Tuurlijk wel!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:32 schreef BUG80 het volgende:
Mjah, maar als hij de hele UK en Duitsland tour heeft afgezegd kan hij het niet maken om zondag op RW te verschijnen, lijkt me.
Ik speel even advocaat van de duivel, maar ik zou behoorlijk pissed zijn als ik een Britse fan zou zijn, een kaartje had gekocht, vervoer had geregeld (eventueel oppas), vrij genomen, weet ik veel en ik zou een paar dagen van tevoren horen dat het concert wordt afgezegd, terwijl hij wel op een festival speelt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:40 schreef Laton het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!Des te minder fans hij teleursteld des te beter lijkt me toch..
Ja jammer dan..boeit mij echt helemaal niks of anderen de artiest die ik wil zien gaan missen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:47 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ik speel even advocaat van de duivel, maar ik zou behoorlijk pissed zijn als ik een Britse fan zou zijn, een kaartje had gekocht, vervoer had geregeld (eventueel oppas), vrij genomen, weet ik veel en ik zou een paar dagen van tevoren horen dat het concert wordt afgezegd, terwijl hij wel op een festival speelt.
Nee, maar ik denk dat het Ryan Adams (en z'n management) wel boeit.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:52 schreef Laton het volgende:
[..]
Ja jammer dan..boeit mij echt helemaal niks of anderen de artiest die ik wil zien gaan missen.![]()
Daar zat ik nou ook net aan te denken!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:53 schreef BUG80 het volgende:
Ik hoop nog steeds dat de organisatie dEUS over de streep kan trekken.
miljaaarquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:49 schreef BUG80 het volgende:
Ik hoor net op Stubru dat Ryan Adams niet komt
Ze gaan op zoek naar een vervanger.
Dat zou een mooie vervanger zijn, ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dit zou prima passen.
Alleen dan niet tegenover REM, want dan kan ik niet kiezen..
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:19 schreef Darke_Angelus het volgende:
Interpol staat inmiddels tegenover NIN![]()
Al met al word ik niet vrolijker door al die verschuivingen en afzeggingen...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:19 schreef Darke_Angelus het volgende:
Damn, dan moet ik gaan kiezen, ik heb ze afgelopen zondag beide gemist omdat ik ze op Werchter wel zou zien.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:19 schreef Darke_Angelus het volgende:
WOOOHOOOOO!!!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:19 schreef Darke_Angelus het volgende:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:02 schreef peaceman het volgende:
Ik pleit voor Gorillaz als afsluiter op zaterdag in de tent!
Ik vind dat ze jouw usericon maar uit moeten nodigen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Damn, dan moet ik gaan kiezen, ik heb ze afgelopen zondag beide gemist omdat ik ze op Werchter wel zou zien.
Vind ik een heel goede optie. Maar dan moeten ze niet tegenover de Foo Fighters of REM staan, dan moet ik weer kiezen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:04 schreef Laton het volgende:
[..]
Ik vind dat ze jouw usericon maar uit moeten nodigen.
Maar Life of agony mag ookquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:02 schreef peaceman het volgende:
Ik pleit voor Gorillaz als afsluiter op zaterdag in de tent!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |