je instinct volgen is ook een optie. doen wat het eerst in je opkomt en de consequenties afwachten. spijt achteraf, tja, dat heb je ook als je bepaalde zaken niet doet of als je juist teveel zaken doet die je niet moet doen.quote:op dinsdag 28 juni 2005 14:28 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
ja, dat weet ik. maar ik lijk toch niet echt gelukkig te worden van op mijn verstand af gaan. gevoel op nul zetten, niet nadenken en gaan betekent dat ik dingen ga doen waar ik wel eens spijt van kan krijgen.niet slim.
hmm.. lief meisje maakte me aan het glimlachen.. tis weer beetje gezakt.quote:op dinsdag 28 juni 2005 15:46 schreef dromenvanger het volgende:
huilen kan goed zijn sandra. alles eruit huilen, desnoods met een kilo uien
denk je dat een boek de oplossing biedt? volgens mij ligt de oplossing eerder in je eigen denken. maar goed, misschien heeft het boek technieken maar ik geloof er niet zo in.quote:op dinsdag 28 juni 2005 16:12 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
hmm.. lief meisje maakte me aan het glimlachen.. tis weer beetje gezakt.
ik pak zo mijn onwijs grote (depressie)boek erbij.. eens zien of het me een beetje kan helpen om mijn gedachtes om te zetten..
nee.. zo werkt het bij iedereen. je moet alleen leren de gedachte te pakken en om te draaien voor het verandert in een gevoel. je zou het eens moeten lezen, erg boeiend. maar ja.. laten we on topic blijven en verder niet meer hierover praten.quote:op dinsdag 28 juni 2005 16:21 schreef dromenvanger het volgende:
denk je dat een boek de oplossing biedt? volgens mij ligt de oplossing eerder in je eigen denken. maar goed, misschien heeft het boek technieken maar ik geloof er niet zo in.
het antwoord ligt in je hoofd volgens mij. boeken zijn geschreven door mensen die hun eigen hoofd beschrijven.
* nixxx doet je slapen masserenquote:op dinsdag 28 juni 2005 16:27 schreef myriam7 het volgende:
moe.. en beetje hoofdpijn, ik ga naar huis..
nog een hoop te doen vandaag/thuis...
quote:op dinsdag 28 juni 2005 16:12 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
hmm.. lief meisje maakte me aan het glimlachen.. tis weer beetje gezakt.
okeyquote:op dinsdag 28 juni 2005 16:24 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
nee.. zo werkt het bij iedereen. je moet alleen leren de gedachte te pakken en om te draaien voor het verandert in een gevoel. je zou het eens moeten lezen, erg boeiend. maar ja.. laten we on topic blijven en verder niet meer hierover praten.
stijve nek!!!quote:
massage..?quote:
dat zwarte gat maak jij ervan. niets is zwart als je het inkleurt. open your mindquote:op dinsdag 28 juni 2005 18:27 schreef _arual_ het volgende:
zwart gat.
quote:op dinsdag 28 juni 2005 18:40 schreef myriam7 het volgende:
massage..?![]()
ot
belabberd..en moet nog zoveel doen ...
mijn leven als controlefreak, wat doe je?quote:op dinsdag 28 juni 2005 18:51 schreef dromenvanger het volgende:
[..]
dat zwarte gat maak jij ervan. niets is zwart als je het inkleurt. open your mind
ben je een controlefreak dus?quote:op dinsdag 28 juni 2005 18:54 schreef _arual_ het volgende:
[..]
mijn leven als controlefreak, wat doe je?
ik heb geprobeerd dat zwarte gat op te vullen, maar het is mislukt. altijd kwam alles op het laatste moment tóch op zijn pootjes terecht, nu niet.quote:op dinsdag 28 juni 2005 18:55 schreef dromenvanger het volgende:
[..]
ben je een controlefreak dus?
of wil je niets van je leven maken?
het simpele voorbeeld van een leeg glas of een vol glas. het simpele voorbeeld van het gras is groener aan de andere kant. je hebt het zelf in de hand. dat zwarte gat creeer je zelf.
je geeft de moed dus op? moet je nooit doen.quote:op dinsdag 28 juni 2005 18:58 schreef _arual_ het volgende:
[..]
ik heb geprobeerd dat zwarte gat op te vullen, maar het is mislukt. altijd kwam alles op het laatste moment tóch op zijn pootjes terecht, nu niet.
arme jij.quote:op dinsdag 28 juni 2005 15:53 schreef binkster het volgende:
zwaar verliefd, en niet bij dinnetje kunnen zijn
![]()
kan me ook totaal niet meer concentreren, denk dat ik zo maar ff vogeltjes ga tellen in het bos ofzo
rock werchterquote:
quote:op dinsdag 28 juni 2005 22:26 schreef gekke_sandra het volgende:
ik zit heel hard te huilen.. onwijze brok in mijn keel.. ik krijg hem maar niet weg. op momenten als deze ben ik liever dood.. niets erger dan je zo moedeloos en machteloos te voelen, als ik me nu voel..
waarom voel je je dan machteloos?quote:op dinsdag 28 juni 2005 22:26 schreef gekke_sandra het volgende:
ik zit heel hard te huilen.. onwijze brok in mijn keel.. ik krijg hem maar niet weg. op momenten als deze ben ik liever dood.. niets erger dan je zo moedeloos en machteloos te voelen, als ik me nu voel..
watseburt?quote:
fucking moooooooodswings, en ik was juist weer zo stabiel de laatste dagen...quote:op dinsdag 28 juni 2005 23:07 schreef dromenvanger het volgende:
[..]
watseburt?
nee, die onzin taal gebruik ik niet.
wat is er aan het handje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |