Ik heb er ook weer zin in!quote:Op zondag 26 juni 2005 15:33 schreef ioko het volgende:
Het komt nu allemaal wel erg dichtbij. Er is een mooie site van camping A3 gemaakt:
http://www.campingtw.be/
Toch een mooie openingspost![]()
Er staan sommige bands die niet komen nog niet in de openingspost.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:55 schreef Spite_and_Malice het volgende:
Hey! Ik ga dit jaar voor het eerst en heb er superveel zin in! Maare hebben jullie als die-hard-Rock-Werchter-gangers nog handige tips? En op welke camping(s) kun je het beste zitten? Nou veel plezier en misschien zien we mekaar daar wel![]()
Je kunt beter niet bij mij de camping staan.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:55 schreef Spite_and_Malice het volgende:
Hey! Ik ga dit jaar voor het eerst en heb er superveel zin in! Maare hebben jullie als die-hard-Rock-Werchter-gangers nog handige tips? En op welke camping(s) kun je het beste zitten? Nou veel plezier en misschien zien we mekaar daar wel![]()
Briljant XL!quote:Op zondag 26 juni 2005 21:52 schreef XL het volgende:
Ik had net een fantastisch idee.
Als Interpol nou The Mars Volta vervangt. Dan moet de organisatie alleen nog maar een vervanger voor de eigenlijke plaats van Interpol vinden... maar dat hoeft niet, want dan gaat iedereen toch naar Rammstein.
Twee vliegen in 1 klap:
1) Je haalt Interpol en Rammstein uit elkaar.
2) Welke vervanger je ook regelt, het boeit toch niet...
Da's jouw idee, maar niet iedereen is zo geïnteresseerd in Rammstein hoor (om het nog eufemistische uit te drukken)quote:Op zondag 26 juni 2005 21:52 schreef XL het volgende:
Als Interpol nou The Mars Volta vervangt. Dan moet de organisatie alleen nog maar een vervanger voor de eigenlijke plaats van Interpol vinden... maar dat hoeft niet, want dan gaat iedereen toch naar Rammstein.
Twee vliegen in 1 klap:
Meestal een busje vol.quote:
Ik ga voor de muziek naar werchterquote:Op zondag 26 juni 2005 22:22 schreef XL het volgende:
[..]
Meestal een busje vol.
Rammstein is natuurlijk muzikaal oninteressant en dat mag je ook gerust een eufemisme noemen. Godzijdank is dat ook heeeelemaal niet belangrijk, want dan zou de kwaliteit op Werchter natuurlijk nog bedroevender zijn. Als liefhebber van festivals mag je gewoon een act als Rammstein nooit laten lopen. De show compenseert bij een dergelijke act zoveel, iedereen die Rammstein afzweert omdat het herrie is kun je met gerust hart bekrompen noemen en ook dat vind ik dan ook een eufemisme.
Nu is interpol natuurlijk wel een acceptabele reden om niet naar Rammstein te gaan
Zelf sta ik bij Rammstein, interpol heb ik al drie keer gezien. Rammstein nog maar 1 keer, ook ik was ooit jong en bekrompen. Heb ze ook te vaak laten lopen, die ene keer dacht ook ik dat het complete bagger zou worden. Staat zeker in mijn top 10 van ruigste optredens en ik kan beloven dat die lijst indrukwekkend is. Interpol staat ook wel in die top10
Vroeger! Toen ik dat ook nog deed, dat waren nog eens tijden....quote:Op zondag 26 juni 2005 23:32 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik ga voor de muziek naar werchter
al moet ik bekennen dat hun show (3 jaar geleden dacht ik) wel leuk was.
Precies.... Mits ze Tom McRae dan niet verschuiven, want dan blijft het dilemma bestaan..quote:Op maandag 27 juni 2005 10:39 schreef BUG80 het volgende:
Hoewel, als ie niet komt is ook gelijk het Ryan Adams / R.E.M. dilemma van de baan
Ga naar Admiral Freebee! Krijg je geen spijt van! Daan vonden wij om tequote:Op maandag 27 juni 2005 10:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik twijfel tussen Daan en Admiral Freebee, daar ik ze allebei niet ken.
The Tears en The Dears hetzelfde verhaal.
Therapy en Trail Of Dead eigenlijk ook.
O men. Nou ja, als ik moet kiezen tussen Tom McRae en R.E.M. dan ga ik toch echt voor de laatste, geen twijfel mogelijk. Tom McRae vind ik ook goed, maar die heb ik pas nog gezien.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Precies.... Mits ze Tom McRae dan niet verschuiven, want dan blijft het dilemma bestaan..![]()
Sterker nog, misschien was het wel het hoogtepunt van vorig jaar.quote:Ga naar Admiral Freebee! Krijg je geen spijt van!
Ik zou dan voor een vreselijk dilemma komen te staan... Tom McRae wil ik dolgraag weer zien, maar 4 volledige optredens van REM in 1 jaar is ook wel tof....quote:Op maandag 27 juni 2005 11:18 schreef BUG80 het volgende:
[..]
O men. Nou ja, als ik moet kiezen tussen Tom McRae en R.E.M. dan ga ik toch echt voor de laatste, geen twijfel mogelijk. Tom McRae vind ik ook goed, maar die heb ik pas nog gezien.
[..]
Sterker nog, misschien was het wel het hoogtepunt van vorig jaar.
Lucky bastardquote:Op maandag 27 juni 2005 11:28 schreef peaceman het volgende:
Tom McRae wil ik dolgraag weer zien, maar 4 volledige optredens van REM in 1 jaar is ook wel tof....
Mwah... daar denkt mijn bankrekening anders over....quote:
Wie is er nog meer gecancelled/toegevoegd dan? Het laatste wat ik gehoord heb was dat The Mars Volta en Kaiser Chiefs gecancelled zijnquote:Op zondag 26 juni 2005 16:33 schreef XL het volgende:
[..]
Er staan sommige bands die niet komen nog niet in de openingspost.
Die zijn sinds het rijtje wat er in is geplakt toegevoegd zijn aan de line-up en hebben inmiddels weer gecancelled.
Met andere woorden, het rijtje is niet actueel.. er ontbreken ook namen die wel komen
quote:Op maandag 27 juni 2005 10:39 schreef BUG80 het volgende:
Is er al iets meer bekend over Ryan Adams? Komt ie of komt ie niet?
Hoewel, als ie niet komt is ook gelijk het Ryan Adams / R.E.M. dilemma van de baan
Jammer! maar dan maar een bakke botte Dance herrie tegenover REM ..go out with a BANG!!quote:Op maandag 27 juni 2005 19:12 schreef -Frankie- het volgende:
[..]
Jah
![]()
www.rollingstone.de
Ryan Adams: Konzerte abgesagt
27.06.2005 - Das ist wirklich schade: Ryan Adams muss wegen einer Ohrenentzündung alle geplanten Konzerte absagen. Wie der Veranstalter mitteilte, soll es bis auf weiteres auch keine Ersatztermine geben. Die Konzertkarten können an den Vorverkaufsstellen zurück gegeben werden. Cold Roses, indeed.
quote:Op maandag 27 juni 2005 19:12 schreef -Frankie- het volgende:
[..]
Jah
![]()
www.rollingstone.de
Ryan Adams: Konzerte abgesagt
27.06.2005 - Das ist wirklich schade: Ryan Adams muss wegen einer Ohrenentzündung alle geplanten Konzerte absagen. Wie der Veranstalter mitteilte, soll es bis auf weiteres auch keine Ersatztermine geben. Die Konzertkarten können an den Vorverkaufsstellen zurück gegeben werden. Cold Roses, indeed.
quote:Op maandag 27 juni 2005 19:22 schreef -Frankie- het volgende:
W8! Ziet er naar uit dat er tegenstrijdige berichten zijn:
http://www.nme.com/news/112829.htm
Zegt dat het alleen de UK concerten zijn.
Er is nog hoop
Er staat nergens dat het alleen de UK shows zijn. Aangezien NME Brits is zullen ze alleen de Britse data noemen.quote:ADAMS UK TOUR OFF
RYAN ADAMS UK shows have been cancelled due to an ear infection.
The singer had already pulled out of a headline slot at Glastonbury Festival, but now NME.COM has learned that his own headline shows will also be pulled.
The dates are:
* Birmingham Carling Academy (June 26)
* Manchester University (29)
* London Shepherds Bush Empire (30)
It’s currently unclear if the shows will be rescheduled for later this year.
Ow wat sneu voor je...... hopelijk is het een "goede" reden...quote:Op maandag 27 juni 2005 13:44 schreef King_Nothing het volgende:
Smerig is dat. Loop ik mij een half jaar te verheugen op RW kan ik er niet heen.
Goed plan. Voor mij is de keus ook moeilijk geworden, zeker na het zien van Interpol gisteren.quote:Op zondag 26 juni 2005 21:52 schreef XL het volgende:
Twee vliegen in 1 klap:
Mis ook Admiral Freebee niet, wasquote:Op maandag 27 juni 2005 22:40 schreef Evertje het volgende:
[..]
Goed plan. Voor mij is de keus ook moeilijk geworden, zeker na het zien van Interpol gisteren.
Verder baal ik van de afzeggingen van Kaiser Chiefs, Kasabian en The Mars Volta. Voor die bands ging ik toch ook naar RW. Maar gelukkig blijft er nog genoeg over
Ik verheug me vooral op The Dears, Bloc Party, Green Day en R.E.M.
Hertentamens. En een vriend van me die niet meer kan ineens. Zit nu nog wel met 2 kaarten dusquote:Op maandag 27 juni 2005 20:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow wat sneu voor je...... hopelijk is het een "goede" reden...
Lijkt me niet zo moeilijk. Sta de hele zaterdag in de marquee haha.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mis ook Admiral Freebee niet, wasgister
Kut zeg! Weet je niet iemand anders die nog heeeel graag wil?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:13 schreef Stranger het volgende:
Er is mij zojuist een gratis kaartje aangeboden, maar kan niet vrij krijgen van mijn werk van zaterdag. Ik baal
Haha, het blijft wel een festival he?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:18 schreef Spite_and_Malice het volgende:
[..]
Kut zeg! Weet je niet iemand anders die nog heeeel graag wil?
Nog een vraagje he,![]()
Rijden er ook bussen van de campings naar het festivalterrein of is dat stuk(je) loopbaar? Ik heb al gekeken op de site maar daar zie ik niets staan (nou betekend dat nog niet zoveel...) en ik geloof dat mijn broer dat mij verteld heeft, maar ik weet niet meer zeker...
![]()
![]()
Tuurlijk wel!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:32 schreef BUG80 het volgende:
Mjah, maar als hij de hele UK en Duitsland tour heeft afgezegd kan hij het niet maken om zondag op RW te verschijnen, lijkt me.
Ik speel even advocaat van de duivel, maar ik zou behoorlijk pissed zijn als ik een Britse fan zou zijn, een kaartje had gekocht, vervoer had geregeld (eventueel oppas), vrij genomen, weet ik veel en ik zou een paar dagen van tevoren horen dat het concert wordt afgezegd, terwijl hij wel op een festival speelt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:40 schreef Laton het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!Des te minder fans hij teleursteld des te beter lijkt me toch..
Ja jammer dan..boeit mij echt helemaal niks of anderen de artiest die ik wil zien gaan missen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:47 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ik speel even advocaat van de duivel, maar ik zou behoorlijk pissed zijn als ik een Britse fan zou zijn, een kaartje had gekocht, vervoer had geregeld (eventueel oppas), vrij genomen, weet ik veel en ik zou een paar dagen van tevoren horen dat het concert wordt afgezegd, terwijl hij wel op een festival speelt.
Nee, maar ik denk dat het Ryan Adams (en z'n management) wel boeit.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:52 schreef Laton het volgende:
[..]
Ja jammer dan..boeit mij echt helemaal niks of anderen de artiest die ik wil zien gaan missen.![]()
Daar zat ik nou ook net aan te denken!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:53 schreef BUG80 het volgende:
Ik hoop nog steeds dat de organisatie dEUS over de streep kan trekken.
miljaaarquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:49 schreef BUG80 het volgende:
Ik hoor net op Stubru dat Ryan Adams niet komt
Ze gaan op zoek naar een vervanger.
Dat zou een mooie vervanger zijn, ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dit zou prima passen.
Alleen dan niet tegenover REM, want dan kan ik niet kiezen..
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:19 schreef Darke_Angelus het volgende:
Interpol staat inmiddels tegenover NIN![]()
Al met al word ik niet vrolijker door al die verschuivingen en afzeggingen...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:19 schreef Darke_Angelus het volgende:
Damn, dan moet ik gaan kiezen, ik heb ze afgelopen zondag beide gemist omdat ik ze op Werchter wel zou zien.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:19 schreef Darke_Angelus het volgende:
WOOOHOOOOO!!!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:19 schreef Darke_Angelus het volgende:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:02 schreef peaceman het volgende:
Ik pleit voor Gorillaz als afsluiter op zaterdag in de tent!
Ik vind dat ze jouw usericon maar uit moeten nodigen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Damn, dan moet ik gaan kiezen, ik heb ze afgelopen zondag beide gemist omdat ik ze op Werchter wel zou zien.
Vind ik een heel goede optie. Maar dan moeten ze niet tegenover de Foo Fighters of REM staan, dan moet ik weer kiezen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:04 schreef Laton het volgende:
[..]
Ik vind dat ze jouw usericon maar uit moeten nodigen.
Maar Life of agony mag ookquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:02 schreef peaceman het volgende:
Ik pleit voor Gorillaz als afsluiter op zaterdag in de tent!![]()
Dat kunnen alleen moderators of niet?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:55 schreef Aventura het volgende:
Ik keek over dit topic heen en dacht dat het andere nog niet vol was.
Als we maar geen Glastonbury-toestanden krijgenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:12 schreef Aventura het volgende:
Jammer. Vorig jaar was het echt extreem klote..Ik heb toen niet een keer lekker 's morgens of 's avonds met mn groepje gezellig buiten de tent kunnen hangen. Vooral de zondagavond was een ramp, de regenval was echt extreem! Niks erger dan in zeiknatte kleren je zeiknatte tentje te moeten opruimen..
Hee ik ben ook geweest, maar heb het niet zo ervaren...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:12 schreef Aventura het volgende:
Jammer. Vorig jaar was het echt extreem klote..Ik heb toen niet een keer lekker 's morgens of 's avonds met mn groepje gezellig buiten de tent kunnen hangen. Vooral de zondagavond was een ramp, de regenval was echt extreem! Niks erger dan in zeiknatte kleren je zeiknatte tentje te moeten opruimen..
Ik doe mee met het zonnedansjequote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:15 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Als we maar geen Glastonbury-toestanden krijgen
Volgens mij was het gelukkig vorig jaar nog wel droog tussendoor en veranderde de festivalwei niet in een grote modderpoel... kan me ook het ontbijt op de zondag (als ik me niet vergis) herinneren, toen viel het echt met bakken tegelijk uit de lucht....![]()
Laten we een zonnedansje doen!![]()
Zo zou ik het ook niet willen omschrijven... maar we hebben wel regelmatig een sprintje richting de Marquee in moeten zettenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hee ik ben ook geweest, maar heb het niet zo ervaren...![]()
Het was wel heel wisselvallend weer, maar dat het nu extreem klote was ...
Tja moet bekennen dat het mn 1e festival (ooitquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:17 schreef Aventura het volgende:
Vond ik wel, vergeleken met de jaren ervoor, probleem is met slecht weer vervalt ook een hoop sociaal gebeuren dat zich om de tentjes afspeelt. Maar he, we blijven positief!!
Hopelijk valt het allemaal mee!
Ja inderdaad!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja moet bekennen dat het mn 1e festival (ooit) was, misschien was ik wel zo onder de indruk dat ik het weer niet bewust heb meegemaakt.
Het jaar daarvoor was het - wat ik begrepen heb - heeeeel erg heet en dat is ook weer niet fijn. Het weer van vandaag zou perfect zijn!
Hoe herkenbaarquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja inderdaad!!
Ik heb nu ook wat maatregelen genomen om het niet te koud te krijgen. Zo leg ik een extra laken in mijn slaapzak, en neem ik een pyjama mee. Ik ga al 9 jaar naar festivals maar ik heb het echt elke keer 's nachts weer enorm koud! Maar ik stink er elke keer toch weer in
officieel mag je maximum drie gram bij hebben. Maar trek je er maar niks van aan.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:37 schreef TerrorThijs het volgende:
Hoeveel weed mag je eigenlijk daar meenemen?
Ik ben nu juist veel aan het eten, omdat het eten op werchter veelm te duur isquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:31 schreef Aventura het volgende:
Trustu!!
Ik ben al bijna klaar met pakken...eet al dagen lang salades en fruit om de vette bagger en liters bier te compenserenAlles onder controle hier.
BIER!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:31 schreef Aventura het volgende:
Trustu!!
Ik ben al bijna klaar met pakken...eet al dagen lang salades en fruit om de vette bagger en liters bier te compenserenAlles onder controle hier.
hehe dat ga ik vanaaf hebben. We vertrekken tegen een uur of half 8 en zijn daar lekker rond 11 uurquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:22 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik ben nu juist veel aan het eten, omdat het eten op werchter veelm te duur is
Weed is nog altijd verboden, maar zolang je niet té ostentatief bij een hoop politie of minderjarigen gaat staan met een joint wordt het gedoogd. Dus het maakt niet uit hoeveel je meepakt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:37 schreef TerrorThijs het volgende:
Hoeveel weed mag je eigenlijk daar meenemen?
Bolletjes kaasquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:07 schreef Little_Acorn het volgende:
Mijn tas is ook al zo goed als ingepakt, nog even genoeg sigaretten inslaan en bolletjes met kaas smeren voor onderweg!
half 5? waar kom jij vandaan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:37 schreef bonke het volgende:
de meet van verleden jaar was groots:)
2 man en ikke ( maar ze hebben wel een biertje gehad , volgens afspraak)
dit jaar dus maar geen meet
morgenochtend om half 5 zit ik al in de auto
dan zie ik je dan.. hoewel ik pas om 8 uur weg rijdtquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:54 schreef bonke het volgende:
den helder
via heerhugowaard naar beverwijk en dan bij de grens nog iemand oppikken
en we willen een leuk plekkie op de camping hebben natuurlijk
rond een uurtje of 10 willen we der wel zijn
organiseren in niet mijn sterkste kant...quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:30 schreef peaceman het volgende:
mag je wel snel zijn met organiseren huhasta.... open er maar een topic over (als die er niet al is)
![]()
er zijn altijd van die mensen die nog kunnen uitslapen hequote:Op woensdag 29 juni 2005 15:59 schreef Laton het volgende:
[..]
dan zie ik je dan.. hoewel ik pas om 8 uur weg rijdt![]()
ik ben met 4 man, dus dat moet te toppen zijnquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:37 schreef bonke het volgende:
de meet van verleden jaar was groots:)
2 man en ikke ( maar ze hebben wel een biertje gehad , volgens afspraak)
dit jaar dus maar geen meet
morgenochtend om half 5 zit ik al in de auto
nou vrijdagmiddag om 5 uur bij de eerste grote boom aan de rechterkant die je ziet richting marktquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:00 schreef huhasta het volgende:
[..]
organiseren in niet mijn sterkste kant...
maar ieder goed idee is welkom
Het valt meer hoor..kheb vanavond een feestje tot 1 uur ofzo..quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:02 schreef bonke het volgende:
[..]
er zijn altijd van die mensen die nog kunnen uitslapen he
maar ik doe wel een tukkie als de tent staat
mijn zus en zwager vieren vanavond hun verjaardagquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:06 schreef Laton het volgende:
[..]
Het valt meer hoor..kheb vanavond een feestje tot 1 uur ofzo..![]()
hmmmz ok, ff voor me halen waar die boom ook alweer staat...quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:04 schreef bonke het volgende:
[..]
nou vrijdagmiddag om 5 uur bij de eerste grote boom aan de rechterkant die je ziet richting markt![]()
hoplaaa
degene die als laatste binnen is moet een rondje betalen
jeops rug mainstaige, lange bomenrij en daar de eerste boom vanquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:08 schreef huhasta het volgende:
[..]
hmmmz ok, ff voor me halen waar die boom ook alweer staat...
markt oplopen is met rug naar mainstage toe, toch? langs de bomenrij
ik heb een flinke kuif en zwart haar, verder niet al te groot (sommigen zeggen klein)![]()
mooie tijd trouwens, na de Dresden dolls en vlak voor Garbage
Als je nu gewoon FOK gaat schreeuwen snappen mensen je meteen...of je roept: kankermarokanen!! weten mensen ook dat je van fok komtquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:08 schreef huhasta het volgende:
[..]
hmmmz ok, ff voor me halen waar die boom ook alweer staat...
markt oplopen is met rug naar mainstage toe, toch? langs de bomenrij
ik heb een flinke kuif en zwart haar, verder niet al te groot (sommigen zeggen klein)![]()
mooie tijd trouwens, na de Dresden dolls en vlak voor Garbage
edit: rooie pet heb ik nie
daar moet je aan beginnen voor het festivalterreinquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:11 schreef Laton het volgende:
[..]
Als je nu gewoon FOK gaat schreeuwen snappen mensen je meteen...of je roept: kankermarokanen!! weten mensen ook dat je van fok komt![]()
dat is idd wel intergreren qua Vlaams belang.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:11 schreef Laton het volgende:
[..]
Als je nu gewoon FOK gaat schreeuwen snappen mensen je meteen...of je roept: kankermarokanen!! weten mensen ook dat je van fok komt![]()
als eerste of als laatste, bier haal ik wel.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:10 schreef bonke het volgende:
[..]
jeops rug mainstaige, lange bomenrij en daar de eerste boom van
en dan mag je bier halen bij die schuur
![]()
[edit] die pet past natuurlijk niet over je kuif
hang me der niet aan op hequote:Op woensdag 29 juni 2005 16:23 schreef huhasta het volgende:
[..]
als eerste of als laatste, bier haal ik wel.
tis wel de tweede dag, ben benieuwd of m'n kuif dat haalt.....
anders is t een blauwe pet met "I lie to girls", als je dat nog kan lezen dan, door het door bier vertroebelde zicht.
5 uur vrijdagmiddag!!
aan die boom bedoel je?quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:24 schreef bonke het volgende:
[..]
hang me der niet aan op heik beloof nikss
deed eigenlijk alleen maar ff een eerste suggestie voor een meet![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:53 schreef placebeau het volgende:
Het is hier (in Leuven, naast werchter) al een uur of zes aan een stuk heftig enorm aan het stormen en onweren en regenen. De styraten staan bijna onder water. Dus neem je laarzen alleszins al mee!
Normaal hadden we dat gedaan, maar het is nog steeds aan het stortregenen, dus dan wachten we hier in Leuven nog een nachtje.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:10 schreef Ponem het volgende:
Zijn er al mensen die vanavond gaan? Wij gaan vanavond in de hoop dat we de camping op mogen.
er staat uitdrukkelijk op de site dat dat niet magquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:10 schreef Ponem het volgende:
Zijn er al mensen die vanavond gaan? Wij gaan vanavond in de hoop dat we de camping op mogen.
Ja en?quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
er staat uitdrukkelijk op de site dat dat niet mag
Nee, maar ik woon te ver weg om het uit te proberenquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja en?
Houdt jij je aan alle regeltjes?
Meestal doen ze dat om een niet te grote toestroom te laten plaastvinden.
Als jij nou eens begint met dwijlen danquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:26 schreef placebeau het volgende:
Normaal hadden we dat gedaan, maar het is nog steeds aan het stortregenen, dus dan wachten we hier in Leuven nog een nachtje.
Volgens mij waren in leuven de kroegen altijd tot heel laat open, een echte bikkel moet dat toch wel kunnen een nachtje doorhalenquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, maar ik woon te ver weg om het uit te proberen![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:12 schreef Basp1 het volgende:
Volgens mij waren in leuven de kroegen altijd tot heel laat open, een echte bikkel moet dat toch wel kunnen een nachtje doorhalen
same herequote:ps. mij lukt dat niet meer, dan zal ik de volgede dag op het festival toch vaak in het gras de modder ergens liggen te slapen
O ja ik keek net toen je dit getypt had even naar je geboorte jaar en eerst dacht ik dat ik tegen een persoon van de helft van mijn leeftijd aan het ouwehoeren was, maar het scheelt maar het scheelt maar 4 jaartjesquote:
precies... dus dan weet je dat als je op onze leeftijd niet sport en rookt (zoals ik doe) het nachtelijke avontuur gaat bekopen op 1 van de latere dagen.....quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:17 schreef Basp1 het volgende:
[..]
O ja ik keek net toen je dit getypt had even naar je geboorte jaar en eerst dacht ik dat ik tegen een persoon van de helft van mijn leeftijd aan het ouwehoeren was, maar het scheelt maar het scheelt maar 4 jaartjes![]()
Ook al sport je wel en rook je niet (wat ik niet doe) dan nog is het niet meer te doen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
precies... dus dan weet je dat als je op onze leeftijd niet sport en rookt (zoals ik doe) het nachtelijke avontuur gaat bekopen op 1 van de latere dagen.....
Kortom we worden oudquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ook al sport je wel en rook je niet (wat ik niet doe) dan nog is het niet meer te doen.![]()
Ik heb in ieder geval mijn wandelschoenen nog eens goed met een waterafstotend middel behandeld.
die hoerige stream doet het niet, wou zo toch wel even REM zienquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:03 schreef Quannum het volgende:
mms://rw.streampower.be/rw_marquee
mms://rw.streampower.be/rw_main
Zo zou de stream moeten lukken.(Copy paste in je browser doen, ik krijg ze niet klikbaar
)
Twee weken een hittegolf, en de dag dat Werchter begint gaan de hemelsluizen open.![]()
[[url=http://img166.imageshack.us/img166/3654/werchternatteingang0ud.th.jpg]afbeelding][/URL]
Blijf dan thuis of zorg dat je je ticket niet HOEFT te verkopen.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:24 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
*zaag, zaag, zaag*
Ik was ook thuisgebleven (lezen!) omdat mijn kat zo ziek geworden was dat zelfs de dierenarts zei dat ik hem beter niet bij oppas kon laten. Ik ben vanaf 1997 ieder jaar geweest dus ik blijf heus niet voor mijn lol thuis, dit is m'n vakantie. En hoe moet ik er in die omstandigheden dan voor zorgen dat ik m'n ticket niet hoef te verkopen ?quote:Op maandag 4 juli 2005 11:45 schreef Frederic het volgende:
[..]
Blijf dan thuis of zorg dat je je ticket niet HOEFT te verkopen.
Tja, wie is hier dan de schuldige? Je kat!quote:Op maandag 4 juli 2005 11:57 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Ik was ook thuisgebleven (lezen!) omdat mijn kat zo ziek geworden was dat zelfs de dierenarts zei dat ik hem beter niet bij oppas kon laten. Ik ben vanaf 1997 ieder jaar geweest dus ik blijf heus niet voor mijn lol thuis, dit is m'n vakantie. En hoe moet ik er in die omstandigheden dan voor zorgen dat ik m'n ticket niet hoef te verkopen ?
De Rock Werchter organisatie heeft steeds persberichten zitten uitgeven dat zij samen met de Belgische justitie de zwarthandel zouden aanpakken, daar was niets van te merken, daardoor ben ik m'n geld kwijt (want in 4 dagen zijn er heus wel meer dan 70 kaartjes van eigenaar gewisseld, alleen niet legaal) en vertel mij dan maar eens waarom ik daar niet over zou mogen klagen ? Ben benieuwd of jij met je grote mond daar een fatsoenlijk antwoord op hebt.
De omgekeerde wereld, nu gaan we ineens janken dat zwarthandelaren onder de prijs verkopen (waarschijnlijk de enige manier om ze kwijt te raken)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:36 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Wat dan betreft vind ik het dan weer niet zo jammer dat ik er niet bij kan zijn, maar voor de rest..
En ze hebben een kut-systeem wat kaarten betreft, je mag je kaarten niet verkopen (nou had ik daar toch geen tijd meer voor) behalve aan de "omwisselkassa" , daar lever je je kaartje in en als iemand het dan koopt krijg je je geld. Mijn vriend heeft mijn kaartje daar naartoe gebracht, maar heel Werchter staat vol met zwarthandelaren die onder de prijs hun kaarten nog proberen kwijt te raken. Je zou dus wel gek zijn als je een kaartje koopt bij die bemiddelingskassa. En als er nou nog tegen die ratten zou worden opgetreden, maar nee... driewerf![]()
![]()
Mooi verslag... de mijne volgt nog later vandaag misschien...quote:Op maandag 4 juli 2005 12:24 schreef XL het volgende:
Was het je eerste outdoor festival? Ik zou er maar nooit gaan kamperen als ik jou was....tjonge jonge....quote:Op maandag 4 juli 2005 13:53 schreef Inu het volgende:
Ik ben alleen gister geweest, maar idd wat waren de Foo Fighters gaaf!! Het weer was wel net iets té warm en bijna flauwvallen is me ook geluktVerder vond ik Sarah Bettens echt heel leuk en ook leuk dat de Eagles of Death Metal hetzelfde nummer na haar speelden!! Ik heb me echt goed vermaakt, alleen ik vond het echt super ranzig!! Overal afval, nergens prullenbakken en ik voelde me echt helemaal vies en ik ben nog maar 1 dag gegaan.... Andere festivals zijn echt nooit zo vies...
Ik denk dat de regen van donderdag en de bijhorende modder er veel mee te maken had. Die modder maakt het quasi onmogelijk om alles 's nachts op te kuisen.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:53 schreef Inu het volgende:
Ik ben alleen gister geweest, maar idd wat waren de Foo Fighters gaaf!! Het weer was wel net iets té warm en bijna flauwvallen is me ook geluktVerder vond ik Sarah Bettens echt heel leuk en ook leuk dat de Eagles of Death Metal hetzelfde nummer na haar speelden!! Ik heb me echt goed vermaakt, alleen ik vond het echt super ranzig!! Overal afval, nergens prullenbakken en ik voelde me echt helemaal vies en ik ben nog maar 1 dag gegaan.... Andere festivals zijn echt nooit zo vies...
Juist.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:57 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik denk dat de regen van donderdag en de bijhorende modder er veel mee te maken had. Die modder maakt het quasi onmogelijk om alles 's nachts op te kuisen.
Ik heb het voor elkaar gekregen om The Game compleet te ontwijken en ik hoorde inderdaad ook van anderen dat het echt dramatisch was.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:19 schreef Quannum het volgende:
Heeft er niemand The Game gezien? Was dat slecht zeg. 20 minuten op het podium staan, een beetje G-Unot roepen, zogezegd een fles Courvoisier in één teug binnenkappen (er zat gewoon appelsap in) en terug weg.Poser
quote:Het begon donderdag al goed, moest eerst een tentamen maken, maar dat kon de pret niet drukken.
Mijn pa had niets te doen en had wel zin om mij te brengen naar werchter dus hoefde ik niet met het OV wat weer een hoop gezeik scheelt. Onderweg kreeg ik al berichten van dave dat het weer niet al te best was. Gelukkig hadden ze de tenten al opgezet en zatten ze dus droog toen het begon met regenen.
Heb uiteindelijk 2 uur gedaan over de heenrit... Het was best druk op de weg (niet erg verassend) door en het weer en door het festival natuurlijk. Toen ik aankwam in werchter was de weg deels afgezet voor mensen die niet met de auto bleven, dus moest ik stuk lopen naar de camping, dave kwam mij te gemoed lopen.
Nou, we zaten op camping A3, een van de grootste met veel voorzieningen. Maar heel de camping was 1 modderpoel. Fijn die regenEnekele mensen echt gigantisch onderuit zien gaan in de modder, super komisch
Rond 19u liepen we aan naar het festival terrein. Gelukkig was het toen even droog. Het festival terrein was hetzelfde opgebouwd als vorig jaar, lekker overzichtelijk dus
Toen we aankwamen speelde New Order nog een half uurke, die klinken best ok. En de eerste Stella's van TW05 waren genuttigd :beer:
Na New Order speelde Ozark Henry... Naam zegt me helemaal niets maar het klonk wel grappig, halverwege ben ik naar de Piramid tent gelopen om naar Roisin Murphy te kijken, de zangeres van Moloko. Echt gewelig was het, zij kan echt swingen. Maar ik had ook niet anders verwacht.
Na Roisin zou in de Piramid tent Kraftwerk optreden. De rest vond Snoop Dogg boeiender... Maar daar kon ik het niet echt mee vinden. Dus ben fijn bij Kraftwerk gebleven. Super gaaf was dat zeg. Het was gewoon Kraftwerk. Briljant.
Afsluiter van die avond waren de Chemical Brothers. Een van de redenen dat ik naar TW wilde gaan. Bij Kraftwerk was het al begonnen met regenen. Maar toen ik stond te wachten bij Chem Bros brak er een ware wolkbreuk los. Gelukkig had ik mijn poncho aan die heb 'meegenomen' bij total. Dus erg nat was ik niet. Na 45 mins in de regen te hebben gewacht was het zover... De Chem Bros.... GEWELDIG... Een van de allervetste optredens die ik ook gezien heb... Vette licht show. Stoere lasers... En muziek... Waaaaaaaa... zo vetTijdens het optreden was het opgehouden met regenen... Maar na afloop was wel te merken hoe hard het had geregend.... ALLES was modder... Heerlijk
Op te terug weg naar de tent zag ik iemand echt gigiantisch hard op zn smoel gaan in een modderpoel... Met al zn tassen, slaapzak etc... Mijn nacht kon niet meer stuk.
Na een goede nachtrust was het tijd voor dag twee van TW. In de ochtend was er niet echt iets dat we wilde zien. Dus zijn we wat later naar het festival terrein gegaan... Het was iets beter weer. Maar je kon die zien wat de regen gister met het terrein had gegaan. Al het gras was weg... Alles was gewoon modder geworden. Erg jammer dus... Wij kwamen binnen halverwege Jimmy Eat World. Best amuseremd moet ik zeggen. Lekker muziekje voor tijdens het in het gr... eeh... op de harde modder zitten met een Stella. Na Jimmy eat World kwam Within Temptation. KUT BAND... KUT MUZIEK... KUT OPTREDEN... Aaargh... heb een beetje hekel aan die band. Precies hetzelde optreden als vorige jaar... Stoorde me echt erg aan die band... Gelukkig waren ze snel weg en maakten ze ruimte voor Garbage. Na een tijdje rust hadden ze weer nieuwe cd gemaakt. Klinkt ammel goed hoor. En I'm only happy when it rains knalde goed door TW heen. Na Garbage waren Remco, Lieke en ik ff terug gelopen naar de tent. Dave en Franka waren gebleven. Hun wilde Velvet Revolver wel zien. Personlijke kon het me niet zoveel boeien. Ik ben toch al niet zo'n fan van Guns'n'Roses. Na Velvet Revolver zou Green Day optreden. Nog een van mijn favorieten. Helaas waren we wat te laat vertrokken van de camping en zouden het begin missen. MAAR ze waren 10 mins te laatDus mee dat wij het terrein opliepen begon Green Day... Wat een performance... Zo hoort het op een festival. Goeie muziek spelen en goed het publiek betrekken in je optreden
Echt van genoten. Afsluiten van dag 2 was Faithless. Ik hoef denk ik niet uit te leggen dat dat gewoon geweldig was... Damn ... Geen andere woorden voor. Heel de dag ik het eigelijk gewoon droog gebleven... Een plus was dat...
Dag 3 is aangebroken... We gingen wat vroeger richting het terrein om Therapy? te kijken. Ook die zijn da zoveel jaar nog steeds goed zeg. Vandaag zou het weer wat beter zijn dan vrijdag. De modder in grote mate minder geworden. Overal wat verhard dus was het overal wat meer toegankelijker. Na Therapy? trad Pennywise op... Ook een van mijn favorieten. Punk zoals het hoort. Super optreden was het. Na het opteden van Pennywise zijn we richting te de tent gegaan. Omdat pas om 19:30 de volgende band zou optreden die we wilde zien. Audioslave. De band van Rage against the machine met een andere zanger. Dat rockte ook weer zeker goed. Hun eigen nummers klonken zeker goed. Maar op het laatst van het optrenden speelde ze ook nog Killing in the Name Of van RATM... Helaas klonk dat toch minder dat met de oude zanger. Het minste toch net iets. Nevertheless toch een super optreden. Na Audioslave kwam Nine Inch Nails. Naja, niet echt mijn band moet ik zeggen. Het kon me niet echt boeien. We zijn ook rond gaan lopen en wat gaan eten. Tegen het eind van Nine Inch Nails zijn toch naar voren gelopen om wat dichterbij het podium te gaan staan voor de afsluiten van zaterdag. RAMMSTEIN. Wat een geweldige show. Die weten echt hoe het moet. Veel pyro, veel vuur, goeie muzieke en goed optreden... Geweldig. Rammstein heeft me zeker niet telleur gesteld. Het was alleen wel jammer dat ze wat kort speelden. Maar dat deed ze zeker niet te min.
Na een goeie nachtrust met Rammstein in m'n hoofd werd ik gewekt door de zon... huh? de zon... JA... de zon... Voor zondag was er geweldig weer voorspeeld. En was uitkomen ook nog... 33 graden HEERLIJKAlleend die dag geen bier voor Hazzz-E... z'n voet deed goed zeer van de alcohol van de voorgaande dagen... De jicht was weer terug, maar dat kon de pret niet drukken. Al vroeg dingen we naar het terrein om Flogging Molly te kijken. Die gasten heb ik al 4 keer gemist in 013, waar ik iedere keer grote spijt heb. Mix Ierse Folk met Amerikaanse punk en je hebt flogging molly. Wat een band... Die weten echt wat het is om een feestje te bouwe. Na Flogging Molly zou Kane optreden. In het programma boekje werden ze hard afgekraakt. Dus zou je denken dat je een knaller optreden zou geven om te bewijzen dat het niet zo is... Nou... Dat hadden ze dus niet begrepen. Op een festival hoor je je hits en knallers te spelen. Niet je nieuwe cd promoten. Dinand gaf ook nog een gitaar solo weg. Mijn denken is dan... Je laat je gitaar alleen janken als hem kan laten janken... Maar dinand denk het daar duidelijk anders over... Hij kreeg het voor mekaar om 5 mins lang de meest vage geluiden uit de gitaar te laten komen... Maar goed... Als hij het leuk vind... Dan moet ie dat ook doen... Alleen denk ik nu wel dat hij een bekendheid in belgië wel kan vergeten. Na Kane trad Feeder op. Die heb ik alleen gehoord omdat we een beetje over het terrein aan het zwalken waren, opzoek naar drinken en ijs. Feeder klonk tijdens te wandelen toch best wel ok
Na wat te drinken te hebben gehaald zijn we terug naar de tent gelopen om die vast af te breken en onze shit in de auto te leggen. Blijkbaar zou het na 24u hard gaan regenen. Dus was het wel handig dat we het toen al gedaan hadden. Na Feeder zou Keane optreden... Maar die hoefde ik echt niet te zien... Heb echt hekel aan die gasten... Suffe muziek van ze. We zijn dus ook naar de Piramid gelopen om naar Sarah Bettens te luisteren. Zangeres van K's Choise. Zij heeft het ook nog steeds hoor. Gewelig. Tijdens haar concert stond van de local boeren met zn wagen langs het terrein water over de mensen heen te spuiten. Wij zijn er ook maar ff heen gelopen. Een welkome verkoeling was het zeker. Na Sarah Bettens zijn we weer terug gelopen naar de Main stage waar Soulwax hun entree maakten. Dat klonk ook zeker goed. Heb ik ook zeker van genoten ondanks het hete weer. Na Soulwax zouden 2 van mijn favoriete bands optreden. Queens of the Stone Age en de Foo Fighters.
HEERLIJK !!! Queens of the Stone Age waren geweldig. Net als de vorige keer. Die gasten weten ook zeker hoe een terrein te rocken. Na QotSA was het de beurt aan de Foo Fighters. Hun zijn toch ook een van de redenen dat ik naar TW05 wilde. Waaaaa echt geweldig. Die kunnen echt een show wegzetten ja. Na de Foo Figher zijn we richting te auto gelopen om onze terugreis te beginnen.
Al met al een zeer geslaag weekend voor mij. Heb veel goeie muziek gehoord en zeer mooie show gezien. Als de line-up volgend jaar weer zo is, ben ik er zeker weer bij.
Achteraf vind ik het jammer dat ik bij Bloc Party was.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:19 schreef Quannum het volgende:
Interpol was voor mij het beste, de Queens is een mooie tweede.
Heeft er niemand The Game gezien?
dat hoorde ik idd ook van de ehboquote:Op maandag 4 juli 2005 16:19 schreef Quannum het volgende:
zogezegd een fles Courvoisier in één teug binnenkappen (er zat gewoon appelsap in) en terug weg.Poser
Een van die gevallenen, was ikquote:Op maandag 4 juli 2005 16:37 schreef Hazzz-E het volgende:
Mijn verslag... Getypt voor mn eigen forum, maar dacht, kan het hier ook wel ff posten
[..]
De sfeer was gewoon geweldig. Ik heb volgens mij nog nooit zoiets meegemaakt. Enthousiasme ala, maar dit was een level hoger!quote:Op maandag 4 juli 2005 17:41 schreef placebeau het volgende:
Jammer, heb tom mcrae gemist. Had hem al twee keer gezien, en al mijn kameraden wouden de foo fighters zien. Maar ik kan me voorstellen dat het 's avondslaat nog iets extra geeft.
Tom McRae zal het ook niet zo vaak meemaken dat zijn nummers zo hard worden meegezongen op een festival. Afgezien van de herrie van de Foo Fighters er doorheen vond ik het een erg geslaagd optreden.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
De sfeer was gewoon geweldig. Ik heb volgens mij nog nooit zoiets meegemaakt. Enthousiasme ala, maar dit was een level hoger!
Het was een fucking wolkbreukquote:Op maandag 4 juli 2005 14:49 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
het weer viel me 100% mee
dag 1 een beetje regen, maar dat was niet om over naar huis te schrijven
Terwijl het daar het leukst was!quote:Op maandag 4 juli 2005 19:13 schreef -Frankie- het volgende:
Ben eigenlijk niet in de Marquee geweest...
Ja, gelukkig waren en wel creativit mensen .....ik heb met 30 man onder een grondzeil staan dansen.....Was echt supervet.quote:
Jah het kwam er niet van......ik had Interpol en Bloc Party graag willen zien, maar ik vond het een te groot gedoe om helemaal daar heen te lopen.quote:
Achteraf gezien was het meer een waarschuwing voor de mensen die 's avonds naar huis reden denk ik, in het westen van België schijnt het noodweer te zijn geweest (ondergelopen straten en huizen, blikseminslagen, enz).quote:Op maandag 4 juli 2005 19:18 schreef -Frankie- het volgende:
[..]
Er werd gisteravond trouwens ook gewaarschuwd voor fikse omweersbuien na middernacht maar volgens mij was dat loos alarm
Touchéquote:Op maandag 4 juli 2005 19:22 schreef BUG80 het volgende:
Ze hadden die borden ook wel mogen gebruiken om wijzigingen in het programma duidelijk aan te geven zeg (of ik moet iets gemist hebben)![]()
Luilakquote:Op maandag 4 juli 2005 19:20 schreef -Frankie- het volgende:
Jah het kwam er niet van......ik had Interpol en Bloc Party graag willen zien, maar ik vond het een te groot gedoe om helemaal daar heen te lopen.![]()
Ahah....dat heb ik niet meegekregen......de wijzigingen hebben ze inderdaad niet goed aangegeven, maar ik moet zeggen dat ik niet altijd naar die schermen heb gekeken. Vooral gister was het door de zon niet goed te lezen waardoor ik nogal wat gemist heb....quote:Op maandag 4 juli 2005 19:22 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Achteraf gezien was het meer een waarschuwing voor de mensen die 's avonds naar huis reden denk ik, in het westen van België schijnt het noodweer te zijn geweest (ondergelopen straten en huizen, blikseminslagen, enz).
Ze hadden die borden ook wel mogen gebruiken om wijzigingen in het programma duidelijk aan te geven zeg (of ik moet iets gemist hebben)![]()
Insomnia van Faithless en toen pitten!quote:Op maandag 4 juli 2005 19:31 schreef BushRanger het volgende:
Is er nog iemand bij Armand van Helden wezen kijken (of allemaal naar Faithless)? Daar heb ik toch wel enorm van gegoten, klonk zo lekker!
Waarom dan tegenvaller als het nog steeds erg goed was?quote:3. R.E.M. (nog steeds erg goed, maar niet zo goed als twee jaar geleden).
Ja ik ook... heerlijk was dat!quote:Geen auto's erop en het was allemaal een stuk rustiger, nog nooit zo veel geslapen op een festival!
Inderdaad, de Marquee had echt vet veel sfeer. Echt gezellig. Net als de 3FM tent op Pinkpop, eigenlijk.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:18 schreef peaceman het volgende:
Terwijl het daar het leukst was!
Sharah Bettens ben ik met je eens (hoewel dit ook wel wat had, zeker wat betreft de rustige nummers), maar de Admiral wil ik toch echt het liefst in de tent zien. Zo'n song als Rags 'n' Run, daar zou de sfeer helemaal van verloren gaan op het grote podium.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sommige acts vond ik wel minder tactisch geprogrammeerd. Sarah Bettens had best op de Main Stage gepast, net als Admiral Freebee.
Daar ben ik ook nog steeds pissig over... Ik liep potverd... nog buiten toen ik Black horse & cherry tree hoorde..... dat maakte mijn humeur niet al te zonnig.... toen ik haar zag klaarde het wel weer op by the way...quote:Op maandag 4 juli 2005 19:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
En die stomme wisseling van KT Tunstall en Athlete..
Zeker! Ik vond optredens in de Marquee eigenlijk ook veel leuker!quote:Op maandag 4 juli 2005 19:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Inderdaad, de Marquee had echt vet veel sfeer. Echt gezellig. Net als de 3FM tent op Pinkpop, eigenlijk..
Viel mij ook al op!quote:Het viel me ook op dat alles zo los is daar. Ze voelen een keer aan je Zak en je mag naar binnen. Je festivalbandje daarentegen werd dan wel 3x gecontroleerd..
quote:Op maandag 4 juli 2005 18:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
frigo
Hoogtepunt zeker.quote:liet haar onderbroek zien
Wat een ongelofelijke kutband.quote:En met Rammstein werd het alleen maar beter. Wat een show, mensen. Groots, grootser, grootst. Echt heel erg gaaf om Rammstein eindelijk een keer live gezien te hebben. Met bloed besmeurde monden, kookpotten, messen, vuur, niets was te gek.
quote:De zondag begon al helemaal vroeg, want we wilden Flogging Molly niet missen.
quote:Om Kane te ontwijken
Ik denk dat ik die CD maar eens ga "kopen" Wat ik al van hen gehoord heb is erg tof, daar ga ik op Lowlands zeker naar toe.quote:Dat was bij de Queens of the Stone Age dan wel anders. We konden een stuk naar voren lopen en hadden goed zicht op het podium. En wat een geweldig optreden was het! VAn het begin tot het eind rockte het lekker. Er was maar een minpunt: het duurde veel te kort (ze maakten het uur niet vol). Vooral de lange versie van No One Knows was echt enorm vet. De nummers van Lullabies to Paralyze klonken live ook erg goed en het smaakte naar meer. Gelukkig komt dat op Lowlands.
Dan moet je de Dresden Dolls ook uitchecken. Die staan ook op Lowlands en die zijn echt ge-ni-aal.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:15 schreef Svensational het volgende:
Ik denk dat ik die CD maar eens ga "kopen" Wat ik al van hen gehoord heb is erg tof, daar ga ik op Lowlands zeker naar toe.!
Vast alleen de Westvlamingen, maar die zijn normaal gesproken toch ruim vertegenwoordigd op Werchter.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:26 schreef BUG80 het volgende:
Heeft er trouwens iemand ook maar één woord van 't Hof van Commerce verstaan?![]()
Ja hè, ben nog steeds onder de indruk. Zeker die cover van Jacques Brelquote:Op maandag 4 juli 2005 20:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dan moet je de Dresden Dolls ook uitchecken. Die staan ook op Lowlands en die zijn echt ge-ni-aal..
*meldtquote:Op maandag 4 juli 2005 20:27 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Vast alleen de Westvlamingen, maar die zijn normaal gesproken toch ruim vertegenwoordigd op Werchter.
Toch hield KT zich wel staande vond ik... iemand de fotootjes al gezien?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:32 schreef placebeau het volgende:
Ik ben trouwens ook een Marquee fan, alleen het feit dat het overdekt is zorgt al voor veel meer sfeer.
admiral moest idd op het hoofdpodium, en KT moest in de tent.
Dat was echt kippenvelprachtig inderdaad. Dat ze over Amsterdam ging zingen in Belgie had iedereen haar meteen weer vergeven, denk ik.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:30 schreef placebeau het volgende:
Ja hè, ben nog steeds onder de indruk. Zeker die cover van Jacques Brel
Je stond wel heel dicht.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Toch hield KT zich wel staande vond ik... iemand de fotootjes al gezien?
Ik begreep inderdaad dat het erg goed was. Ik had het kunnen zien als het niet verplaatst wasquote:Op maandag 4 juli 2005 20:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maakte niet uit, het feit dat ze jaques Brel kent en weet dat het een Belg is zegt genoeg over hun smaak. Au pont d'Amsterdam is ook een van de mooiste nummers van Brel. Ze spreekt ook perfect Frans naar het schijntquote:Op maandag 4 juli 2005 20:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat was echt kippenvelprachtig inderdaad. Dat ze over Amsterdam ging zingen in Belgie had iedereen haar meteen weer vergeven, denk ik..
6e rij ofzo... heb die cd al lang in huis en was erg benieuwd hoe ze live zou zijn... nou dat is heel simpel: GOED dus...quote:Op maandag 4 juli 2005 20:38 schreef placebeau het volgende:
[..]
Je stond wel heel dicht.
Die stemJe moet trouwens eens haar interview beluiteren op de rock werchter site, ze heeft nog een goeie smaak ook.
Ik vond KT juist heel goed passen op het grote podiumquote:Op maandag 4 juli 2005 20:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lukt me redelijk, als Zeeuws Vlaming.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:26 schreef BUG80 het volgende:
Heeft er trouwens iemand ook maar één woord van 't Hof van Commerce verstaan?![]()
Daan wasquote:Op maandag 4 juli 2005 20:27 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Wel leuk dat sommige mensen Daan Stuyven nu ontdekken. Heb ik ooit nog eens een erg slecht lopend topic over geopend!
idd douchen is voor mietjesquote:Op maandag 4 juli 2005 19:52 schreef Razzerr het volgende:
Klein minpuntje vond ik toch wel de camping: geen drinkwater, ranzige Dixi's, véééééééél te weinig douches (1x gedoucht, anderhalf uur in de rij moeten aansluiten) die ook nog eens stonken en koud waren, en een zeer asociale 'camping-crew'.
Maar mij hoor je niet echt klagen hoor, je bent tenslotte op een festival en daar hoort wel een beetje ranzigheid bij.
Rock Werchter![]()
ik kan dat linkje naar haar interview niet vinden....quote:Op maandag 4 juli 2005 20:38 schreef placebeau het volgende:
[..]
Je stond wel heel dicht.
Die stemJe moet trouwens eens haar interview beluiteren op de rock werchter site, ze heeft nog een goeie smaak ook.
wij waren zo slim om smiddags als er ff niks interresants was terug te gaan naar de campingquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:19 schreef bloodymary het volgende:
Ik heb me daar ook over verbaasd, dat mensen op zo'n festival met 500 man uren in de rij gaan staan om te douchen.![]()
Dan douche je toch een keer niet................
Ze waren echt paranoide wat betreft vuur, ja. Misschien heeft het te maken met de gasfles incidenten van vorig jaar.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:37 schreef bonke het volgende:
( want stel nou dat ie omviel en tegen een tent terechtkwam die een aantal meter verder stond zeg)
bij ons op C3 was wel gewoon drinkwaterquote:Op maandag 4 juli 2005 19:52 schreef Razzerr het volgende:
Conclusie:
Klein minpuntje vond ik toch wel de camping: geen drinkwater,
Rock Werchter![]()
ja, op A1 ook hoor...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:34 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
bij ons op C3 was wel gewoon drinkwater
Dat was er pas nadat we de bordjes geen drinkwater van de palen hadden geruktquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:34 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
bij ons op C3 was wel gewoon drinkwater
klikken op nederlands, doorklikken op reportages (het meest rechtse)quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:02 schreef peaceman het volgende:
hey placebeau... ik kan die link naar dat interview met KT helemaal niet vinden op de RW site...
help![]()
A3 was dat....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Spijtig om te horen dat er weer zo gejat is. Vorig jaar werd er op de camping waar ik stond ik weet 't nummer niet meer, maar al dan niet toevallig was 't diegene waar toen ook de steekpartij was ook al onwijs veel gestolen. Ben al op veel festivals geweest, maar Werchter is de enige waar van ik nu al 2 jaar op rij hoor dat er echt structureel gejat wordt en dat met die steekpartij van vorig jaar erbij.....en 't was zo'n leuk festival
thanx!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:07 schreef placebeau het volgende:
[..]
klikken op nederlands, doorklikken op reportages (het meest rechtse)
dan op de juiste dag klikken en op movies. En dan het juiste interview beluisteren.
Slim is anders, maar goed: 't hoort niet. Vorig jaar is mijn tent ook doorzocht, d'r lag alleen niets in gelukkig. Maar bij buren werd ook drank en eten gejat, en dat kan je moeilijk mee nemen op de weide. En ook dingen als dure slaapzakken en backpacks werden veel gejat....tja waar moet je die anders laten dan in je tent?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
A3 was dat....
Ik vind het wel gek hoor die verhalen... nog nooit wat van gemerkt... (vorig jaar ook niet van die steekpartij...) maar goed cd's in je tent leggen vind ik persoonlijk ook niet heel erg slim...
Daar heb je gelijk in... misschien staan wij elk jaar precies op de goede plek (zal nu maar niet vertellen hoe onze tent eruit ziet, anders zijn wij komend jaar de lulquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Slim is anders, maar goed: 't hoort niet. Vorig jaar is mijn tent ook doorzocht, d'r lag alleen niets in gelukkig. Maar bij buren werd ook drank en eten gejat, en dat kan je moeilijk mee nemen op de weide. En ook dingen als dure slaapzakken en backpacks werden veel gejat....tja waar moet je die anders laten dan in je tent?
't Wordt tijd dat ze eens professionele bewaking gaan inzetten in plaats van die twee en een halve lokale boer bij de ingang van elke camping. Ik bedoel die Gestapo-diensten op bv. Lowlands zijn ook niet alles. Maar 't amateuristische gepruts op Werchter is echt 't andere uiterste, wie daar kwaad wil kan echt vrij z'n gang gaan. (Dan spreek ik over m'n ervaring van vorig jaar, dit jaar zat ik gewoon thuisquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:19 schreef bonke het volgende:
et word tijd dat ze op een grote camping als a3 een uitkijk toren neerzetten die het hele terein kan overzien
Het parkeerterrein is nu verplaats (apart van de camping en niet ernaast), dus wat dat betreft is het inladen van je busje wel wat lastiger geworden.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
't Wordt tijd dat ze eens professionele bewaking gaan inzetten in plaats van die twee en een halve lokale boer bij de ingang van elke camping. Ik bedoel die Gestapo-diensten op bv. Lowlands zijn ook niet alles. Maar 't amateuristische gepruts op Werchter is echt 't andere uiterste, wie daar kwaad wil kan echt vrij z'n gang gaan. (Dan spreek ik over m'n ervaring van vorig jaar, dit jaar zat ik gewoon thuis, wie weet was 't dit jaar aangescherpt na 't steekincident van vorig jaar). Ik bedoel een gejatte telefoon of portemonee komt overal voor, maar als er bergen backpacks en slaapzakken verdwijnen dan heeft er dus gewoon iemand op z'n dooie gemak een busje kunnen volladen op 't campingterrein zelf....dat moet toch wel gesignaleerd kunnen worden mag ik hopen?
Was je toevallig met z'n 3-en? Zag wel iemand die een jasje verloor op het pad ter hoogte van de wasbakken. Is geloof ik opgepikt door zo'n Crew gastje.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:49 schreef Spite_and_Malice het volgende:
Ohja, heeft er misschien iemand op of in de buurt van camping B1 een groen stoffen jasje gevonden? Ben hem op mysterieuze wijze kwijtgeraakt (onder het tent-opbouwen issie in rook opgegaan, vrees dan ook dat ie gewoon gejat is
Bij ons was er wel controle op C3 volgens mij......quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:43 schreef Nazzgul het volgende:
Dit jaar gelukkig geen diefstal bij ons, helemaal linksachter op A3, bij de VIP parking. Wat mij wel opviel is dat er zondagavond helemaal geen ingangscontrole meer was op A3.Dat soort dingen snap ik echt niet.
Maar ja, doordat de belgen zo weinig beveiligen is de sfeer wel beter dan op de festivals in Nederland. Gewoon zorgen dat je echt niks in je tent hebt liggen van enige waarde, geen duurdere backpack/slaapzak enzo. En dan maar bidden dat men je bier niet jat.![]()
En tering wat was Queens of the Stone Age lekker. Go with the flow...![]()
Het bier op het festivalterrein zit meer alcohol in dan in Nederlands festivalbier....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:47 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik vond de optredens die ik op Werchter gezien zwaar ok (Qotsa, NIN, Rammstein, Audioslave,Eagles of death metal). Maar de camping (A3) was echt drie keer niks, ze deden in eerste instantie geen ruk aan die modderpoelen, geen controle aan de ingang, ze vroegen alleen aan ons of we glaswerk bij ons hadden (twee van die locale boerinnen ofzo). Redelijk last gehad van vervelende mensen op de camping tot zo'n slordige 5-6 uur 's morgens maar geen last van diefstal gelukkig. Daarnaast vond ik die dronken Belgen op het festival terrein strontvervelend. Niet allemaal, maar de oudere Belgen dan. Lijkt me sterk dat je dronken wordt van dat "bier" op het festival terrein, daar zit nauwelijks alcohol in.
De prijzen van eten waren ook dit jaar weer veel te hoog. Drinken viel wel mee daarentegen.
Het parkeren was dit jaar ruk, we gingen even wat boodschappen doen, kom je terug, opnieuw een kaartje kopen.. ah, naja, verder niet veel problemen van gemaakt, maar toch lullig.
Personeel op en rond het terrein zijn allerminst capabel.
En ze laten veel te veel mensen toe op het terrein, het was dit jaar gewoon te druk.
Dus eigenlijk hetzelfde als vorig jaar: optredens cool, rest is matig of slecht.
hehequote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:04 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat was er pas nadat we de bordjes geen drinkwater van de palen hadden gerukt![]()
Op Pinkpop kon je een paar jaar geleden nog dronken worden van dat festivalbier, op Werchter dus niet, al sla je 10 glazen in 10 minuten achterover.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het bier op het festivalterrein zit meer alcohol in dan in Nederlands festivalbier....
De prijzen van eten vallen best mee... o.a. 3 euro voor een goede bak friet m....goedkoper dan in Nederland...
Dat je last hebt van omstanders is domme pech, kan niemand wat aan doen...
Parkeren was beter geregeld dan verleden jaar, prima zo gescheiden van de camping!
Waarom is het personeel allerminst capabel? Leg eens uit....
Tja het was dit jaar niet drukker als de afgelopen 2 jaar naar mijn idee...
Je zegt dat de optredens cool waren... Ging je daar ook niet voor?
Kom op: 95% van het personeel zijn gewoon lokale boeren. Qua personele bezetting is Werchter nog steeds net zo professioneel als de dorpsbraderie. Op zich niets mis mee: het is best charmant dat oud-papier-liefde-werk. Maar zaken als veiligheid zijn toch echt niet goed geregeld: nauwelijks controle op de camping: diefstal wordt niet aangepakt, open vuren kunnen uren branden voordat er iemand iets van komt zeggen en mensen kunnen de hele nacht lallen, schreeuwen en de buren terroriseren. Dat soort dingen kunnen gewoon niet in de mate waarop het op Werchter gebeurt, niet als je beoogt een toonaangevend professioneel festival te zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:03 schreef peaceman het volgende:
Waarom is het personeel allerminst capabel? Leg eens uit....
Dat van het parkeren vind ik een raar verhaal hoor.. kon je niet met je eerdere kaartje weer op de parkeerplaats?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:09 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Op Pinkpop kon je een paar jaar geleden nog dronken worden van dat festivalbier, op Werchter dus niet, al sla je 10 glazen in 10 minuten achterover.
Inderdaad, frites waren 3 euro, maar de rest zoals zo'n "schotel" was gewoon 5-6-7 euro, verre van redelijk.
Dat ik last heb van omstanders is geen "domme pech" dat komt voort uit asociale mensen.
De parkeerplaatsen waren gescheiden, leuk, maar daar ging het niet om, het ging om het feit dat je nogmaals een kaartje moest kopen omdat je het terrein af ging.
Het personeel bestaat uit lokale boeren ofzo, die zijn gewoon niet capabel, zie mijn voorbeeld van die "controle" bij de camping.
Het was dit jaar dus merkbaar drukker dan vorig jaar.
Ja, de muziek was ok, maar muziek alleen maakt een festival niet.
Ook een mooi voorbeeld van 't amateurisme qua personeel inderdaad. Kom op, ik weet zelfs wat ik met een tekenbeet aan moet. En ik heb toch echt geen ehbo-cursus gedaan.....god, nee ik val al flauw bij die eerste-hulp shows op tvquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:20 schreef -Frankie- het volgende:
Een vriendin van me had een tekenbeet. Op zich niks ernstigs, maar toen ze bij de EHBO kwam keek iedereen elkaar aan zo van:"uh wat moeten we hier mee doen"? Na lang zoeken vond iemand een tangetje en na de gebruiksaanwijzing gelezen te hebben kregen ze hem er wel uit. Maar geen nazorg in de vorm van medicijnen of zo....op het festivalterrein tekenden ze met stift een cirkel erom heen en als de wond groter werd dan die cirkel, dan moest ze naar de dokter. Hier in Nederland kreeg ik gelijk een antibiotica kuur .
Hey ik vroeg het niet aan jouquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Kom op: 95% van het personeel zijn gewoon lokale boeren. Qua personele bezetting is Werchter nog steeds net zo professioneel als de dorpsbraderie. Op zich niets mis mee: het is best charmant dat oud-papier-liefde-werk. Maar zaken als veiligheid zijn toch echt niet goed geregeld: nauwelijks controle op de camping: diefstal wordt niet aangepakt, open vuren kunnen uren branden voordat er iemand iets van komt zeggen en mensen kunnen de hele nacht lallen, schreeuwen en de buren terroriseren. Dat soort dingen kunnen gewoon niet in de mate waarop het op Werchter gebeurt, niet als je beoogt een toonaangevend professioneel festival te zijn.
Bovendien heb ik vooral m'n twijfels bij hoe ze zullen handelen bij echte calamiteiten: wat dat betreft hebben ze mazzel gehad, een steekpartij en ontploffende gasflessen zijn, hoe ernstig ook, nog redelijk te hanteren voor no-nothings. Maar stel je eens een grote campingbrand, een massale vechtpartij of een in paniek rakende menigte voor 1 van de podia voor. Dat zou met de amateurs bij Werchter echt een nog veel grotere ramp worden dan het al is.
Wat dat betreft: ondanks dat ik het ook niet echt heb op de Belgische festivalbezoeker, maar dat is slechts een personlijke voorkeur, is Werchter een van de leukste festivals in de Benelux. Maar op sommige onderdelen schieten ze gewoon ernstig te kort qua profesionaliteit, en dat kan eigenlijk gewoon niet.
Mijn vriendin heeft een slijmbeursontsteking in haar schouder en kreeg bij de EHBO een spuit hiervoor en is prima geholpen... zo zie je maar weer dat alles relatief is...wij hebben er dus wel goede ervaringen...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ook een mooi voorbeeld van 't amateurisme qua personeel inderdaad. Kom op, ik weet zelfs wat ik met een tekenbeet aan moet. En ik heb toch echt geen ehbo-cursus gedaan.....god, nee ik val al flauw bij die eerste-hulp shows op tv
Dat is wel onnozel ja...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:32 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Echt, je kon niet met hetzelfde kaartje op dezelfde parkeerplaats op komen.
Ik ben - helaas - ook bij de EHBO geweest op het festivalterrein met een slijmbeursontsteking maar daar wisten ze prima mee om te gaan en heb ter plekke nog een spuit gekregen, in mn bil omdat het daar logischerwijs niet steriel genoeg was om in mn arm te doen, maar ik vond dat ik daar prima en deskundig opgevangen ben..... ik keek ervan op hoe professioneel de EHBO-tent eruit zag.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:20 schreef -Frankie- het volgende:
Een vriendin van me had een tekenbeet. Op zich niks ernstigs, maar toen ze bij de EHBO kwam keek iedereen elkaar aan zo van:"uh wat moeten we hier mee doen"? Na lang zoeken vond iemand een tangetje en na de gebruiksaanwijzing gelezen te hebben kregen ze hem er wel uit. Maar geen nazorg in de vorm van medicijnen of zo....op het festivalterrein tekenden ze met stift een cirkel erom heen en als de wond groter werd dan die cirkel, dan moest ze naar de dokter. Hier in Nederland kreeg ik gelijk een antibiotica kuur .
Dat zei ik.... Gamma...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben - helaas - ook bij de EHBO geweest op het festivalterrein met een slijmbeursontsteking maar daar wisten ze prima mee om te gaan en heb ter plekke nog een spuit gekregen, in mn bil omdat het daar logischerwijs niet steriel genoeg was om in mn arm te doen, maar ik vond dat ik daar prima en deskundig opgevangen ben..... ik keek ervan op hoe professioneel de EHBO-tent eruit zag.
maar tevens op voorhand aangekondigd op bijvoorbeeld de site.quote:
Er staat ook dat je voor 5 euro per dag kunt parkeren. Dat hadden ze best kunnen vermelden dan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:39 schreef XL het volgende:
[..]
maar tevens op voorhand aangekondigd op bijvoorbeeld de site.
dan trek de woorden terugquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:39 schreef XL het volgende:
maar tevens op voorhand aangekondigd op bijvoorbeeld de site.
Oe, slijmbeursontsteking kan heel auw zijn weet ik uit ervaring. Hoop voor je dat het allemaal mee valt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben - helaas - ook bij de EHBO geweest op het festivalterrein met een slijmbeursontsteking maar daar wisten ze prima mee om te gaan en heb ter plekke nog een spuit gekregen, in mn bil omdat het daar logischerwijs niet steriel genoeg was om in mn arm te doen, maar ik vond dat ik daar prima en deskundig opgevangen ben..... ik keek ervan op hoe professioneel de EHBO-tent eruit zag.
edit: ja ik ben de vriendin van Peaceman, ik had nog niet gelezen dat hij het verhaal al gepost had
![]()
So true,quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:43 schreef peaceman het volgende:
dan trek de woorden terug![]()
Het meest ergerlijk vond ik trouwens de onaangekondige wisselingen in het programma![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oe, slijmbeursontsteking kan heel auw zijn weet ik uit ervaring. Hoop voor je dat het allemaal mee valt.
Beterschap dan maarquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
doet inderdaad heel auw. Was woensdag al bij huisarts geweest (had er al 4 dagen last van) en heb dyclofenac gekregen (wilde hij liever eerst en daarna evt. injectie) maar dat hielp niet genoeg. Vrijdagavond weer heel erg pijn gehad en zaterdag maar besloten (ook een beetje op aandringen van Peaceman) toch naar de EHBO gegaan en daar een spuit gekregen.... pffff alsof ik een ander mens was, twee dagen geen pijn. Maar het begint nu wel weer te komen, ben ook een beetje eigenwijs moet eigenlijk rusten.... maar ja.....
dit was even helemaal offtopic..
Dacht je dan dat die mensen daar stonden voor jouw veiligheid om je spullen te bewaken???? Nee, die staan daar om geld te vangen, om te zorgen dat er niemand zonder te betalen de camping op komt. En dat hoefde zondagavond dus niet meer......quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:43 schreef Nazzgul het volgende:
Wat mij wel opviel is dat er zondagavond helemaal geen ingangscontrole meer was op A3.Dat soort dingen snap ik echt niet.
Wachten......wachten en wachtenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Thanx!Komt wel weer goed denk ik. Hoe ben jij eraf gekomen?
Lang wachten?? en wel gewoon werken (ik werk op kantoor) of rusten? Heb je ook een injectie gehad?quote:
Is al weer een tijdje geleden hoor, tijdens 't begin van m'n middelbare school tijd. Heb toen een tijdje met een mitella rondgelopen. En verder weet ik alleen nog dat 't erge pijn deed, vooral in 't begin.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lang wachten?? en wel gewoon werken (ik werk op kantoor) of rusten? Heb je ook een injectie gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |