier mis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |