nouja, misschien te droog ja. vond het wel lachen wat ie met zn sigaret deed. maar de muziek wast op, daar ging het omquote:op maandag 27 juni 2005 10:06 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
die knakker van interpol heeft geen humor..![]()
interpol stonden die in de tent? ik ben alleen ff buiten het hek gaan kijken (tja als je toch in nijmegen woont) maar je hoorde interpol helemaal niet alleeen de middelmatige lenny (die overigens wel goed afsloot) vanaf het hoofdpodium.quote:op maandag 27 juni 2005 02:36 schreef evertje het volgende:
wat een super dag heb ik achter de rug!
ben nu helemaal maar gaar maar dit was echt genieten
vooral interpol en r.e.m waren super!
opgelucht. héél erg opgeluchtquote:op maandag 27 juni 2005 11:31 schreef duchessx het volgende:
behoorlijk tense
"had"? "minder is geworden"? mooi niet. ik voel me dus: brak. en volgens mij heb ik tuberculose.quote:op zondag 26 juni 2005 22:42 schreef thaleia het volgende:
ha, dat ken ik, ik had laatst een periode met echt slapeloze nachten. ik kan helaas niet zeggen hoe dat weer minder is geworden, ging vanzelf kennelijk.
zo jong en dan al dichterquote:op maandag 27 juni 2005 14:02 schreef rhoona het volgende:
alweer lichtelijk geirriteerd.. door omstandigheden logeren mijn zus en haar dichter van 3 bij mij, zijn er amper een dag en ben het alweer beu
stond jij daar? een hele groep mensen staken boven de hekken uit.. vieze illegale gluurders!quote:op maandag 27 juni 2005 12:17 schreef zero2nine het volgende:
interpol stonden die in de tent? ik ben alleen ff buiten het hek gaan kijken (tja als je toch in nijmegen woont) maar je hoorde interpol helemaal niet alleeen de middelmatige lenny (die overigens wel goed afsloot) vanaf het hoofdpodium.
hehe nee dit keer niet ik stond keurig op afstand proberen over het hek te gluren niet tegen het hek zelf aanquote:op maandag 27 juni 2005 14:27 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
stond jij daar? een hele groep mensen staken boven de hekken uit.. vieze illegale gluurders!
ot: wel okee, beetje gespannen, maar kan altijd beter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |