ja heb ik ook nog wel ergens..quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:17 schreef hermandeperman het volgende:
Die site ook
"he sleeps with the fishes"
Heb je nog een foto van't laminaat?
Daaromquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja heb ik ook nog wel ergens..
dat was ECHT tof
Moeiluk haj om muh praggtige stadjie tuh verloatuhquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:34 schreef PeuRac het volgende:![]()
* PeuRac is net thuis nadat hij om 21u uit Utrecht vertrokken is
![]()
Noah dan goat muh hartsjie opuh, ik ben trots wat daggie dan, duuuuuurrrrrr is geen moawjahr plekkie as Utreg muh stad, as Utreg me stadquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:41 schreef hermandeperman het volgende:
UTEREG ME STÁÁTSJIE DÁ'S HET MOOIS VÁN ÁLLEMOAL
Hoeveel heb je d'r voor overquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:43 schreef PeuRac het volgende:
ik moet alleen nog iemand vinden waar ik van vrijdag op zaterdag kan blijven pitten, omdat de CocaCola bus niet van het terrein af kan/mag dan
quote:
Toegang tot het uitverkochte WKquote:
nadeel is dat ook jou jeep niet tegen een vrachtwagen op kanquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:55 schreef BoJo het volgende:
OHJA
Vergeet ik bijna te vertellen dat ik vanochtend weer ruzie had op de weg, dit keer met een achterlijke mongool op een vrachtwagen.
Staan we beetje in de file voor het invoegen op de snelweg, dan heb je altijd mensen die gelijk aan begin er tussen moeten waardoor derest opgehouden word en het totaal niet doorstroomt, hebben ze nooit bij rij les geleerd dat je zoveel mogelijk van de invoegstrook dient te gebruiken???
Maar goed er gaat er 1 dus moeilijk doen aan het begin en derest erachter doet het wel goed en gebruikt de invoegstrook meer, wil er ineens een vrachtwagen dat gat dicht gooien omdat ie het er niet mee eens was ofzo dat wij wel de invoegstrook gebruiken.
Dus ik zet hem ernaast half voor en kijk hem boos aan en zwaai zo met een "wat moet je" beweging.
Vuile honderige nietsnut, allemaal terug naar de rijschool fucking fuck truckers![]()
![]()
nee maar ik zet hem er gewoon voor hoorquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:13 schreef Youp het volgende:
[..]
nadeel is dat ook jou jeep niet tegen een vrachtwagen op kan
dan hoop ik toch voor je dat ie niet per ongeluk een iets te lange remweg heeftquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee maar ik zet hem er gewoon voor hoor![]()
ik zit redelijk veilig hoor, en anders zit hij toch echt fout. Hij rijd nl. op mij.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:18 schreef Youp het volgende:
[..]
dan hoop ik toch voor je dat ie niet per ongeluk een iets te lange remweg heeft
toch wil je niet door een vrachtwagen geramd wordenquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zit redelijk veilig hoor, en anders zit hij toch echt fout. Hij rijd nl. op mij.![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ahhh, je hebt me weer niet herkent
We stonden in een file, reed max 5 km/u.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:21 schreef Youp het volgende:
[..]
toch wil je niet door een vrachtwagen geramd worden
quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ahhh, je hebt me weer niet herkent
vraag: "En wat doe je daar de hele dag zoal"quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik werk nu voor een kiepwagenbedrijf
nee vooral zand.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:44 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
vraag: "En wat doe je daar de hele dag zoal"
Antw: "wagens kiepen"![]()
ik heb net gelunchedquote:
Ja, lekker gevoel hequote:Op woensdag 29 juni 2005 13:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb net gelunched
Morgen over een week zitten we ergens in Duitsland misschien al Oostenrijk![]()
![]()
duwt wel lekker door hoor zo'n dingquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
We stonden in een file, reed max 5 km/u.![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, lekker gevoel heik kan echt niet wachten
btw, op kantoor hadden we het nog over je afgelopen vrijdag
ja maar ik blijf toch niet als een dom konijn staan dan, zal dan toch wel gas geven en rechts de heuvel in rijden , dat zie ik hem niet nadoenquote:
ahh, je kent mijn vrachtwagen skills nog nietquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja maar ik blijf toch niet als een dom konijn staan dan, zal dan toch wel gas geven en rechts de heuvel in rijden , dat zie ik hem niet nadoen![]()
tomorrow we meet again?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ahh, je kent mijn vrachtwagen skills nog niet
En gisteren ook nog trouwensquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:20 schreef ijsmeis het volgende:
Over een week zit ik in..
Hmmz ja laat maar.
hoeveel km is dat dan wel niet door D-landquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:15 schreef BoJo het volgende:
We rijden bijna 10 uur door Duitsland geloof ik, daarna kan je Duitsland echt uit kotsen![]()
Ik kom wel genoeg in Duitsland eigenlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga misschien nog een mid-week naar noord-duitsland, dan mag je wel mee hoor![]()
Ik lul weer uit me nek natuurlijk ik telde de 2 uur NL wat ik dan altijd reed mee. Denk dat het 8u is ja.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoeveel km is dat dan wel niet door D-landAls ik naar Dresden of Polen reed, deed ik over 650 of 1000km Duitsland 5.5u en 8u
Berlijn ligt toch wel redelijk in midden-duitslandquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kom wel genoeg in Duitsland eigenlijk..
Of ga je toevallig hierheen? -> http://www.my-tropical-islands.com!
Die 2u maken idd een groot verschilquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:30 schreef BoJo het volgende:
Het is volgens de routeplanner 1030 km tot Wenen (10:30)
Je gaat trouwens niet planken he![]()
wat rij je dan 80 ofzo??quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik lul weer uit me nek natuurlijk ik telde de 2 uur NL wat ik dan altijd reed mee. Denk dat het 8u is ja.
hoezo?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:45 schreef BoJo het volgende:
Ja max 140 want die bak word anders te heet las ik net.![]()
De vorige keren reed ik de hele A2 eerst af en dan bij Heerlen de grens over en dan bij Salzburg/Passau.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wat rij je dan 80 ofzo??
waar rij je de grens met duitsland over dan???
Hmm vaag, ik zal wel in de war zijnquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:53 schreef ThaFreak het volgende:
8 uur is dan alsnog teveel joh, tenzij je om het uur stopt of zo![]()
ik ga even ervan uit dat je bij enschede de grens overgaat en dan tot passau doorrijd
bij 140km/u
5uur en 31 minuten
bij 130km/u:
5 uur en 56 minuten
bij 120km/u
6 uur en 27 minuten
We rekenen het ruimquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:53 schreef ThaFreak het volgende:
8 uur is dan alsnog teveel joh, tenzij je om het uur stopt of zo![]()
ik ga even ervan uit dat je bij enschede de grens overgaat en dan tot passau doorrijd
bij 140km/u
5uur en 31 minuten
bij 130km/u:
5 uur en 56 minuten
bij 120km/u
6 uur en 27 minuten
Wat een hoerendingquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
automaat uit m'n jeep kan niet tegen langdurig vol gas rijden.![]()
Dat zal niet zo snel gebeuren op de snelweg....hoewel jij ook rijd natuurlijkquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We rekenen het ruimdan houden we marge over voor als we verkeerd rijden ofso
Ik rij echt zelden verkeerd, zelfs als ik er nog nooit ben geweest, logisch nadenken roeleertquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dat zal niet zo snel gebeuren op de snelweg....hoewel jij ook rijd natuurlijk![]()
![]()
Ik zal je alvast vertellen dat we in Servie geheid minimaal 1x verkeerd rijden![]()
plan-ningquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dat zal niet zo snel gebeuren op de snelweg....hoewel jij ook rijd natuurlijk![]()
![]()
Ik zal je alvast vertellen dat we in Servie geheid minimaal 1x verkeerd rijden![]()
vanuit doetichem is het een stukje korter trouwensquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hmm vaag, ik zal wel in de war zijn![]()
Ik heb thuis een lijstje met alle grote plekken waar we langs komen zal daar wel ff kijken.![]()
koop dan ook eens wat fatsoenlijksquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
hij word te heet dan![]()
kan ik ook niks aan doen![]()
lul![]()
Ja kan wel kloppenquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:05 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vanuit doetichem is het een stukje korter trouwens
ik krijg kwa grote plaatsen:
overhausen
koln
frankfurt
wurzburg
erlangen
regensburg
en dan passau
makkelijke route trouwens, je rijdt de hele A3 af, tis vrijwel altijd rechtdoor![]()
pfff een jap zekerquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
koop dan ook eens wat fatsoenlijks
Nee, een Alfa Romeoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |