gokje,quote:op maandag 27 juni 2005 20:28 schreef halfgedraaide het volgende:
[..]
wat een totale arrogantie allemaal. je kunt nog zolang zoeken de ideale persoon vind je gewoon niet omdat die niet bestaan. stel je eens wat meer open voor mensen zou ik zeggen. is die gast van 23 niks voor je? jullie zitten qua praten helemaal op 1 lijn. ik zou zeggen ga daten, maar kom hier niet meer aanzetten met dat zielige geneuzel dat niemand goed genoeg is en dat jij het beste verdient. ik heb je fotoboekje ff bekeken en zoveel soeps ben je ook niet dat jij het beste verdiend.![]()
bovendien is er niets zo simpel als zoenen. dus de angst dat ze het verneuken is ook ongegrond. kernwoord van een goede zoen is wel "rustig". wie zich daar aan houd kan bijna niet falrn. en mocht het wel zo zijn. je kan altijd "uit vorm" zijn.quote:op donderdag 30 juni 2005 22:38 schreef the_terminator het volgende:
[..]
inderdaad, kan me haast ook niet voorstellen dat er meiden zijn die dat voor het zoenen gaan vragen. ik heb het in iedergeval nog nooit meegemaakt... en het is ook vaak zo dat je niet vantevoren gaat afspreken dat je gaat zoenen, het gebeurd gewoon vanzelf
triest? schattig.quote:op vrijdag 1 juli 2005 16:06 schreef -strawberry- het volgende:
ik hoor juist wel veel mensen die eerst vragen van mag ik je zoenen etc..
ook hoor ik van die trieste verhalen dat ze afspreken, morgen gaan we zoenen oke? ;')
so true!quote:op maandag 27 juni 2005 17:32 schreef halfgedraaide het volgende:
het kan misschien ook helpen om leuke kleren te kopen met iemand die er verstand van heeft i.p.v computer spulletjes ofzo te kopen.![]()
* sport_life hoopt stieken dat dit een grap is???quote:op zaterdag 2 juli 2005 12:40 schreef ratt het volgende:
helemaal niet zoeken heeft nog minder zinik heb een bloedhekel aan meiden
geef mij maar een laptop op schoot, is ook warm en die luistert tenminste naar wat je tegen 'm zegt
![]()
grapje zeker?quote:op zaterdag 2 juli 2005 12:40 schreef ratt het volgende:
helemaal niet zoeken heeft nog minder zinik heb een bloedhekel aan meiden
geef mij maar een laptop op schoot, is ook warm en die luistert tenminste naar wat je tegen 'm zegt
![]()
moet ook wel een tweaker zijn.quote:op zaterdag 2 juli 2005 13:06 schreef sport_life het volgende:
[..]
* sport_life hoopt stieken dat dit een grap is???![]()
ja of op je 17e iemand van 12 zoenenquote:op zondag 10 juli 2005 23:38 schreef petrav het volgende:
hé studiegenoot;)
er is niks ergs aan hoor en ik denk ook niet dat je ooit van een meid zult te horen krijgen dat het erg is dat je nog nooit gezoend hebt. ik was zelf ook net 19 jaar. het zal echt niemand boeien, en je kunt beter op je 19e nog nooit met iemand hebben gezoend dan dat je er al 50 hebt gehad, want dat vind ik pas sneu!
quote:op vrijdag 1 juli 2005 00:39 schreef 0 het volgende:
[..]
gokje,
jij vindt pamela anderson een aantrekkelijke vrouw.![]()
die haalt maandelijks de playboyquote:op zondag 10 juli 2005 23:55 schreef halfgedraaide het volgende:
[..]
pamela anderson![]()
![]()
lelijk skelet (junkie uiterlijk voor de laatste tijd) met lelijke opgeblazen siliconen tieten en een lelijke ordinaire kop met opgespoten lippen. als jij bij dat soort vrouwen aan mooi en aantrekkelijk denkt weet ik wel weer wat er in jou hoofdje om gaat.![]()
het was een sarcastische reactie op iemand die iemand anders afkraakte op basis van haar uiterlijk.quote:op zondag 10 juli 2005 23:55 schreef halfgedraaide het volgende:
[..]
pamela anderson![]()
![]()
lelijk skelet (junkie uiterlijk voor de laatste tijd) met lelijke opgeblazen siliconen tieten en een lelijke ordinaire kop met opgespoten lippen. als jij bij dat soort vrouwen aan mooi en aantrekkelijk denkt weet ik wel weer wat er in jou hoofdje om gaat.![]()
tweede datequote:op donderdag 30 juni 2005 23:55 schreef diederik_duck het volgende:
[..]
over dat zoenen vraag ik nooit, maar wat ik wel altijd meteen vraag is of ze pijpt op de eerste date, je moet wel de juiste prioriteiten stellen natuurlijk
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |