gokje,quote:op maandag 27 juni 2005 20:28 schreef halfgedraaide het volgende:
[..]
wat een totale arrogantie allemaal. je kunt nog zolang zoeken de ideale persoon vind je gewoon niet omdat die niet bestaan. stel je eens wat meer open voor mensen zou ik zeggen. is die gast van 23 niks voor je? jullie zitten qua praten helemaal op 1 lijn. ik zou zeggen ga daten, maar kom hier niet meer aanzetten met dat zielige geneuzel dat niemand goed genoeg is en dat jij het beste verdient. ik heb je fotoboekje ff bekeken en zoveel soeps ben je ook niet dat jij het beste verdiend.![]()
bovendien is er niets zo simpel als zoenen. dus de angst dat ze het verneuken is ook ongegrond. kernwoord van een goede zoen is wel "rustig". wie zich daar aan houd kan bijna niet falrn. en mocht het wel zo zijn. je kan altijd "uit vorm" zijn.quote:op donderdag 30 juni 2005 22:38 schreef the_terminator het volgende:
[..]
inderdaad, kan me haast ook niet voorstellen dat er meiden zijn die dat voor het zoenen gaan vragen. ik heb het in iedergeval nog nooit meegemaakt... en het is ook vaak zo dat je niet vantevoren gaat afspreken dat je gaat zoenen, het gebeurd gewoon vanzelf
triest? schattig.quote:op vrijdag 1 juli 2005 16:06 schreef -strawberry- het volgende:
ik hoor juist wel veel mensen die eerst vragen van mag ik je zoenen etc..
ook hoor ik van die trieste verhalen dat ze afspreken, morgen gaan we zoenen oke? ;')
so true!quote:op maandag 27 juni 2005 17:32 schreef halfgedraaide het volgende:
het kan misschien ook helpen om leuke kleren te kopen met iemand die er verstand van heeft i.p.v computer spulletjes ofzo te kopen.![]()
* sport_life hoopt stieken dat dit een grap is???quote:op zaterdag 2 juli 2005 12:40 schreef ratt het volgende:
helemaal niet zoeken heeft nog minder zinik heb een bloedhekel aan meiden
geef mij maar een laptop op schoot, is ook warm en die luistert tenminste naar wat je tegen 'm zegt
![]()
grapje zeker?quote:op zaterdag 2 juli 2005 12:40 schreef ratt het volgende:
helemaal niet zoeken heeft nog minder zinik heb een bloedhekel aan meiden
geef mij maar een laptop op schoot, is ook warm en die luistert tenminste naar wat je tegen 'm zegt
![]()
moet ook wel een tweaker zijn.quote:op zaterdag 2 juli 2005 13:06 schreef sport_life het volgende:
[..]
* sport_life hoopt stieken dat dit een grap is???![]()
ja of op je 17e iemand van 12 zoenenquote:op zondag 10 juli 2005 23:38 schreef petrav het volgende:
hé studiegenoot;)
er is niks ergs aan hoor en ik denk ook niet dat je ooit van een meid zult te horen krijgen dat het erg is dat je nog nooit gezoend hebt. ik was zelf ook net 19 jaar. het zal echt niemand boeien, en je kunt beter op je 19e nog nooit met iemand hebben gezoend dan dat je er al 50 hebt gehad, want dat vind ik pas sneu!
quote:op vrijdag 1 juli 2005 00:39 schreef 0 het volgende:
[..]
gokje,
jij vindt pamela anderson een aantrekkelijke vrouw.![]()
die haalt maandelijks de playboyquote:op zondag 10 juli 2005 23:55 schreef halfgedraaide het volgende:
[..]
pamela anderson![]()
![]()
lelijk skelet (junkie uiterlijk voor de laatste tijd) met lelijke opgeblazen siliconen tieten en een lelijke ordinaire kop met opgespoten lippen. als jij bij dat soort vrouwen aan mooi en aantrekkelijk denkt weet ik wel weer wat er in jou hoofdje om gaat.![]()
het was een sarcastische reactie op iemand die iemand anders afkraakte op basis van haar uiterlijk.quote:op zondag 10 juli 2005 23:55 schreef halfgedraaide het volgende:
[..]
pamela anderson![]()
![]()
lelijk skelet (junkie uiterlijk voor de laatste tijd) met lelijke opgeblazen siliconen tieten en een lelijke ordinaire kop met opgespoten lippen. als jij bij dat soort vrouwen aan mooi en aantrekkelijk denkt weet ik wel weer wat er in jou hoofdje om gaat.![]()
tweede datequote:op donderdag 30 juni 2005 23:55 schreef diederik_duck het volgende:
[..]
over dat zoenen vraag ik nooit, maar wat ik wel altijd meteen vraag is of ze pijpt op de eerste date, je moet wel de juiste prioriteiten stellen natuurlijk
![]()
helaas doet de media je anders doen geloven.quote:op zondag 10 juli 2005 23:38 schreef petrav het volgende:
hé studiegenoot;)
er is niks ergs aan hoor en ik denk ook niet dat je ooit van een meid zult te horen krijgen dat het erg is dat je nog nooit gezoend hebt. ik was zelf ook net 19 jaar. het zal echt niemand boeien, en je kunt beter op je 19e nog nooit met iemand hebben gezoend dan dat je er al 50 hebt gehad, want dat vind ik pas sneu!
als je de media moet geloven moet je rond je 12e hebben getongzoend en rond je 15-17 het voor het eerst gedaan hebben.quote:op maandag 11 juli 2005 09:30 schreef pheno het volgende:
helaas doet de media je anders doen geloven.
maar goed, zoals _arual_ al zei, ik was pas 25, hoe sneu ben ik dan wel niet
maar je hebt wel een kindquote:op zondag 26 juni 2005 22:24 schreef croupouque het volgende:
who cares, je bent heus niet de enige. ik ben zelf 23 en heb nog nooit gezoend, en die gedachte vind ik fijner dan de gedachte dat ik in de discotheek heb staan zoenen met vrouwen die ik eigenlijk niet zo leuk vind maar wel gezoend heb omdat het nou toch wel eens tijd daarvoor is, poepoe. troost je met het feit dat er ook mensen bestaan die op de megafestatie bij een reclamestand van stimorol geblinddoekt mensen gaan tongzoenen en die dan ook nog eens stom genoeg zijn om zich na afloop niet op een barbaarse manier van het leven te beroven.
tja ik ben ook een enorme lul somsquote:op maandag 11 juli 2005 00:04 schreef 0 het volgende:
[..]
het was een sarcastische reactie op iemand die iemand anders afkraakte op basis van haar uiterlijk.
edit:
ik zie net, dat jij die "iemand" bent.
quote:op maandag 11 juli 2005 09:30 schreef pheno het volgende:
[..]
helaas doet de media je anders doen geloven.
maar goed, zoals _arual_ al zei, ik was pas 25, hoe sneu ben ik dan wel niet
ik vind mezelf ook sneuquote:op maandag 11 juli 2005 11:34 schreef beach het volgende:
[..]
het gaat erom wat je zelf vindt
(ik zou het wel sneu vinden als het op mn 25e nog nooit gelukt was)
ja over dat goedkomen heb ik weleens wat gelezenquote:op maandag 11 juli 2005 11:36 schreef pheno het volgende:
[..]
ik vind mezelf ook sneu
maar het is allemaal goed gekomen, in erg rap tempo
quote:op maandag 11 juli 2005 12:18 schreef diederik_duck het volgende:
[..]
zullen we de eerste date overslaan en meteen aan de tweede beginnen?![]()
dat ben ik toch niet met je eensquote:op maandag 11 juli 2005 12:22 schreef ceylon89 het volgende:
[..]
![]()
maar goed, het valt me wel op dat er veel jongens zijn, die pas op hun negentiende (of veel later) gezoend hebben. maar ja, die gaan voor kwaliteit, niet kwantiteit
.
ah, meningen verschillenquote:op maandag 11 juli 2005 12:46 schreef moja het volgende:
[..]
dat ben ik toch niet met je eens![]()
trouwens wie zegt dat je op je 16/17e geen kwaliteit kunt hebben. en dan nog, dan hebben ze zo lang gewacht dat is geen garantie op een onwijs lekkere zoen ofzo hoor![]()
maar je pijpt toch wel op de tweede date he. anders gaat ons afspraakje over hoorquote:op maandag 11 juli 2005 12:56 schreef ceylon89 het volgende:
[..]
ah, meningen verschillen. wat is zoenen nou precies? lekker tongen, speeksel uitwisselen
enzovoort
![]()
. g - e -w - e - l - d -i - g! nou, 'k hoef geen speeksel in m'n mond van een jongen die 'k amper ken. alleen met een jongen die goed genoeg voor mij is, ben 'k bereid om m'n speeksel met hem uit te wisselen
.
15-17 is soooo yesterday dat is 12 tegenwoordig.quote:op maandag 11 juli 2005 09:43 schreef martydekale het volgende:
[..]
als je de media moet geloven moet je rond je 12e hebben getongzoend en rond je 15-17 het voor het eerst gedaan hebben.
okay.quote:op maandag 11 juli 2005 13:41 schreef moja het volgende:
ceylon85,
ik zeg toch ook niet dat ik dat wel wil (zoenen met iemand die ik amper ken) daar heb ik het helemaal niet overik heb het erover dat jij vind dat je geen kwaliteit kunt hebben als je er niet heel lang op hoeft te wachten tot je 23e ofzo. sommige mensen vinden die "speciale persoon" gewoon veel eerder.
overigens, dat geblaat van: ik wil iemand die goed genoeg is" wordt bijna altijd gezegd door mensen die dus echt niemand goed genoeg vinden en altijd wel wat te zeiken hebben, omdat ze denken dat ze de here zelf zijn ofzo![]()
en als je dronken bent is bijna elke zoen lekkerquote:op maandag 11 juli 2005 13:51 schreef merdeka het volgende:
ik herinner me mijn eerste zoen zo gauw niet eens. ik constateer dus dat ik vroeg dement word en denk dat het ergens op een lagere schoolfeestje was.
van mijn middelbare schooltijd herinnerde ik me in ieder geval dat we al tongzoenden als we een rolletje mentos te verdelen hadden. ik heb geen idee hoe dat anno nu is maar volgens mij was mijn toenmalige school niet uitgesproken sletterig vergeleken met andere
belangrijker dan mijn vraag hoe het in vredesnaam mogelijk is dat je nog (zoen)maagd bent, is wat je eraan wil of kan doen.
je kan je er natuurlijk niet druk om maken en eeuwig afwachten, maar als de nood hoog is kan ook een tent vol dronken meisjes inlopen en roepen dat de eerste die jou zoent een liter breezer krijgt. dan heb je de schade in no time ingehaald en bijkomend voordeel is dat het beoordelingsvermogen van de dames in kwestie door drank zwaar is aangetast. ze zullen de zoen fantastisch vinden of zich helemaal niets herinneren.
het moge duidelijk zijn dat ik nu even 2 extremen noem, maar je kan vast zelf de nuance opzoeken
het moet wel een eerlijke 'transactie' zijn hèquote:op maandag 11 juli 2005 13:36 schreef diederik_duck het volgende:
[..]
maar je pijpt toch wel op de tweede date he. anders gaat ons afspraakje over hoor![]()
herhaal mezelf nog maar eens...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |