Just be there, OK?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
HoT ShIT zeg
Maarre, Duvel & ik onder voorbehoud.
You mean that not serious.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:59 schreef Viperdesign het volgende:
Misschien moeten we het maar vertalen..
Neinquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:14 schreef Viperdesign het volgende:
Je ne pas parle francais, parle vous anglais?
Gezelligquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:16 schreef QyRoZ het volgende:
Tof! Ik kom niet.
Post hier dan ook niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:16 schreef QyRoZ het volgende:
Tof! Ik kom niet.
Je weet toch wel waar de prioriteiten liggen he?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:28 schreef Natalie het volgende:
En ik ga nog wat mensjes mee proberen te krijgen
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:41 schreef Lynx666 het volgende:
Je weet toch wel waar de prioriteiten liggen he?![]()
Beter.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:51 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ik weet wat jij denkt, en daar ben ik het volledig mee eens.
Zeg, iets meer vertrouwen hoor!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:54 schreef Lynx666 het volgende:
Anders ging ik toch aan je twijfelen eerlijk gezegd..
Komt met de jaren.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:56 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Zeg, iets meer vertrouwen hoor!.
Neh 2 keer in een maand links zien is me teveel. sorryquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:13 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Neh 2 keer in een maand links zien is me teveel. sorry
We doen je wel een blinddoekje om, en dan slepen we je het water inquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:13 schreef Nuongirl het volgende:
Neh 2 keer in een maand links zien is me teveel. sorry
Of we knippen wat gaten in een papieren zak en zetten die op het hoofd van Lynxquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:36 schreef Natalie het volgende:
[..]
We doen je wel een blinddoekje om, en dan slepen we je het water in
Kunnen we dan niet gewoon een wit laken nemen en daar gaten in knippen? Dan wordt het nog een beetje TRU ookquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Of we knippen wat gaten in een papieren zak en zetten die op het hoofd van Lynx
Lynx, het gelegenheidsspookjequote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:13 schreef Natalie het volgende:
[..]
Kunnen we dan niet gewoon een wit laken nemen en daar gaten in knippen? Dan wordt het nog een beetje TRU ook
Boehhquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Neem je wel wat kettingen mee Lynx? Om mee te rammelen? En komende week een beetje oefenen op je "booeeehhhhh".
Het begin is er!quote:
Ach, men neme een laken van een lits-jumeaux en dan heb je twee spoken voor de prijs van éénquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:41 schreef Natalie het volgende:
En anders bied ik me wel aan als reservespook. Tenzij XcUZ_Me daar meer geschikt voor is
als jij kom dan kom ik ookquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:55 schreef nikky het volgende:
Wat lief dat ik ben uitgenodigt
Ik moet helaas werken op zaterdagen..
Zal ik anders even speciaal voor jou komen?quote:
je kan ook het beeld van mij in het eggie komen bekijken. Is toch vlak bijquote:Op zondag 26 juni 2005 18:11 schreef Natalie het volgende:
Sure, als je zin heb moet je komen.
Alleen maar gezellig!
Op zich is het dan weer niet zo vreemd dat een ONZ-mod zo'n nutteloze mededeling post.quote:
op zich niet vervelend als jij komtquote:Op zondag 26 juni 2005 22:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Op zich is het dan weer niet zo vreemd dat een ONZ-mod zo'n nutteloze mededeling post.
Je bedoelt "wegblijft"?quote:
nee nee jij mag komenquote:
quote:
ik val eigelijk best wel mee hoorquote:
Heeeeeej kom je ook? Ik zal je beschermen tegen alle enge fokkers. En als we het niks vinden gaan we gewoon naar de bios. Tot 1 uur kunnen we een film pakken. Er na kunnen we nog aan de overkant een pizza punt halen tot diep in de nacht. Of we gaan op stap tot dat de treinen weer rijden en kan jij weer veilig en bezopen naar huisquote:
we aim to please!quote:Op zondag 26 juni 2005 22:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Op zich is het dan weer niet zo vreemd dat een ONZ-mod zo'n nutteloze mededeling post.
Niets te doen in ONZ?quote:Op zondag 26 juni 2005 23:32 schreef Ruis het volgende:
we aim to please!
Fotoboek bekeken en ik zeg kom maarquote:Op zondag 26 juni 2005 23:36 schreef Viperdesign het volgende:
Oh, ik wilde wel komen trouwens. Als dat mag..
ja maar ja maar. Jij mag mij nietquote:
Wat nou vervelend? Jij bent gewoon kansloos op die chatquote:Op zondag 26 juni 2005 23:59 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je bent soms wat vervelend, maar ik tolereer je nog wel
Dat ik je nog opviel.quote:Op maandag 27 juni 2005 00:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat nou vervelend? Jij bent gewoon kansloos op die chat![]()
Lees de OP, ofzo.quote:Op maandag 27 juni 2005 00:09 schreef ook_gek het volgende:
he als ik kom. Wat nog niet zeker is. Maar moet ik dan nog iets mee nemen of zo
Face it ik ben gewoon goedquote:Op maandag 27 juni 2005 00:12 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat ik je nog opviel..
Ik vind het overigens nog verbazender dat jij én je ego maar één join nodig hebben om #fok binnen te komen.
Bacardi, wodka, cola, ju, en bacardi lemmon 7up is goed genoeg?quote:
hey thx voor linkjequote:Op maandag 27 juni 2005 00:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Bacardi, wodka, cola, ju, en bacardi lemmon 7up is goed genoeg?
Jij ik zon zee strand tegen elkaar kruipen. JE man en kinderen in de auto om parkeer geld te besparenquote:Op maandag 27 juni 2005 00:21 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hey thx voor linkje![]()
meets zijn leuk!![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 00:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij ik zon zee strand tegen elkaar kruipen. JE man en kinderen in de auto om parkeer geld te besparen![]()
He cool he zo hadden we het er nog over vandaag en zo kom ik deze meet tegen en kunnen we onze dromen waar maken
Super, dank.quote:Op maandag 27 juni 2005 00:17 schreef ook_gek het volgende:
Bacardi, wodka, cola, ju, en bacardi lemmon 7up is goed genoeg?
Zal je er met een vraagteken bij zetten.quote:Op maandag 27 juni 2005 00:24 schreef mother-mother het volgende:
ik weet helemaal niet of ik dan wel kan!
maar leuk is t iig wel, en als ik kom dan wel ff op de fiets![]()
ah joh welnee, ik kom of ik kom nietquote:Op maandag 27 juni 2005 00:25 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Zal je er met een vraagteken bij zetten..
Van af half 9 is het. Maar je kan eerder komen ik ben er altijdquote:Op maandag 27 juni 2005 00:26 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ah joh welnee, ik kom of ik kom niet![]()
hoe laat is t trouwens?
of staat dat in de OP?
Kom je kom je kom jequote:
moet wel ver fietsen dus zal iig niet teveel zuipen danquote:
Bij het zwarte pad. Ik zou zeggen bij die rotonde met dat stanbeeld in het midden bij die boot die daar ligt kan niet missen. Anders haal ik je wel ergens opquote:Op maandag 27 juni 2005 00:35 schreef mother-mother het volgende:
[..]
moet wel ver fietsen dus zal iig niet teveel zuipen dan![]()
en ik weet echt niet of ik kan of niet, maar zie op t kaartje dat t aan t einde van boulevard is dus kan niet missen![]()
ja zit daar toch ook n beachclub?quote:Op maandag 27 juni 2005 00:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Bij het zwarte pad. Ik zou zeggen bij die rotonde met dat stanbeeld in het midden bij die boot die daar ligt kan niet missen. Anders haal ik je wel ergens op![]()
jep dat klopt. He maar pik mij dan even op als je langs rijd. Grote kans dat je langs mijn straat rijdquote:Op maandag 27 juni 2005 00:50 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja zit daar toch ook n beachclub?
met zwembad enzo?
is goedquote:Op maandag 27 juni 2005 00:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jep dat klopt. He maar pik mij dan even op als je langs rijd. Grote kans dat je langs mijn straat rijd![]()
Oke dan zie ik je dan wel want je gaat gewoon. Want jij wilt mij zien.quote:Op maandag 27 juni 2005 00:53 schreef mother-mother het volgende:
[..]
is goedmaar nogmaals weet t nog niet
![]()
ben nu naar bed, doeiii truste![]()
![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 00:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke dan zie ik je dan wel want je gaat gewoon. Want jij wilt mij zien.
EN ja mijn ego is mega groot.
quote:Op maandag 27 juni 2005 00:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
EN ja mijn ego is mega groot.
Schattig.quote:Op maandag 27 juni 2005 00:55 schreef ook_gek het volgende:
Zie je wel hoe leuk het gaat worden als ik komquote:
Afwachten.quote:Op maandag 27 juni 2005 01:03 schreef ook_gek het volgende:
Zie je wel hoe leuk het gaat worden als ik kom![]()
En met drank op word het nog leuker![]()
Ik neem wel fristie mee voor jequote:Op maandag 27 juni 2005 01:26 schreef Viperdesign het volgende:
Oh, en ik kan niet teveel zuipen. Moet op de motor..
Moet ook weer naar huis hoor.quote:Op maandag 27 juni 2005 01:30 schreef ook_gek het volgende:
of we donderen die motor op het vuur brand goed![]()
Tegen die tijd rijden de treinen weer.quote:
Treinen.quote:Op maandag 27 juni 2005 01:41 schreef ook_gek het volgende:
Tegen die tijd rijden de treinen weer.
Kijk zou zo zeggen blijf slapen maar ik probeer wat fok damens mee te krijgen
Dat is kut man word je wakker met een hele lading zand in je reet en smoel. Na 5 dagen zit je nog te knarsen tandenquote:Op maandag 27 juni 2005 01:43 schreef Lynx666 het volgende:
Slapen op het strand is okee.
Ervaringsdeskundige?quote:Op maandag 27 juni 2005 01:53 schreef ook_gek het volgende:
Dat is kut man word je wakker met een hele lading zand in je reet en smoel. Na 5 dagen zit je nog te knarsen tanden![]()
Jawel.quote:Op maandag 27 juni 2005 02:01 schreef ook_gek het volgende:
ja duh jij wilt niet weten wat ik allemaal op het strand gedaan heb
quote:Op maandag 27 juni 2005 02:05 schreef ook_gek het volgende:
ga ik niet vertellen sorry. Maar sex op het strand is kut.
DUH ik heb altijd gelijkquote:
Misschien moet ik jouw bijdrages dan toch es lezen.quote:Op maandag 27 juni 2005 02:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
DUH ik heb altijd gelijk
Je kent me nu al ruim 3 jaar of zo van de chat als het niet langer is. En ik heb nog nooit ongelijk gehad
belangrijker je moet ze noteren en er van lerenquote:Op maandag 27 juni 2005 02:30 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Misschien moet ik jouw bijdrages dan toch es lezen..
Ik heb de drank bij me dus ze komen allemaal naar mij toequote:Op maandag 27 juni 2005 02:30 schreef Viperdesign het volgende:
[..]. Er komt vast wel één vrijgezelle vrouw/meid. Geen zorgen.
.
Zijn vrouwen zo oppervlakkig? Dan mag je ze hebben.quote:Op maandag 27 juni 2005 02:35 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb de drank bij me dus ze komen allemaal naar mij toe
OffT: Jouw sig is ook elke keer een verrassing he.quote:Op maandag 27 juni 2005 02:38 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Zijn vrouwen zo oppervlakkig? Dan mag je ze hebben..
Same spam, every day.quote:Op maandag 27 juni 2005 02:45 schreef Lynx666 het volgende:
OffT: Jouw sig is ook elke keer een verrassing he.
Ga dan slapen joh.quote:Op maandag 27 juni 2005 02:49 schreef Lynx666 het volgende:
Ja, tis laat
Goed plan. Morgen kan er wel wat opgeschoond worden dan.quote:Op maandag 27 juni 2005 02:52 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ga dan slapen joh..
Ik ben iig weg, tot morgen!
Je baalt gewoon dat je er niet bij wasquote:
Nee hoor, ik heb heerlijk geslapenquote:Op maandag 27 juni 2005 07:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je baalt gewoon dat je er niet bij was
ik ook. Met mijn raam open heerlijk was dat zegquote:
Balkondeurtjes hierquote:Op maandag 27 juni 2005 07:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ook. Met mijn raam open heerlijk was dat zeg
http://www.knmi.nl/voorl/weer/meerdaagse.htmlquote:Op maandag 27 juni 2005 10:10 schreef Natalie het volgende:
Weten we al iets over het weer komend weekend ?
Jij komt niet eensquote:
In die img heb je niet alleen het plaatje, maar ook de complete tekst staan. Het is makkelijker om alleen het plaatje in img te zetten, zodat de tekst eronder nog aangepast kan worden. Daarom zie je die tekst nu twee keer.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:55 schreef Viperdesign het volgende:
Mên, waarom past nu niemand die OP -goed- aan. Ik ga niet voor de vierde keer een topic report plaatsen..
Okee. Verduidelijking:quote:
Dat weet ik, dat heb ik gedaan omdat ik na 48 uur het bokje ben. Een image bewerken kan ik altijd nog.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:35 schreef Natalie het volgende:
In die img heb je niet alleen het plaatje, maar ook de complete tekst staan. Het is makkelijk om alleen het plaatje in img te zetten, zodat de tekst eronder nog aangepast kan worden. Daarom zie je die tekst nu twee keer.
Wat moet er aangepast worden?quote:Op maandag 27 juni 2005 12:36 schreef Lynx666 het volgende:
Dáár kan ik niet bij. Om te editen enzo..
Godsamme, schrok je rot, man!quote:Op maandag 27 juni 2005 12:36 schreef Lynx666 het volgende:
Okee. Verduidelijking:
Ik had 't over de OP..
Dáár kan ik niet bij. Om te editen enzo..
Nu iedereen weer mij meteen begrijpen he?.
Heel fijn!quote:
Gut, is het weer zoverquote:Op maandag 27 juni 2005 13:28 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Volgens mij moet iemand CTRL + F5 doen..
quote:Op maandag 27 juni 2005 13:16 schreef Duvel het volgende:
't Voorbehoud wordt misschien iets voorbehoudender trouwens, maar dat laat ik nog wel even weten.
Overdag is het teringdruk (mits weer goed waar we eigenwijs van uit gaan), en 's avonds op het strand met wat drank is weer eens wat anders dan in de kroeg hangen.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:42 schreef Jaromir het volgende:
Hey, cool. Jammer dat et savonds minder zon is
Es kijken wat ik die dag te doen heb, anders kom ik gewoon al van sochtends vroeg (kom uit zuid-limboland, dus degene die mee wil rijden geeft maar gil)
En anders es kijken wat de OV doet![]()
Dat weet je nu al?quote:Maar ik bedenk me nog
Je staat er met een vraagteken bij.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:42 schreef Jaromir het volgende:
Es kijken wat ik die dag te doen heb, anders kom ik gewoon al van sochtends vroeg (kom uit zuid-limboland, dus degene die mee wil rijden geeft maar gil)
En anders es kijken wat de OV doet![]()
't Spijt me, ik ben niet zo van de zweepjes. Maar mocht je aan zelfkastijding willen doen, ga je gang.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:27 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mag ik het toch roerend met Viper eens zijn?![]()
Ligt aan het weer en of ik zin heb om met het ov te komen, of iemand die langs het Prins-Claus plein/N14(die tunnel) sjeest moet zin hebben om een paar minuten om te rijden en mij ff op te pikkenquote:
Ja dus? Gezellig.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:56 schreef MewBie het volgende:
Ligt aan het weer en of ik zin heb om met het ov te komen, of iemand die langs het Prins-Claus plein/N14(die tunnel) sjeest moet zin hebben om een paar minuten om te rijden en mij ff op te pikken
quote:Op maandag 27 juni 2005 14:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
't Spijt me, ik ben niet zo van de zweepjes. Maar mocht je aan zelfkastijding willen doen, ga je gang.
Nee, jij hebt andere voorkeuren.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:47 schreef Duvel het volgende:
't Spijt me, ik ben niet zo van de zweepjes.
Ik krijg best wel rare ideeën van jullie over die meetquote:
Je krijgt ideeën? Het spreekt je aan?quote:Op maandag 27 juni 2005 15:19 schreef livEliveD het volgende:
Ik krijg best wel rare ideeën van jullie over die meet![]()
En dan pik je mij eruit en niet die cavia.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:19 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik krijg best wel rare ideeën van jullie over die meet![]()
No commentquote:Op maandag 27 juni 2005 15:23 schreef Viperdesign het volgende:
Je krijgt ideeën? Het spreekt je aan?.
Ik ben bang van die caviaquote:Op maandag 27 juni 2005 15:27 schreef Lynx666 het volgende:
En dan pik je mij eruit en niet die cavia..
Voor jou heb ik complete zuiveringsrituelen bedacht. Enige manier om met die angst enigszins om te gaan.quote:
Waar staat naakt. Ik vind een veter ombinden niet meer naaktquote:Op maandag 27 juni 2005 16:05 schreef Natalie het volgende:
Naakt rond dat kampvuur dansen??
En met een stok?![]()
Nee tis me roeping. Mijn doel in dit leven dient zich eindelijk aan. Ik moet de rest tegen jou beschermen.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:08 schreef Natalie het volgende:
Ik begin het eng te vinden nu...
Kan je niet thuisblijven?
Misschien moet ik maar thuisblijven danquote:Op maandag 27 juni 2005 16:10 schreef livEliveD het volgende:
Nee tis me roeping. Mijn doel in dit leven dient zich eindelijk aan. Ik moet de rest tegen jou beschermen.Dat Boekajah me gunstig mogen wezen in me ritueel.
Je gaat dus mee?quote:Op maandag 27 juni 2005 16:27 schreef Hilzillah het volgende:
VERDORIE!!! Ikke nacht diensten niet eens de 1e of de laatste maar gewoon leuk midden in de week
![]()
Dan heb je ze voor het uitzoekenquote:Op maandag 27 juni 2005 17:45 schreef Natalie het volgende:
Nee hè? Sta ik dan straks met alleen maar kerels op het strand
Mja ik kom met Duvel en hij krijgt misschien voor de verandering weer eens een extra dienst in z'n maag gesplitst aankomend weekeindequote:Op maandag 27 juni 2005 17:45 schreef Natalie het volgende:
Nee hè? Sta ik dan straks met alleen maar kerels op het strand
Hoho, ik moet nog ff afstemmen hoe laat, best kans dat ik 's avonds gewoon naar Scheveningen kan.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mja ik kom met Duvel en hij krijgt misschien voor de verandering weer eens een extra dienst in z'n maag gesplitst aankomend weekeinde![]()
Jouw bedrijf en afstemmenquote:Op maandag 27 juni 2005 17:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hoho, ik moet nog ff afstemmen hoe laat, best kans dat ik 's avonds gewoon naar Scheveningen kan.![]()
Zonder cavia, welteverstaan.
Hij had erg scherpe klauwtjes, daarom hou ik 'm goed vast.quote:
Erger nog, afstemmen met de aannemer!quote:
Onder het motto: "deze is vast voorgerekt"?quote:Op maandag 27 juni 2005 17:55 schreef Hilzillah het volgende:
Cavia wil ik wel op passen hoormag tie leuk mee naar het werk
Nee hoor, deze cavia heeft al een vriendje waar hij woont, is niet alleen!quote:Op maandag 27 juni 2005 18:23 schreef Hilzillah het volgende:
Ha ha ha nee hoor om gezelschap te houdenalleen is ook maar alleen
Lynx maakt denk ik 2/3 minder foto's dan de vorige keer.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:37 schreef Hilzillah het volgende:
Kunnen we best met zijn 3e goede vrienden worden
Maaruh! Gaan jullie wel vertellen hoe het was enzo... en vooral veel foto's maken
Ik maak gewoon een hoeveelheid van 100% foto'squote:Op maandag 27 juni 2005 18:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Lynx maakt denk ik 2/3 minder foto's dan de vorige keer.
't Was eigenljik humoristisch bedoeld...
DAn ben je mijn buurmanquote:Op maandag 27 juni 2005 19:06 schreef OFfSprngr het volgende:
18:55:28 <OFfSprngr> misschien kom ik ff langs, zwarte pad is hier 5min vandaan
Heb je wel een kaartje?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:01 schreef Jumparound het volgende:
mag ik me ook nog opgeven?
neequote:
he kom jij ook dan. Is er nog iemand die ik kenquote:Op maandag 27 juni 2005 19:20 schreef MewBie het volgende:
[..]
Als tie een krat bier mee neemt is toch goed![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 19:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
he kom jij ook dan. Is er nog iemand die ik ken![]()
quote:
Je hoort het.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:20 schreef MewBie het volgende:
[..]
Als tie een krat bier mee neemt is toch goed![]()
Kom ook man jij doet toch niks in het weekendquote:
Doordeweeks ook niet veelquote:Op maandag 27 juni 2005 19:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kom ook man jij doet toch niks in het weekend![]()
Mag ik je even herinneren aan je bijdrage op pagina 1?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:47 schreef MaRySe het volgende:
Als ook gek komt en het is lekker weer en snowqueen911 komt..
Ik ga ik ga dus alle reden om te komen. Ik neem wel een vest mee voor je mocht je het koud krijgenquote:Op maandag 27 juni 2005 19:47 schreef MaRySe het volgende:
Dus nu ik 't over voorbehoud heb gehad kom je ineens wel? Lekker is dat!quote:Op maandag 27 juni 2005 19:47 schreef MaRySe het volgende:
Gast ze komt voor mij hoorquote:Op maandag 27 juni 2005 20:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dus nu ik 't over voorbehoud heb gehad kom je ineens wel? Lekker is dat!
quote:
Hij gaat al met Maryse in de zon zitten hoor...quote:
Weinig zon om half 9 ben ik bangquote:Op maandag 27 juni 2005 20:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hij gaat al met Maryse in de zon zitten hoor...
Ik ben daarom ook niet iedereenquote:Op maandag 27 juni 2005 20:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hij gaat al met Maryse in de zon zitten hoor...
ik heb god domme ruim 2 uur naast je gezeten in de auto. Je was zo saai dat ik in slaap getieft benquote:
quote:
Dat is top ga ik met maryse in de zon liggenquote:Op maandag 27 juni 2005 20:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat valt dus wel mee, tenzij het zwaar bewolkt is.
quote:Op maandag 27 juni 2005 20:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb god domme ruim 2 uur naast je gezeten in de auto. Je was zo saai dat ik in slaap getieft ben
had maar 3 uurtjes geslapen en de drank zat nog in mijn lichaam toen ik bij je in de auto stapte. En na 3X de zelde cd, gehoord te hebben werd het toch wat moeilijk om na een zware dag wakker te blijvenquote:Op maandag 27 juni 2005 20:19 schreef MewBie het volgende:
[..]
Je bent gewoon niks gewend, is een keertje laat gaan slapen en flikkert in slaap in de auto
![]()
ik neem er wel 1 voor je meequote:
3xquote:Op maandag 27 juni 2005 20:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
had maar 3 uurtjes geslapen en de drank zat nog in mijn lichaam toen ik bij je in de auto stapte. En na 3X de zelde cd, gehoord te hebben werd het toch wat moeilijk om na een zware dag wakker te blijven![]()
[..]
ik neem er wel 1 voor je mee![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 20:58 schreef ook_gek het volgende:
is het een idee om hier te zeggen wat je wel en niet drinkt zo dat iedereen kan kiezen wat mee te nemen? Straks zitten we met liters bacardi maar geen cola of zo
Ik welquote:Op maandag 27 juni 2005 21:13 schreef MewBie het volgende:
[..]
![]()
* MewBie drinkt toch geen bacardi meer
wat wil je. Bacardi lemmon of normale bacardi en kom je ook?quote:
Nee helaas nietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat wil je. Bacardi lemmon of normale bacardi en kom je ook?
we blijven tot vroegquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:38 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Nee helaas nietMoet werken, heb nacht dienst
* Duvel ook niet meer...quote:Op maandag 27 juni 2005 21:13 schreef MewBie het volgende:
[..]
![]()
* MewBie drinkt toch geen bacardi meer
Oh Godzijdank! Nog een vrouw die meegaat! Ik zag het al somber is tussen al die kerelsquote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:37 schreef Christine het volgende:
Ik moet ook komen
(of het lukt zie ik nog wel, maar hier vast een tvp)
van mij jaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:37 schreef Christine het volgende:
Ik moet ook komen
(of het lukt zie ik nog wel, maar hier vast een tvp)
Oké, dan kom ik speciaal voor jouquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:14 schreef Natalie het volgende:
[..]
Oh Godzijdank! Nog een vrouw die meegaat! Ik zag het al somber is tussen al die kerels
Lief dan ben jij mijn kussentje voor die avondquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Oké, dan kom ik speciaal voor jou
(Mits er niks tussen komt)
Mja had ik ook al op gewezen, maar jaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:34 schreef QyRoZ het volgende:
Er staat een typo in het plaatje in de OP. '[...] campfire and you are fellow fokkers [...]' ?
Je weet dat het om 20.30 begint en het niet bijster mooi/warm weer wordt?quote:
Ik wil jou wel in bikini zienquote:
Maryse is OKquote:
Euh... ik kan 'm toch wel meenemen???quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je weet dat het om 20.30 begint en het niet bijster mooi/warm weer wordt?
Meenemen kan altijdquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Euh... ik kan 'm toch wel meenemen???
blote reet zwemmen zeg ikquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Euh... ik kan 'm toch wel meenemen???
Ik moet werken en dan naar verjaardag van m'n neefquote:
Vooruitzichten zijn goed. Hele dag zon. Pas zondag weer wat meer bewolking.quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:09 schreef ook_gek het volgende:
wat doen we als het bagger weer is?
cool laat het weten dan he gaan we effe snel meetenquote:Op donderdag 30 juni 2005 01:11 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik moet werken en dan naar verjaardag van m'n neefEn volgende dag verjaardag van m'n vader
Ik kom dinsdag tot iets van 18:00 misschien wel naar Scheveningen!
Bedankt voor de mededelingquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:09 schreef Deathjester het volgende:
ViperDesign zal vandaag helaas niet aanwezig zijn. Hij heeft mij gevraagd of ik dat even wou doorgeven.
Ik kom ook, en ik ken helemaal niemandquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mja ik twijfel ernstig of ik wel langskom. Viper is er dus niet en voor de rest ken ik alleen Lynx... Ik ga het er ff met Duvel over hebben.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik kom ook, en ik ken helemaal niemand
Een vrouw! En ze komt!quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik kom ook, en ik ken helemaal niemand
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:46 schreef Natalie het volgende:
[..]
Een vrouw! En ze komt!
Samen kunnen we die heren wel aan
Als je die auto fixed kan ik dan een beroep op je doen om nog geen 5 minuutjes om te rijden?quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:52 schreef livEliveD het volgende:
Ik zit net de vervoerstijden te controleren en voor mij wordt de kans klein dat ik ga. In de nacht reizen is erg kut omdat de verbindingen tegenvallen.
Edit: Als ik een auto kan fixen dan kom ik sowieso wel
Ja tuuwk. Kans is echter klein dat me ouders lief voor me gaan zijn dus reken er niet opquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:24 schreef MewBie het volgende:
Als je die auto fixed kan ik dan een beroep op je doen om nog geen 5 minuutjes om te rijden?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:31 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja tuuwk. Kans is echter klein dat me ouders lief voor me gaan zijn dus reken er niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |