ik was eerder, maar sterktequote:op donderdag 23 juni 2005 20:56 schreef esto het volgende:
ja! die open ik net
ot: kan niet slapen... veel lawaai buiten en bloed heet
kweet ut... dankquote:
waarom zou je ook om 9 uur gaan slapen?quote:op donderdag 23 juni 2005 20:56 schreef esto het volgende:
ja! die open ik net
ot: kan niet slapen... veel lawaai buiten en bloed heet
omdat ik barst van de koppijn.... en niets beters te doen heb...quote:op donderdag 23 juni 2005 20:58 schreef nozem het volgende:
[..]
waarom zou je ook om 9 uur gaan slapen?
stel je niet aan, het is fok!.quote:op donderdag 23 juni 2005 21:28 schreef #ANONIEM het volgende:
aanvulling: heb het gevoel dat vandaag echt iedereen op fok! op mij zit te zeuren. ik krijg nu gewoon echt de hele tijd van iedereen de volle lading, wat ik niet gewend ben hier![]()
dat weet je niet zeker? vrouw.quote:op donderdag 23 juni 2005 23:13 schreef anoukforza het volgende:
en ik ben een beetje verliefd geloof ik
euhquote:op donderdag 23 juni 2005 23:19 schreef viperdesign het volgende:
[..]
dat weet je niet zeker? vrouw..
zet de voordelen en nadelen eens op een rijtje. wegen de voordelen op tegen de nadelen?quote:op donderdag 23 juni 2005 23:22 schreef anoukforza het volgende:
euhop sommige dingen van hem ben ik verliefd, aan andere dingen erger ik me alleen maar
maareh..ik twijfel al zo'n 2 maanden, maar het gaat steeds meer naar de ''ja'', zo goed?
morgen gaat het beter.quote:op donderdag 23 juni 2005 23:28 schreef tristessa het volgende:
het gaat.
nou, fijn. 2 katten hebben?quote:op donderdag 23 juni 2005 23:53 schreef darkelf het volgende:
katten genieten zich suf nu buiten, net als hun baasje
lekker tochquote:op vrijdag 24 juni 2005 07:49 schreef darkelf het volgende:
zo dat was een heel kort nachtje, meer een middagdutje
ik mis mijn slaap na al 4 maanden slecht slapenquote:op vrijdag 24 juni 2005 08:11 schreef darkelf het volgende:
mij hoor je niet klagen, liever een middagdutje dan dan lang slapen en die heerlijke nacht missen
huilliequote:op vrijdag 24 juni 2005 08:19 schreef duchessx het volgende:
[..]
ik mis mijn slaap na al 4 maanden slecht slapen
liep je toevallig rond in almere?quote:op vrijdag 24 juni 2005 09:37 schreef dromenvanger het volgende:
net 2 uur met de hond gelopenandere delen van mijn dorp gezien. wist niet dat er een straat bestond hier die de goudenregenstraat heet
en zo kom ik nog meer andere plekken tegen. en natuurlijk let ik op kentekens
en hoe huizen gebouwd zijn en nog meer. kwam nog een kerk tegen waar een of ander vaag beeld op stond met bijtende honden
zal eens zoeken waar dat voor staat.
i got places to go, got people to see
morgen ga ik een andere route nemen weer, en dan neem ik water mee voor mijn hond. misschien naar de brunssumerheide. leuk dat lopen zo. ik wil meer zien!!! mijn hond ligt ondertussen voor pampes, helemaal kapot
maar het kan heerlijk opluchtenquote:op vrijdag 24 juni 2005 12:04 schreef gekke_sandra het volgende:
shit.. ik moet officieel vóór 12 uur afbellen. ik durf gewoon echt niet te bellen.ik heb een hekel aan dit soort situaties.. ontslag nemen is shit.
ik zou er vooral nog langer mee wachten, je durft het over een paar uur vast welquote:op vrijdag 24 juni 2005 12:04 schreef gekke_sandra het volgende:
shit.. ik moet officieel vóór 12 uur afbellen. ik durf gewoon echt niet te bellen.ik heb een hekel aan dit soort situaties.. ontslag nemen is shit.
nope, in brunssum. is in almere ook een straat die de goudenregenstraat heet? zou best kunnenquote:
ja.. dat sowieso.. bij mij duurt het altijd even voor ik het durf.quote:op vrijdag 24 juni 2005 12:17 schreef #ANONIEM het volgende:
ik zou er vooral nog langer mee wachten, je durft het over een paar uur vast wel![]()
ambtenaren ?quote:op vrijdag 24 juni 2005 12:25 schreef frenkie het volgende:
na inmiddels een uur of wat van kastje naar de muur gestuurd te zijn en vv..
ben ik het goed zat
ze zoeken het maar uit allemaal![]()
quote:op vrijdag 24 juni 2005 12:29 schreef darkelf het volgende:
[..]
uit post van dromenvanger: "brunssumerheide"..
wat denk je zelf?
ga je lekker bij de rode beek wandelen...quote:op vrijdag 24 juni 2005 09:37 schreef dromenvanger het volgende:
misschien naar de brunssumerheide. leuk dat lopen zo. ik wil meer zien!!! mijn hond ligt ondertussen voor pampes, helemaal kapot
* blinky arm op schouder van myriam7 legtquote:op vrijdag 24 juni 2005 10:34 schreef myriam7 het volgende:
verdomme, nu zit ik hier bijna te huilen....ik moet me bij elkaar rapen nu..moet zo weg..
txs..voel me alweer een stuk beter nu..klein dipjequote:op vrijdag 24 juni 2005 13:33 schreef blinky het volgende:
[..]
* blinky arm op schouder van myriam7 legt
een kind valt een ouder niet lastig, alleen ze maken zich duidelijk zorgen; kun je net zo goed eerlijk zijn en ze vertellen wat er is.quote:op vrijdag 24 juni 2005 17:53 schreef rena het volgende:
gaar en in de war. ik doe mijn ouders pijn door niks te vertellen wat me dwars zit, over mijn gevoelens. mijn ma vertelde dat ze me hoorde huilen en daardoor niet kon slapen vannachtik kan het ze gewoon niet vertellen; ik krijg het mijn mond niet uit dat ik me altijd zo depressief voel
ik wil hun er gewoon niet lastig mee vallen denk ik
![]()
en achteraf zal je je er opgelucht om voelen.quote:op vrijdag 24 juni 2005 18:24 schreef darkelf het volgende:
[..]
een kind valt een ouder niet lastig, alleen ze maken zich duidelijk zorgen; kun je net zo goed eerlijk zijn en ze vertellen wat er is.
mja, zoals het nu gaat, zonder relatie, gaat het eigenlijk ook al prima....we'll see.quote:op donderdag 23 juni 2005 23:25 schreef viperdesign het volgende:
[..]
zet de voordelen en nadelen eens op een rijtje. wegen de voordelen op tegen de nadelen?
klaar..
hoe kan dat? dat je door je rug gaat? foute beweging gemaakt ofzo?quote:op zaterdag 25 juni 2005 10:22 schreef duchessx het volgende:
donderdag, en vrijdag wéér, door mijn rug gegaan. lig veel in bed en heb spitkan niet veel, baal als een stekker.
ik heb airco daarvoor, de hele nacht heeft dat ding koele lucht geblazen over mijn lichaam. dus dan slaap ik wel gelukkig.quote:op zaterdag 25 juni 2005 10:27 schreef darkelf het volgende:
vannacht ongelooflijk benauwd geweestvoel me er nog naar van.
maargoed, buiten is het heel erg lekker koel dus ik ga eens buiten sniffelen..
oh heerlijk, wat een luxequote:op zaterdag 25 juni 2005 10:30 schreef dromenvanger het volgende:
[..]
ik heb airco daarvoor, de hele nacht heeft dat ding koele lucht geblazen over mijn lichaam. dus dan slaap ik wel gelukkig.
van mijn pa gekregen, die deed er niets meequote:
handig zulke vadersquote:op zaterdag 25 juni 2005 11:01 schreef dromenvanger het volgende:
[..]
van mijn pa gekregen, die deed er niets mee
ik slaap de laatste tijd super goed. ik lig met het hoofd naar het westen toe tegenwoordig. toen ik andersom lag bleef ik maar woelen en draaien.
spit kan je zomaar krijgen zonder er iets voor te hoeven doenquote:op zaterdag 25 juni 2005 10:29 schreef dromenvanger het volgende:
[..]
hoe kan dat? dat je door je rug gaat? foute beweging gemaakt ofzo?
mooie website heb je!!! katten en honden samen
ik heb ook een mobiele airco. van pinguin. staat een pinguin opquote:op zaterdag 25 juni 2005 11:20 schreef duchessx het volgende:
[..]
spit kan je zomaar krijgen zonder er iets voor te hoeven doende eerste keer stond ik gewoon te kletsen toen het in mijn rug schoot en de tweede keer wilde ik bukken om een paar schoenen te pakken
ja leuk hé die beestjes
wij hebben ook een airco op onze slaapkamer, heerlijk is datnu hebben we nog een mobiele, maar binnenkort krijgen we een 'vaste'. héérlijk gewoon!
slaap staat ergens bovenaan mijn lijst van belangrijke zaken. als ik niet slaap is mijn dag naar de klote.quote:op zaterdag 25 juni 2005 11:02 schreef darkelf het volgende:
[..]
handig zulke vaders
en fijn als je lekker slaapt, is goed voor je.
dat is bij mij ook zo, ik moet gewoon mn slaap hebben....quote:op zaterdag 25 juni 2005 11:25 schreef dromenvanger het volgende:
slaap staat ergens bovenaan mijn lijst van belangrijke zaken. als ik niet slaap is mijn dag naar de klote.
word jij niet moe van jezelf?quote:op zaterdag 25 juni 2005 14:58 schreef dromenvanger het volgende:
zo, ik ga weer verder met uitvissen hoe mijn ftp server werkt
heb zin erin. heb eigenlijk zin om een eigen webdesign bedrijf te starten maar dan moet ik eerst onder de knie hebben hoe alles werkt. ik heb van alles tot mijn beschikking en kan dan lekker thuis werken. van mijn hobby werk maken lijkt me leuk. maar goed, ik voel me dus lekker en heb zin in een biertje straks. mogen ook 2 biertjes zijn
ik slik vitamine en leef gezonder dus ik word niet zo snel moequote:
je klinkt ongelofelijk manisch.... ik zou er doodmoe van worden.quote:op zaterdag 25 juni 2005 15:05 schreef dromenvanger het volgende:
-knip-
weet je wel wat manisch is?quote:op zaterdag 25 juni 2005 15:19 schreef christine het volgende:
[..]
je klinkt ongelofelijk manisch.... ik zou er doodmoe van worden.
gaat het echt wel zo goed met je? denk er eens over na.
quote:
prachtige foto maar daar ging t vast niet omquote:
dat lust ik ook welquote:op zaterdag 25 juni 2005 23:00 schreef thaleia het volgende:
ik heb chocola
die knakker van interpol heeft geen humor..quote:op maandag 27 juni 2005 02:36 schreef evertje het volgende:
interpol
nouja, misschien te droog ja. vond het wel lachen wat ie met zn sigaret deed. maar de muziek wast op, daar ging het omquote:op maandag 27 juni 2005 10:06 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
die knakker van interpol heeft geen humor..![]()
interpol stonden die in de tent? ik ben alleen ff buiten het hek gaan kijken (tja als je toch in nijmegen woont) maar je hoorde interpol helemaal niet alleeen de middelmatige lenny (die overigens wel goed afsloot) vanaf het hoofdpodium.quote:op maandag 27 juni 2005 02:36 schreef evertje het volgende:
wat een super dag heb ik achter de rug!
ben nu helemaal maar gaar maar dit was echt genieten
vooral interpol en r.e.m waren super!
opgelucht. héél erg opgeluchtquote:op maandag 27 juni 2005 11:31 schreef duchessx het volgende:
behoorlijk tense
"had"? "minder is geworden"? mooi niet. ik voel me dus: brak. en volgens mij heb ik tuberculose.quote:op zondag 26 juni 2005 22:42 schreef thaleia het volgende:
ha, dat ken ik, ik had laatst een periode met echt slapeloze nachten. ik kan helaas niet zeggen hoe dat weer minder is geworden, ging vanzelf kennelijk.
zo jong en dan al dichterquote:op maandag 27 juni 2005 14:02 schreef rhoona het volgende:
alweer lichtelijk geirriteerd.. door omstandigheden logeren mijn zus en haar dichter van 3 bij mij, zijn er amper een dag en ben het alweer beu
stond jij daar? een hele groep mensen staken boven de hekken uit.. vieze illegale gluurders!quote:op maandag 27 juni 2005 12:17 schreef zero2nine het volgende:
interpol stonden die in de tent? ik ben alleen ff buiten het hek gaan kijken (tja als je toch in nijmegen woont) maar je hoorde interpol helemaal niet alleeen de middelmatige lenny (die overigens wel goed afsloot) vanaf het hoofdpodium.
hehe nee dit keer niet ik stond keurig op afstand proberen over het hek te gluren niet tegen het hek zelf aanquote:op maandag 27 juni 2005 14:27 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
stond jij daar? een hele groep mensen staken boven de hekken uit.. vieze illegale gluurders!
ot: wel okee, beetje gespannen, maar kan altijd beter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |