bij ons op C3 was wel gewoon drinkwaterquote:Op maandag 4 juli 2005 19:52 schreef Razzerr het volgende:
Conclusie:
Klein minpuntje vond ik toch wel de camping: geen drinkwater,
Rock Werchter![]()
ja, op A1 ook hoor...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:34 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
bij ons op C3 was wel gewoon drinkwater
Dat was er pas nadat we de bordjes geen drinkwater van de palen hadden geruktquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:34 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
bij ons op C3 was wel gewoon drinkwater
klikken op nederlands, doorklikken op reportages (het meest rechtse)quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:02 schreef peaceman het volgende:
hey placebeau... ik kan die link naar dat interview met KT helemaal niet vinden op de RW site...
help![]()
A3 was dat....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Spijtig om te horen dat er weer zo gejat is. Vorig jaar werd er op de camping waar ik stond ik weet 't nummer niet meer, maar al dan niet toevallig was 't diegene waar toen ook de steekpartij was ook al onwijs veel gestolen. Ben al op veel festivals geweest, maar Werchter is de enige waar van ik nu al 2 jaar op rij hoor dat er echt structureel gejat wordt en dat met die steekpartij van vorig jaar erbij.....en 't was zo'n leuk festival
thanx!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:07 schreef placebeau het volgende:
[..]
klikken op nederlands, doorklikken op reportages (het meest rechtse)
dan op de juiste dag klikken en op movies. En dan het juiste interview beluisteren.
Slim is anders, maar goed: 't hoort niet. Vorig jaar is mijn tent ook doorzocht, d'r lag alleen niets in gelukkig. Maar bij buren werd ook drank en eten gejat, en dat kan je moeilijk mee nemen op de weide. En ook dingen als dure slaapzakken en backpacks werden veel gejat....tja waar moet je die anders laten dan in je tent?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
A3 was dat....
Ik vind het wel gek hoor die verhalen... nog nooit wat van gemerkt... (vorig jaar ook niet van die steekpartij...) maar goed cd's in je tent leggen vind ik persoonlijk ook niet heel erg slim...
Daar heb je gelijk in... misschien staan wij elk jaar precies op de goede plek (zal nu maar niet vertellen hoe onze tent eruit ziet, anders zijn wij komend jaar de lulquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Slim is anders, maar goed: 't hoort niet. Vorig jaar is mijn tent ook doorzocht, d'r lag alleen niets in gelukkig. Maar bij buren werd ook drank en eten gejat, en dat kan je moeilijk mee nemen op de weide. En ook dingen als dure slaapzakken en backpacks werden veel gejat....tja waar moet je die anders laten dan in je tent?
't Wordt tijd dat ze eens professionele bewaking gaan inzetten in plaats van die twee en een halve lokale boer bij de ingang van elke camping. Ik bedoel die Gestapo-diensten op bv. Lowlands zijn ook niet alles. Maar 't amateuristische gepruts op Werchter is echt 't andere uiterste, wie daar kwaad wil kan echt vrij z'n gang gaan. (Dan spreek ik over m'n ervaring van vorig jaar, dit jaar zat ik gewoon thuisquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:19 schreef bonke het volgende:
et word tijd dat ze op een grote camping als a3 een uitkijk toren neerzetten die het hele terein kan overzien
Het parkeerterrein is nu verplaats (apart van de camping en niet ernaast), dus wat dat betreft is het inladen van je busje wel wat lastiger geworden.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
't Wordt tijd dat ze eens professionele bewaking gaan inzetten in plaats van die twee en een halve lokale boer bij de ingang van elke camping. Ik bedoel die Gestapo-diensten op bv. Lowlands zijn ook niet alles. Maar 't amateuristische gepruts op Werchter is echt 't andere uiterste, wie daar kwaad wil kan echt vrij z'n gang gaan. (Dan spreek ik over m'n ervaring van vorig jaar, dit jaar zat ik gewoon thuis, wie weet was 't dit jaar aangescherpt na 't steekincident van vorig jaar). Ik bedoel een gejatte telefoon of portemonee komt overal voor, maar als er bergen backpacks en slaapzakken verdwijnen dan heeft er dus gewoon iemand op z'n dooie gemak een busje kunnen volladen op 't campingterrein zelf....dat moet toch wel gesignaleerd kunnen worden mag ik hopen?
Was je toevallig met z'n 3-en? Zag wel iemand die een jasje verloor op het pad ter hoogte van de wasbakken. Is geloof ik opgepikt door zo'n Crew gastje.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:49 schreef Spite_and_Malice het volgende:
Ohja, heeft er misschien iemand op of in de buurt van camping B1 een groen stoffen jasje gevonden? Ben hem op mysterieuze wijze kwijtgeraakt (onder het tent-opbouwen issie in rook opgegaan, vrees dan ook dat ie gewoon gejat is
Bij ons was er wel controle op C3 volgens mij......quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:43 schreef Nazzgul het volgende:
Dit jaar gelukkig geen diefstal bij ons, helemaal linksachter op A3, bij de VIP parking. Wat mij wel opviel is dat er zondagavond helemaal geen ingangscontrole meer was op A3.Dat soort dingen snap ik echt niet.
Maar ja, doordat de belgen zo weinig beveiligen is de sfeer wel beter dan op de festivals in Nederland. Gewoon zorgen dat je echt niks in je tent hebt liggen van enige waarde, geen duurdere backpack/slaapzak enzo. En dan maar bidden dat men je bier niet jat.![]()
En tering wat was Queens of the Stone Age lekker. Go with the flow...![]()
Het bier op het festivalterrein zit meer alcohol in dan in Nederlands festivalbier....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:47 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik vond de optredens die ik op Werchter gezien zwaar ok (Qotsa, NIN, Rammstein, Audioslave,Eagles of death metal). Maar de camping (A3) was echt drie keer niks, ze deden in eerste instantie geen ruk aan die modderpoelen, geen controle aan de ingang, ze vroegen alleen aan ons of we glaswerk bij ons hadden (twee van die locale boerinnen ofzo). Redelijk last gehad van vervelende mensen op de camping tot zo'n slordige 5-6 uur 's morgens maar geen last van diefstal gelukkig. Daarnaast vond ik die dronken Belgen op het festival terrein strontvervelend. Niet allemaal, maar de oudere Belgen dan. Lijkt me sterk dat je dronken wordt van dat "bier" op het festival terrein, daar zit nauwelijks alcohol in.
De prijzen van eten waren ook dit jaar weer veel te hoog. Drinken viel wel mee daarentegen.
Het parkeren was dit jaar ruk, we gingen even wat boodschappen doen, kom je terug, opnieuw een kaartje kopen.. ah, naja, verder niet veel problemen van gemaakt, maar toch lullig.
Personeel op en rond het terrein zijn allerminst capabel.
En ze laten veel te veel mensen toe op het terrein, het was dit jaar gewoon te druk.
Dus eigenlijk hetzelfde als vorig jaar: optredens cool, rest is matig of slecht.
hehequote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:04 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat was er pas nadat we de bordjes geen drinkwater van de palen hadden gerukt![]()
Op Pinkpop kon je een paar jaar geleden nog dronken worden van dat festivalbier, op Werchter dus niet, al sla je 10 glazen in 10 minuten achterover.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het bier op het festivalterrein zit meer alcohol in dan in Nederlands festivalbier....
De prijzen van eten vallen best mee... o.a. 3 euro voor een goede bak friet m....goedkoper dan in Nederland...
Dat je last hebt van omstanders is domme pech, kan niemand wat aan doen...
Parkeren was beter geregeld dan verleden jaar, prima zo gescheiden van de camping!
Waarom is het personeel allerminst capabel? Leg eens uit....
Tja het was dit jaar niet drukker als de afgelopen 2 jaar naar mijn idee...
Je zegt dat de optredens cool waren... Ging je daar ook niet voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |