rock werchterquote:
quote:op dinsdag 28 juni 2005 22:26 schreef gekke_sandra het volgende:
ik zit heel hard te huilen.. onwijze brok in mijn keel.. ik krijg hem maar niet weg. op momenten als deze ben ik liever dood.. niets erger dan je zo moedeloos en machteloos te voelen, als ik me nu voel..
waarom voel je je dan machteloos?quote:op dinsdag 28 juni 2005 22:26 schreef gekke_sandra het volgende:
ik zit heel hard te huilen.. onwijze brok in mijn keel.. ik krijg hem maar niet weg. op momenten als deze ben ik liever dood.. niets erger dan je zo moedeloos en machteloos te voelen, als ik me nu voel..
watseburt?quote:
fucking moooooooodswings, en ik was juist weer zo stabiel de laatste dagen...quote:op dinsdag 28 juni 2005 23:07 schreef dromenvanger het volgende:
[..]
watseburt?
nee, die onzin taal gebruik ik niet.
wat is er aan het handje?
stabiliteit moet langer duren dan een paar dagen.quote:op dinsdag 28 juni 2005 23:13 schreef christine het volgende:
[..]
fucking moooooooodswings, en ik was juist weer zo stabiel de laatste dagen...
nouja, dit duurde twee weken al... na een periode van een aantal weken vol dagelijkse moodswings vond ik dat wel even lekker.quote:op dinsdag 28 juni 2005 23:19 schreef dawg het volgende:
[..]
stabiliteit moet langer duren dan een paar dagen.
thanks. alleen jammer dat er geen band komt die over myxomatosis zingt, maar misschien is die te cryptisch haha.quote:op dinsdag 28 juni 2005 22:23 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
rock werchtergeweldig.... veel plezier...
25.02.2005 mijn lief en ik voor eeuwigquote:op dinsdag 28 juni 2005 23:00 schreef neva het volgende:
![]()
![]()
enzo.. sliep bijna tot mijn liefje mij belde.. zo lief
wat hou ik van mijn mannetje
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |