Neh 2 keer in een maand links zien is me teveel. sorryquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:13 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Neh 2 keer in een maand links zien is me teveel. sorry
We doen je wel een blinddoekje om, en dan slepen we je het water inquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:13 schreef Nuongirl het volgende:
Neh 2 keer in een maand links zien is me teveel. sorry
Of we knippen wat gaten in een papieren zak en zetten die op het hoofd van Lynxquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:36 schreef Natalie het volgende:
[..]
We doen je wel een blinddoekje om, en dan slepen we je het water in
Kunnen we dan niet gewoon een wit laken nemen en daar gaten in knippen? Dan wordt het nog een beetje TRU ookquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Of we knippen wat gaten in een papieren zak en zetten die op het hoofd van Lynx
Lynx, het gelegenheidsspookjequote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:13 schreef Natalie het volgende:
[..]
Kunnen we dan niet gewoon een wit laken nemen en daar gaten in knippen? Dan wordt het nog een beetje TRU ook
Boehhquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Neem je wel wat kettingen mee Lynx? Om mee te rammelen? En komende week een beetje oefenen op je "booeeehhhhh".
Het begin is er!quote:
Ach, men neme een laken van een lits-jumeaux en dan heb je twee spoken voor de prijs van éénquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:41 schreef Natalie het volgende:
En anders bied ik me wel aan als reservespook. Tenzij XcUZ_Me daar meer geschikt voor is
als jij kom dan kom ik ookquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:55 schreef nikky het volgende:
Wat lief dat ik ben uitgenodigt
Ik moet helaas werken op zaterdagen..
Zal ik anders even speciaal voor jou komen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |