ja heb ik ook nog wel ergens..quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:17 schreef hermandeperman het volgende:
Die site ook
"he sleeps with the fishes"
Heb je nog een foto van't laminaat?
Daaromquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja heb ik ook nog wel ergens..
dat was ECHT tof
Moeiluk haj om muh praggtige stadjie tuh verloatuhquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:34 schreef PeuRac het volgende:![]()
* PeuRac is net thuis nadat hij om 21u uit Utrecht vertrokken is
![]()
Noah dan goat muh hartsjie opuh, ik ben trots wat daggie dan, duuuuuurrrrrr is geen moawjahr plekkie as Utreg muh stad, as Utreg me stadquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:41 schreef hermandeperman het volgende:
UTEREG ME STÁÁTSJIE DÁ'S HET MOOIS VÁN ÁLLEMOAL
Hoeveel heb je d'r voor overquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:43 schreef PeuRac het volgende:
ik moet alleen nog iemand vinden waar ik van vrijdag op zaterdag kan blijven pitten, omdat de CocaCola bus niet van het terrein af kan/mag dan
quote:
Toegang tot het uitverkochte WKquote:
nadeel is dat ook jou jeep niet tegen een vrachtwagen op kanquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:55 schreef BoJo het volgende:
OHJA
Vergeet ik bijna te vertellen dat ik vanochtend weer ruzie had op de weg, dit keer met een achterlijke mongool op een vrachtwagen.
Staan we beetje in de file voor het invoegen op de snelweg, dan heb je altijd mensen die gelijk aan begin er tussen moeten waardoor derest opgehouden word en het totaal niet doorstroomt, hebben ze nooit bij rij les geleerd dat je zoveel mogelijk van de invoegstrook dient te gebruiken???
Maar goed er gaat er 1 dus moeilijk doen aan het begin en derest erachter doet het wel goed en gebruikt de invoegstrook meer, wil er ineens een vrachtwagen dat gat dicht gooien omdat ie het er niet mee eens was ofzo dat wij wel de invoegstrook gebruiken.
Dus ik zet hem ernaast half voor en kijk hem boos aan en zwaai zo met een "wat moet je" beweging.
Vuile honderige nietsnut, allemaal terug naar de rijschool fucking fuck truckers![]()
![]()
nee maar ik zet hem er gewoon voor hoorquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:13 schreef Youp het volgende:
[..]
nadeel is dat ook jou jeep niet tegen een vrachtwagen op kan
dan hoop ik toch voor je dat ie niet per ongeluk een iets te lange remweg heeftquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee maar ik zet hem er gewoon voor hoor![]()
ik zit redelijk veilig hoor, en anders zit hij toch echt fout. Hij rijd nl. op mij.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:18 schreef Youp het volgende:
[..]
dan hoop ik toch voor je dat ie niet per ongeluk een iets te lange remweg heeft
toch wil je niet door een vrachtwagen geramd wordenquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zit redelijk veilig hoor, en anders zit hij toch echt fout. Hij rijd nl. op mij.![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ahhh, je hebt me weer niet herkent
We stonden in een file, reed max 5 km/u.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:21 schreef Youp het volgende:
[..]
toch wil je niet door een vrachtwagen geramd worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |