Hoewel je zelf eentje bent, zou ik toch eerder onder 'kampers'-categorie schuiven.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:38 schreef yup het volgende:
Makrokranen auto. Nee dank je.
Niet verder vertellenquote:Op maandag 27 juni 2005 23:40 schreef gebande-user het volgende:
[..]
Hoewel je zelf eentje bent, zou ik toch eerder onder 'kampers'-categorie schuiven.
Maarrrrr.... waar staat dat 'ie 549 kilo hash heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
Makrokranen ? bedoelt u soms Makrokrant?quote:Op maandag 27 juni 2005 23:38 schreef yup het volgende:
Makrokranen auto. Nee dank je.
quote:Op maandag 27 juni 2005 23:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Makrokranen ? bedoelt u soms Makrokrant?
hu·mor·loos (bn.)quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:37 schreef coco1979 het volgende:
afgeragde kamperbak
quote:Op maandag 27 juni 2005 23:40 schreef gebande-user het volgende:
[..]
Hoewel je zelf eentje bent, zou ik toch eerder onder 'kampers'-categorie schuiven.
Maarrrrr.... waar staat dat 'ie 549 kilo hash heeft?
wel met dezelfde hoeveelheid hashjis in de kofferbak ?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:07 schreef Hari-Bo het volgende:
W201 serieMaar ik vind een 250D W124 toch een stuk leuker. Die hebben mooiere achterlichten en een paar cm groter/breder
![]()
nee meer.... hij is niet voor niks groterquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
wel met dezelfde hoeveelheid hashjis in de kofferbak ?
en morgen is het helemaal duidelijkquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
het begint nu pas een beetje duidelijk te worden.
Ik heb zelf een 220D Automatic W115 uit 1971 kan nóg meer inquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
wel met dezelfde hoeveelheid hashjis in de kofferbak ?
3 lijken zekerquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:24 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Ik heb zelf een 220D Automatic W115 uit 1971 kan nóg meer in![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:39 schreef BoJo het volgende:
wat heb ik me vanochtend zitten irriteren aan een weggebruiker. Wat een droplul zeg
Steeds niet zeker welke rijbaan ie wou nemen, in het midden van de banen rijden, geen richting aangeven, onnodig links blijven hangen, aanstalte maken naar rechts te gaan en zodra ie op de helft was gelijk weer terug sturen, moest ik dus vol op de remmen.
Ik heb nog nooit zo dicht op het punt gestaan iemand van de weg te rijden![]()
dat filmpje heb ik 3 eeuwen terug al eens in de SC gepost... maar hij blijft vetquote:
zo hoort hetquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
we zitten inmiddels anderhalf uur verder en nog kookt het![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |