*jaloers*quote:op maandag 27 juni 2005 22:17 schreef darkelf het volgende:
net lekker in het bos gehuppeld met mijn vent
zoooo lekker dichtbij het bos wonen...
en dat zónder sex!quote:
ga es naar bedquote:op dinsdag 28 juni 2005 01:52 schreef sylvana het volgende:
ik voel me heerlijk, maar begin beetje moe te worden, dus duik zo me bedje maar es in
trustequote:
dat is minder. dikke knuffel.quote:
*knuf geeft...( tijdje niet gezien) ...quote:
kan je leeeeuukk vinden.....quote:op dinsdag 28 juni 2005 09:22 schreef darkelf het volgende:
goed geslapendus voel me goed.
wel een beetje teleurgesteld door iemand, maar goed.. tis zo.
ik heb 't een tijd geleden ook gedaan (vrouwelijke versies dan), nog altijd geen spijt van.. ze zoeken 't maar uit, ik wil door en heb geen zin om stil te staan bij hun "gezeik"quote:op dinsdag 28 juni 2005 10:23 schreef gekke_sandra het volgende:
kwaad. ex en zijn vervelende fok vriendje op msn geblokt en verwijdert. zo, opgeruimt staat netjes. fijn leven toegewenst aan jullie.
dat sowiesoquote:op dinsdag 28 juni 2005 10:32 schreef eric_cantona het volgende:
ik heb 't een tijd geleden ook gedaan (vrouwelijke versies dan), nog altijd geen spijt van.. ze zoeken 't maar uit, ik wil door en heb geen zin om stil te staan bij hun "gezeik"![]()
komt allemaal goed![]()
jij maakt het gewoon moeilijkquote:op dinsdag 28 juni 2005 13:46 schreef gekke_sandra het volgende:
oh jee.. ik voel gevoel spelen.. pfff.. voel me niet echt puik.waarom is altijd alles zo moeilijk?
of, is het juist makkelijk en daarom moeilijk? pff..
ja, dat weet ik. maar ik lijk toch niet echt gelukkig te worden van op mijn verstand af gaan. gevoel op nul zetten, niet nadenken en gaan betekent dat ik dingen ga doen waar ik wel eens spijt van kan krijgen.niet slim.quote:op dinsdag 28 juni 2005 13:49 schreef dromenvanger het volgende:
het is zo simpel als maar wat. gewoon verstand en denken plus gevoel op nul zetten en klaar is kees.
idem hier.quote:op dinsdag 28 juni 2005 14:20 schreef mirjamke het volgende:
ik erger me dood. verder alles goed.
je instinct volgen is ook een optie. doen wat het eerst in je opkomt en de consequenties afwachten. spijt achteraf, tja, dat heb je ook als je bepaalde zaken niet doet of als je juist teveel zaken doet die je niet moet doen.quote:op dinsdag 28 juni 2005 14:28 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
ja, dat weet ik. maar ik lijk toch niet echt gelukkig te worden van op mijn verstand af gaan. gevoel op nul zetten, niet nadenken en gaan betekent dat ik dingen ga doen waar ik wel eens spijt van kan krijgen.niet slim.
hmm.. lief meisje maakte me aan het glimlachen.. tis weer beetje gezakt.quote:op dinsdag 28 juni 2005 15:46 schreef dromenvanger het volgende:
huilen kan goed zijn sandra. alles eruit huilen, desnoods met een kilo uien
denk je dat een boek de oplossing biedt? volgens mij ligt de oplossing eerder in je eigen denken. maar goed, misschien heeft het boek technieken maar ik geloof er niet zo in.quote:op dinsdag 28 juni 2005 16:12 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
hmm.. lief meisje maakte me aan het glimlachen.. tis weer beetje gezakt.
ik pak zo mijn onwijs grote (depressie)boek erbij.. eens zien of het me een beetje kan helpen om mijn gedachtes om te zetten..
nee.. zo werkt het bij iedereen. je moet alleen leren de gedachte te pakken en om te draaien voor het verandert in een gevoel. je zou het eens moeten lezen, erg boeiend. maar ja.. laten we on topic blijven en verder niet meer hierover praten.quote:op dinsdag 28 juni 2005 16:21 schreef dromenvanger het volgende:
denk je dat een boek de oplossing biedt? volgens mij ligt de oplossing eerder in je eigen denken. maar goed, misschien heeft het boek technieken maar ik geloof er niet zo in.
het antwoord ligt in je hoofd volgens mij. boeken zijn geschreven door mensen die hun eigen hoofd beschrijven.
* nixxx doet je slapen masserenquote:op dinsdag 28 juni 2005 16:27 schreef myriam7 het volgende:
moe.. en beetje hoofdpijn, ik ga naar huis..
nog een hoop te doen vandaag/thuis...
quote:op dinsdag 28 juni 2005 16:12 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
hmm.. lief meisje maakte me aan het glimlachen.. tis weer beetje gezakt.
okeyquote:op dinsdag 28 juni 2005 16:24 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
nee.. zo werkt het bij iedereen. je moet alleen leren de gedachte te pakken en om te draaien voor het verandert in een gevoel. je zou het eens moeten lezen, erg boeiend. maar ja.. laten we on topic blijven en verder niet meer hierover praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |