*jaloers*quote:op maandag 27 juni 2005 22:17 schreef darkelf het volgende:
net lekker in het bos gehuppeld met mijn vent
zoooo lekker dichtbij het bos wonen...
en dat zónder sex!quote:
ga es naar bedquote:op dinsdag 28 juni 2005 01:52 schreef sylvana het volgende:
ik voel me heerlijk, maar begin beetje moe te worden, dus duik zo me bedje maar es in
trustequote:
dat is minder. dikke knuffel.quote:
*knuf geeft...( tijdje niet gezien) ...quote:
kan je leeeeuukk vinden.....quote:op dinsdag 28 juni 2005 09:22 schreef darkelf het volgende:
goed geslapendus voel me goed.
wel een beetje teleurgesteld door iemand, maar goed.. tis zo.
ik heb 't een tijd geleden ook gedaan (vrouwelijke versies dan), nog altijd geen spijt van.. ze zoeken 't maar uit, ik wil door en heb geen zin om stil te staan bij hun "gezeik"quote:op dinsdag 28 juni 2005 10:23 schreef gekke_sandra het volgende:
kwaad. ex en zijn vervelende fok vriendje op msn geblokt en verwijdert. zo, opgeruimt staat netjes. fijn leven toegewenst aan jullie.
dat sowiesoquote:op dinsdag 28 juni 2005 10:32 schreef eric_cantona het volgende:
ik heb 't een tijd geleden ook gedaan (vrouwelijke versies dan), nog altijd geen spijt van.. ze zoeken 't maar uit, ik wil door en heb geen zin om stil te staan bij hun "gezeik"![]()
komt allemaal goed![]()
jij maakt het gewoon moeilijkquote:op dinsdag 28 juni 2005 13:46 schreef gekke_sandra het volgende:
oh jee.. ik voel gevoel spelen.. pfff.. voel me niet echt puik.waarom is altijd alles zo moeilijk?
of, is het juist makkelijk en daarom moeilijk? pff..
ja, dat weet ik. maar ik lijk toch niet echt gelukkig te worden van op mijn verstand af gaan. gevoel op nul zetten, niet nadenken en gaan betekent dat ik dingen ga doen waar ik wel eens spijt van kan krijgen.niet slim.quote:op dinsdag 28 juni 2005 13:49 schreef dromenvanger het volgende:
het is zo simpel als maar wat. gewoon verstand en denken plus gevoel op nul zetten en klaar is kees.
idem hier.quote:op dinsdag 28 juni 2005 14:20 schreef mirjamke het volgende:
ik erger me dood. verder alles goed.
je instinct volgen is ook een optie. doen wat het eerst in je opkomt en de consequenties afwachten. spijt achteraf, tja, dat heb je ook als je bepaalde zaken niet doet of als je juist teveel zaken doet die je niet moet doen.quote:op dinsdag 28 juni 2005 14:28 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
ja, dat weet ik. maar ik lijk toch niet echt gelukkig te worden van op mijn verstand af gaan. gevoel op nul zetten, niet nadenken en gaan betekent dat ik dingen ga doen waar ik wel eens spijt van kan krijgen.niet slim.
hmm.. lief meisje maakte me aan het glimlachen.. tis weer beetje gezakt.quote:op dinsdag 28 juni 2005 15:46 schreef dromenvanger het volgende:
huilen kan goed zijn sandra. alles eruit huilen, desnoods met een kilo uien
denk je dat een boek de oplossing biedt? volgens mij ligt de oplossing eerder in je eigen denken. maar goed, misschien heeft het boek technieken maar ik geloof er niet zo in.quote:op dinsdag 28 juni 2005 16:12 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
hmm.. lief meisje maakte me aan het glimlachen.. tis weer beetje gezakt.
ik pak zo mijn onwijs grote (depressie)boek erbij.. eens zien of het me een beetje kan helpen om mijn gedachtes om te zetten..
nee.. zo werkt het bij iedereen. je moet alleen leren de gedachte te pakken en om te draaien voor het verandert in een gevoel. je zou het eens moeten lezen, erg boeiend. maar ja.. laten we on topic blijven en verder niet meer hierover praten.quote:op dinsdag 28 juni 2005 16:21 schreef dromenvanger het volgende:
denk je dat een boek de oplossing biedt? volgens mij ligt de oplossing eerder in je eigen denken. maar goed, misschien heeft het boek technieken maar ik geloof er niet zo in.
het antwoord ligt in je hoofd volgens mij. boeken zijn geschreven door mensen die hun eigen hoofd beschrijven.
* nixxx doet je slapen masserenquote:op dinsdag 28 juni 2005 16:27 schreef myriam7 het volgende:
moe.. en beetje hoofdpijn, ik ga naar huis..
nog een hoop te doen vandaag/thuis...
quote:op dinsdag 28 juni 2005 16:12 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
hmm.. lief meisje maakte me aan het glimlachen.. tis weer beetje gezakt.
okeyquote:op dinsdag 28 juni 2005 16:24 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
nee.. zo werkt het bij iedereen. je moet alleen leren de gedachte te pakken en om te draaien voor het verandert in een gevoel. je zou het eens moeten lezen, erg boeiend. maar ja.. laten we on topic blijven en verder niet meer hierover praten.
stijve nek!!!quote:
massage..?quote:
dat zwarte gat maak jij ervan. niets is zwart als je het inkleurt. open your mindquote:op dinsdag 28 juni 2005 18:27 schreef _arual_ het volgende:
zwart gat.
quote:op dinsdag 28 juni 2005 18:40 schreef myriam7 het volgende:
massage..?![]()
ot
belabberd..en moet nog zoveel doen ...
mijn leven als controlefreak, wat doe je?quote:op dinsdag 28 juni 2005 18:51 schreef dromenvanger het volgende:
[..]
dat zwarte gat maak jij ervan. niets is zwart als je het inkleurt. open your mind
ben je een controlefreak dus?quote:op dinsdag 28 juni 2005 18:54 schreef _arual_ het volgende:
[..]
mijn leven als controlefreak, wat doe je?
ik heb geprobeerd dat zwarte gat op te vullen, maar het is mislukt. altijd kwam alles op het laatste moment tóch op zijn pootjes terecht, nu niet.quote:op dinsdag 28 juni 2005 18:55 schreef dromenvanger het volgende:
[..]
ben je een controlefreak dus?
of wil je niets van je leven maken?
het simpele voorbeeld van een leeg glas of een vol glas. het simpele voorbeeld van het gras is groener aan de andere kant. je hebt het zelf in de hand. dat zwarte gat creeer je zelf.
je geeft de moed dus op? moet je nooit doen.quote:op dinsdag 28 juni 2005 18:58 schreef _arual_ het volgende:
[..]
ik heb geprobeerd dat zwarte gat op te vullen, maar het is mislukt. altijd kwam alles op het laatste moment tóch op zijn pootjes terecht, nu niet.
arme jij.quote:op dinsdag 28 juni 2005 15:53 schreef binkster het volgende:
zwaar verliefd, en niet bij dinnetje kunnen zijn
![]()
kan me ook totaal niet meer concentreren, denk dat ik zo maar ff vogeltjes ga tellen in het bos ofzo
rock werchterquote:
quote:op dinsdag 28 juni 2005 22:26 schreef gekke_sandra het volgende:
ik zit heel hard te huilen.. onwijze brok in mijn keel.. ik krijg hem maar niet weg. op momenten als deze ben ik liever dood.. niets erger dan je zo moedeloos en machteloos te voelen, als ik me nu voel..
waarom voel je je dan machteloos?quote:op dinsdag 28 juni 2005 22:26 schreef gekke_sandra het volgende:
ik zit heel hard te huilen.. onwijze brok in mijn keel.. ik krijg hem maar niet weg. op momenten als deze ben ik liever dood.. niets erger dan je zo moedeloos en machteloos te voelen, als ik me nu voel..
watseburt?quote:
fucking moooooooodswings, en ik was juist weer zo stabiel de laatste dagen...quote:op dinsdag 28 juni 2005 23:07 schreef dromenvanger het volgende:
[..]
watseburt?
nee, die onzin taal gebruik ik niet.
wat is er aan het handje?
stabiliteit moet langer duren dan een paar dagen.quote:op dinsdag 28 juni 2005 23:13 schreef christine het volgende:
[..]
fucking moooooooodswings, en ik was juist weer zo stabiel de laatste dagen...
nouja, dit duurde twee weken al... na een periode van een aantal weken vol dagelijkse moodswings vond ik dat wel even lekker.quote:op dinsdag 28 juni 2005 23:19 schreef dawg het volgende:
[..]
stabiliteit moet langer duren dan een paar dagen.
thanks. alleen jammer dat er geen band komt die over myxomatosis zingt, maar misschien is die te cryptisch haha.quote:op dinsdag 28 juni 2005 22:23 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
rock werchtergeweldig.... veel plezier...
25.02.2005 mijn lief en ik voor eeuwigquote:op dinsdag 28 juni 2005 23:00 schreef neva het volgende:
![]()
![]()
enzo.. sliep bijna tot mijn liefje mij belde.. zo lief
wat hou ik van mijn mannetje
![]()
jij weet me altijd op te vrolijken.quote:op woensdag 29 juni 2005 03:44 schreef jam het volgende:
prima. kan heerlijk slapen. morgen helemaal geen tentamens, maar dat heeft er niets mee te maken..
i know.quote:op woensdag 29 juni 2005 03:47 schreef sharkdoggie het volgende:
[..]
jij weet me altijd op te vrolijken.![]()
you know i know now that you know he knows that you know.quote:op woensdag 29 juni 2005 03:52 schreef jam het volgende:
[..]
i know.
you know i know.
i know you know i know.
i am he as you are he as you are me and we are all together.quote:op woensdag 29 juni 2005 03:54 schreef nitespeed het volgende:
[..]
you know i know now that you know he knows that you know.
quote:op dinsdag 28 juni 2005 22:26 schreef gekke_sandra het volgende:
quote:op woensdag 29 juni 2005 12:07 schreef talietje het volgende:
ik heb net een examen voor school helemaal verneukt
voel me behoorlijk klote
quote:
quote:op woensdag 29 juni 2005 11:43 schreef -marjo- het volgende:
bweuh solliciteren.
vond vandaag wel een aantal leuke banen, nu hopen dat het een keertje positief uitpakt...
allemaal een dikke knufffffffffffquote:op woensdag 29 juni 2005 12:07 schreef talietje het volgende:
ik heb net een examen voor school helemaal verneukt
voel me behoorlijk klote
quote:op woensdag 29 juni 2005 12:12 schreef sjowhan het volgende:
![]()
come on girl, je kan het wel he![]()
voel me momenteel wat beduusd..
quote:op woensdag 29 juni 2005 12:14 schreef gutteguttegut het volgende:
allemaal een dikke knufffffffffff
en een
nou daar ben je ook lekker meequote:op woensdag 29 juni 2005 09:31 schreef darkelf het volgende:
alle kelders zijn ondergelopen vannacht, stond een centimetertje of 40 wrs meer water
in, afgelopen twee en half uur water geruimd, zooi geruimd en geprobeerd te redden wat
er te redden valt en das niet veel zo.
alle fotoboeken zijn zeiknat van vies stinkend water, ik ga proberen ze te redden maar heb er een hard hoofd in
en dat allemaal door een domme fout van de aannemer (er staat een regenput in de voortuin, heel mooi maar er was een klep niet dicht die wel dicht moest zijn. dus al het water is via de tuin de kelders in gelopen.
het stinkt en ik ben doodmoe
gelukkig wel, maar verder zijn bijna al mijn kinderboeken vernaggeldquote:op woensdag 29 juni 2005 13:20 schreef duchessx het volgende:
[..]
nou daar ben je ook lekker meedoodzonde van je foto-albums..hebben al je albums schade of had je er ook nog wat veilig boven liggen?
misschien toch de zenuwen?quote:op woensdag 29 juni 2005 12:19 schreef qyroz het volgende:
buikpijn.
quote:op woensdag 29 juni 2005 16:31 schreef qyroz het volgende:
ik heb zin in de rest van mijn leven.
quote:op woensdag 29 juni 2005 15:18 schreef darkelf het volgende:
[..]
gelukkig wel, maar verder zijn bijna al mijn kinderboeken vernaggeld
dat vind ik echt heel erg.
allemaal oude dingen die je bewaart voor emotionele redenen maar die
je in de kelder legt zijn kapot. plus nog veel meer... allemaal zwart
water (ging eerst door de tuinen voor en toen pas de kelders in)
overheen gegaan.. sommige dingen hebben een halve nacht onder
30 tot meer cm water gestaan
en ik heb last van mijn rug omdat ik van de trap gegleden ben vanochtend
tijdens alle opruimwerkzaamheden, glibberige teringzooi was het overal
installeer het niet, ga terug nu het nog kan, dat misselijke windows security centre gaat overal doorheen jengelen en er wordt standaard ff als fijne service een windows firewall ingeschakeld.quote:op woensdag 29 juni 2005 15:50 schreef dromenvanger het volgende:
windows service pack 2 nog installeren en dan ben ik klaar voor vandaag. morgen nieuw programma tegen virussen, hackers en spyware binnen via bol en dan zit dat ook beter dan voorheen.
ik bedenk me net dat norton misschien goed genoeg is ook. maar ik stuur hem wel terug. anders probeer ik hem via via te krijgen. 70 euro kost dat ding en weer zonder te denken aangeschaft.quote:op woensdag 29 juni 2005 17:22 schreef zero2nine het volgende:
[..]
installeer het niet, ga terug nu het nog kan, dat misselijke windows security centre gaat overal doorheen jengelen en er wordt standaard ff als fijne service een windows firewall ingeschakeld.
en zo'n spyware pakket wordt gewoon gemaakt door dezelfde mensen die je hacken en virussen verspreiden![]()
je zult je beter voelen en niet doordraaien. waarom zul je doordraaien als je je goed voelt.quote:op woensdag 29 juni 2005 19:26 schreef tranceptor het volgende:
ik voel me prima, dit moet niet langer gaan duren. dan draai ik zeker door
ik hoop het wel ja, ik voel me gewoon de laatste weken zo toppie. echt als herboren, heb af en toe weleens een dipje maar over het algemeen gaat het gewoon prima met me.quote:op woensdag 29 juni 2005 19:27 schreef dromenvanger het volgende:
[..]
je zult je beter voelen en niet doordraaien. waarom zul je doordraaien als je je goed voelt.
let wel op dat je niet manisch wordt
goed voelen heeft een groot bereik.
jij bent liefquote:op woensdag 29 juni 2005 19:32 schreef tranceptor het volgende:
[..]
ik hoop het wel ja, ik voel me gewoon de laatste weken zo toppie. echt als herboren, heb af en toe weleens een dipje maar over het algemeen gaat het gewoon prima met me.![]()
die dipjes zullen ook minder worden wanneer het goede gevoel gaat overheersen. maar goed, die dipjes jah, nog steeds een hardnekkig probleem. ik heb ook nog wel eens last ervan en ze komen gewoon opzetten. alsof ze uit het niets verschijnen. alsof het demonen zijn.quote:op woensdag 29 juni 2005 19:32 schreef tranceptor het volgende:
[..]
ik hoop het wel ja, ik voel me gewoon de laatste weken zo toppie. echt als herboren, heb af en toe weleens een dipje maar over het algemeen gaat het gewoon prima met me.![]()
ach de downs horen erbij als je de ups wil leren waarderen. de demonen zijn even belangrijk als de engelen.quote:op woensdag 29 juni 2005 19:44 schreef dromenvanger het volgende:
[..]
die dipjes zullen ook minder worden wanneer het goede gevoel gaat overheersen. maar goed, die dipjes jah, nog steeds een hardnekkig probleem. ik heb ook nog wel eens last ervan en ze komen gewoon opzetten. alsof ze uit het niets verschijnen. alsof het demonen zijn.
weg met die demonen![]()
zolang de engelen overblijven als laatste is het allemaal okey. dan hebben de demonen hun werk gedaan door het contrast te laten zien tussen goede en slechte tijden. en laten de engelen de beste tijden zien.quote:op woensdag 29 juni 2005 19:46 schreef tranceptor het volgende:
[..]
ach de downs horen erbij als je de ups wil leren waarderen. de demonen zijn even belangrijk als de engelen.![]()
ze zullen elkaar altijd afwisselen, wen er maar aan.quote:op woensdag 29 juni 2005 19:47 schreef dromenvanger het volgende:
[..]
zolang de engelen overblijven als laatste is het allemaal okey. dan hebben de demonen hun werk gedaan door het contrast te laten zien tussen goede en slechte tijden. en laten de engelen de beste tijden zien.
zoals die tekenfilmpjes. met die witte engel en rode duivel. de rode duivel probeert je te misleiden met het slechte en de witte engel probeert je op het juiste pad te brengenquote:op woensdag 29 juni 2005 19:50 schreef tranceptor het volgende:
[..]
ze zullen elkaar altijd afwisselen, wen er maar aan.![]()
kvkquote:op woensdag 29 juni 2005 20:04 schreef releaze het volgende:
verliefd zijn is maar niks, verliefd zijn is rampzalig! erger dan de mazelen de bof of rooie hond! want die zijn op z'n hoogst eenmalig, lang niet zo rampzalig ongezond!
me too. paar uur geslapen, maar val nu niet meer in slaap. ik zit een beetje in spanning voor iets waarvan ik toch niet binnen een dag zekerheid heb.quote:
quote:op donderdag 30 juni 2005 10:24 schreef espina het volgende:
ik werd wakker met het gevoel alsof ik een kater had..
heb van binnen ontzettend veel verdriet om m'n ex.. het is nu een week geleden, maar toch.. de laatste twee dagen geen contact meer..
ik wil je ook best goed hard neuken hoor zonder verplichtingen als je zonodig op de rebound moet. wat mij betreft blijk ik het komende jaar zwaar op de rebound. op de rebound waarvan eigenlijk?quote:op donderdag 30 juni 2005 10:40 schreef espina het volgende:
ik vind iemand erg leuk maar m'n verdriet om mijn ex voelt van binnen elke dag zwaarder.. en ja ik heb met de ander zit te rommelen toen het net uit was.. ach ja.. mag toch ook wat
quote:op donderdag 30 juni 2005 13:09 schreef christine het volgende:
bah. voel me ineens een beetje eenzaam.
quote:
niets zo veranderlijk als de vrouw.quote:op donderdag 30 juni 2005 13:09 schreef christine het volgende:
bah. voel me ineens een beetje eenzaam.
moodswings. you gotta love 'emquote:op donderdag 30 juni 2005 13:14 schreef tranceptor het volgende:
[..]
[..]
niets zo veranderlijk als de vrouw.![]()
pot, ketel.quote:op donderdag 30 juni 2005 14:08 schreef dromenvanger het volgende:
christine, je bent een vermoeiend mensmaar daar kun je waarschijnlijk niets aan doen. zal wel met het weer te maken hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |