ik was eerder, maar sterktequote:op donderdag 23 juni 2005 20:56 schreef esto het volgende:
ja! die open ik net
ot: kan niet slapen... veel lawaai buiten en bloed heet
kweet ut... dankquote:
waarom zou je ook om 9 uur gaan slapen?quote:op donderdag 23 juni 2005 20:56 schreef esto het volgende:
ja! die open ik net
ot: kan niet slapen... veel lawaai buiten en bloed heet
omdat ik barst van de koppijn.... en niets beters te doen heb...quote:op donderdag 23 juni 2005 20:58 schreef nozem het volgende:
[..]
waarom zou je ook om 9 uur gaan slapen?
stel je niet aan, het is fok!.quote:op donderdag 23 juni 2005 21:28 schreef #ANONIEM het volgende:
aanvulling: heb het gevoel dat vandaag echt iedereen op fok! op mij zit te zeuren. ik krijg nu gewoon echt de hele tijd van iedereen de volle lading, wat ik niet gewend ben hier![]()
dat weet je niet zeker? vrouw.quote:op donderdag 23 juni 2005 23:13 schreef anoukforza het volgende:
en ik ben een beetje verliefd geloof ik
euhquote:op donderdag 23 juni 2005 23:19 schreef viperdesign het volgende:
[..]
dat weet je niet zeker? vrouw..
zet de voordelen en nadelen eens op een rijtje. wegen de voordelen op tegen de nadelen?quote:op donderdag 23 juni 2005 23:22 schreef anoukforza het volgende:
euhop sommige dingen van hem ben ik verliefd, aan andere dingen erger ik me alleen maar
maareh..ik twijfel al zo'n 2 maanden, maar het gaat steeds meer naar de ''ja'', zo goed?
morgen gaat het beter.quote:op donderdag 23 juni 2005 23:28 schreef tristessa het volgende:
het gaat.
nou, fijn. 2 katten hebben?quote:op donderdag 23 juni 2005 23:53 schreef darkelf het volgende:
katten genieten zich suf nu buiten, net als hun baasje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |