En hij gooit er nog meer krasse argumenten tegen aan hoor, jawel. Zonde dat zo'n jongen niet meer op Fok! durft te komen.quote:En hij leest het, dat is mooi, want er gaat nog meer komen, meer fotosoep en geen Yvonneke H. uit D. om je pedofiele geblaat te verdedigen.
Hoezo domoor aaahtje, leg eens uit. Ga je me een ban aansmeren?quote:Hoe CS3 uiteindelijk mijn teksten integraal op fok! neerzette.
Heerlijk, wat een domoor.
Ik ben al 20 jaar werkloos, maar heb nu net een baan als voorlichter bij de grootste uitkeringsfabriek van Nederland en verdien 2.300 euro per maand.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:32 schreef Flumina het volgende:
Maar ben je nu een werkeloze staatsruifvreter of niet?
Ons luuske kan inderdaad een hoopquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:
No offense, maar 20 jaar werkloos voor iemand die niet volslagen debiel is oid? Hoe krijg je het voor elkaar.Overigens, gefeliciteerd met je baan, dat wel.
Dat ik niet reageer op dat web-logje van je, aahtje, heeft niets te maken met niet durven, maar met gezond verstand.quote:En jij leest het Ryannetje3. Nee, ik kan niet op fok! komen, dat is wat anders dan durven. Jij durft niet op mijn log te komen, want je bent een lafbek. Verder WIL ik niet op fok! komen, want ik ben de corruptie van drankorgel Yvonneke H. uit D. zat.
Ben nu collega van luus hè.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:
No offense, maar 20 jaar werkloos voor iemand die niet volslagen debiel is oid? Hoe krijg je het voor elkaar.Overigens, gefeliciteerd met je baan, dat wel.
Wil je de Web(oor)log niet op FOK! uitvechten aub? Sommige users kunnen hier niet posten en op de weblogs gelden andere regels dan hier.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoezo domoor aaahtje, leg eens uit. Ga je me een ban aansmeren?.
Dus aaahtje zat me een ban aan te smeren???quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:47 schreef sizzler het volgende:
[..]
Wil je de Web(oor)log niet op FOK! uitvechten aub? Sommige uses kunnen hier niet posten en op de weblogs gelden andere regels dan hier.
Hetzelfde geldt voor je vete met lucida. Genoeg is genoeg. Mail hem maar als je het er over wilt hebben of open er een weblog over. Maar dus niet meer hier.
Dat zal een gezellig overleg worden als de koppen van verschillende departementen bij elkaar gestoken worden.quote:
Hoe zei luuus dat ook weer: ik heb 20 jaar gestudeerd.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat zal een gezellig overleg worden als de koppen van verschillende departementen bij elkaar gestoken worden.![]()
Maareh, hoe zit het nu met die 20 jaar werkloos zijn?
0peens heb je het, je wordt boswachter.quote:Boswachters afgeschrikt door naakte vrouwen
Indiase boswachters die in de oostelijke staat Jharkhand willen optreden tegen de illegale houtkap, worden de laatste tijd afgeschrikt doordat de vrouwen van de houthakkers zich beginnen te ontkleden als hun mannen wegens illegale houtkap worden gearresteerd.
Een functionaris van de boswachters verklaarde dat het 'erg moeilijk is' om met deze vrouwen om te gaan: "Het is voor hen al bijna een gewoonte geworden om zich te ontkleden en om problemen te voorkomen eindigt het vaak in de vrijlating van de daders."
Toen boswachters onlangs drie mannen aanhielden die met illegaal gekapt hout in de weer waren, kwamen er naar schatting zo'n vijftig vrouwen uit de bossen, die zich begonnen te ontkleden. Uit angst voor problemen met de autoriteiten namen de boswachters daarop de benen. De autoriteiten hebben inmiddels al wel een oplossing aangeboden voor dit 'probleem': de opleiding en aanstelling van vrouwelijke boswachters is aanstaande.
quote:“The administration should clarify its intent [aangaande de oorlog]. People lack confidence in the credibility of our government. It’s a difficult thing today to be informed about our government even without all the secrecy. With the secrecy, it’s impossible. The American people will do what’s right when they have the information they need.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |