ja ik neem op met "zucht....jeeezuuus belt u nu alweeer???"quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je vertelt ze ook dat ze voor de 36e keer bellen?
Nog 2,5 dagquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ik neem op met "zucht....jeeezuuus belt u nu alweeer???"![]()
ik kwam een keer op een pta meet en toen dacht iedereen ook dat ik continue drugs gebruikte ofzoquote:
die eerste?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kwam een keer op een pta meet en toen dacht iedereen ook dat ik continue drugs gebruikte ofzo![]()
mijn eerste ja, was volgens mij de 2de pta meet. Die met Stefan zijn Supra. Toen kwam ik nog amper in de SC, zag ik hey een meet laat ik daar eens heen gaan...en het is nooit meer goed gekomenquote:
quote:topsnelheid 230 km/h
acceleratie 0-100 km/h 7,5 s
Jij eerstquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Laat jij ook nog even je tieten zien?
Kun je mij eens vertellen wat die 14.gif inhoudquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:07 schreef Tjabbo het volgende:
goed topic [14.gif]
Helegaar niequote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb het nu wel vaak genoeg gedaan!
Dit plaatjequote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kun je mij eens vertellen wat die 14.gif inhoud![]()
![]()
En hoi trouwenstis weer klaar met werk zijn tijd!
heet 14.gif
ow okquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dit plaatje [afbeelding] heet 14.gif
En hoi
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:36 schreef hermandeperman het volgende:
En als je dat nog 1 keer post kom ik hem persoonlijk bij je ophalen en zie je hem nooit meer terug
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Er zit een klasse alarm op dus die wil ik wel een testen
Kom maar proberen dan
quote:Woonplaats: Rilland
Als je hier komt inbreken schiet buurman de boer je waarschijnlijk nog kapotquote:
Ik woon buiten de durpskes he!quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:02 schreef Fugie het volgende:
rillandEcht zon kansloos lonsdale dorp dat
ja dat is zoquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik kom nooit in dat dorp eigenlijk
Ik scheur er wel eens doorheen, maar ik hoor meer bij woensdrecht eigenlijk
En daarbij iedereen die ik ken woont in breda![]()
Ik heb toch echt niet het idee dat er jongeren in dat gat wonen hoor?quote:
Je bent jaloers hequote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Verkapt ik-wil-mannen-geil-maken-met-tieten-terwijl-ik-zelf-een-vent-ben topic
heel de dag er mee spelen hequote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zou best een partij jetsers willen hebben ja![]()
0.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:09 schreef Youp het volgende:
teeering enorm verbranden net de uitlaat onder de fiesta 1.1 van mn klasgenoot uitgebroken
tering wat een lawaai
gelukkig heeft hij geblindeerde ramen zodat ik niet herkend werd
ja dat is echt gewoon zo'n malse hobbelkist waar hij net niks voor betaald heeft en daar heeft ie zn ramen van geblindeerd en een radio in gebouwd en jah voor de rest intresseert t m vrij weinigquote:
Pas d'r op heh!quote:
Volgens mij zijn dat marokkanen ipv marrokanenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:31 schreef Youp het volgende:
mensen die over zichzelf zingen dat ze kut zijn
ach ze weten ook niet hoe je lijp schrijft... en het woord marokkaan is toch een stuk moeilijker geloof ikquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat marokkanen ipv marrokanen
je meent hetquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat marokkanen ipv marrokanen
Mja ach als ik ferrari ipv ferarri schrijft stoort iedereen zich er wel aanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:34 schreef Youp het volgende:
[..]
ach ze weten ook niet hoe je lijp schrijft... en het woord marokkaan is toch een stuk moeilijker geloof ik
daar noem je ook een veel waardiger onderwerpquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja ach als ik ferrari ipv ferarri schrijft stoort iedereen zich er wel aan![]()
dat is dan ook heiligschennisquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja ach als ik ferrari ipv ferarri schrijft stoort iedereen zich er wel aan![]()
hmmz... als in; "gebruik de ster van je merc als visier" ?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:52 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zit op een beetje een gestoord plannetje te broeden
je gaat je eigen schijt opvreten?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:52 schreef Sjoewe het volgende:
Twee gigantiche horn-loaded subwoofers bouwen om de boel een beetje op te leuken in de buurtquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:52 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zou je omleggen als je bij mij in de buurt zou wonen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Twee gigantiche horn-loaded subwoofers bouwen om de boel een beetje op te leuken in de buurt
daar heb ik een ktm voorquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Twee gigantiche horn-loaded subwoofers bouwen om de boel een beetje op te leuken in de buurt
Is dat een doodsverwensingquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik zou je omleggen als je bij mij in de buurt zou wonen.
Kan je lachen maar dat wijf lag me een partij hard te kermen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:16 schreef Youp het volgende:
fatima fatima doe je snor eens aan de kant ik zie niet waar ik wezen moet
weet je zeker dat ze geen varken aan het slachten waren? of kermde ze in het nederlands?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kan je lachen maar dat wijf lag me een partij hard te kermen.![]()
geen doodsverwensing je woont immers niet in mijn buurt...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Is dat een doodsverwensing
Ach allesbeter dan mijn marokkaanse buren die de ganse nacht aan het krikken zijn![]()
Begint alvast te timmerenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
geen doodsverwensing je woont immers niet in mijn buurt...
maar als je zo door gaat....
then you'll sleep with the fishes...
maagdquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:19 schreef Youp het volgende:
[..]
weet je zeker dat ze geen varken aan het slachten waren? of kermde ze in het nederlands?
als je sex met een huisdier hebt gehad ben je niet ontmaagdquote:
daar gaan je grote verhalenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als je sex met een huisdier hebt gehad ben je niet ontmaagd![]()
grote opruimingquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:49 schreef hermandeperman het volgende:
Tjabbo, waarom is je sig gehalveerd?
dequote:Op woensdag 29 juni 2005 00:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
http://www.crazy-reno-express-tuning-club-team-holland-racing.tk/
bestaat nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |