ach de downs horen erbij als je de ups wil leren waarderen. de demonen zijn even belangrijk als de engelen.quote:op woensdag 29 juni 2005 19:44 schreef dromenvanger het volgende:
[..]
die dipjes zullen ook minder worden wanneer het goede gevoel gaat overheersen. maar goed, die dipjes jah, nog steeds een hardnekkig probleem. ik heb ook nog wel eens last ervan en ze komen gewoon opzetten. alsof ze uit het niets verschijnen. alsof het demonen zijn.
weg met die demonen![]()
zolang de engelen overblijven als laatste is het allemaal okey. dan hebben de demonen hun werk gedaan door het contrast te laten zien tussen goede en slechte tijden. en laten de engelen de beste tijden zien.quote:op woensdag 29 juni 2005 19:46 schreef tranceptor het volgende:
[..]
ach de downs horen erbij als je de ups wil leren waarderen. de demonen zijn even belangrijk als de engelen.![]()
ze zullen elkaar altijd afwisselen, wen er maar aan.quote:op woensdag 29 juni 2005 19:47 schreef dromenvanger het volgende:
[..]
zolang de engelen overblijven als laatste is het allemaal okey. dan hebben de demonen hun werk gedaan door het contrast te laten zien tussen goede en slechte tijden. en laten de engelen de beste tijden zien.
zoals die tekenfilmpjes. met die witte engel en rode duivel. de rode duivel probeert je te misleiden met het slechte en de witte engel probeert je op het juiste pad te brengenquote:op woensdag 29 juni 2005 19:50 schreef tranceptor het volgende:
[..]
ze zullen elkaar altijd afwisselen, wen er maar aan.![]()
kvkquote:op woensdag 29 juni 2005 20:04 schreef releaze het volgende:
verliefd zijn is maar niks, verliefd zijn is rampzalig! erger dan de mazelen de bof of rooie hond! want die zijn op z'n hoogst eenmalig, lang niet zo rampzalig ongezond!
me too. paar uur geslapen, maar val nu niet meer in slaap. ik zit een beetje in spanning voor iets waarvan ik toch niet binnen een dag zekerheid heb.quote:
quote:op donderdag 30 juni 2005 10:24 schreef espina het volgende:
ik werd wakker met het gevoel alsof ik een kater had..
heb van binnen ontzettend veel verdriet om m'n ex.. het is nu een week geleden, maar toch.. de laatste twee dagen geen contact meer..
ik wil je ook best goed hard neuken hoor zonder verplichtingen als je zonodig op de rebound moet. wat mij betreft blijk ik het komende jaar zwaar op de rebound. op de rebound waarvan eigenlijk?quote:op donderdag 30 juni 2005 10:40 schreef espina het volgende:
ik vind iemand erg leuk maar m'n verdriet om mijn ex voelt van binnen elke dag zwaarder.. en ja ik heb met de ander zit te rommelen toen het net uit was.. ach ja.. mag toch ook wat
quote:op donderdag 30 juni 2005 13:09 schreef christine het volgende:
bah. voel me ineens een beetje eenzaam.
quote:
niets zo veranderlijk als de vrouw.quote:op donderdag 30 juni 2005 13:09 schreef christine het volgende:
bah. voel me ineens een beetje eenzaam.
moodswings. you gotta love 'emquote:op donderdag 30 juni 2005 13:14 schreef tranceptor het volgende:
[..]
[..]
niets zo veranderlijk als de vrouw.![]()
pot, ketel.quote:op donderdag 30 juni 2005 14:08 schreef dromenvanger het volgende:
christine, je bent een vermoeiend mensmaar daar kun je waarschijnlijk niets aan doen. zal wel met het weer te maken hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |