Hoewel je zelf eentje bent, zou ik toch eerder onder 'kampers'-categorie schuiven.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:38 schreef yup het volgende:
Makrokranen auto. Nee dank je.
Niet verder vertellenquote:Op maandag 27 juni 2005 23:40 schreef gebande-user het volgende:
[..]
Hoewel je zelf eentje bent, zou ik toch eerder onder 'kampers'-categorie schuiven.
Maarrrrr.... waar staat dat 'ie 549 kilo hash heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
Makrokranen ? bedoelt u soms Makrokrant?quote:Op maandag 27 juni 2005 23:38 schreef yup het volgende:
Makrokranen auto. Nee dank je.
quote:Op maandag 27 juni 2005 23:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Makrokranen ? bedoelt u soms Makrokrant?
hu·mor·loos (bn.)quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:37 schreef coco1979 het volgende:
afgeragde kamperbak
quote:Op maandag 27 juni 2005 23:40 schreef gebande-user het volgende:
[..]
Hoewel je zelf eentje bent, zou ik toch eerder onder 'kampers'-categorie schuiven.
Maarrrrr.... waar staat dat 'ie 549 kilo hash heeft?
wel met dezelfde hoeveelheid hashjis in de kofferbak ?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:07 schreef Hari-Bo het volgende:
W201 serieMaar ik vind een 250D W124 toch een stuk leuker. Die hebben mooiere achterlichten en een paar cm groter/breder
![]()
nee meer.... hij is niet voor niks groterquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
wel met dezelfde hoeveelheid hashjis in de kofferbak ?
en morgen is het helemaal duidelijkquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
het begint nu pas een beetje duidelijk te worden.
Ik heb zelf een 220D Automatic W115 uit 1971 kan nóg meer inquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
wel met dezelfde hoeveelheid hashjis in de kofferbak ?
3 lijken zekerquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:24 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Ik heb zelf een 220D Automatic W115 uit 1971 kan nóg meer in![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:39 schreef BoJo het volgende:
wat heb ik me vanochtend zitten irriteren aan een weggebruiker. Wat een droplul zeg
Steeds niet zeker welke rijbaan ie wou nemen, in het midden van de banen rijden, geen richting aangeven, onnodig links blijven hangen, aanstalte maken naar rechts te gaan en zodra ie op de helft was gelijk weer terug sturen, moest ik dus vol op de remmen.
Ik heb nog nooit zo dicht op het punt gestaan iemand van de weg te rijden![]()
dat filmpje heb ik 3 eeuwen terug al eens in de SC gepost... maar hij blijft vetquote:
zo hoort hetquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
we zitten inmiddels anderhalf uur verder en nog kookt het![]()
ik zat laasts achter zo'n ding bij het stoplicht, zo'n ding is echt de helft van m'n motorruimtequote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:50 schreef Youp het volgende:
[..]
zo hoort hetik hoop dat het dadelijk nog kookt en wanneer je naar huis gaat je een brommobiel tegenkomt op een 80 weg
WALSEEEN!!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zat laasts achter zo'n ding bij het stoplicht, zo'n ding is echt de helft van m'n motorruimte![]()
lekker knus met je vriendinnetje in de brommobielquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:07 schreef BoJo het volgende:
ik vond het wel uitzonderlijk dat er 2 mensen zo dicht naast elkaar konden zitten, het was echt de helft van mijn auto en lengte van m'n motorkap![]()
Beter dan Mabel, Laurentien of hoe heet dat eerste kind ookalweer?quote:
quote:topsnelheid 160 km/h
acceleratie 0-100 km/h 18,1 s
ahhh, je hebt me niet herkentquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:39 schreef BoJo het volgende:
wat heb ik me vanochtend zitten irriteren aan een weggebruiker. Wat een droplul zeg
Steeds niet zeker welke rijbaan ie wou nemen, in het midden van de banen rijden, geen richting aangeven, onnodig links blijven hangen, aanstalte maken naar rechts te gaan en zodra ie op de helft was gelijk weer terug sturen, moest ik dus vol op de remmen.
Ik heb nog nooit zo dicht op het punt gestaan iemand van de weg te rijden![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ahhh, je hebt me niet herkent![]()
dit was een dikke vent met houthakkers overhemd , jij bent een scharminkelquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ahhh, je hebt me niet herkent![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
dit was een dikke vent met houthakkers overhemd , jij bent een scharminkel![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik ben gegroeit en werk tegenwoordig als houthakker.
Die zuchtende mensen op het forum pfffffffffffffffffffquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:20 schreef BoJo het volgende:
die zuchtende mensen aan de telefoon pffffffffffffff![]()
*ZUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCHT*quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die zuchtende mensen op het forum pfffffffffffffffffff
quote:
quote:
ikkkkkkkkkequote:
wat ik zeg is zoquote:
*meedoetquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:56 schreef hermandeperman het volgende:
We hebben deB
O
J
O
BOOOJOOO BOOOJOOO
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:58 schreef Fugie het volgende:
hugo moederfucker, alles chill ?
Same herequote:
Je vertelt ze ook dat ze voor de 36e keer bellen?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:01 schreef BoJo het volgende:
ik krijg alleen maar mensen aan de lijn die voor de 36ste keer gebelt hebben![]()
Ik wil niet eens meer opnemen...![]()
ja ik neem op met "zucht....jeeezuuus belt u nu alweeer???"quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je vertelt ze ook dat ze voor de 36e keer bellen?
Nog 2,5 dagquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ik neem op met "zucht....jeeezuuus belt u nu alweeer???"![]()
ik kwam een keer op een pta meet en toen dacht iedereen ook dat ik continue drugs gebruikte ofzoquote:
die eerste?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kwam een keer op een pta meet en toen dacht iedereen ook dat ik continue drugs gebruikte ofzo![]()
mijn eerste ja, was volgens mij de 2de pta meet. Die met Stefan zijn Supra. Toen kwam ik nog amper in de SC, zag ik hey een meet laat ik daar eens heen gaan...en het is nooit meer goed gekomenquote:
quote:topsnelheid 230 km/h
acceleratie 0-100 km/h 7,5 s
Jij eerstquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Laat jij ook nog even je tieten zien?
Kun je mij eens vertellen wat die 14.gif inhoudquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:07 schreef Tjabbo het volgende:
goed topic [14.gif]
Helegaar niequote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb het nu wel vaak genoeg gedaan!
Dit plaatjequote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kun je mij eens vertellen wat die 14.gif inhoud![]()
![]()
En hoi trouwenstis weer klaar met werk zijn tijd!
ow okquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dit plaatje [afbeelding] heet 14.gif
En hoi
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:36 schreef hermandeperman het volgende:
En als je dat nog 1 keer post kom ik hem persoonlijk bij je ophalen en zie je hem nooit meer terug
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Er zit een klasse alarm op dus die wil ik wel een testen
Kom maar proberen dan
quote:Woonplaats: Rilland
Als je hier komt inbreken schiet buurman de boer je waarschijnlijk nog kapotquote:
Ik woon buiten de durpskes he!quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:02 schreef Fugie het volgende:
rillandEcht zon kansloos lonsdale dorp dat
ja dat is zoquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik kom nooit in dat dorp eigenlijk
Ik scheur er wel eens doorheen, maar ik hoor meer bij woensdrecht eigenlijk
En daarbij iedereen die ik ken woont in breda![]()
Ik heb toch echt niet het idee dat er jongeren in dat gat wonen hoor?quote:
Je bent jaloers hequote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Verkapt ik-wil-mannen-geil-maken-met-tieten-terwijl-ik-zelf-een-vent-ben topic
heel de dag er mee spelen hequote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zou best een partij jetsers willen hebben ja![]()
0.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:09 schreef Youp het volgende:
teeering enorm verbranden net de uitlaat onder de fiesta 1.1 van mn klasgenoot uitgebroken
tering wat een lawaai
gelukkig heeft hij geblindeerde ramen zodat ik niet herkend werd
ja dat is echt gewoon zo'n malse hobbelkist waar hij net niks voor betaald heeft en daar heeft ie zn ramen van geblindeerd en een radio in gebouwd en jah voor de rest intresseert t m vrij weinigquote:
Pas d'r op heh!quote:
Volgens mij zijn dat marokkanen ipv marrokanenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:31 schreef Youp het volgende:
mensen die over zichzelf zingen dat ze kut zijn
ach ze weten ook niet hoe je lijp schrijft... en het woord marokkaan is toch een stuk moeilijker geloof ikquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat marokkanen ipv marrokanen
je meent hetquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat marokkanen ipv marrokanen
Mja ach als ik ferrari ipv ferarri schrijft stoort iedereen zich er wel aanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:34 schreef Youp het volgende:
[..]
ach ze weten ook niet hoe je lijp schrijft... en het woord marokkaan is toch een stuk moeilijker geloof ik
daar noem je ook een veel waardiger onderwerpquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja ach als ik ferrari ipv ferarri schrijft stoort iedereen zich er wel aan![]()
dat is dan ook heiligschennisquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja ach als ik ferrari ipv ferarri schrijft stoort iedereen zich er wel aan![]()
hmmz... als in; "gebruik de ster van je merc als visier" ?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:52 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zit op een beetje een gestoord plannetje te broeden
je gaat je eigen schijt opvreten?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:52 schreef Sjoewe het volgende:
Twee gigantiche horn-loaded subwoofers bouwen om de boel een beetje op te leuken in de buurtquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:52 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zou je omleggen als je bij mij in de buurt zou wonen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Twee gigantiche horn-loaded subwoofers bouwen om de boel een beetje op te leuken in de buurt
daar heb ik een ktm voorquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Twee gigantiche horn-loaded subwoofers bouwen om de boel een beetje op te leuken in de buurt
Is dat een doodsverwensingquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik zou je omleggen als je bij mij in de buurt zou wonen.
Kan je lachen maar dat wijf lag me een partij hard te kermen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:16 schreef Youp het volgende:
fatima fatima doe je snor eens aan de kant ik zie niet waar ik wezen moet
weet je zeker dat ze geen varken aan het slachten waren? of kermde ze in het nederlands?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kan je lachen maar dat wijf lag me een partij hard te kermen.![]()
geen doodsverwensing je woont immers niet in mijn buurt...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Is dat een doodsverwensing
Ach allesbeter dan mijn marokkaanse buren die de ganse nacht aan het krikken zijn![]()
Begint alvast te timmerenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
geen doodsverwensing je woont immers niet in mijn buurt...
maar als je zo door gaat....
then you'll sleep with the fishes...
maagdquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:19 schreef Youp het volgende:
[..]
weet je zeker dat ze geen varken aan het slachten waren? of kermde ze in het nederlands?
als je sex met een huisdier hebt gehad ben je niet ontmaagdquote:
daar gaan je grote verhalenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als je sex met een huisdier hebt gehad ben je niet ontmaagd![]()
grote opruimingquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:49 schreef hermandeperman het volgende:
Tjabbo, waarom is je sig gehalveerd?
dequote:Op woensdag 29 juni 2005 00:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
http://www.crazy-reno-express-tuning-club-team-holland-racing.tk/
bestaat nog
ja heb ik ook nog wel ergens..quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:17 schreef hermandeperman het volgende:
Die site ook
"he sleeps with the fishes"
Heb je nog een foto van't laminaat?
Daaromquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja heb ik ook nog wel ergens..
dat was ECHT tof
Moeiluk haj om muh praggtige stadjie tuh verloatuhquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:34 schreef PeuRac het volgende:![]()
* PeuRac is net thuis nadat hij om 21u uit Utrecht vertrokken is
![]()
Noah dan goat muh hartsjie opuh, ik ben trots wat daggie dan, duuuuuurrrrrr is geen moawjahr plekkie as Utreg muh stad, as Utreg me stadquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:41 schreef hermandeperman het volgende:
UTEREG ME STÁÁTSJIE DÁ'S HET MOOIS VÁN ÁLLEMOAL
Hoeveel heb je d'r voor overquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:43 schreef PeuRac het volgende:
ik moet alleen nog iemand vinden waar ik van vrijdag op zaterdag kan blijven pitten, omdat de CocaCola bus niet van het terrein af kan/mag dan
quote:
Toegang tot het uitverkochte WKquote:
nadeel is dat ook jou jeep niet tegen een vrachtwagen op kanquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:55 schreef BoJo het volgende:
OHJA
Vergeet ik bijna te vertellen dat ik vanochtend weer ruzie had op de weg, dit keer met een achterlijke mongool op een vrachtwagen.
Staan we beetje in de file voor het invoegen op de snelweg, dan heb je altijd mensen die gelijk aan begin er tussen moeten waardoor derest opgehouden word en het totaal niet doorstroomt, hebben ze nooit bij rij les geleerd dat je zoveel mogelijk van de invoegstrook dient te gebruiken???
Maar goed er gaat er 1 dus moeilijk doen aan het begin en derest erachter doet het wel goed en gebruikt de invoegstrook meer, wil er ineens een vrachtwagen dat gat dicht gooien omdat ie het er niet mee eens was ofzo dat wij wel de invoegstrook gebruiken.
Dus ik zet hem ernaast half voor en kijk hem boos aan en zwaai zo met een "wat moet je" beweging.
Vuile honderige nietsnut, allemaal terug naar de rijschool fucking fuck truckers![]()
![]()
nee maar ik zet hem er gewoon voor hoorquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:13 schreef Youp het volgende:
[..]
nadeel is dat ook jou jeep niet tegen een vrachtwagen op kan
dan hoop ik toch voor je dat ie niet per ongeluk een iets te lange remweg heeftquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee maar ik zet hem er gewoon voor hoor![]()
ik zit redelijk veilig hoor, en anders zit hij toch echt fout. Hij rijd nl. op mij.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:18 schreef Youp het volgende:
[..]
dan hoop ik toch voor je dat ie niet per ongeluk een iets te lange remweg heeft
toch wil je niet door een vrachtwagen geramd wordenquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zit redelijk veilig hoor, en anders zit hij toch echt fout. Hij rijd nl. op mij.![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ahhh, je hebt me weer niet herkent
We stonden in een file, reed max 5 km/u.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:21 schreef Youp het volgende:
[..]
toch wil je niet door een vrachtwagen geramd worden
quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ahhh, je hebt me weer niet herkent
vraag: "En wat doe je daar de hele dag zoal"quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik werk nu voor een kiepwagenbedrijf
nee vooral zand.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:44 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
vraag: "En wat doe je daar de hele dag zoal"
Antw: "wagens kiepen"![]()
ik heb net gelunchedquote:
Ja, lekker gevoel hequote:Op woensdag 29 juni 2005 13:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb net gelunched
Morgen over een week zitten we ergens in Duitsland misschien al Oostenrijk![]()
![]()
duwt wel lekker door hoor zo'n dingquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
We stonden in een file, reed max 5 km/u.![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, lekker gevoel heik kan echt niet wachten
btw, op kantoor hadden we het nog over je afgelopen vrijdag
ja maar ik blijf toch niet als een dom konijn staan dan, zal dan toch wel gas geven en rechts de heuvel in rijden , dat zie ik hem niet nadoenquote:
ahh, je kent mijn vrachtwagen skills nog nietquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja maar ik blijf toch niet als een dom konijn staan dan, zal dan toch wel gas geven en rechts de heuvel in rijden , dat zie ik hem niet nadoen![]()
tomorrow we meet again?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ahh, je kent mijn vrachtwagen skills nog niet
En gisteren ook nog trouwensquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:20 schreef ijsmeis het volgende:
Over een week zit ik in..
Hmmz ja laat maar.
hoeveel km is dat dan wel niet door D-landquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:15 schreef BoJo het volgende:
We rijden bijna 10 uur door Duitsland geloof ik, daarna kan je Duitsland echt uit kotsen![]()
Ik kom wel genoeg in Duitsland eigenlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga misschien nog een mid-week naar noord-duitsland, dan mag je wel mee hoor![]()
Ik lul weer uit me nek natuurlijk ik telde de 2 uur NL wat ik dan altijd reed mee. Denk dat het 8u is ja.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoeveel km is dat dan wel niet door D-landAls ik naar Dresden of Polen reed, deed ik over 650 of 1000km Duitsland 5.5u en 8u
Berlijn ligt toch wel redelijk in midden-duitslandquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kom wel genoeg in Duitsland eigenlijk..
Of ga je toevallig hierheen? -> http://www.my-tropical-islands.com!
Die 2u maken idd een groot verschilquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:30 schreef BoJo het volgende:
Het is volgens de routeplanner 1030 km tot Wenen (10:30)
Je gaat trouwens niet planken he![]()
wat rij je dan 80 ofzo??quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik lul weer uit me nek natuurlijk ik telde de 2 uur NL wat ik dan altijd reed mee. Denk dat het 8u is ja.
hoezo?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:45 schreef BoJo het volgende:
Ja max 140 want die bak word anders te heet las ik net.![]()
De vorige keren reed ik de hele A2 eerst af en dan bij Heerlen de grens over en dan bij Salzburg/Passau.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wat rij je dan 80 ofzo??
waar rij je de grens met duitsland over dan???
Hmm vaag, ik zal wel in de war zijnquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:53 schreef ThaFreak het volgende:
8 uur is dan alsnog teveel joh, tenzij je om het uur stopt of zo![]()
ik ga even ervan uit dat je bij enschede de grens overgaat en dan tot passau doorrijd
bij 140km/u
5uur en 31 minuten
bij 130km/u:
5 uur en 56 minuten
bij 120km/u
6 uur en 27 minuten
We rekenen het ruimquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:53 schreef ThaFreak het volgende:
8 uur is dan alsnog teveel joh, tenzij je om het uur stopt of zo![]()
ik ga even ervan uit dat je bij enschede de grens overgaat en dan tot passau doorrijd
bij 140km/u
5uur en 31 minuten
bij 130km/u:
5 uur en 56 minuten
bij 120km/u
6 uur en 27 minuten
Wat een hoerendingquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
automaat uit m'n jeep kan niet tegen langdurig vol gas rijden.![]()
Dat zal niet zo snel gebeuren op de snelweg....hoewel jij ook rijd natuurlijkquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We rekenen het ruimdan houden we marge over voor als we verkeerd rijden ofso
Ik rij echt zelden verkeerd, zelfs als ik er nog nooit ben geweest, logisch nadenken roeleertquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dat zal niet zo snel gebeuren op de snelweg....hoewel jij ook rijd natuurlijk![]()
![]()
Ik zal je alvast vertellen dat we in Servie geheid minimaal 1x verkeerd rijden![]()
plan-ningquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dat zal niet zo snel gebeuren op de snelweg....hoewel jij ook rijd natuurlijk![]()
![]()
Ik zal je alvast vertellen dat we in Servie geheid minimaal 1x verkeerd rijden![]()
vanuit doetichem is het een stukje korter trouwensquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hmm vaag, ik zal wel in de war zijn![]()
Ik heb thuis een lijstje met alle grote plekken waar we langs komen zal daar wel ff kijken.![]()
koop dan ook eens wat fatsoenlijksquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
hij word te heet dan![]()
kan ik ook niks aan doen![]()
lul![]()
Ja kan wel kloppenquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:05 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vanuit doetichem is het een stukje korter trouwens
ik krijg kwa grote plaatsen:
overhausen
koln
frankfurt
wurzburg
erlangen
regensburg
en dan passau
makkelijke route trouwens, je rijdt de hele A3 af, tis vrijwel altijd rechtdoor![]()
pfff een jap zekerquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
koop dan ook eens wat fatsoenlijks
Nee, een Alfa Romeoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |