mja, zoals het nu gaat, zonder relatie, gaat het eigenlijk ook al prima....we'll see.quote:op donderdag 23 juni 2005 23:25 schreef viperdesign het volgende:
[..]
zet de voordelen en nadelen eens op een rijtje. wegen de voordelen op tegen de nadelen?
klaar..
hoe kan dat? dat je door je rug gaat? foute beweging gemaakt ofzo?quote:op zaterdag 25 juni 2005 10:22 schreef duchessx het volgende:
donderdag, en vrijdag wéér, door mijn rug gegaan. lig veel in bed en heb spitkan niet veel, baal als een stekker.
ik heb airco daarvoor, de hele nacht heeft dat ding koele lucht geblazen over mijn lichaam. dus dan slaap ik wel gelukkig.quote:op zaterdag 25 juni 2005 10:27 schreef darkelf het volgende:
vannacht ongelooflijk benauwd geweestvoel me er nog naar van.
maargoed, buiten is het heel erg lekker koel dus ik ga eens buiten sniffelen..
oh heerlijk, wat een luxequote:op zaterdag 25 juni 2005 10:30 schreef dromenvanger het volgende:
[..]
ik heb airco daarvoor, de hele nacht heeft dat ding koele lucht geblazen over mijn lichaam. dus dan slaap ik wel gelukkig.
van mijn pa gekregen, die deed er niets meequote:
handig zulke vadersquote:op zaterdag 25 juni 2005 11:01 schreef dromenvanger het volgende:
[..]
van mijn pa gekregen, die deed er niets mee
ik slaap de laatste tijd super goed. ik lig met het hoofd naar het westen toe tegenwoordig. toen ik andersom lag bleef ik maar woelen en draaien.
spit kan je zomaar krijgen zonder er iets voor te hoeven doenquote:op zaterdag 25 juni 2005 10:29 schreef dromenvanger het volgende:
[..]
hoe kan dat? dat je door je rug gaat? foute beweging gemaakt ofzo?
mooie website heb je!!! katten en honden samen
ik heb ook een mobiele airco. van pinguin. staat een pinguin opquote:op zaterdag 25 juni 2005 11:20 schreef duchessx het volgende:
[..]
spit kan je zomaar krijgen zonder er iets voor te hoeven doende eerste keer stond ik gewoon te kletsen toen het in mijn rug schoot en de tweede keer wilde ik bukken om een paar schoenen te pakken
ja leuk hé die beestjes
wij hebben ook een airco op onze slaapkamer, heerlijk is datnu hebben we nog een mobiele, maar binnenkort krijgen we een 'vaste'. héérlijk gewoon!
slaap staat ergens bovenaan mijn lijst van belangrijke zaken. als ik niet slaap is mijn dag naar de klote.quote:op zaterdag 25 juni 2005 11:02 schreef darkelf het volgende:
[..]
handig zulke vaders
en fijn als je lekker slaapt, is goed voor je.
dat is bij mij ook zo, ik moet gewoon mn slaap hebben....quote:op zaterdag 25 juni 2005 11:25 schreef dromenvanger het volgende:
slaap staat ergens bovenaan mijn lijst van belangrijke zaken. als ik niet slaap is mijn dag naar de klote.
word jij niet moe van jezelf?quote:op zaterdag 25 juni 2005 14:58 schreef dromenvanger het volgende:
zo, ik ga weer verder met uitvissen hoe mijn ftp server werkt
heb zin erin. heb eigenlijk zin om een eigen webdesign bedrijf te starten maar dan moet ik eerst onder de knie hebben hoe alles werkt. ik heb van alles tot mijn beschikking en kan dan lekker thuis werken. van mijn hobby werk maken lijkt me leuk. maar goed, ik voel me dus lekker en heb zin in een biertje straks. mogen ook 2 biertjes zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |