abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 juli 2005 @ 00:39:21 #201
15961 0
onbe0
pi_28375439
quote:
op maandag 27 juni 2005 20:28 schreef halfgedraaide het volgende:

[..]

wat een totale arrogantie allemaal. je kunt nog zolang zoeken de ideale persoon vind je gewoon niet omdat die niet bestaan. stel je eens wat meer open voor mensen zou ik zeggen. is die gast van 23 niks voor je? jullie zitten qua praten helemaal op 1 lijn. ik zou zeggen ga daten, maar kom hier niet meer aanzetten met dat zielige geneuzel dat niemand goed genoeg is en dat jij het beste verdient. ik heb je fotoboekje ff bekeken en zoveel soeps ben je ook niet dat jij het beste verdiend.
gokje,
jij vindt pamela anderson een aantrekkelijke vrouw.
nuff said.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 00:50:36 #202
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_28375670
quote:
op donderdag 30 juni 2005 22:38 schreef the_terminator het volgende:

[..]

inderdaad, kan me haast ook niet voorstellen dat er meiden zijn die dat voor het zoenen gaan vragen. ik heb het in iedergeval nog nooit meegemaakt... en het is ook vaak zo dat je niet vantevoren gaat afspreken dat je gaat zoenen, het gebeurd gewoon vanzelf
bovendien is er niets zo simpel als zoenen. dus de angst dat ze het verneuken is ook ongegrond. kernwoord van een goede zoen is wel "rustig". wie zich daar aan houd kan bijna niet falrn. en mocht het wel zo zijn. je kan altijd "uit vorm" zijn.

dat je er pas laat bij bent qua zoenen is mischien vervelend. maar ben niet bang dat je geen kans meer maakt omdat je geen ervaring hebt. mishcien moet je er inderdaad niet mee te koop lopen maar over het algemeen hoeft niemand er wat van te merken.
pi_28377954
om even te reageren op de ts.

martydekale, het maakt echt niks uit, ik was ook 18 en m'n vriendin zelfs 19. als je een leuke omgang hebt met degene die je gaat zoenen gaat het vanzelf en maakt het niks uit als je in de lach schiet of even iets verkeerd doet. ik maakte me er ook zo druk om van te voren, nergens voor nodig.
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_28386191
zoenen is bah, al die bacillen
pi_28386202
het zijn allemaal jongens hè die laat beginnen met zoenen? nou ja, voor de afwisseling dan maar: ik was (net) 22, mijn vriend (net) 25. soort zoekt soort zal ik maar zeggen. voor het hele gebeuren schaamde ik me er half voor nog nooit gezoend te hebben, daarna begon ik het met terugwerkende kracht minder erg te vinden.

waarom ik zo laat was? geen idee, ik ben wel een beetje een zwaarmoedige puber geweest. altijd erg verlegen, onzeker. en dat combineert slecht met een nogal idealistisch beeld van de liefde. maar het is helemaal goed gekomen.
pi_28386500
quote:
op vrijdag 1 juli 2005 13:27 schreef pdoa het volgende:
zoenen is bah, al die bacillen
ja zeg . ik prefereer dan ook plasseks, dat is tenminste steriel
pi_28387057
het zou mij echt helemaal niks kunnen schelen als iemand nog nooit gezoend zou hebben. ik denk zelfs dat ik het heel erg zou waarderen dat iemand zich in ieder geval niet verlaagd heeft tot het in staat van dronkenschap zoenen van het plaatselijke dorpssletje, alleen maar om erbij te horen.
pi_28391624
ik hoor juist wel veel mensen die eerst vragen van mag ik je zoenen etc..
ook hoor ik van die trieste verhalen dat ze afspreken, morgen gaan we zoenen oke? ;')
  vrijdag 1 juli 2005 @ 16:43:59 #209
42913 ThaStinger
^^ ben gewoon al gek genoeg ^^
pi_28392834
tja ik was 20, toen ik voor het eerst zoende. ben nu nog 20 maar wel een
hele hoop zoentjes en een vriendin rijker

had zelf ook nooit echt contact met meiden alleen oppervlakkig. ben uit
me zelf ook verlegen totdat zij langskwam, alles klikte .

je hoeft je er echt niet voor te schamen.
-=)Anime Addicted(=- More is never ENOUGH
  vrijdag 1 juli 2005 @ 16:47:11 #210
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_28392927
quote:
op vrijdag 1 juli 2005 16:06 schreef -strawberry- het volgende:
ik hoor juist wel veel mensen die eerst vragen van mag ik je zoenen etc..
ook hoor ik van die trieste verhalen dat ze afspreken, morgen gaan we zoenen oke? ;')
triest? schattig.
pi_28394407
ik herken het gevoel van de ts
  vrijdag 1 juli 2005 @ 17:43:38 #212
107445 Jajong
Hadouken!
pi_28394605
je hebt t of je hebt t .. niet
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_28397408
het is alleen al lief dat diegene je zo leuk vindt, dat hij je graag wilt zoenen, ook al is hij bang om af te gaan!
niet bang zijn idd!
  zaterdag 2 juli 2005 @ 02:20:48 #214
13330 RAILGUNNER
Més que un club
pi_28405641
quote:
op maandag 27 juni 2005 17:32 schreef halfgedraaide het volgende:
het kan misschien ook helpen om leuke kleren te kopen met iemand die er verstand van heeft i.p.v computer spulletjes ofzo te kopen.
so true!
ben gisteren met mijn huisgenoot ff wezen shoppen in de stad. mijn huisgenoot heeft altijd hippe kleren dus hij heeft me ff geadviseerd.

klopt helemaal wat je zegt, ik zag er meteen beter uit en ik voelde me ook lekkerder (woordgrap ).
dus af en toe nieuwe kleding kopen die er goed uit ziet, helpt idd.

en ik ben idd ook iemand die normaal gesproken computer spulletjes ofzo koopt .
groetjes van een tweaker .
pi_28406138
pfff te actief zoeken heeft volgens mij ook geen zin
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_28410348
helemaal niet zoeken heeft nog minder zin ik heb een bloedhekel aan meiden geef mij maar een laptop op schoot, is ook warm en die luistert tenminste naar wat je tegen 'm zegt
pi_28410856
quote:
op zaterdag 2 juli 2005 12:40 schreef ratt het volgende:
helemaal niet zoeken heeft nog minder zin ik heb een bloedhekel aan meiden geef mij maar een laptop op schoot, is ook warm en die luistert tenminste naar wat je tegen 'm zegt
* sport_life hoopt stieken dat dit een grap is???
  zaterdag 2 juli 2005 @ 15:00:45 #218
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_28413441
quote:
op zaterdag 2 juli 2005 12:40 schreef ratt het volgende:
grapje zeker?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_28414032
quote:
op zaterdag 2 juli 2005 13:06 schreef sport_life het volgende:

[..]

* sport_life hoopt stieken dat dit een grap is???
moet ook wel een tweaker zijn.
pi_28694958
hé studiegenoot;)

er is niks ergs aan hoor en ik denk ook niet dat je ooit van een meid zult te horen krijgen dat het erg is dat je nog nooit gezoend hebt. ik was zelf ook net 19 jaar. het zal echt niemand boeien, en je kunt beter op je 19e nog nooit met iemand hebben gezoend dan dat je er al 50 hebt gehad, want dat vind ik pas sneu!
pi_28694996
quote:
op zondag 10 juli 2005 23:38 schreef petrav het volgende:
hé studiegenoot;)

er is niks ergs aan hoor en ik denk ook niet dat je ooit van een meid zult te horen krijgen dat het erg is dat je nog nooit gezoend hebt. ik was zelf ook net 19 jaar. het zal echt niemand boeien, en je kunt beter op je 19e nog nooit met iemand hebben gezoend dan dat je er al 50 hebt gehad, want dat vind ik pas sneu!
ja of op je 17e iemand van 12 zoenen
  zondag 10 juli 2005 @ 23:55:08 #222
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_28695473
quote:
op vrijdag 1 juli 2005 00:39 schreef 0 het volgende:

[..]

gokje,
jij vindt pamela anderson een aantrekkelijke vrouw.

pamela anderson

lelijk skelet (junkie uiterlijk voor de laatste tijd) met lelijke opgeblazen siliconen tieten en een lelijke ordinaire kop met opgespoten lippen. als jij bij dat soort vrouwen aan mooi en aantrekkelijk denkt weet ik wel weer wat er in jou hoofdje om gaat.
pi_28695585
quote:
op zondag 10 juli 2005 23:55 schreef halfgedraaide het volgende:

[..]

pamela anderson

lelijk skelet (junkie uiterlijk voor de laatste tijd) met lelijke opgeblazen siliconen tieten en een lelijke ordinaire kop met opgespoten lippen. als jij bij dat soort vrouwen aan mooi en aantrekkelijk denkt weet ik wel weer wat er in jou hoofdje om gaat.
die haalt maandelijks de playboy
  maandag 11 juli 2005 @ 00:04:52 #224
15961 0
onbe0
pi_28695779
quote:
op zondag 10 juli 2005 23:55 schreef halfgedraaide het volgende:

[..]

pamela anderson

het was een sarcastische reactie op iemand die iemand anders afkraakte op basis van haar uiterlijk.

edit:
ik zie net, dat jij die "iemand" bent.
nuff said.
pi_28696092
quote:
op donderdag 30 juni 2005 23:55 schreef diederik_duck het volgende:

[..]

over dat zoenen vraag ik nooit , maar wat ik wel altijd meteen vraag is of ze pijpt op de eerste date, je moet wel de juiste prioriteiten stellen natuurlijk
tweede date .

www.pvda.nl
Steun!
pi_28696219
quote:
op maandag 11 juli 2005 00:15 schreef ceylon89 het volgende:

[..]

tweede date .

pi_28699345
mensen kunnen we wel enigsinds serieus blijven?
aan alle mensen die serieus hebben gereageerd: bedankt.
  maandag 11 juli 2005 @ 09:06:13 #228
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28699368
wat matydekale dus zegt!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_28699626
quote:
op zondag 10 juli 2005 23:38 schreef petrav het volgende:
hé studiegenoot;)

helaas doet de media je anders doen geloven.
maar goed, zoals _arual_ al zei, ik was pas 25, hoe sneu ben ik dan wel niet
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_28699796
quote:
op maandag 11 juli 2005 09:30 schreef pheno het volgende:
als je de media moet geloven moet je rond je 12e hebben getongzoend en rond je 15-17 het voor het eerst gedaan hebben.
  maandag 11 juli 2005 @ 09:54:25 #231
54473 DeFlip
eet je op
pi_28699967
quote:
op zondag 26 juni 2005 22:24 schreef croupouque het volgende:
who cares, je bent heus niet de enige. ik ben zelf 23 en heb nog nooit gezoend, en die gedachte vind ik fijner dan de gedachte dat ik in de discotheek heb staan zoenen met vrouwen die ik eigenlijk niet zo leuk vind maar wel gezoend heb omdat het nou toch wel eens tijd daarvoor is, poepoe. troost je met het feit dat er ook mensen bestaan die op de megafestatie bij een reclamestand van stimorol geblinddoekt mensen gaan tongzoenen en die dan ook nog eens stom genoeg zijn om zich na afloop niet op een barbaarse manier van het leven te beroven.
maar je hebt wel een kind
  maandag 11 juli 2005 @ 11:32:08 #232
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_28702068
quote:
op maandag 11 juli 2005 00:04 schreef 0 het volgende:

[..]

het was een sarcastische reactie op iemand die iemand anders afkraakte op basis van haar uiterlijk.

edit:
ik zie net, dat jij die "iemand" bent.
tja ik ben ook een enorme lul soms
pi_28702114
quote:
op maandag 11 juli 2005 09:30 schreef pheno het volgende:

[..]

het gaat erom wat je zelf vindt
( ik zou het wel sneu vinden als het op mn 25e nog nooit gelukt was)
pi_28702197
quote:
op maandag 11 juli 2005 11:34 schreef beach het volgende:

[..]

het gaat erom wat je zelf vindt
( ik zou het wel sneu vinden als het op mn 25e nog nooit gelukt was)
ik vind mezelf ook sneu
maar het is allemaal goed gekomen, in erg rap tempo
pi_28702221
quote:
op maandag 11 juli 2005 11:36 schreef pheno het volgende:

[..]

ik vind mezelf ook sneu
maar het is allemaal goed gekomen, in erg rap tempo
ja over dat goedkomen heb ik weleens wat gelezen
pi_28702636
quote:
op maandag 11 juli 2005 00:15 schreef ceylon89 het volgende:

[..]

tweede date .

zullen we daten?
pi_28703077
quote:
op maandag 11 juli 2005 11:52 schreef diederik_duck het volgende:

[..]

zullen we daten?
www.pvda.nl
Steun!
pi_28703282
quote:
op maandag 11 juli 2005 12:09 schreef ceylon89 het volgende:

[..]

zullen we de eerste date overslaan en meteen aan de tweede beginnen?
  maandag 11 juli 2005 @ 12:18:50 #239
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28703290
zullen we dan hier on topic blijven?
pi_28703380
quote:
op maandag 11 juli 2005 12:18 schreef diederik_duck het volgende:

[..]

zullen we de eerste date overslaan en meteen aan de tweede beginnen?

maar goed, het valt me wel op dat er veel jongens zijn, die pas op hun negentiende (of veel later) gezoend hebben. maar ja, die gaan voor kwaliteit , niet kwantiteit .
www.pvda.nl
Steun!
pi_28704030
quote:
op maandag 11 juli 2005 12:22 schreef ceylon89 het volgende:

[..]

maar goed, het valt me wel op dat er veel jongens zijn, die pas op hun negentiende (of veel later) gezoend hebben. maar ja, die gaan voor kwaliteit , niet kwantiteit .
dat ben ik toch niet met je eens

trouwens wie zegt dat je op je 16/17e geen kwaliteit kunt hebben. en dan nog, dan hebben ze zo lang gewacht dat is geen garantie op een onwijs lekkere zoen ofzo hoor
pi_28704271
quote:
op maandag 11 juli 2005 12:46 schreef moja het volgende:

[..]

dat ben ik toch niet met je eens

trouwens wie zegt dat je op je 16/17e geen kwaliteit kunt hebben. en dan nog, dan hebben ze zo lang gewacht dat is geen garantie op een onwijs lekkere zoen ofzo hoor
ah, meningen verschillen . wat is zoenen nou precies? lekker tongen, speeksel uitwisselen enzovoort . g - e -w - e - l - d -i - g! nou, 'k hoef geen speeksel in m'n mond van een jongen die 'k amper ken. alleen met een jongen die goed genoeg voor mij is, ben 'k bereid om m'n speeksel met hem uit te wisselen .
www.pvda.nl
Steun!
pi_28705179
quote:
op maandag 11 juli 2005 12:56 schreef ceylon89 het volgende:

[..]

ah, meningen verschillen . wat is zoenen nou precies? lekker tongen, speeksel uitwisselen enzovoort . g - e -w - e - l - d -i - g! nou, 'k hoef geen speeksel in m'n mond van een jongen die 'k amper ken. alleen met een jongen die goed genoeg voor mij is, ben 'k bereid om m'n speeksel met hem uit te wisselen .
maar je pijpt toch wel op de tweede date he. anders gaat ons afspraakje over hoor
pi_28705291
ceylon85,

ik zeg toch ook niet dat ik dat wel wil (zoenen met iemand die ik amper ken) daar heb ik het helemaal niet over ik heb het erover dat jij vind dat je geen kwaliteit kunt hebben als je er niet heel lang op hoeft te wachten tot je 23e ofzo. sommige mensen vinden die "speciale persoon" gewoon veel eerder.

overigens, dat geblaat van: ik wil iemand die goed genoeg is" wordt bijna altijd gezegd door mensen die dus echt niemand goed genoeg vinden en altijd wel wat te zeiken hebben, omdat ze denken dat ze de here zelf zijn ofzo

[ Bericht 11% gewijzigd door Moja op 11-07-2005 13:57:49 ]
  maandag 11 juli 2005 @ 13:41:52 #245
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_28705309
quote:
op maandag 11 juli 2005 09:43 schreef martydekale het volgende:

[..]

als je de media moet geloven moet je rond je 12e hebben getongzoend en rond je 15-17 het voor het eerst gedaan hebben.
15-17 is soooo yesterday dat is 12 tegenwoordig.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  maandag 11 juli 2005 @ 13:51:29 #246
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_28705549
ik herinner me mijn eerste zoen zo gauw niet eens. ik constateer dus dat ik vroeg dement word en denk dat het ergens op een lagere schoolfeestje was.

van mijn middelbare schooltijd herinnerde ik me in ieder geval dat we al tongzoenden als we een rolletje mentos te verdelen hadden. ik heb geen idee hoe dat anno nu is maar volgens mij was mijn toenmalige school niet uitgesproken sletterig vergeleken met andere

belangrijker dan mijn vraag hoe het in vredesnaam mogelijk is dat je nog (zoen)maagd bent, is wat je eraan wil of kan doen.
je kan je er natuurlijk niet druk om maken en eeuwig afwachten, maar als de nood hoog is kan ook een tent vol dronken meisjes inlopen en roepen dat de eerste die jou zoent een liter breezer krijgt. dan heb je de schade in no time ingehaald en bijkomend voordeel is dat het beoordelingsvermogen van de dames in kwestie door drank zwaar is aangetast. ze zullen de zoen fantastisch vinden of zich helemaal niets herinneren.

het moge duidelijk zijn dat ik nu even 2 extremen noem, maar je kan vast zelf de nuance opzoeken
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_28705708
quote:
op maandag 11 juli 2005 13:41 schreef moja het volgende:
ceylon85,

ik zeg toch ook niet dat ik dat wel wil (zoenen met iemand die ik amper ken) daar heb ik het helemaal niet over ik heb het erover dat jij vind dat je geen kwaliteit kunt hebben als je er niet heel lang op hoeft te wachten tot je 23e ofzo. sommige mensen vinden die "speciale persoon" gewoon veel eerder.

overigens, dat geblaat van: ik wil iemand die goed genoeg is" wordt bijna altijd gezegd door mensen die dus echt niemand goed genoeg vinden en altijd wel wat te zeiken hebben, omdat ze denken dat ze de here zelf zijn ofzo
okay.
www.pvda.nl
Steun!
pi_28705760
quote:
op maandag 11 juli 2005 13:51 schreef merdeka het volgende:
ik herinner me mijn eerste zoen zo gauw niet eens. ik constateer dus dat ik vroeg dement word en denk dat het ergens op een lagere schoolfeestje was.

van mijn middelbare schooltijd herinnerde ik me in ieder geval dat we al tongzoenden als we een rolletje mentos te verdelen hadden. ik heb geen idee hoe dat anno nu is maar volgens mij was mijn toenmalige school niet uitgesproken sletterig vergeleken met andere

belangrijker dan mijn vraag hoe het in vredesnaam mogelijk is dat je nog (zoen)maagd bent, is wat je eraan wil of kan doen.
je kan je er natuurlijk niet druk om maken en eeuwig afwachten, maar als de nood hoog is kan ook een tent vol dronken meisjes inlopen en roepen dat de eerste die jou zoent een liter breezer krijgt. dan heb je de schade in no time ingehaald en bijkomend voordeel is dat het beoordelingsvermogen van de dames in kwestie door drank zwaar is aangetast. ze zullen de zoen fantastisch vinden of zich helemaal niets herinneren.

het moge duidelijk zijn dat ik nu even 2 extremen noem, maar je kan vast zelf de nuance opzoeken
en als je dronken bent is bijna elke zoen lekker althans bij mij wel
pi_28705766
quote:
op maandag 11 juli 2005 13:36 schreef diederik_duck het volgende:

[..]

maar je pijpt toch wel op de tweede date he. anders gaat ons afspraakje over hoor
het moet wel een eerlijke 'transactie' zijn hè , dus niet alleen nemen.
www.pvda.nl
Steun!
  maandag 11 juli 2005 @ 14:03:16 #250
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28705824
quote:
op maandag 11 juli 2005 12:18 schreef copycat het volgende:
zullen we dan hier on topic blijven?
herhaal mezelf nog maar eens...
pi_28705879
quote:
op maandag 11 juli 2005 14:03 schreef copycat het volgende:

[..]

herhaal mezelf nog maar eens...
ah, sorry . 'k zal niet meer off -topic gaan.
www.pvda.nl
Steun!
pi_28705917
ik denk heeeeeel eerlijk gezegd dat ik toch zou gaan twijfelen.. (ik weet 't het is slecht)
maar net zoals bij bijv. een kerel van 30 die nog nooit een vriendinnetje heeft gehad, denk ik dan "dat is vast niet zonder reden.." heel kortzichtig misschien, maar ik zou eerst zelf de kat uit de boom kijken voor ik daar mee in zee ga..
pi_28705980
quote:
op maandag 11 juli 2005 14:07 schreef logician het volgende:
ik denk heeeeeel eerlijk gezegd dat ik toch zou gaan twijfelen.. (ik weet 't het is slecht)
maar net zoals bij bijv. een kerel van 30 die nog nooit een vriendinnetje heeft gehad, denk ik dan "dat is vast niet zonder reden.." heel kortzichtig misschien, maar ik zou eerst zelf de kat uit de boom kijken voor ik daar mee in zee ga..
kan ook een hele legitieme reden zijn hoor. ik was er voor mijn 24ste helemaal niet mee bezig. onder het mom van, komt het wel, dan komt het. komt het niet, dan boeien. lijkt me een vrij gezonde instelling ipv wanhopig op zoek te gaan.
pi_28706092
quote:
op maandag 11 juli 2005 14:09 schreef pheno het volgende:

[..]

kan ook een hele legitieme reden zijn hoor. ik was er voor mijn 24ste helemaal niet mee bezig. onder het mom van, komt het wel, dan komt het. komt het niet, dan boeien. lijkt me een vrij gezonde instelling ipv wanhopig op zoek te gaan.
daarom zou ik dus ook de kat uit de boom kijken, er zijn vast wel jongens die verder euh "probleemloos" zijn. ik zou persoonlijk (na zelf een moeilijke jeugd gehad te hebben) echt geen behoefte hebben in zee te gaan met een moeilijk/probleemgeval..

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2005 14:16:35 ]
pi_28706165
quote:
op maandag 11 juli 2005 14:14 schreef logician het volgende:

[..]

daarom zou ik dus ook de kat uit de boom kijken, er zijn vast wel jongens die verder euh "probleemloos" zijn. alleen ik zou persoonlijk (na zelf een moeilijke jeugd gehad te hebben) echt geen zin hebben in een moeilijk/probleemgeval..
dat kan ik me voorstellen, niemand wilt een probleemgeval
pi_28706239
quote:
op maandag 11 juli 2005 14:16 schreef pheno het volgende:

[..]

dat kan ik me voorstellen, niemand wilt een probleemgeval
vroeger toen ik zelf net uit de situatie kwam vond ik het niet zo erg.. nu dat ik zelf de rust in mijn eigen leven heb gevonden moet ik er echt niet aan denken iemands hulpverlener te moeten spelen of rekening te gaan houden met idiote onzekerheden of complexen.. dit terwijl ik vroeger vond dat iedereen daar rekening mee hoorde te houden, lekker hypocriet dus.. maar oké wel eerlijk

veel jongens die ik ken die al wat ouder zijn en nog nooit gezoent of gesekst hebben zijn gewoon erg gevoelig/gefrustreerd? en onzeker met een eigen handleiding etc ..

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2005 14:20:02 ]
pi_28707264
quote:
op maandag 11 juli 2005 13:51 schreef merdeka het volgende:
... een tent vol dronken meisjes inlopen en roepen dat de eerste die jou zoent een liter breezer krijgt.
hmmm zou dat echt werken?
pi_28710143
quote:
op maandag 11 juli 2005 14:09 schreef pheno het volgende:

[..]

waarom liegen tegen jezelf? je kan toch ook gewoon op zoek gaan en niet wanhopig bezig zijn. vind het vrij kansloos, jouw manier van denken.
  maandag 11 juli 2005 @ 16:46:42 #259
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_28710370
quote:
op maandag 11 juli 2005 14:14 schreef logician het volgende:

[..]

daarom zou ik dus ook de kat uit de boom kijken, er zijn vast wel jongens die verder euh "probleemloos" zijn. ik zou persoonlijk (na zelf een moeilijke jeugd gehad te hebben) echt geen behoefte hebben in zee te gaan met een moeilijk/probleemgeval..
tja, er zijn ook genoeg personen die in de catagorie 'probleemgeval' vallen die meerdere relaties hebben gehad. (ik denk dan dat meer over die persoon te zeggen valt wanneer hij/zij veel korte relaties heeft gehad)

btw, ik kijk soweiso eerst de kat uit de boom wat dat betreft .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  maandag 11 juli 2005 @ 17:40:23 #260
124948 Averon
One of the good guys
pi_28711862
quote:
op maandag 11 juli 2005 14:57 schreef dyna18 het volgende:

[..]

hmmm zou dat echt werken?
ja. puur en simpel. heb in mijn *ahum* jonge *ahum* jaren nog aardig wat achter de bar gestaan en deel daarvan is ook een beetje sfeer zetten. dus als er d'r eens iets gebeurt dat je een drankje weg geeft door te zeggen dat tie gratis is voor een kus, dan werkt dat meestal. andersom ook trouwens, dat ze het zelf aanbieden als half geintje, moet je ze eens zien kijken als je zegt ja is goed. (bars encourage bartenders to give away limited amounts of drinks, because it encourages drinking)

en dan heb je ook nog eens de categorie meiden die zoiets doen alleen al om te tonen dat ze het durven, reken maar dat die zeker als je op die manier een kroeg binnenkomt dat het even stil is, dan komt de meid met het meeste lef en die pakt je vol op je gezicht. reken er alleen niet op dat ze mooi is of het soort meisje wat je zoekt.

all in all, redeljk onschuldig uitdagen, maar niet super voor je first time.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_28711890
quote:
op maandag 11 juli 2005 17:40 schreef averon het volgende:

[..]

ja. puur en simpel. heb in mijn *ahum* jonge *ahum* jaren nog aardig wat achter de bar gestaan en deel daarvan is ook een beetje sfeer zetten. dus als er d'r eens iets gebeurt dat je een drankje weg geeft door te zeggen dat tie gratis is voor een kus, dan werkt dat meestal. andersom ook trouwens, dat ze het zelf aanbieden als half geintje, moet je ze eens zien kijken als je zegt ja is goed. (bars encourage bartenders to give away limited amounts of drinks, because it encourages drinking)

en dan heb je ook nog eens de categorie meiden die zoiets doen alleen al om te tonen dat ze het durven, reken maar dat die zeker als je op die manier een kroeg binnenkomt dat het even stil is, dan komt de meid met het meeste lef en die pakt je vol op je gezicht. reken er alleen niet op dat ze mooi is of het soort meisje wat je zoekt.

ik denk niet dat dat voor iedere willekeurige puisterige puber geldt...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_28711962
quote:
op maandag 11 juli 2005 17:41 schreef djenneke het volgende:

[..]

ik denk niet dat dat voor iedere willekeurige puisterige puber geldt...
en dan hebben we het nog niet over het feit dat dit enorm wanhopig overkomt.
  maandag 11 juli 2005 @ 17:45:13 #263
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_28711971
quote:
op maandag 11 juli 2005 17:40 schreef averon het volgende:
(...)
geinig

maar ik denk wel dat, als jij het doet, dat het op een of andere manier toch anders overkomt dan als ts hetzelfde zou proberen te doen. jij bent er al van overtuigd dat wat je doet werkt, terwijl het voor ts echt een sprong in het diepe zal zijn - en dat beinvloed de uitvoering van zo'n geintje...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_28712011
quote:
op maandag 11 juli 2005 17:45 schreef henryhill het volgende:
maar ik denk wel dat, als jij het doet, dat het op een of andere manier toch anders overkomt dan als ts hetzelfde zou proberen te doen. jij bent er al van overtuigd dat wat je doet werkt, terwijl het voor ts echt een sprong in het diepe zal zijn - en dat beinvloed de uitvoering van zo'n geintje...
misschien moest hij ook wel ff ingewerkt worden door een collega.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  maandag 11 juli 2005 @ 17:51:09 #265
124948 Averon
One of the good guys
pi_28712111
quote:
op maandag 11 juli 2005 17:45 schreef henryhill het volgende:

[..]

geinig

granted, voor mij was dat dan ook niet een eerste keer. en bovendien, als barman werd dan ook wel verwacht dat je je zo gedraagd. ik kan me wel voorstellen dat het niet ideaal is, ik ben ook een laatbloeier hoor, first kissed at 20.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
  maandag 11 juli 2005 @ 17:56:01 #266
67978 HenryHill
pi_28712240
quote:
op maandag 11 juli 2005 17:44 schreef dawg het volgende:

[..]

en dan hebben we het nog niet over het feit dat dit enorm wanhopig overkomt.
wanhopig, vind je? juist niet, zo'n actie is overduidelijk gewoon een beetje ouwehoeren; het is echt niet alsof je dat doet omdat je zo graag die kus wilt, het is gewoon voor de fun. beetje risico nemen en kijken of er een leuk meisje of juist een gestoorde trut opaf komt... ik vind 't wel wat hebben.

gasten die na een kwartier twijfelen met lood in de schoenen op het meisje afstappen, aarzelend hun openingszin eruit gooien en er dan achter komen dat ze voor de rest helemaal niks te melden hebben...

die zijn wanhopig.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  maandag 11 juli 2005 @ 17:58:29 #267
124948 Averon
One of the good guys
pi_28712314
en die hebben dan ook vaak echt wat hulp nodig.

maar zeg zelf, zou jij zo'n geintje uithalen als je nog nooit gezoend had? of ben ik de enige die daar liever een wat betere herinnering dan een dronken joke aan over wil houden?
pi_28712450
quote:
op maandag 11 juli 2005 09:54 schreef deflip het volgende:

[..]

maar je hebt wel een kind
oh jee. ik ga nu heel netjes rechtop zitten, trek mijn shirt recht en wacht op het moment dat de camera's tevoorschijn springen en hennie huisman aanbelt.
  maandag 11 juli 2005 @ 18:09:41 #269
67978 HenryHill
pi_28712586
quote:
op maandag 11 juli 2005 17:58 schreef averon het volgende:
maar zeg zelf, zou jij zo'n geintje uithalen als je nog nooit gezoend had?
met de dingen die ik nu denk te weten over lichaamstaal e.d.: zeker niet - als je twijfelt dan kun je dat zien, en dan komt de hele actie totaal niet uit de verf.
en anders had ik het denk ik gewoon niet gedurfd
quote:
of ben ik de enige die daar liever een wat betere herinnering dan een dronken joke aan over wil houden?
tuurlijk is het het leukste als je voor het eerst zoent, dat het dan ook met een meisje is die wat voor je betekent. aan de andere kant: als je zo gefixeerd bent op het nog-niet-hebben-gezoend, dan maakt een speciaal meisje de zaak alleen maar nog moeilijker. want o wee als je dit toch verknalt...

wat dat betreft kan het wel helpen om eerst wat oefenmateriaal te hebben; beetje betekenisloos zoenen, minder druk op de ketel enzo...
  maandag 11 juli 2005 @ 18:13:07 #270
124948 Averon
One of the good guys
pi_28712659
daar zijn we het eens dan. ik heb daar mazzel gehad, mijn eerste was wat ouder, meer ervaren (duh ik wist nog nergens van) en die werd dan ook nog verliefd op mij. ik had ook niet door dat er iets was tot zij het intiatief nam.

ik zou daarvoor ook zo'n actie niet gedurfd hebben.
pi_28712678
ja eerst oefenen is zeker aan te raden ik ben blij dat ik dat heb gedaan iig
geen zorgen maken of je wel weet hoe je moet zoenen
  maandag 11 juli 2005 @ 18:17:45 #272
124948 Averon
One of the good guys
pi_28712748
ach elke vrouw kust toch weer anders. de laatse vrouw die ik heb gekust die kon me letterlijk helemaal gek maken enkel en alleen door haar tongzoen. dat was me nog nooit overkomen, heel veel van haar geleerd op dat gebied.
pi_28712817
quote:
op maandag 11 juli 2005 18:17 schreef averon het volgende:
ach elke vrouw kust toch weer anders. de laatse vrouw die ik heb gekust die kon me letterlijk helemaal gek maken enkel en alleen door haar tongzoen. dat was me nog nooit overkomen, heel veel van haar geleerd op dat gebied.
de laatste die ik zoende, werd ik helemaal gek van
man wat ging die snelmet drtong ik kon nauwelijks adem halen,dan is er ook geen lol aan
pi_28712978
quote:
op maandag 11 juli 2005 18:09 schreef henryhill het volgende:
tuurlijk is het het leukste als je voor het eerst zoent, dat het dan ook met een meisje is die wat voor je betekent. aan de andere kant: als je zo gefixeerd bent op het nog-niet-hebben-gezoend, dan maakt een speciaal meisje de zaak alleen maar nog moeilijker. want o wee als je dit toch verknalt...
ik ben niet gefixeerd, ik vraag me gewoon af, of het raar is. tuurlijk wil ik er wel wat aan veranderen, maar het heeft geen haast.
  maandag 11 juli 2005 @ 18:27:35 #275
124948 Averon
One of the good guys
pi_28712980
diegeen die ik het overhad deed iets funky met haar tong over de achterkant van mijn boventanden langs mijn gehemelte, toen ze dad had gedaan moet ik wel heel raar gekeken hebben, ze lachte een beetje, gaf me een duwtje en ik viel om.

maar indeed, slow and solid, that's the way to kiss. maar denk dat mary vooral zoekt naar een meisje dat hem eens wil kussen.
pi_28712996
quote:
op maandag 11 juli 2005 18:27 schreef averon het volgende:
diegeen die ik het overhad deed iets funky met haar tong over de achterkant van mijn boventanden langs mijn gehemelte, toen ze dad had gedaan moet ik wel heel raar gekeken hebben, ze lachte een beetje, gaf me een duwtje en ik viel om.

maar indeed, slow and solid, that's the way to kiss. maar denk dat mary vooral zoekt naar een meisje dat hem eens wil kussen.
degene die hij leukvindt,en andersom,zal automatisch wel lekkewr zoenen
  maandag 11 juli 2005 @ 18:31:52 #277
124948 Averon
One of the good guys
pi_28713083
in ieder geval zal dat een stuk minder stres zijn.

btw, zit jij soms dezelfde topics als ik te volgen beach? telkens als ik ergens post, zie ik jou antwoorden.
pi_28713174
quote:
op maandag 11 juli 2005 18:31 schreef averon het volgende:
in ieder geval zal dat een stuk minder stres zijn.

btw, zit jij soms dezelfde topics als ik te volgen beach? telkens als ik ergens post, zie ik jou antwoorden.
geen idee, ik lees alleen bijna llesij r&p
  maandag 11 juli 2005 @ 19:05:44 #279
20739 debbie_19
The freaks are rising up
pi_28714050
quote:
op zondag 26 juni 2005 20:51 schreef martydekale het volgende:
wat vinden meiden/vrouwen van een jongen van 18 (bijna 19) die nog nooit heeft gezoend. afknapper of juist interessant?

bij voorbaat graag geen stomme opmerkingen.
hehehe dat maakt toch geen fuck uit man. tis wel humor, maar totaal geen afknapper. beter dan zo'n uitgelebberd smoelwerk
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
  maandag 11 juli 2005 @ 19:07:28 #280
124948 Averon
One of the good guys
pi_28714111
vraagje trouwens aan de dames aangaande dit topic, als een jongen in een kroeg ofzo veel aandacht krijgt, maakt dat hem dan interresanter? of juist niet?
pi_28714186
quote:
op maandag 11 juli 2005 19:07 schreef averon het volgende:
vraagje trouwens aan de dames aangaande dit topic, als een jongen in een kroeg ofzo veel aandacht krijgt, maakt dat hem dan interresanter? of juist niet?
tuurlijk, daar hoef je geen vrouw voor te zijn om dat te snappen.
  maandag 11 juli 2005 @ 19:18:11 #282
20739 debbie_19
The freaks are rising up
pi_28714399
quote:
voor mij opzich niet. ik denk dat dat voor iedereen anders is. ik ben geen vrijgezel, maar toen ik dat wel was hoefde ik niet het persoon dat de meeste aandacht kreeg.
pi_28714458
quote:
op maandag 11 juli 2005 19:18 schreef debbie_19 het volgende:

[..]

voor mij opzich niet. ik denk dat dat voor iedereen anders is. ik ben geen vrijgezel, maar toen ik dat wel was hoefde ik niet het persoon dat de meeste aandacht kreeg.
nee, niet per sé, maar onbewust is iedereen wel benieuwd waarom hij nou juist alle aandacht trekt.
pi_28714542
stel je is voor dat je door eigen ervaring zo vaak bent afgewezen, om wat voor reden dan ook, dat je gewoon niet eens meer initiatief wilt tonen omdat je anders weer tegen de spreekwoordelijke vrouw met moker loopt.
白馬非馬也
善夢非夢也
美女非女也
你非夢也
  maandag 11 juli 2005 @ 19:42:04 #285
20739 debbie_19
The freaks are rising up
pi_28715142
quote:
op maandag 11 juli 2005 19:19 schreef fritsvanegters het volgende:

[..]

nee, niet per sé, maar onbewust is iedereen wel benieuwd waarom hij nou juist alle aandacht trekt.
ja maar vaak zijn dat van die poppies...met van die gladde baby bekkies en te modebewust dat het bijna gay lijkt, dus eh...daar val ik niet op hehehe
pi_28715215
quote:
op maandag 11 juli 2005 19:42 schreef debbie_19 het volgende:

[..]

ja maar vaak zijn dat van die poppies...met van die gladde baby bekkies en te modebewust dat het bijna gay lijkt, dus eh...daar val ik niet op hehehe
hangt ervan af in welke tent je bent..
  maandag 11 juli 2005 @ 19:45:43 #287
20739 debbie_19
The freaks are rising up
pi_28715259
quote:
op maandag 11 juli 2005 19:44 schreef fritsvanegters het volgende:

[..]

hangt ervan af in welke tent je bent..
hahaha ja das waar, maar in gewone tenten lopen ze ook maar ik val meer op de...ja...ehm...niet op de babyfaces zeg maar hehehe
pi_28718522
quote:
nee, voor mij niet.
pi_28723118
quote:
op maandag 11 juli 2005 19:45 schreef debbie_19 het volgende:

[..]

hahaha ja das waar, maar in gewone tenten lopen ze ook maar ik val meer op de...ja...ehm...niet op de babyfaces zeg maar hehehe
en dan ook zeker met van die oorknopjes in
pi_28728234
quote:
op maandag 11 juli 2005 16:38 schreef dady het volgende:

[..]

waarom liegen tegen jezelf? je kan toch ook gewoon op zoek gaan en niet wanhopig bezig zijn. vind het vrij kansloos, jouw manier van denken.
wat lieg ik dan
pi_28783680
hmm ik ben 22 jaar en heb ook nog nooit gezoend.
ik weet wel ongeveer waardoor dit komt. ik leef namelijk in een jongens wereld. ik volg technische studies sinds mijn 14e. en sinds mijn verrtiende ben ik dus ook geen meid tegengekomen op mijn school. technische opleidingen worden meestal in een aparte gebouw gegeven waardoor ik al helemaal geen meiden tegen kom. vrienden van mij zijn ook niet echt types die achter meiden aan hollen. dus dat maakt mij ook zo. ik ben geen nerd, voor mijn veertiende kwamen meiden regelmatig achter mij aan maar ik had toen geen behoefte voor een vriendin. ik vang nu ook regelmatig sjans maar ik ben meer een persoon dat het vanzelf moet gaan dus via werk/school.

dus ook met deze sjans die ik van dames krijg doe ik weinig. en aangezien mijn bijbaantje technisch werk is en mijn technische opleiding op een technische instelling word gegeven zal dit waarschijnlijk ook moeilijk gaan...
jullie zullen waarschijnlijk zeggen dat ik dan uit moet gaan enzow. maar het muziek waarvan ik hou worden meestal bij concerts gedraaid en dan focus ik me ook alleen op het muziek. er zijn trouwens ook weinig meiden die van mijn muziek houden.
just relax
pi_28786634
quote:
op woensdag 13 juli 2005 22:27 schreef chicotje het volgende:
jullie zullen waarschijnlijk zeggen dat ik dan uit moet gaan enzow. maar het muziek waarvan ik hou worden meestal bij concerts gedraaid en dan focus ik me ook alleen op het muziek. er zijn trouwens ook weinig meiden die van mijn muziek houden.
ach ik hou helemaal niet van muziek (zie ook mijn andere topic) en wel genoeg meiden op mijn studie, maar ik druf er niet eens op af te stappen.
pi_28786656
ga toch maar uit, giet er wat drank in en dan komt het wel goed
  woensdag 13 juli 2005 @ 23:53:56 #294
124948 Averon
One of the good guys
pi_28786699
juist niet, dat komt bijna altijd fout uit.
pi_28786730
quote:
op woensdag 13 juli 2005 23:53 schreef averon het volgende:
juist niet, dat komt bijna altijd fout uit.
maar dan kan het je minder schelen als je een blauwtje loopt en je hebt er wel meer lef door.
  woensdag 13 juli 2005 @ 23:56:40 #296
124948 Averon
One of the good guys
pi_28786778
dat wel, maar wil je je gevoel zo afkopen? ken nogal wat mensen die spijt krijgen van wat ze doen als gedronken hebben.
pi_28786785
quote:
op woensdag 13 juli 2005 23:56 schreef averon het volgende:
dat wel, maar wil je je gevoel zo afkopen? ken nogal wat mensen die spijt krijgen van wat ze doen als gedronken hebben.
je moet toch iets
  woensdag 13 juli 2005 @ 23:59:58 #298
124948 Averon
One of the good guys
pi_28786861
wachten tot zij dronken zijn en jij nuchter?

heb je in ieder geval wat voordeel.
pi_28786892
quote:
op woensdag 13 juli 2005 23:59 schreef averon het volgende:
wachten tot zij dronken zijn en jij nuchter?

heb je in ieder geval wat voordeel.
maar das dan ook niet lekker, die meuren dan meteen naar alcohol en als jij nuchter bent let je daar nog op.
  donderdag 14 juli 2005 @ 00:05:36 #300
124948 Averon
One of the good guys
pi_28786995
word dan barman, d'r is er altijd wel eentje die met je flirt en die niet dronken word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')