abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28705879
quote:
op maandag 11 juli 2005 14:03 schreef copycat het volgende:

[..]

herhaal mezelf nog maar eens...
ah, sorry . 'k zal niet meer off -topic gaan.
www.pvda.nl
Steun!
pi_28705917
ik denk heeeeeel eerlijk gezegd dat ik toch zou gaan twijfelen.. (ik weet 't het is slecht)
maar net zoals bij bijv. een kerel van 30 die nog nooit een vriendinnetje heeft gehad, denk ik dan "dat is vast niet zonder reden.." heel kortzichtig misschien, maar ik zou eerst zelf de kat uit de boom kijken voor ik daar mee in zee ga..
pi_28705980
quote:
op maandag 11 juli 2005 14:07 schreef logician het volgende:
ik denk heeeeeel eerlijk gezegd dat ik toch zou gaan twijfelen.. (ik weet 't het is slecht)
maar net zoals bij bijv. een kerel van 30 die nog nooit een vriendinnetje heeft gehad, denk ik dan "dat is vast niet zonder reden.." heel kortzichtig misschien, maar ik zou eerst zelf de kat uit de boom kijken voor ik daar mee in zee ga..
kan ook een hele legitieme reden zijn hoor. ik was er voor mijn 24ste helemaal niet mee bezig. onder het mom van, komt het wel, dan komt het. komt het niet, dan boeien. lijkt me een vrij gezonde instelling ipv wanhopig op zoek te gaan.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_28706092
quote:
op maandag 11 juli 2005 14:09 schreef pheno het volgende:

[..]

kan ook een hele legitieme reden zijn hoor. ik was er voor mijn 24ste helemaal niet mee bezig. onder het mom van, komt het wel, dan komt het. komt het niet, dan boeien. lijkt me een vrij gezonde instelling ipv wanhopig op zoek te gaan.
daarom zou ik dus ook de kat uit de boom kijken, er zijn vast wel jongens die verder euh "probleemloos" zijn. ik zou persoonlijk (na zelf een moeilijke jeugd gehad te hebben) echt geen behoefte hebben in zee te gaan met een moeilijk/probleemgeval..

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2005 14:16:35 ]
pi_28706165
quote:
op maandag 11 juli 2005 14:14 schreef logician het volgende:

[..]

daarom zou ik dus ook de kat uit de boom kijken, er zijn vast wel jongens die verder euh "probleemloos" zijn. alleen ik zou persoonlijk (na zelf een moeilijke jeugd gehad te hebben) echt geen zin hebben in een moeilijk/probleemgeval..
dat kan ik me voorstellen, niemand wilt een probleemgeval
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_28706239
quote:
op maandag 11 juli 2005 14:16 schreef pheno het volgende:

[..]

dat kan ik me voorstellen, niemand wilt een probleemgeval
vroeger toen ik zelf net uit de situatie kwam vond ik het niet zo erg.. nu dat ik zelf de rust in mijn eigen leven heb gevonden moet ik er echt niet aan denken iemands hulpverlener te moeten spelen of rekening te gaan houden met idiote onzekerheden of complexen.. dit terwijl ik vroeger vond dat iedereen daar rekening mee hoorde te houden, lekker hypocriet dus.. maar oké wel eerlijk

veel jongens die ik ken die al wat ouder zijn en nog nooit gezoent of gesekst hebben zijn gewoon erg gevoelig/gefrustreerd? en onzeker met een eigen handleiding etc ..

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2005 14:20:02 ]
pi_28707264
quote:
op maandag 11 juli 2005 13:51 schreef merdeka het volgende:
... een tent vol dronken meisjes inlopen en roepen dat de eerste die jou zoent een liter breezer krijgt.
hmmm zou dat echt werken?
pi_28710143
quote:
op maandag 11 juli 2005 14:09 schreef pheno het volgende:

[..]

waarom liegen tegen jezelf? je kan toch ook gewoon op zoek gaan en niet wanhopig bezig zijn. vind het vrij kansloos, jouw manier van denken.
  maandag 11 juli 2005 @ 16:46:42 #259
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_28710370
quote:
op maandag 11 juli 2005 14:14 schreef logician het volgende:

[..]

daarom zou ik dus ook de kat uit de boom kijken, er zijn vast wel jongens die verder euh "probleemloos" zijn. ik zou persoonlijk (na zelf een moeilijke jeugd gehad te hebben) echt geen behoefte hebben in zee te gaan met een moeilijk/probleemgeval..
tja, er zijn ook genoeg personen die in de catagorie 'probleemgeval' vallen die meerdere relaties hebben gehad. (ik denk dan dat meer over die persoon te zeggen valt wanneer hij/zij veel korte relaties heeft gehad)

btw, ik kijk soweiso eerst de kat uit de boom wat dat betreft .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  maandag 11 juli 2005 @ 17:40:23 #260
124948 Averon
One of the good guys
pi_28711862
quote:
op maandag 11 juli 2005 14:57 schreef dyna18 het volgende:

[..]

hmmm zou dat echt werken?
ja. puur en simpel. heb in mijn *ahum* jonge *ahum* jaren nog aardig wat achter de bar gestaan en deel daarvan is ook een beetje sfeer zetten. dus als er d'r eens iets gebeurt dat je een drankje weg geeft door te zeggen dat tie gratis is voor een kus, dan werkt dat meestal. andersom ook trouwens, dat ze het zelf aanbieden als half geintje, moet je ze eens zien kijken als je zegt ja is goed. (bars encourage bartenders to give away limited amounts of drinks, because it encourages drinking)

en dan heb je ook nog eens de categorie meiden die zoiets doen alleen al om te tonen dat ze het durven, reken maar dat die zeker als je op die manier een kroeg binnenkomt dat het even stil is, dan komt de meid met het meeste lef en die pakt je vol op je gezicht. reken er alleen niet op dat ze mooi is of het soort meisje wat je zoekt.

all in all, redeljk onschuldig uitdagen, maar niet super voor je first time.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_28711890
quote:
op maandag 11 juli 2005 17:40 schreef averon het volgende:

[..]

ja. puur en simpel. heb in mijn *ahum* jonge *ahum* jaren nog aardig wat achter de bar gestaan en deel daarvan is ook een beetje sfeer zetten. dus als er d'r eens iets gebeurt dat je een drankje weg geeft door te zeggen dat tie gratis is voor een kus, dan werkt dat meestal. andersom ook trouwens, dat ze het zelf aanbieden als half geintje, moet je ze eens zien kijken als je zegt ja is goed. (bars encourage bartenders to give away limited amounts of drinks, because it encourages drinking)

en dan heb je ook nog eens de categorie meiden die zoiets doen alleen al om te tonen dat ze het durven, reken maar dat die zeker als je op die manier een kroeg binnenkomt dat het even stil is, dan komt de meid met het meeste lef en die pakt je vol op je gezicht. reken er alleen niet op dat ze mooi is of het soort meisje wat je zoekt.

ik denk niet dat dat voor iedere willekeurige puisterige puber geldt...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_28711962
quote:
op maandag 11 juli 2005 17:41 schreef djenneke het volgende:

[..]

ik denk niet dat dat voor iedere willekeurige puisterige puber geldt...
en dan hebben we het nog niet over het feit dat dit enorm wanhopig overkomt.
  maandag 11 juli 2005 @ 17:45:13 #263
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_28711971
quote:
op maandag 11 juli 2005 17:40 schreef averon het volgende:
(...)
geinig

maar ik denk wel dat, als jij het doet, dat het op een of andere manier toch anders overkomt dan als ts hetzelfde zou proberen te doen. jij bent er al van overtuigd dat wat je doet werkt, terwijl het voor ts echt een sprong in het diepe zal zijn - en dat beinvloed de uitvoering van zo'n geintje...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_28712011
quote:
op maandag 11 juli 2005 17:45 schreef henryhill het volgende:
maar ik denk wel dat, als jij het doet, dat het op een of andere manier toch anders overkomt dan als ts hetzelfde zou proberen te doen. jij bent er al van overtuigd dat wat je doet werkt, terwijl het voor ts echt een sprong in het diepe zal zijn - en dat beinvloed de uitvoering van zo'n geintje...
misschien moest hij ook wel ff ingewerkt worden door een collega.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  maandag 11 juli 2005 @ 17:51:09 #265
124948 Averon
One of the good guys
pi_28712111
quote:
op maandag 11 juli 2005 17:45 schreef henryhill het volgende:

[..]

geinig

granted, voor mij was dat dan ook niet een eerste keer. en bovendien, als barman werd dan ook wel verwacht dat je je zo gedraagd. ik kan me wel voorstellen dat het niet ideaal is, ik ben ook een laatbloeier hoor, first kissed at 20.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
  maandag 11 juli 2005 @ 17:56:01 #266
67978 HenryHill
pi_28712240
quote:
op maandag 11 juli 2005 17:44 schreef dawg het volgende:

[..]

en dan hebben we het nog niet over het feit dat dit enorm wanhopig overkomt.
wanhopig, vind je? juist niet, zo'n actie is overduidelijk gewoon een beetje ouwehoeren; het is echt niet alsof je dat doet omdat je zo graag die kus wilt, het is gewoon voor de fun. beetje risico nemen en kijken of er een leuk meisje of juist een gestoorde trut opaf komt... ik vind 't wel wat hebben.

gasten die na een kwartier twijfelen met lood in de schoenen op het meisje afstappen, aarzelend hun openingszin eruit gooien en er dan achter komen dat ze voor de rest helemaal niks te melden hebben...

die zijn wanhopig.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  maandag 11 juli 2005 @ 17:58:29 #267
124948 Averon
One of the good guys
pi_28712314
en die hebben dan ook vaak echt wat hulp nodig.

maar zeg zelf, zou jij zo'n geintje uithalen als je nog nooit gezoend had? of ben ik de enige die daar liever een wat betere herinnering dan een dronken joke aan over wil houden?
pi_28712450
quote:
op maandag 11 juli 2005 09:54 schreef deflip het volgende:

[..]

maar je hebt wel een kind
oh jee. ik ga nu heel netjes rechtop zitten, trek mijn shirt recht en wacht op het moment dat de camera's tevoorschijn springen en hennie huisman aanbelt.
  maandag 11 juli 2005 @ 18:09:41 #269
67978 HenryHill
pi_28712586
quote:
op maandag 11 juli 2005 17:58 schreef averon het volgende:
maar zeg zelf, zou jij zo'n geintje uithalen als je nog nooit gezoend had?
met de dingen die ik nu denk te weten over lichaamstaal e.d.: zeker niet - als je twijfelt dan kun je dat zien, en dan komt de hele actie totaal niet uit de verf.
en anders had ik het denk ik gewoon niet gedurfd
quote:
of ben ik de enige die daar liever een wat betere herinnering dan een dronken joke aan over wil houden?
tuurlijk is het het leukste als je voor het eerst zoent, dat het dan ook met een meisje is die wat voor je betekent. aan de andere kant: als je zo gefixeerd bent op het nog-niet-hebben-gezoend, dan maakt een speciaal meisje de zaak alleen maar nog moeilijker. want o wee als je dit toch verknalt...

wat dat betreft kan het wel helpen om eerst wat oefenmateriaal te hebben; beetje betekenisloos zoenen, minder druk op de ketel enzo...
  maandag 11 juli 2005 @ 18:13:07 #270
124948 Averon
One of the good guys
pi_28712659
daar zijn we het eens dan. ik heb daar mazzel gehad, mijn eerste was wat ouder, meer ervaren (duh ik wist nog nergens van) en die werd dan ook nog verliefd op mij. ik had ook niet door dat er iets was tot zij het intiatief nam.

ik zou daarvoor ook zo'n actie niet gedurfd hebben.
pi_28712678
ja eerst oefenen is zeker aan te raden ik ben blij dat ik dat heb gedaan iig
geen zorgen maken of je wel weet hoe je moet zoenen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 11 juli 2005 @ 18:17:45 #272
124948 Averon
One of the good guys
pi_28712748
ach elke vrouw kust toch weer anders. de laatse vrouw die ik heb gekust die kon me letterlijk helemaal gek maken enkel en alleen door haar tongzoen. dat was me nog nooit overkomen, heel veel van haar geleerd op dat gebied.
pi_28712817
quote:
op maandag 11 juli 2005 18:17 schreef averon het volgende:
ach elke vrouw kust toch weer anders. de laatse vrouw die ik heb gekust die kon me letterlijk helemaal gek maken enkel en alleen door haar tongzoen. dat was me nog nooit overkomen, heel veel van haar geleerd op dat gebied.
de laatste die ik zoende, werd ik helemaal gek van
man wat ging die snelmet drtong ik kon nauwelijks adem halen,dan is er ook geen lol aan
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_28712978
quote:
op maandag 11 juli 2005 18:09 schreef henryhill het volgende:
tuurlijk is het het leukste als je voor het eerst zoent, dat het dan ook met een meisje is die wat voor je betekent. aan de andere kant: als je zo gefixeerd bent op het nog-niet-hebben-gezoend, dan maakt een speciaal meisje de zaak alleen maar nog moeilijker. want o wee als je dit toch verknalt...
ik ben niet gefixeerd, ik vraag me gewoon af, of het raar is. tuurlijk wil ik er wel wat aan veranderen, maar het heeft geen haast.
  maandag 11 juli 2005 @ 18:27:35 #275
124948 Averon
One of the good guys
pi_28712980
diegeen die ik het overhad deed iets funky met haar tong over de achterkant van mijn boventanden langs mijn gehemelte, toen ze dad had gedaan moet ik wel heel raar gekeken hebben, ze lachte een beetje, gaf me een duwtje en ik viel om.

maar indeed, slow and solid, that's the way to kiss. maar denk dat mary vooral zoekt naar een meisje dat hem eens wil kussen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')