BIER!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:31 schreef Aventura het volgende:
Trustu!!
Ik ben al bijna klaar met pakken...eet al dagen lang salades en fruit om de vette bagger en liters bier te compenserenAlles onder controle hier.
hehe dat ga ik vanaaf hebben. We vertrekken tegen een uur of half 8 en zijn daar lekker rond 11 uurquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:22 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik ben nu juist veel aan het eten, omdat het eten op werchter veelm te duur is
Weed is nog altijd verboden, maar zolang je niet té ostentatief bij een hoop politie of minderjarigen gaat staan met een joint wordt het gedoogd. Dus het maakt niet uit hoeveel je meepakt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:37 schreef TerrorThijs het volgende:
Hoeveel weed mag je eigenlijk daar meenemen?
Bolletjes kaasquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:07 schreef Little_Acorn het volgende:
Mijn tas is ook al zo goed als ingepakt, nog even genoeg sigaretten inslaan en bolletjes met kaas smeren voor onderweg!
half 5? waar kom jij vandaan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:37 schreef bonke het volgende:
de meet van verleden jaar was groots:)
2 man en ikke ( maar ze hebben wel een biertje gehad , volgens afspraak)
dit jaar dus maar geen meet
morgenochtend om half 5 zit ik al in de auto
dan zie ik je dan.. hoewel ik pas om 8 uur weg rijdtquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:54 schreef bonke het volgende:
den helder
via heerhugowaard naar beverwijk en dan bij de grens nog iemand oppikken
en we willen een leuk plekkie op de camping hebben natuurlijk
rond een uurtje of 10 willen we der wel zijn
organiseren in niet mijn sterkste kant...quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:30 schreef peaceman het volgende:
mag je wel snel zijn met organiseren huhasta.... open er maar een topic over (als die er niet al is)
![]()
er zijn altijd van die mensen die nog kunnen uitslapen hequote:Op woensdag 29 juni 2005 15:59 schreef Laton het volgende:
[..]
dan zie ik je dan.. hoewel ik pas om 8 uur weg rijdt![]()
ik ben met 4 man, dus dat moet te toppen zijnquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:37 schreef bonke het volgende:
de meet van verleden jaar was groots:)
2 man en ikke ( maar ze hebben wel een biertje gehad , volgens afspraak)
dit jaar dus maar geen meet
morgenochtend om half 5 zit ik al in de auto
nou vrijdagmiddag om 5 uur bij de eerste grote boom aan de rechterkant die je ziet richting marktquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:00 schreef huhasta het volgende:
[..]
organiseren in niet mijn sterkste kant...
maar ieder goed idee is welkom
Het valt meer hoor..kheb vanavond een feestje tot 1 uur ofzo..quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:02 schreef bonke het volgende:
[..]
er zijn altijd van die mensen die nog kunnen uitslapen he
maar ik doe wel een tukkie als de tent staat
mijn zus en zwager vieren vanavond hun verjaardagquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:06 schreef Laton het volgende:
[..]
Het valt meer hoor..kheb vanavond een feestje tot 1 uur ofzo..![]()
hmmmz ok, ff voor me halen waar die boom ook alweer staat...quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:04 schreef bonke het volgende:
[..]
nou vrijdagmiddag om 5 uur bij de eerste grote boom aan de rechterkant die je ziet richting markt![]()
hoplaaa
degene die als laatste binnen is moet een rondje betalen
jeops rug mainstaige, lange bomenrij en daar de eerste boom vanquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:08 schreef huhasta het volgende:
[..]
hmmmz ok, ff voor me halen waar die boom ook alweer staat...
markt oplopen is met rug naar mainstage toe, toch? langs de bomenrij
ik heb een flinke kuif en zwart haar, verder niet al te groot (sommigen zeggen klein)![]()
mooie tijd trouwens, na de Dresden dolls en vlak voor Garbage
Als je nu gewoon FOK gaat schreeuwen snappen mensen je meteen...of je roept: kankermarokanen!! weten mensen ook dat je van fok komtquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:08 schreef huhasta het volgende:
[..]
hmmmz ok, ff voor me halen waar die boom ook alweer staat...
markt oplopen is met rug naar mainstage toe, toch? langs de bomenrij
ik heb een flinke kuif en zwart haar, verder niet al te groot (sommigen zeggen klein)![]()
mooie tijd trouwens, na de Dresden dolls en vlak voor Garbage
edit: rooie pet heb ik nie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |